در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث مرتبط با کار آفرینی به بحث بپردازيد
Major II

Major II



no avatar
پست ها

447

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 427 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 10 اسفند 1393 15:43

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

مشاوره تبلیغات

توسط novinmarketing » چهارشنبه 27 آبان 1394 13:27

مشاوره تبلیغات شامل یک فرآیند علمی است که از تحقیقات و پژوهش آغاز شده و پس از طی مراحل تحلیلی به ارائه راهکار منجر می شود. یک مشاوره موثر تبلیغات وظیفه شفاف کردن ذهن سازمان را با توجه به داده های آماری، تحلیل های علمی و مشاهدات عینی و تجربی بر عهده دارد.
در جامعه ی امروزی تبلیغات جزء لاینفک اقتصاد و فروش به حساب می آید، جلوه‌ی نمایان این امر در هنر گرافیک و تبلیغات آشکار می شود که رابطه ای بین اقتصاد و وسایل مورد نیاز مردم و هنری که این اطلاعات را به مردم می رساند به وجود آورده است.
بنابراین جهت دست یابی به بالاترین میزان بهره وری در هر فعالیت تبلیغاتی نیازمند یک برنامه جامع،کامل و مفید تبلیغاتی هستیم. مهم نیست که برای یک برنامه تبلیغاتی چه میزان بودجه در اختیار دارید، مهم این است که با کمترین بودجه بتوانیم بهترین اثرگذاری را در ذهن مخاطبان مورد نظر ایجاد کنیم.

فازهای اصلی تدوین یک برنامه تبلیغاتی :
. تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان (گذشته ، حال ، آینده)
. رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و پیش بینی و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی
. تحلیل بودجه
. شناخت مخاطب
. انتخاب رسانه
. طراحی پیام و محتوای تبلیغاتی
. تولید و اجرای تبلیغات
. آنالیز بازخورد تبلیغات

منبع :  لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

SMH از این پست سپاسگزاري کرده است

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان