مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث تجارت الکترونيک و آنلاين، تبلیغات در وب، راههای کسب در آمد و تجارت در اینترنت به بحث و تبادل نظر بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » یک شنبه 18 آبان 1393, 12:36 pm

اشتباهات رایج در تبلیغات اینترنتی
یکی از اشتباهات رایج در تبلیغات اینترنتی دادن تبلیغ به سایت های غیر مرتبط میباشد یعنی برای مثال شخصی که در زمینه فروش قطعات یدکی ماشین کار میکند به وب سایتی که حاوی آگهی های تبلیغاتی برای فروش لباس است تبلیغ میدهد در نتیجه به نوعی این شخص هزینه خود را از دست رفته خواهد دید. یا برای مثال در وب سایت هایی که حاوی اخبار سیاسی و ورزشی میباشد وجود تبلیغاتی برای فروش لوازم خانگی جالب نیست پس سعی کنید به وب سایتی تبلیغات بدهید که به زمینه کاری شما نزدیک باشد.

استفاده از ایمیل های گروهی و اسپم یکی از بزرگترین اشتباهات در تبلیغات به شمار می آید . اگر تصور میکنید با استفاده از ایمیل های گروهی و اسپم میتوانید به میزان فروش خود کمک کنید تصور شما کاملا اشتباه است زیرا اکثر کاربران علاقه ای به بازدید از ایمیل های گروهی و یا اسپم نداشته و در نتیجه شما با این کار تنها به نابودی خود کمک میکنید زیرا باعث میشوید تصور اشتباهی از شرکت شما در میان مردم ایجاد شود.

سعی کنید از انواع و اقسام روش های تبلیغاتی استفاده لازم را نمائید و وقت خود را معطوف به یک روش خاص نکنید زیرا در شرایطی که میتوان از راه های مختلف تبلیغاتی استفاده کرد و افزایش میزان فروش را به وجود آورد زوم کردن بر روی یک روش تبلیغاتی اشتباهی بزرگ به حساب می آید.

استفاده از تصاویر و بنر های بی کیفیت و مطالب دروغین باعث میشود تبلیغات شما هیچ نفعی برایتان نداشته باشد . سعی کنید در تبلیغات خود با مردم صادق بوده و وعده های دروغین به آن ها ندهید زیرا دادن وعده های دروغین باعث میشود خریداران زیادی را از دست بدهید زیرا امروزه کسی فریب تبلیغات دروغین را نخواهد خورد.

قبل از اینکه هزینه ای برای تبلیغات بپردازید محسابه کنید که به طور میانگین این تبلیغات تا چه میزان به شما سود خواهد داد و اینکه آیا اساسا هزینه ای که میکنید بازگشتی خواهد داشت یا خیر ؟
منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » پنج شنبه 29 آبان 1393, 3:49 pm

افزایش قدرت بازاریابی از طریق طراحی سایت
به همان اندازه که سرعت بارگذاری صفحاتتان سریع تر باشد ، شانس شما نیز برای افزایش فروش و تبدیل بازدیدکننده به خریدار افزایش پیدا خواهد نمود . اکثر کاربران در هنگام ورود به یک وب سایت کم حوصله بوده و منتظر لود شدن صفحاتی که به کندی لود میشوند نمیمانند در نتیجه هرچه سرعت بارگذاری سایت شما بالاتر باشد در جذب افراد تاثیر بیشتری خواهد داشت.

نگارش مطالب و محتوا
مطالب وب سایت شما باید از نظر نگارشی ساده و در عین حال مرتب و بدون اشتباه باشد . استفاده از لغات سخت و محتوایی کتابی باعث میشود مشتریان جذب مطالب شما نشوند زیرا نتایج تحقیقات نشان میدهند که بازدیدکنندگان بیشتر جذب مطالب ساده و نسبتا خودمانی تر میشوند تا مطالب و محتوایی صد در صد کتابی و پر از لغات و اصطلاحات سنگین.

