ترس بقا معما || مروری بر سری بازی Silent Hill

در اين بخش شما ميتوانيد درباره کليه مباحث بازيهاي كامپيوتري به بحث و تبادل نظر بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 136
تاریخ عضویت: دو شنبه 30 خرداد 1390, 8:37 am
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 307 بار

ترس بقا معما || مروری بر سری بازی Silent Hill

پست توسط mbxbox » سه شنبه 17 اردیبهشت 1398, 8:05 pm

به نام خدا

تصویر

امروز پس از مدتها(شاید سال ها) دوباره به جمع دوستان محترم سنترال کلابز برگشتم. اما مقاله ایی که امروز براتون آمده کردم برای خودم و حتی خیلی از دوستان گیمر دارای خاطرات شیرینی از گذشته است که ساعت ها پای کنسول و کامپیوتر مینشستیم تا این بازی رو انجام بدیم.

***این مقاله حاوی اسپول نمی باشد پس با خیالت راحت بخونید*** ✔️
 

مقدمه:

مهاله که گیمر باشی و تا حالا نام سایلنت هیل (تپه خاموش) رو نشنیده باشی! شرکت ریشه دار KONAMI سازنده سری سایلنت هیل که سالها از بچگی از اون بازی SUNSET RIDERS کنسول سگا سر اینکه کدوم کابوی رو انتخاب کنم دعوا میکردیم گرفته تا فوتبال PES 2019 کنسول پلی استیشن 4 که واس بردن هم کُری بخونیم، باهاش خاطره ساختیم و لذت بردیم. از همون دوران نوجوونی همیشه وقتی با دوستان دور هم جمع می شدیم، یکی از هیجان انگیز ترین و داغ ترین بحث ها این بود: " تو بازی سایلنت اون قسمت که توی اون اتاق زیر شیروانی گیر افتادی چه جوری باید ازش خارج بشی؟" یا "اون تیکه کوزه شسکته به چه دردی میخوره؟؟؟"
حتی محیط ها و هیولا های وحشتناک که چطور غافل گیرمون میکردن و حین بازی وحشت زده می شدیم، ساعتها صحبت میکردیم.
همین معماها و چالش ها و ترس ها بود که ساعتها و روزها ذهنمون رو مشغول خودش میکرد و خیلی وقتا از درس و مشق می زدیم تا معما هارو حلش نمی کردیم بیخیالش نمی شدیم. اما اجازه بدید بدون اتلاف وقت بریم سراغ بررسی نسخه های این بازی.
 


تولد خوش یمن - Silent Hill
تصویر
در سال 1999 بود که شرکت کونامی تصمیم گرفت برای اینکه با حریف خود یعنی شرکت کپکام (خالق سری رزیدنت اویل) در ژانر وحشت رقابت کند، بازی سایلنت هیل را عرضه کند. شرکت کونامی ساخت این بازی را به فردی با استعداد و ماهر به نام کیچیرو تویما ( Keiichiro Toyama ) سپرد. ایشان علاوه بر ترس و اظطراب المان های جدیدی به دنیای گیم معرفی کرد که میتوان به محیط های تاریک و مه آلود ، استفاده افکت ها و تکستچر و بافت های منحصر به فرد که در آن زمان در نوع خود بی نظیر بود. آهنگسازی بازی که یکی از اساسی ترین ستون ساخت یک بازی بشمار می رود توسط اقای آکیرا یامائوکا ( Akira Yamaoka ) ساخته شد که یکی از دلایل برتری نسبت به رقیب خود یعنی رزیدنت اویل بود.
این بازی توانست با موفق بسیار به فروش بیش از دو میلیون نسخه برسد. تنها نقد هایی که به این بازی وارد شد صدا گذاری شخصیت های آن بود.
 



