وجود لکه روغن قهوای درآب رادیاتور

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج شنبه 14 خرداد 1394, 12:54 pm

وجود لکه روغن قهوای درآب رادیاتور

پست توسط sinfa » پنج شنبه 14 خرداد 1394, 1:02 pm

سلام.یه 405 مدل 89 دوگانه دارم.5ماه پیش آب درون رادیاتور شیری شد.واشرسرسیلندر راعوض کردم اما ازآن روز تاکنون لکه روغن قهوای روی سطح آب رادیاتور مشاهده میشه که بوی روغن میده اما شیری نمیشه ووقتی اونوپاک می کنم تادوسه روزی از اون لکه خبری نیست.یک دفعه هم رادیاتور راشستم تا دوسه هفته از اون لکه خبری نبود اما مجدداا پیدا شده.لطفا راهنمایی کنید

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3497
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3874 بار
سپاس‌های دریافتی: 7769 بار

Re: وجود لکه روغن قهوای درآب رادیاتور

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » پنج شنبه 14 خرداد 1394, 6:41 pm

سلام
روغن توی موتور فشار زیادی داره و اگر جائی واشرش یا کاسه نمدش یا اورینگش محکم نباشه یا خراب شده باشه روغن نشت میکنه
ظاهراً واشر سرسیلندر درست نصب نشده و روغن ازش نشت میکنه میره توی مجرای آب هم در اطراف سیلندرها میگرده و مجراهای متعددی هست برای گشتن آب
شما دو راه دارین
اگر مقدار نشتی و کم شدن روغن خیلی کم هست باهاش مدارا کنین
راه دوم باز کردن سرسیلندر و تعویض واشر و نصب واشر نو و استاندار به روش اصولی هست
در این تاپیک روش اصولی توضیح داده شده
topic-t114799.html
مهمترین موارد:
تهیه واشر درجه یک
تمیز کردن محل واشر کهنه
اطمینان از تاب نداشتن و ترک نداشتنِ سرسیلندر و بابای بدنه ی موتور هست
بستن پیچهای سرسیلندر به ترتیب و توسط آچار تورک یا همون آچار درجه
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”