ناوبری وب سایت
یکی از اساسی ترین مسائل در وب سایت شما ، میزان ناوبری وب سایتتان است که یکی از مهم ترین نکات برای جذب کاربران نیز به حساب می آید. استفاده از ناوبری در واقع همان چیزی است که شما میتوانید با آن خوانندگان را راضی نگه داشته و آن ها را در وب سایت خود نگه دارید و این مسئله در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد. در صفحات وب طولانی می توانید با استفاده از جداول و یا گذاشتن مطالب با استفاده از لینک ها به خوانندگان خود بها داده و برای آنها شرایط بهتری مهیا کنید. هرچه کاربر احساس کند که مدیران سایت برایشان ارزش بیشتری قائل هستند برای خرید بیشتر ترغیب میشود زیرا احساس میکند مدیران سایت پس از خرید هم برای مشتریان ارزش زیادی قائل خواهند بود و در صورت بروز مشکل میتوان روی کمک آنها حساب کرد.

استفاده از رنگ های مناسب در طراحی سایت
سعی کنید رنگ بندی وب سایت شما آرامش بخش باشد و به کاربران کمک نماید تا آرامش پیدا کنند . هرچه رنگ بندی سایت شما از آرامش بیشتری برخودار باشد شانس شما نیز برای افزایش فروش بیشتر خواهد بود زیرا بازدیدکنندگان از وب سایت هایی که رنگ بندی آن ها چشم را اذیت کند خرید نخواهند کرد !

لینک های سالم
استفاده از لینک های سالم در وب سایت شما یکی دیگر از مسائلی است که باعث افزایش فروش سایتتان خواهد شد . اگر لینک های شما از کار افتاده باشد و برای سالم نگه داشتن آنها و یا تعویض لینک های از کار افتاده با لینک های سالم اقدامی انجام ندهید بازدیدکنندگان تصور میکنند شما فقط به دنبال سود مادی بوده و برای خریدار ارزشی قائل نیستید به همین دلیل است که ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید .

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » سه شنبه 11 آذر 1393, 6:12 pm

مقالات تخصصی ، واقعیتی غیر قابل انکار

نتایج تحقیقات نشان میدهد که بسیاری از بازدیدکنندگان هنگامی که در یک سایت وارد میشوند ، نگاهی به بخش مقالات وب سایت کرده و در صورتی که از تیتر و خلاصه مقالات مشخص باشد که مقالاتی تخصصی و حرفه ای در سایت موجود است ، قطعا به خواندن تعدادی از مقالات مشغول میشوند. این امر سبب میشود که بازدیدکننده اولا جذب وب سایت شود ، دوما تبدیل به مخاطب خاص شود و در نتیجه تبدیل به یک بازدیدکننده دائمی شود زیرا برای خواندن مقالات دیگر نیز مطمئن است که وب سایت شما حاوی چنین مقالاتی است پس به بازدیدکننده ای دائمی تبدیل خواهد شد.

نوشتن مقالات تخصصی و در اختیار بازدیدکننده قرار دادن آن مزایای خاصی داشته و باعث افزایش تجربه بازدیدکننده نیز خواهد شد . نتایج تحقیقات نشان میدهد که بازدیدکنندگان هنگامی که به بخش مقالات یک وب سایت مراجعه میکنند ، اگر مقالاتی که حاوی اطلاعات مفید است به چشمشان نخورد از خرید از چنین سایت هایی صرف نظر کرده و هرگز به چنین سایتی باز نخواهند گشت ، پس اهمیت قابل توجه بخش مقالات و به ویژه وجود مقالات تخصصی در وب سایت شما بسیار مشخص و روشن است.

یتوانید طی برگزاری نظر سنجی و یا از طریق دریافت نظرات بازدیدکنندگان ، راهنمایی های خوبی گرفته و اطلاعات آماری مفیدی بدست آورید تا بدانید بازدیدکنندگان شما از چه نوع مقالاتی بیشتر بازدید میکنند ، به دنبال چه مسائلی هستند ، چه نوع نگارش و فونتی را میپسندند و......
این مسئله به نوعی اعتماد بازدیدکننده را جلب کرده و بازدیدکننده احساس میکند که صاحبان وب سایت به نظرات مردم اهمیت داده و برای بازدیدکنندگان و مشتریان ارزش قائل هستند و در نتیجه با توجه به این اعتماد ساخته شده احتمال زیادی وجود دارد که بازدیدکننده به خریدار تبدیل شده و یک یا چند محصول از شما خریده و یا از خدمات وب سایت شما استفاده نماید.