موفقیتی دوباره - Silent Hill 2
تصویر
2 سال پس از موفقیت نسخه اول سایلنت هیل 2 با کارگردانی آقای ماساشی تسوبویاما ( Masashi Tsuboyama ) ساخته شد. این بازی به چنان موفقیتی دست یافت که توانست در ماه اول عرضه یک میلیون نسخه فروش کند. از عوامل موفقیت این بازی می توان به طراحی موجودات و هیولاها ، داستان درگیر کننده ، محیط و اتمسفر وحشتناک و گرافیک مناسب اشاره کرد. موجود سر هرمی رو یادتونه؟؟ این موجود ابتدا در این نسخه رونمایی شد که در ادامه به عنوان یکی از المان های سری سایلنت هیل شناخته شد. آهنگ سازی این بازی به قدری خوب بود که نه تنها هواداران بلکه خود آهنگساز این بازی یعنی آقای آکیرا یامائوکا ( Akira Yamaoka ) بهترین آهنگسازی در کل این سری می دانند.
تنها نقد هایی مهمی که به این بازی وارد بود کنترل نامناسب آن بود.
 


تکرار موفقیت - Silent Hill 3
تصویر
در سال 2003 نسخه سوم بازی سایلنت هیل با کارگردانی اقای کازوهیده ناکازاوا ( Kazuhide Nakazawa ) ساخته شد. این نسخه در حالی ساخته شد که انتظارات بشدت از آن بسیار بالا رفته بود که تیم سایلنت(تیم سازنده سایلنت هیل) توانست به خوبی از پس آن بر بیاید. داستان بازی به نسخه اول این سری باز می گشت که منتقدان یکی از نکات مثبت آن بر شمردند. از دیگر عوامل موفقیت میتوان به عناصر به ارث رسیده نسخه دوم یعنی داستان درگیر کننده ، گرافیک و اتمسفر عالی اشاره کرد به طوری که گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی بشدت بهبود یافته بود و جزء با گرافیک ترین بازی های پلی استیشن 2 محسوب می شد. علاوه بر آهنگسازی ، تهیه کنندگی هم به آقای آکیرا یامائوکا ( Akira Yamaoka ) سپرده شد که باز هم به خوبی از پس آن برآمد.
این نسخه توانست تا ماه نوامبر 2003 به فروش 300 هزار نسخه برسد.
 


اتاق نحس - Silent Hill 4: The Room
تصویر
یک سال بعد از نسخه سوم، نسخه بعدی یعنی سایلنت هیل 4 در سال 2004 عرضه شد. این نسخه به کارگردانی آقای سوگورو موراکشی ( Suguru Murakoshi ) و تهیه کنندگی اقای آکیرا یامائوکا ( Akira Yamaoka ) ساخته شد.این نسخه قرار بود یک اسپین آف یا یک نسخه فرعی به نام Room 302 برای سایلنت هیل 3 باشد اما با تصمیمات اتخاذ شده تبدیل به نسخه چهارم شد. تیمی که این نسخه را ساخته بود شامل یک تیم جوان 40 نفری که تنها سه نفر از آن ها از اعضای تیم سایلنت(تیم سازنده نسخه های قبل) بودند همین امر باعث شد تفاوت هایی نسبت به نسخه های قبل ایجاد شود که نتواند نظر مثبت منتقدان را جلب کند. از لحاظ گرافیک این نسخه پیشرفت چندانی نسبت به نسخه قبلی نداشت(شاید به این دلیل که قرار بوده نسخه فرعی سایلنت هیل 3 باشد) حتی در مواردی (درون اتاق ها) دوربین بازی که همیشه در نسخه های قبل ثابت بود، به دوربین اول شخص تبدیل می شد.از دیگر تفاوت ها میتوان به کمتر شدن معما ها که جزء محبوب این سری بود اشاره کرد. با این حال باز هم از محبوبیت آن در بین هواداران کم نشد.

