در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد
Major

Major



no avatar
پست ها

670

تشکر کرده: 16 مرتبه
تشکر شده: 191 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 3 شهریور 1386 14:02

آرشيو سپاس: 1755 مرتبه در 488 پست

Re: رابطه "زدن میز" و "قاتل سوئدی" در جاده‌های ایران

توسط ramin-am » جمعه 29 شهریور 1392 00:03

همه این چکش ها به صورت استاندارد روی تمام اتوبوسهای جدید وجود داره ،
متاسفانه یه مقداری هم به فرهنگ خود ما برمیگرده
یک روز دوران دانشجویی تقریبا اوایل ساعات شروع کلاسها که سالن هم نسبتا خلوت بود داشتم به سمت سرویس بهداشتی میرفتم که چند دانشجوی ورودی جدید رو دیدم که با دستگیره در دارن ور میرن
با توجه به اینکه اون ساختمون دانشگاه هم تقریبا نو ساز بود تمام دستگیره ها و لوازم سرویس بهداشتی کاملا سالم و نصب شده بودن ولی در عرض یک هفته تمام دستگیره ها شکست شلنگهای سرویس بهداشتی باز شد و مسایل دیگه
در خیلی از اتوبوسها دیدم که مسافران بعشی وسایل رو مثل این چکش ها برمیدارن ، توی اتوبوسهای درون شهری هم که این مسله بدتر هست ، راننده ها و مسئولان نگهداری هم برای اینکه تمام چکش ها گم نشه یا بهتره بگم از طرف دوستان به یادگاری برداشته نشه یک چکش در اختیار راننده یا کمک راننده قرار میدن و بقیه رو برمیدارن
پس میبینیم که این مشکل یه کم هم به خود ما مسافران بستگی داره ،
در ضمن بدنه و موادی که روی بدنه اتوبوسها استفاده میشه بخصوص داخل کابین متاسفانه کیفیت بدی داره و رد مقابل آتشسوزی اصلا ایمن نیست ، من به شما قول میدم که بیشتر هموطنانی که توی این حادثه اخیر جونشون رو از دست دادن قبل از رسیدن آتش در اثر گازهای سمی خفه شده بودن
الیاف پلاستیک فیبرهای پی وی سی کفپوشهای پلی اوروتان همشون مواد قابل اشتعال هستند که متاسفانه به دلیل  خود تحریمی ها و مواردی که دوستان هم در بالا اشاره کردن مثل بازرسی های ناقص رانت خواری ها و هزاران چیز دیگه متاسفانه گریبانگیر واحد های تولیدی کشور هست
به رویاهایت بی اندیش ..........

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب ramin-am تشکر کرده اند:
CAPTAIN PILOT, Qaher1406, interceptor, thunder blitz, ne13, Solaiman, potpotpot

Captain II

Captain II



نماد کاربر
پست ها

509

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 13 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 13 آذر 1389 00:07

آرشيو سپاس: 2572 مرتبه در 393 پست

Re: رابطه "زدن میز" و "قاتل سوئدی" در جاده‌های ایران

توسط interceptor » جمعه 29 شهریور 1392 09:17

اینکه چرا باید باک گازوییل نزدیک به باتری باشه به طراحی بر می گرده...طراحی اسکانیا، ولی شاید خودروساز! ایرانی بهره وری! به خرج داده باشه و از کیفیت عایق کاری سیستم برق کم کرده باشه،
شاید برای بدنه هم از ورق نازکتر یا با آلیاژ ارزانتری استفاده کرده باشه...اما زیاد بوده شرکت های معتبر هم محصولات خودشون رو برای اصلاحات فراخوان کرده باشن مثل همین اشکال در سیستم ترمز خودروهای تویوتا.
اما به نظرم عامل اصلی همان قیمت بالای لاستیک های مرغوب، احتکار و عدم برخورد مسولین مربوط و واردات لاستیک های بی کیفیت(مه بعضی منابع حداقل 9000 حلقه! رو اعلام کردن) هست و باقی دلایل جزیی هستن.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب interceptor تشکر کرده اند:
CAPTAIN PILOT, thunder blitz, ne13, potpotpot

Major I

Major I



نماد کاربر
پست ها

837

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 9 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 19 اردیبهشت 1388 17:10

آرشيو سپاس: 2090 مرتبه در 595 پست

Re: رابطه "زدن میز" و "قاتل سوئدی" در جاده‌های ایران

توسط میهن پرست » جمعه 29 شهریور 1392 11:55

دوست من کاملا حرفهای شما برام نوستالژیک بود.من به چشم دیدم که یه چوب لباسی که بیرون دستشویی بود واسه اویزون کردن لباس یا کیف رو ورودی های جدید در کمال ارامش با پیچ گوشتی وا کردنو به یادگار بردن.در مورد چکش اما این چکش ها داخل یه طلق شیشه ای هست و فک نکنم حداقل تو سفرهای بین شهری در حضور اون همه مسافر کسی چکش رو یادگاری ببره.حتی اگر هم اینطور باشه توجیهی نیست واسه برداشتن چکش ها.گویا تو گزارشات اومده مسافران قسمت های جلویی خیلی هاشون بر اثر شدت تصادف بیهوش شدن و حتی چند نفر درجا فوت کردن.به همین دلیل وقتی بیهوش بودن خیلیا سوختن.دوستان به نظرتون اوتوبوس ها نباید سیستم اتفا حریق خودکار یا حداقل چارتا اب پاش داشته باشن رو سقف؟
شاید سالهای سال باشد که اتش امپراطوری پارس خاکستر شده باشد.اما روزی فرا خواهد رسید که ز خاکستر ها ققنوس برخیزد و ان هنگام اتش سالهای سال سکوت مردم ایران زبانه خواهد کشید و بار دیگر مردمی از سرزمین پارس از شرق تا چین واز غرب تا دروازه های روم حکمرانی میکنند و تمام دشمنان این مرز وبوم در اتش قهر ایران خواهند سوخت.ان روز نزدیک است...

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب میهن پرست تشکر کرده اند:
ne13, potpotpot

Major

Major



no avatar
پست ها

670

تشکر کرده: 16 مرتبه
تشکر شده: 191 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 3 شهریور 1386 14:02

آرشيو سپاس: 1755 مرتبه در 488 پست

Re: رابطه "زدن میز" و "قاتل سوئدی" در جاده‌های ایران

توسط ramin-am » جمعه 29 شهریور 1392 12:29

در مورد مترو و قطار  دیدم که این چکش ها داخل یک محفظه هستند ولی اصولا چکش رو در یک مکان مناسب و بدون کاور قرار میدن
در مورد اتوبسها که اینطوری هست
ولی در مورد سیستم اتفا حریق حتی توی هواپیما هم کارگذاریش به این سادگی ها نیست
میشه این سیستم رو مثل هواپیما یا ماشینهای مسابقه ای در قسمتهای حساسی مثل کنار باطری محفظه سوخت و اطراف موتور قرار داد ولی همیشه بهترین راه ایمنی غیر فعال هستش
یعنی استفاده از موادی که از گسترش حریق جلوگیری کنن
نمیدونم کجا در مورد سوانح هوایی مطالعه میکردم که نوشته شده بود بیشتر مسافرانی که در یک سانحه سقوط و آتشسوزی کشته شده بودند بیشتر در اثر خفگی و حتی له شدگی زیر دست و پا کشته شده بودن .
به رویاهایت بی اندیش ..........

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب ramin-am تشکر کرده اند:
CAPTAIN PILOT, interceptor, ne13, potpotpot

قبلي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 13 مهمان