همان طور که مطلع هستید ، یکی از بهترین مزایای نوشتن مقالات تخصصی این است که هنگامی که صاحبان وب سایت ها مقالات شما را کپی کرده و لینک شما را به عنوان منبع درون سایت خود قرار میدهند ، باعث افزایش بک لینک های شما شده و این مسئله به پیج رنک شما نیز کمک فراوانی خواهد نمود و نتیجه افزایش بک لینک و پیج رنک شما بالا آمدن رتبه سایتتان در موتورهای جستجو به ویژه گوگل است.

از مزایای دیگر این مقالات میتوان گفت که این کار در واقع یک راه برای بهینه سازی کلمات کلیدی خاص است زیرا هنگامی که برای مقالات خود کلمه کلیدی مشخص میکنید به شما در بهینه سازی این کلمات کمک فراوانی میشود. وقتی که کلمات کلیدی شما از نظر بهینه سازی وضعیت بهتری پیدا نمایند رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو برای کلمه های کلیدی خاصی که استفاده کرده اید افزایش می یابد. این کار همچنین باعث افزایش ترافیک سایت شما نیز خواهد شد و بسیاری از بازدیدکنندگان برای پیدا کردن یک مقاله تخصصی به سایت شما خواهند آمد.

بسیاری از صاحبان وب سایت تنها بر روی فروش بیشتر تمرکز دارند و نسبت به داشتن بانک اطلاعاتی قوی در خصوص مقالات بی تفاوت هستند و به هیچ وجه روی داشتن مقالات تخصصی تمرکز ندارند. نکته اصلی این است که یک دایرکتوری مقاله تنها برای آموزش مصرف کنندگان یا افزایش فروش نیست اما با ایجاد یک رابطه بین صاحبان سایت و بازدیدکنندگان به افزایش فروش کمک زیادی خواهد نمود.
منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » یک شنبه 23 آذر 1393, 10:30 am

طراحی ترسناک

گرافیک سایت همان اندازه که میتواند در جذب مخاطب موفق باشد ، میتواند در از دست دادن مخاطب نیز نقش ایفا کند . گرافیک وب سایت مانند یک شمشیر دو لبه است ، میتواند به نفع یا به ضرر شما باشد . اگر طراحی شما به گونه ای باشد که مشتری پسند نباشد قطعا سایت شما مخاطبان زیادی را از دست خواهد داد و شانس شما برای جذب مشتری از طریق گرافیک سایت و جلوه های بصری به شدت کاهش پیدا میکند.

اگر احساس میکنید طراحی سایت شما مشتری پسند نیست و گرافیک سایتتان باعث میشود مشتریان خود را از دست بدهید باید نسبت به عوض کردن گرافیک سایتتان اقدام کرده و این مشکل را حل کنید زیرا امروزه گرافیک در وب سایت نقش ویژه های داراست.

استفاده از فلش در بسیاری موارد زیباست اما توجه داشته باشید هرچیزی که با فلش طراحی شود زیبا نیست . بسیاری از تصاویر و ... که از طریق فلش طراحی میشوند جنبه ظاهری زیبایی نداشته و در سایت شما نه تنها مشتریان جدید را جذب نخواهد کرد ، بلکه به از دست دادن مشتریان نیز کمک خواهد کرد.

تصویر پس زمینه سایت بسیار مهم است ، برخی سایت ها با تصاویر پس زمینه سیاه و یا چیزهای عجیب و غریب باعث ایجاد ترس در سایتشان میشوند و این مسئله روی مشتریان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت .

نورپردازی سایتتان نیز بسیار پر اهمیت است. از هر مدل نور یا تصویری استفاده نکنید چرا که اگر از ترکیب نورها و یا تصاویر به صورت حرفه ای استفاده نکنید ضرر زیادی به خودتان خواهید زد .


از فونت های خوب در متون خود استفاده نمایید ، فونت های شما نیز تاثیر بسزایی در جذاب بودن یا نبودن وب سایت شما دارد .

نتیجه گیری :

در طراحی سایت خود دقت زیادی به خرج دهید تا سایتتان مشتری را جذب کند نه اینکه باعث منصرف کردن مشتری شود.
در این زمینه ، استفاده از تیم طراحی حرفه ای بیشترین کمک را به شما خواهد کرد .

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » سه شنبه 25 آذر 1393, 3:05 pm

گرافیک وب سایت های امروزی

در ابتدای پیدایش اینترنت ، اینترنت برای رسانه های متنی مورد استفاده قرار میگرفت. مدتی طول کشید تا شبکه جهانی وب پدیدار شده و همراه با آن گرافیک، صدا، انیمیشن و چند رسانه ای ها به وجود آمدند.

اما امروزه نحوه طراحی سایت ها بسیار متفاوت شده است زیرا در اینترنت جلوه های بصری نقش بسیار مهمی ایفا میکند ، همچنین باید در نظر داشت که امکاناتی که امروزه در اختیار طراحان سایت قرار دارد نسبت به ابتدای به وجود آمدن اینترنت بسیار قوی تر است ، حتی نسبت به زمانی که این امکانات کم کم درحال شکل گیری بود نیز بسیار قدرتمند تر هستند.

سایت هایی که در گذشته طراحی میشدند به هیچ وجه با سایت های امروزی توانایی رقابت کردن ندارند ، مرورگرها و سایر امکانات طراحی نیز به همین ترتیب بوده و واقعیت این است که دنیای اینترنت در امروزه نسبت به گذشته بسیار قدرتمند تر است .

قطعا اصلی ترین دلیل این مسئله که شبکه جهانی اینترنت امروزه این مقدار طرفدار داشته و از پیر و جوان ، زن و مرد و... از آن استفاده میکند همین قدرتمند تر شدن امکانات آن است .

قطعا یکی از اصلی ترین مسائلی که یک بازدیدکننده را به مخاطب خاص تبدیل میکند گرافیک وب سایت است . گرافیک وب سایت برای همه افراد جذاب بوده و هرسایتی به نوعی بازدیدکننده خود را به مخاطب خاص تبدیل می نماید .


آشنایی با مفهوم SVG

گرافیک برداری مقیاس پذیر( SVG ) یکی از جدید ترین پروژه های گرافیکی امروزی میباشد.

svg دارای فرمتی استاندارد و باز است که بر اساس XML و زبان نشانه گذاری توسعه پذیر میباشد.

پس از استاندارد شدن و تصویب شدن توسط مرورگرها و تولید کنندگان نرم افزار، این یک گام بزرگ رو به جلو میباشد و محدودیت های کنونی گرافیک را از بین میبرد.


برخی از ویژگی های SVG عبارتند از:

تصاویر مقیاس پذیر
شیب های با وضوح و کیفیتی بالا
افزایش کنترل رنگ و دقت رنگ بالا
بالاترین رزولیشن ممکن برای چاپ تصاویر
کنترل بهتر برای چاپ کردن ، از جمله kerning و استفاده از فونت های مختلف.
متن قابل ویرایش و جستجو
توانایی جستجو در عناصر متن در گرافیک
محتوای پویا، انیمیشن و تعامل از طریق برنامه نویسی
دانلود
آبشاری بودن
سطوح مختلف دارای شفافیت
پشتیبانی از دستگاه های دیگر مانند GPS، تلفن همراه

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » چهار شنبه 3 دی 1393, 2:12 pm

 طراحی سایت ارزان مناسب تر است یا طراحی وب سایت با قیمت های بالاتر ؟

مدتی است مقالات و بحث های متفاوتی در اینترنت منتشر می گردند در مورد طراحی سایت ارزان و یا قیمت طراحی سایت .اما من مطلب دقیق و بی طرفانه ای در این مورد ندیدم .