خداحافظ ژاپن - انحلال تیم

پس از انتشار این نسخه شرکت کونامی در یک تصمیم عجیب تیم سایلنت(تیم سازنده سایلنت هیل) که یک تیم ژاپنی بود را منحل کرد. اعضای تیم هر کدام از هم جدا و به شرکت های دیگری پیوستند و بازگشت آنها در کنار هم شاید یک معجزه یا یک آرزو بزرگ برای طرفداران این سری باشد. شرکت کونامی هم ساخت نسخه های بعد این سری را به شرکت های غربی سپرد.
متاسفانه پس از آن که شرکت کونامی ساخت نسخه های بعدی سایلنت هیل را به شرکت های غربی سپرد، به دلایل ناهمخوانی با نسخه های پیشین بازی دچار افت و خیز های متعددی شد که همین امر موجب شد به اعتبار این شرکت لطمه بزرگی وارد شود که در ادامه به آن می پردازیم.

 


" پایان قسمت اول "
آخرین ويرايش توسط 5 on mbxbox, ويرايش شده در 0.
experience it

Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 136
تاریخ عضویت: دو شنبه 30 خرداد 1390, 8:37 am
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 307 بار

Re: ترس بقا معما || مروری بر سری بازی Silent Hill

پست توسط mbxbox » سه شنبه 17 اردیبهشت 1398, 8:07 pm

بازیابی ناموفق ریشه ها - Silent Hill: Origins
تصویر
این بازی که اولین نسخه ی ساخته شده توسط شرکت غربی کلایمکس ( Climax Studios ) بود ابتدا در همایش E3 سال ۲۰۰۶ برای کنسول دستی PSP معرفی شد. در جریان این همایش اعلام شد که بازی توسط تیم سایلنت (تیم سابق سازنده ی سایلنت هیل) ساخته نخواهد شد اما نویسنده ی داستان بازی آقای سم بارلو ( Sam Barlow ) برای نزدیک بودن داستان به نسخه های قبلی با اعضای تیم سایلنت مشاوره خواهد داشت. همچنین گفته شد که بازی از لحاظ دوربین به بازی Resident Evil 4 شباهت زیادی خواهد داشت.( به دلیل اینکه در آن زمان بازی رزیدنت اویل 4 به موفقیت زیادی دست پیدا کرده بود)
استدیو کلایمکس در ابتدا قصد داشت که اولین نسخه ی این سری یعنی سایلنت هیل 1 را بازسازی کند که این سناریو توسط کونامی رد شد.
در اکتبر سال ۲۰۰۶ شعبه ی آمریکایی استدیو کلایمکس که وظیفه ی ساخت این نسخه را برعهده داشت. اما در مراحل ساخت به دلیل مشکلاتی، گفته شد که نسخه ی نهایی ۳ ساعت گیم پلی دارد به همین جهت ساخت بازی به شعبه ی بریتانیایی استدیو کلایمکس سپرده شد، زیرا سازندگان میخواستند مطمئن شوند که محصول نهایی چیزی باشد که هواداران از آنها میخواهند. همین اتفاق باعث شد که تاریخ عرضه به تعویق بیافتد.
در نهایت بازی در سال 2007 عرضه شد بازی تغییرات زیادی داشت به طوری که شباهت بیشتری به نسخه های قبلی داشت و همچنین ایده استفاده از دوربین Resident Evil 4 منتفی شده بود.یکی از نکات مثبت این بازی آهنگسازی این بازی بود که آقای یامائوکا (آهنگساز موفق نسخه های قبلی) آهنگسازی آن را انجام داده بود.
بازی در سال ۲۰۰۸ برای کنسول PS2 نیز پورت شد. مسائلی نظیر دوربین نامناسب (مخصوصا در راهرو های تنگ)، طراحی بد موجودات، مبارزات خشک، سخت گیر بودن به استفاده از فرمول سایلنت هیل های قبل و در نسخه ی PS2 گرافیک ناامید کننده جزء نقد های منفی بازی بودند.
 


