برندینگ

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث مرتبط با کار آفرینی به بحث بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 63
تاریخ عضویت: شنبه 29 فروردین 1394, 6:55 am
محل اقامت: شهر جديد پرند
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 109 بار
تماس:

برندینگ

پست توسط parandinfo » پنج شنبه 3 اردیبهشت 1394, 8:05 pm

هدف اصلی از نام تجاری یا برند "ایجاد تمایز" است.
  تعاملی شهر اینترنتی پرند به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

سامانه نیازمندیهای استان تهران (پرند , سرزمین ایرانیان ، شهرک صنعتی پرند و پردیس و تهران و .....) به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

افسانه كربلايي زاده
كارشناس ارشد كارآفريني در فناوريهاي نوين از دانشگاه  

Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 63
تاریخ عضویت: شنبه 29 فروردین 1394, 6:55 am
محل اقامت: شهر جديد پرند
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 109 بار
تماس:

Re: برندینگ

پست توسط parandinfo » سه شنبه 15 اردیبهشت 1394, 7:53 am

مدیریت نام تجاری یا مدیریت برند Brand Management با داشتن دانش و آگاهی کامل از اصطلاح "نام تجاری" آغاز می‌شود و شامل قولی است که به مشتری داده می‌شود و صدالبته که باید به آن عمل شود.

"مدیریت برند" (مدیریت نام تجاری) چیزی جز هنر ایجاد و حفظ نام تجاری نیست. تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمت با نام تجاری خود ، مشتریان خویش را به کسب‌وکار خود متعهد می‌سازد. سازمان با یک نام تجاری قوی، محصولات خود را از رقبا متمایز می‌نماید. از همین روست که اصطلاحاً برندی را از برند دیگر ارزشمندتر دانسته و در این مسیر ارزش‌گذاری برند دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری است. در مورد محصول(ملموس)،شامل خود محصول، قیمت، بسته‌بندی، و غیره است. درحالی‌که در مورد خدمات(غیرملموس)،شامل تجربه مشتریان و در مورد خدمات (غیرملموس)، شامل ارتباط عاطفی با محصول / خدمت است.
  تعاملی شهر اینترنتی پرند به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

سامانه نیازمندیهای استان تهران (پرند , سرزمین ایرانیان ، شهرک صنعتی پرند و پردیس و تهران و .....) به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

افسانه كربلايي زاده
كارشناس ارشد كارآفريني در فناوريهاي نوين از دانشگاه  

Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 63
تاریخ عضویت: شنبه 29 فروردین 1394, 6:55 am
محل اقامت: شهر جديد پرند
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 109 بار
تماس:

Re: برندینگ

پست توسط parandinfo » سه شنبه 15 اردیبهشت 1394, 7:54 am

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری به‌وضوح، ایجاد وفاداری مشتری به برند Brand Loyalty، متقاعد کردن خریدار برای این محصول، و ایجاد یک اتصال عاطفی با مشتریان است. برند (نام تجاری) شکل‌دهنده‌ی درک مشتری از محصول ماست. برند انتظارات مشتری را در مورد محصول یا خدمت بالا می‌برد.
  تعاملی شهر اینترنتی پرند به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

سامانه نیازمندیهای استان تهران (پرند , سرزمین ایرانیان ، شهرک صنعتی پرند و پردیس و تهران و .....) به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

افسانه كربلايي زاده
كارشناس ارشد كارآفريني در فناوريهاي نوين از دانشگاه  

Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 63
تاریخ عضویت: شنبه 29 فروردین 1394, 6:55 am
محل اقامت: شهر جديد پرند
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 109 بار
تماس:

Re: برندینگ

پست توسط parandinfo » سه شنبه 15 اردیبهشت 1394, 7:55 am

روابط عمومی ابزاری ارزان برای خلق یک برند

کارآفرین معمولا فرد صاحب ایده و بدون سرمایه است، بنابراین استفاده از روش‌های تبلیغاتی پرهزینه مرسوم غیرعملی است در نتیجه استفاده از روابط عمومی بهترین گزینه برای کارآفرین است تا محصول یا خدمات خود را چه برای کسب مشتری و چه برای جذب سرمایه معرفی کند .

مخاطب خاص امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی هر روزه در معرض بمباران اطلاعاتی قرار می‌گیرد، لذا ارسال اطلاعات درست و تاثیرگذار از اهمیت خاصی برخوردار است. روابط عمومی (Public Relations) که به اختصار به آن PR هم اطلاق می‌شود، مدیریت جریان اطلاعات دو سویه میان شرکت و افکار عمومی است که دیدگاه‌های افراد و برداشت‌های آنها را از موضوعی خاص تغییر می‌دهد که در نهایت این تغییر دیدگاه به تغییر رفتار منجر می‌شود .
  تعاملی شهر اینترنتی پرند به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

سامانه نیازمندیهای استان تهران (پرند , سرزمین ایرانیان ، شهرک صنعتی پرند و پردیس و تهران و .....) به آدرس [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

افسانه كربلايي زاده
كارشناس ارشد كارآفريني در فناوريهاي نوين از دانشگاه  

ارسال پست

بازگشت به “کار آفرینی”