بنابراین تصمیم گرفتم در مورد مبحث سایتهای ارزان قیمت و گران قیمت مقاله ای را از دید خودم بنویسم تا کمکی باشد برای کاربرانی که قصد سفارش طراحی سایت دارند و سردرگم هستند که واقعا کدام شرکت حرف درستی می زند و این همه اختلاف قیمت برای چیست.

خب در درجه اول باید بگوییم که در ایران تقریبا هیچ فاکتور دقیقی برای قیمت طراحی سایت وجود ندارد و بعضی از شرکت ها بدون در نظر گرفتن معیارهایتان به شما قیمت میدهند.

در بعضی مقالات نوشته شده شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارزان میدهند به کسب و کار شما آسیب میزنند و سایتهای بی ارزش به شما تحویل میدهند.این مقالات معمولا توسط شرکت هایی ارائه می گردند که قیمتهای بالایی ارائه می کنند.

از طرف دیگری من دیده ام مقالاتی هستند که شرکتهایی که قیمت بالا ارائه میکنند را بی انصاف و ... معرفی میکنند.این مقالات معمولا از شرکتهایی که قیمت های پایین تری ارائه می کنند منتشر می گردد.

من کاری به این موضوع ندارم که این روند تخریب شرکت ها اصلا کار دستی نیست و این به خود آنها مربوط می شود و سلیقه ای است.

مساله اینجاست که مردم واقعا در برابر این همه اختلاف قیمت و این مباحث که شرکت ها همدیگر را متهم میکنند سردرگم میشوند. بنده معتقدم در واقع هیچ یک ملاک بر بد بودن شرکت دیگری نیست.

خب پس حال خریداران چه کنند ؟

معیارهای قیمت گذاری در طراحی سایت

مواردی که در افزایش قیمت خیلی تاثیر گذار است را من به ترتیب اعلام می کنم.

1 : طراحی و ساخت سایت بر اساس کد نویسی یا استفاده از سی ام اس : به نظر من این مساله میتواند در قیمت تمام شده سایت تاثیر داشته باشد.البته نمیتوان با قطعیت در مورد برتری هرکدام نظر داد.این مساله بیشتر به تسلط یا نوع استفاده طراح دارد.

2 : طراحی ظاهری و مباحث گرافیکی : در این جا هم نوع طراحی ,آماده بودن طرح ها یا طراحی اختصاصی و مسائل مانند اینها در هزینه طراحی تاثیر دارد.

3 : امکانات سفارشی : به هرحال هرچقدر مشتری در سایت خود نیازمند امکانات سفارشی و اختصاصی تری باشد در زمان و هزینه ساخت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

4 : سئو : سئو یا اصطلاحا بهینه سازی برای موتورهای جستجو در هنگام ساخت سایت در قیمت تاثیرگذار است.البته چیزی که در هنگام طراحی سایت بیشتر مطرح است سئوی داخلی است .

5 : هاست : این هم در دسته مواردی هست که لزوما بر عهده طراحی سایت نیست .اما اگر طراح سایت مسئول تهیه هاست برای مشتری باشد نوع هاست هم در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است.

به نظر من موارد کلی در قیمت گذاری همین 5 مورد هستند.

خب حال به نظر شما چه عواملی باعث می شود بعضی شرکت ها قیمت های پایین تری یا ارزان تری ارائه دهند؟

طراحی سایت با قیمت ارزان و پایین

بگذارید من هم در کنار شما نظر خودم را ارئه کنم.یکی از این موارد استفاده طراح از طرح ها و امکانات از پیش ساخته شده است.

مورد بعدی میتواند به آزاد کار بودن طراح برگردد.برخی از طراحان در اینترنت به صورت شخصی و بدون داشتن دفتر کار میکنند.خب این موضوع باعث کاهش هزینه های آنان می گردد و این امر می تواند باعث کاهش هزینه طراحی توسط آنها هم بشود.

در مورد سوم هم میتوان به این موضوع اشاره کرد که برخی به بازار وب تازه وارد شده اند.البته این دلیل بر بی تجربگی آنها در طراحی سایت نیست اما چون تازه وارد بازار وب شده اند برای رقابت بهتر قیمت کمتری ارائه می کنند.