مسیر پر پیچ و خم بازگشت - Silent Hill Homecoming
تصویر
در خلال همایش E3 سال ۲۰۰۷ تریلری با عنوان سایلنت هیل 5 ( Silent Hill V ) از بازی برای کنسول های PS3 و Xbox 360 به نمایش در آمد. کونامی در این مراسم باز هم اعلام کرد که تیم سایلنت(سازنده نسخه های ژاپنی سایلنت هیل) هیچ نقشی در ساخت بازی ندارد و مانند سایلنت هیل اورجینز یک استدیو غربی به نام دابل هلیکس گیمز (  Double Helix Games  ) وظیفه ی ساخت آن را بر عهده دارد. این استدیو که مشغول ساخت بازی ترسناک دیگری با نام Harker بود به دلیل ساخت سایلنت هیل آن را نیمه تمام رها کرد و به کار بروی سایلنت هیل پرداخت.
استدیو دابل هلیکس نه تنها از نسخه های قبل، بلکه از فیلم سینمایی Silent Hill که در سال ۲۰۰۶ اکران شده بود الهاماتی گرفته بود. یکی از این الهامات تغییر جهان از جهانی عادی به جهان ماورایی بود که در زمان واقعی به نمایش در می آمد، یکی دیگر از این الهامات حساسیت و واکنش پرستاران (جزئی از موجودات داخل بازی) به منبع نور بود، اگر فیلم سینمایی سایلنت هیل را دیده باشید حتما متوجه شده اید که پرستاران به کوچکترین منبع نور حساس هستند. با وجود تغییر در تیم سازنده بازی بار دیگر آقای یامائوکا (آهنگساز موفق نسخه های قبلی) جهت آهنگسازی و صداگذاری بازی معرفی شد.
این نسخه نیز نقد های نچندان خوبی را دریافت کرد. نقد های مثبت شامل اتمسفر بازی، گرافیک و موسیقی و صداگذاری بود.
بیشترین نقد های منفی به سناریو و داستان بازی بر میگردد چرا که سری سایلنت هیل همیشه از جنبه ی داستان عالی عمل کرده بود و داستانی عمیق و پرمحتوا داشته است.بعضی از منتقدان این بازی را نمونه ای از یک سایلنت هیل ژاپنی که توسط استدیو های غربی پس رفت کرده اتلاق کردند.
 


یادآوری ناقص خاطرات - Silent Hill: Shattered Memories
تصویر
سناریو مبنی بر بازسازی نسخه ی اول سایلنت هیل در سال۲۰۰6 توسط استدیو کلایمکس مطرح کرده بود سرانجام در سال ۲۰۰9 به واقعیت تبدیل شد. بازی در ماه می ۲۰۰۹ در همایش Nintendo Power برای کنسول Wii معرفی شد که استدیو کلایمکس (سازنده نسخه سایلنت هیل اوریجینز) مسئول ساخت این نسخه از سایلنت هیل خواهد بود.
شاید بتوان گفت که متفاوت ترین نسخه ی کل سری همین نسخه بود چرا که در این نسخه سیستم مبارزه بر خلاف شماره های قبل بطور کامل حذف شده بود و اساس بازی فرار کردن و مخفی کاری شده بود و از طرفی اکثر مکانیسم های بازی توسط گوشی همراه شخصیت بازی انجام میشد. دیگر خبری از محیط های چندش آور و خیلی ترسناک نبود و بجای مه که یکی از عناصر اصلی سری سایلنت هیل است از برف و یخ استفاده شده بود.
در واقع این نسخه یک نسخه ی کاملا بازسازی از شماره اول نبود بلکه تا حدودی داستان به نسخه ی اول شبیه بود اما اکثر لوکیشن ها و سینماتیک ها، مدل شخصیت ها متفاوت بودند.
آهنگسازی بازی که جزء اصلی و محبوب این سری بود باز هم به آقای یامائوکا سپرده شده بود که توانست به خوبی از پس آن برآید. حتی موسیقی بازی از سوی اکثر منتقدین غیر قابل توصیف و بسیار عمیق لقب داده شد و آن را یک الگوی کامل از موسیقی ترس و بقا خواندند.بازی از جهاتی مانند استفاده از حل معما، استفاده مناسب از ریموت Wii و کارکردش با گوشی همراه مورد تحسین قرار گرفت و همچنین بازی در ماه ژوئن ۲۰۱۰ برای کنسول PS2 پورت شد. اما بیشتر منتقدان اظهار داشتند که بازی از یکی از اساسی ترین عنصر هایش یعنی ترس دور شده است. همچنین حذف سیستم مبارزه نیز به مذاق بعضی از منتقدین خوش نیامد ودر نهایت عموم منتقدین این نسخه را یک بازی متعادل در کل سری شمردند.