و خب مورد آخر به همان مورد سوم هم مرتبط است.بازار وب دارای رقابت بسیار سنگینی است بنابراین بعضی ها وجه برتری خود را با قیمت پایین به مشتریان عرضه می کنند.

حال به نظر شما چه مواردی باعث ارائه قیمت های نسبتا بالا می شود ؟

طراحی سایت گران یا با قیمت بالا

بازهم اجازه دهید من هم در کنار شما نظر خودم را بگویم.کد نویسی یا ویرایش حرفه ای کدها , گرافیک حرفه ای , بهینه سازی و خیلی موارد دیگر باعث میشود که طراح وقت خیلی بیشتری برای سایت مشتری بگذارد بنابراین توقع هزینه بیشتری هم دارد.

اما موارد دیگری هم در قیمت بالا تاثیر دارد. مثل شرکتهایی که هزینه های بالایی دارند.مثل هزینه اجاره دفتر,حقوق کارمند,تبلیغات و ...

همچنین شرکت هایی که چون معروف هستند و معمولا هم کارهای خوبی ارائه داده اند قیمت های بالاتری پیشنهاد می دهند.

و اما کلام آخر:

با تمام این تفاسیر ممکن است شرکتی با هزینه پایین تر وب سایتی بهتر از شرکتی با هزینه بالاتر به شما ارائه دهد.اگر شرکتی قیمت پایین ارائه داد دلیل بر این نیست که سایت بدردنخوری به شما تحویل میدهد.اگر شرکتی قیمت بالایی ارائه داد دلیل بر این نیست که بی انصاف یا خدای نکرده کلاه بردار است.

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت خودتان مطالعه بیشتری کنید و قیمت پیشنهادی آنها را با فاکتورهایی که گفتم بسنجید .

لطفا قبل از بررسی در مورد شرکتی قضاوت نکنید.اول مطالعه کنید , بررسی کنید و سپس بهترین شرکت که متناسب با بودجه شما بهترین قیمت را ارائه میدهد انتخاب کنید.  : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » چهار شنبه 20 اسفند 1393, 5:35 pm

مقایسه شیوه نامه های داخلی و خارجی

در دنیای امروزی که استفاده از شیوه نامه های آبشاری نقش بسزایی در طراحی سایت ایفا مینماید ، بسیاری از کاربران به دنبال مقایسه ای میان شیوه نامه های داخلی و خارجی هستند تا ببیند کدام یک از آن ها بهتر است و اساسا تفاوت های میان آن ها چیست.

در ادامه این مقاله به طور مختصر به مقایسه میان شیوه نامه های داخلی و خارجی میپردازیم.

مزایای استفاده از شیوه نامه های داخلی

یکی از اثرات مثبت استفاده از شیوه نامه های داخلی این است که این شیوه نامه ها فقط بر روی صفحه ای که در آن نوشته شده اند تاثیر داشته و روی سایر صفحات تاثیری نخواهند داشت.
استفاده از شناسه ها و کلاس ها در شیوه نامه های داخلی بسیار راحت است.

برخلاف شیوه نامه های درون خطی ، شیوه نامه های داخلی میتوانند با شناسه ها و کلاس های عناصر مختلف فعالیت نمایند.

در این شیوه نامه ها نیازی به آپلود چندین فایل نیست بلکه متن را درون سند کپی کرده و از آن استفاده مینمائیم.

اولویت شیوه نامه های داخلی از شیوه نامه های خارجی بیشتر است.


معایب شیوه نامه های داخلی

شیوه نامه های داخلی فقط بر روی صفحه ای که در آن قرار دارند تاثیر میگذارند و اگر شما می خواهید به استفاده از سبک های مشابه در اسناد مختلف اقدام کنید باید آنها را برای هر صفحه تکرار کنید .

سرعت لود شما کاهش خواهد یافت زیرا برای هر صفحه ای که رفرش شود ، تمامی شیوه نامه باید از ابتدا بارگذاری شود.


مزایای استفاده از شیوه نامه های خارجی

شما می توانید ظاهر اسناد را به راحتی کنترل کنید.

میتوان به راحتی کلاس ها و آی دی های مختلفی تعریف و جدا جدا مورد استفاده قرار داد.