خداحافظی تلخ آهنگین:

این آخرین باری بود که آهنگساز افسانه ایی یعنی آقای آکیرا یامائوکا برای این سری آهنگ ساخت.
ایشان بعد از ۱۸ سال همکاری با شرکت کونامی این شرکت را ترک کرد.این خبر برای هوادران این سری بسیار سخت و ناراحت کننده بود چرا که موسیقی در این سری جایگاه عظیمی دارد و همچنین خود یامائوکا محبوبیت فراوانی در بین هوادارن داشت و ایشان یک نعمت بزرگ برای این سری به شمار میرفت. سرانجام ایشان بعد از جدایی از کونامی به شرکت دیگری پیوستند.

 
" پایان قسمت دوم "
آخرین ويرايش توسط 4 on mbxbox, ويرايش شده در 0.
experience it

Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 136
تاریخ عضویت: دو شنبه 30 خرداد 1390, 8:37 am
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 307 بار

Re: ترس بقا معما || مروری بر سری بازی Silent Hill

پست توسط mbxbox » سه شنبه 17 اردیبهشت 1398, 8:10 pm

در سراشیبی سقوط -Silent Hill Downpour
تصویر
در آوریل سال ۲۰۱۰ کونامی با به نمایش گذاشتن تریلری در کنفرانس San Francisco در آمریکا تایید کرد که بازی در حال حاضر به دست یک استدیوی چکی با نام واترا گیمز ( Vatra Games ) در دست ساخت است و در E3 سال ۲۰۱۰ عنوان سایلنت هیل 8( Silent Hill 8 ) به آن داده شد. این بار دیگر خبری از تنها بازمانده ی افسانه ای ژاپنی یعنی استاد یامائوکا نبود و با یک سایلنت هیل کاملا غربی رو به رو بودیم به همین دلیل نگرانی های زیادی گریبان هواداران این سری شد. خیلی ها نگران آهنگساز جایگزین بودند که آیا میتواند از پس اینکار دشوار بر بیاید یا نه!
سرانجام آقای دنیل لیکت ( Daniel Licht ) به عنوان آهنگساز بازی انتخاب شد، کسی که در آهنگسازی در عرصه ی سینما ید طولایی داشت و یکی از معروف ترین کارهایش آهنگسازی سریال آمریکایی دکستر ( Dexter ) است. در واقع او برای اولین بار وارد عرصه ی بازی های رایانه ای شد و یک وظیفه ی سنگین هم بر دوشش داشت. در اینکه هیچکس نمی توانست جای استاد یامائوکا را در این سری پر کند شکی نبود و نیست اما آقای لیکت توانست کار خودش را تا حد مطلوبی انجام دهد.
اما بازی دچار ضعف های اساسی بود، افت فریم شدید یکی از اساسی ترین مشکلات بازی بود و خیلی راحت در اکثر مواقع بازی اتفاق می افتاد، بعضی مواقع بارگذاری تکسچر ها خیلی دیر انجام میشد حتی بعضی از لوکیشن ها هم دیر بارگذاری میشد بطوری که بازیکن باید در پشت یک در چند ثانیه ای را صبر می کرد که مکان بعدی بارگذاری شود. مبارزات خشک باز هم جزء نقاط ضعف بازی به شمار می رفت، گرچه آهنگسازی بازی خوب بود اما صداگذاری در بعضی مواقع مشکل داشت و بیشتر منتقدان اظهار داشتند که اکثر مواقع بازی در سکوت کامل سپری میشود، موارد ذکر شده در کل جزء نقد های منفی بازی بود.
از جمله نکات مثبت هم طبق روال همیشه باز هم بازی به خاطر اتمسفر و داستانش مورد تحسین قرار گرفت. همانطور که از اسم بازی پبداست بارش باران به عنوان یک عنصر جدید به بازی اضافه شده است و مکانیزم و عملکردش بطوری است که در طول بازی این بارش بر روی دشمنان تاثیر دارد و آنها را بسیار وحشی تر و گاهی هم جمعیتشان را زیاد تر می کند و این خود مخاطب را به چالش می کشد.

 


بازشگت به شهر وحشت - Silent Hills
 
تصویر
حتما شما هم آقای خاص دنیای بازی های رایانه ای را میشناسید یعنی استاد هیدئو کوجیما ( Hideo Kojima )! نویسنده، تهییه کننده، کارگردان و طراح بازی های ویدئویی ژاپنی و سخنگوی شرکت کونامی بود. از مشهورترین کارهای وی می‌توان به مجموعه بازی‌های مخفی‌کاری متال گیر (METAL GEAR ) اشاره کرد.
او در سال ۲۰۱۲ چندین بار در توئیت هایش به ساخت سایلنت هیل اشاره و ابراز علاقه کرد. سرانجام طی مصاحبه ایی که با رئیس شرکت کونامی داشت ساخت نسخه بعدی به ایشان سپرده شد.
در مراسم Gamescom 2014 بالاخره و پس مدتی طولانی نسخه جدیدی از سری محبوب SILENT HILL با تیزری کوتاه رونمایی شد. در این تیزر به نمایش شخصی در خیابان های مه آلود و آرام شهر قدم میزد. سپس دو نام بزرگ یعنی Hideo Kojima و Guillermo del Toro ( کارگردان مطرح سینما ) درست قبل از اینکه شخصیت اصلی چهره اش را برگرداند به نمایش در آمد و او کسی نبود جزء آقای نورمن ریداس( Norman Reedus ) که اکثرا شاهد هنر نمایی او در سریال مردگان متحرک ( The Walking Dead ) بوده اییم!
بازی با موتور قدرتمند و نسل بعدی FOX  (موتور سازنده PES 2015 آن زمان) ساخته می شد. همچنین بنظر می رسید که آهنگساز بازی آقای آکیرا یاموئوکا ( Akira Yamaoka) همان آهنگساز افسانه ایی نسخه های پیشین باشد. نام استدیو سازنده تیزر در ابتدا استدیو ۷۷۸۰s (اشاره به مساحت استانی در ژاپن که به تپه خاموش معروف است) نام داشت اما از اعضای تیم سازنده آن حرفی به میان نیامد. بعدها آن را استدیو کوجیما پروداکشنز ( Kojima Productions ) نامیدند.
در این کنفرانس نام سایلنت هیل با دو حرف P.T هم به نمایش درآمد که این دو حرف P.T مخفف دو کلمه Playable Teaser به معنای تیزر قابل بازی است.
این تیزر ابتدا با شعار “آیا معما را کشف خواهید کرد؟” معرفی شد. تیزر قابل بازی بعد از اینکه برای دانلود در PSN (فروشگاه اختصاصی شرکت سونی)قرار گرفت و مخاطبان و موفق به تجربه آن شدند در نهایت توانستند معما را کشف کنند، در پایان تیزر قابل بازی (.P.T) یک سایلنت هیل جدید به نام SILENT HILLS رونمایی شد.نسخه بعدی سایلنت هیل ظاهرا SILENT HILLS نام داشت ( حرف ‘S’ که به آخر عنوان بازی اضافه شده به معنای جمع ترس و وحشت (Scariness) است) و این تیزر در واقع تنها برای نمایش کیفی بازی است و در پایان به این موضوع اشاره خواهد شد که ارتباط مستقیمی با عنوان اصلی که در حال ساخت است ندارد.
 