تمام روش های دسته بندی که در دسترس هستند را می توان در شیوه نامه های خارجی استفاده کرد .

معایب شیوه نامه های خارجی

شیوه نامه های خارجی اصولا حجم زیادی داشته و به همین دلیل هنگام آپلود شدن میتوانند شما را دچار مشکل نمایند.

شیوه نامه های خارجی اولویت کمتری نسبت به شیوه نامه های داخلی دارند.

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » پنج شنبه 21 اسفند 1393, 12:03 pm

بهینه سازی فلش از تغییر بهینه کردن فونت های آن

هنگامی که با سوالی مبنی بر اینکه میتوان فونت های فلش را بهینه کرد یا خیر مواجه شدیم ، بر آن شدیم تا پاسخ کاملی به این پرسش داده و به کاربران خود کمک نمائیم.
برای اینکه بتوانید فونت های فلش را بهینه نمایید باید برخی کارها را انجام داده و از برخی کارها دوری نمائید ، در ادامه این مقاله به طور مفصل تری راجع به بهینه سازی فونت های فلش صحبت خواهیم نمود .

دوری کردن از فونت هایی که در فلش جاسازی شده است ، قدم اول
برخی از فونت ها در فلش به طور جاسازی شده قرار دارند و باعث میشوند حجم فایل به شدت افزایش پیدا نماید و این مسئله موجب کاهش سرعت لود صفحه شما خواهد شد. در واقع، اگر سند فلش خود را بیش از حد حجیم کنید، اولین چیزی که شما باید به دنبالش باشید این است که چگونه بسیاری از فونتهای شما جاسازی شده است اما از آن خبر ندارید ؟
با کم کردن حجم فونت ها میتوانید به سرعت بارگذاری سایت خود کمک کرده و به جای اینکه چندین دقیقه منتظر لود شدن سایتتان باشید ، چند ثانیه منتظر بمانید.

حذف فونت های جاسازی شده در فلش ، قدم دوم

برای اینکه بتوانید این فونت های اضافه را که فقط باعث افزایش حجم فایلتان شده است حذف نمائید از مراحل زیر پیروی نمائید .

یک جعبه متن را انتخاب کنید و پنجره خواص آن را انتخاب نمائید
بر روی دکمه تنظیمات دلخواه کلیک نمایید
بر روی "اشتراک" کلیک کنید ، تغییرات خود را اعمال کنید
روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود


حذف کارکترهایی که نیازی به استفاده کردن از آن ها نیست ، قدم سوم

میتوانید برای اینکه حجم فایل خود را از طریق متن کاهش دهید اقدام به حذف کاراکترهایی نمایید که در عمل از آن ها هیچ استفاده ای نخواهید داشت. با این کار باعث میشوید فقط کاراکترهایی باقی بمانند که لازم و ضروری هستند بنابراین هیچ کاراکتر اضافه ای وجود ندارد که شما بخواهید با استفاده از آن حجم فایلتان را افزایش دهید. هنگامی که شما برای باز کردن کادر محاوره ای تنظیمات دلخواه اقدام میکنید، در زیر گزینه های فونت یک جعبه متنی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب آن ، انتخاب کنید که چه حروفی را نیاز دارید و چه حروف و کاراکترهایی را احتیاج ندارید.ساده ترین کار این است که کلیک بر روی "تکمیل خودکار" را فشار دهید و به صورت خودکار این کار را انجام دهید. این کار به شما اجازه می دهد تا اقدام به جاسازی فونت ها کنید ، یکی از روش های کم حجم نگه داشتن اندازه فایل ها تعبیه فونت فایل های شما با استفاده از این تنظیمات خودکار است.

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 44
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 تیر 1393, 6:30 pm
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

Re: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

پست توسط efanetco » سه شنبه 13 بهمن 1394, 1:35 pm

عوامل موفقیت در کسب و کار الکترونیکی

پس از کسب آگاهی کامل در رابطه با استراتژی های کسب و کار الکترونیک ، یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

منبع : شرکت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] و [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ایفانت

ارسال پست

بازگشت به “تجارت آنلاين”