 
پایان تلخ یک رویا

در سال 2015 بود اخبار و شایعاتی مبنی بر کنسل شدن سایلنت هیل به گوش رسید.
نگرانی طرفداران از سرنوشت Silent Hills زمانی شکل گرفت که در ماه مارس، خبر جدایی هیدئو کوجیما (سازنده بازی سالینت هیلز) از کونامی، پس از پایان ساخت بازی Metal Gear Solid 5 منتشر شد. بعد از اعلام این خبر، اطلاعات زیادی درباره‌ی اختلافات میان کوجیما پروداکشنز (استدیو سازنده سایلنت هیلز) و کونامی فاش شد و کار به جایی رسید که کونامی تهیه‌ی پادکست هفتگی کوجیما را لغو کرد.
آقای گیرمو دل تورو ( کارگردان بازی سایلنت هیلز )در رویداد انجمن فیلم‌های سینمایی سن‌فرانسیسکو سال 2015 این موضوع را فاش کرد که Silent Hills جدیدی در کار نخواهد بود. این کارگردان در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ درباره‌ی Silent Hills گفت که ساخت این بازی لغو شده است و این موضوع قلب او را شکسته است.
پس از آن آقای نورمن ریدوس (شخصیت اصلی بازی سایلنت هیلز) در توئیتر خود این پیام را نوشت "
واقعا انتظار وقوع چنین اتفاقی را داشتیم. از همگی عذرخواهی می‌کنم "
در نهایت دمو قابل بازی P.T در 29 آپریل سال 2015 توسط Konami از PlayStation Store حذف شد. همچنین گفته شد شرکت کونامی به ساخت سری Silent Hill ادامه می دهند. یک نکته که Konami به جای s آخر این عنوان رو بکار نبرد است. این احتمالا بدان معناست که دیگر خبری از بازی سایلنت هیلز نیست اما ممکن است سال ها بعد یک نسخه از سایلنت هیل ساخته شود.
آقای کوجیما نیز در دسامبر سال 2015 از کونامی جدا شد و به کار بر روی ساخت استدیو خود پرداخت.
اکنون پس سالها مشخص شد که آقای کوجیما در آن زمان با کونامی دارای اختلافاتی بود که به کنسل شدن بازی سایلنت هیلز منجر شد. در همایش E3 سال 2016 آقای کوجیما از بازی جدید خود با نام
Death Stranding پرده برداشت ولی تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نکرد. جالب اینجاست که شخصیت این بازی همان شخصیت بازی سایلنت هیلز یعنی آقای نورمن ریداس می باشد.حتی کارگردان عنوان کنسل شده بازی سایلنت هیلز آقای گیرمو دل تورو یکی از شخصیت های بازی است.
تصویر


" پایان "
 


نویسنده : مرتضی بذرگر

منابع:
ویکی پدیا
پلوجی
دنیای بازی
زومجی
 
آخرین ويرايش توسط 1 on mbxbox, ويرايش شده در 0.
experience it

Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 136
تاریخ عضویت: دو شنبه 30 خرداد 1390, 8:37 am
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 307 بار

Re: ترس بقا معما || مروری بر سری بازی Silent Hill

پست توسط mbxbox » شنبه 21 اردیبهشت 1398, 5:26 pm

در انتها براتون یک سری آهنگ های خاطره انگیز از این سری بیاد موندنی آماده کردم که می توانید از قسمت های پایین دانلود کنید   8->   :smile:


آهنگ Theme of Laura نسخه Silent Hill 2

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

 


آهنگ Always on My Mind نسخه Silent Hill Shattered Memories

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

 


آهنگ Intro Perk Walk نسخه Silent Hill Downpour

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

آهنگ Bus to Nowhere نسخه Silent Hill Downpour

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]


 
experience it

ارسال پست

بازگشت به “بازيهاي رايانه‌اي”