در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد
Major II

Major II



no avatar
پست ها

447

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 425 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 10 اسفند 1393 15:43

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

تبلیغات محیطی

توسط novinmarketing » دوشنبه 2 آذر 1394 15:38

تبلیغات محیطی در مورد هر نوع تبلیغات بیرون از نقطه نهایی خرید مشتری مثل دیوار نوشته‌ها، بیلیوردها، پل‌های عابر، تبلیغات داخل مترو و ایستگاههای اتوبوس، ... اتلاق میشود. این نوع از تبلیغات روشی بسیار مناسب برای ایجاد برند-آگاهی و به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود به فروشگاهها و مراکز خرید است. بیلبوردها از شناخته شده ترین و بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی بشمار میروند و عموماً ایده‌ای جذاب در شیوه‌ی طراحی آنها نهفته است، لذا بیننده را وادار میکنند که دست کم در ناخودآگاه خود به تفکری که در پس طرح بیلبوردها پنهان است بیندیشد. حضور مداوم بیلبوردها در مراکز پرتردد شهری قلب بازار هدف را نشانه میرود و تکرار موارد رویت موجب ایجاد آگاهی نسبت به برند مربوطه میگردد. بیلبردها نیاز اطلاعاتی مصرف کنندگان را به شکل مختصر و مفید برطرف میکنند.




از خدمات تبلیغات محیطی به موارد زیر می توان اشاره نمود:


. بیلبوردهای سطح شهر تهران و کلان شهرهای کشور


. بیلبوردها و تابلو و استندهای تبلیغاتی مراکز خرید


. بیلبوردهای بین شهری و عوارضی ها و مراکز پلیس راه


. عرشه پل های عابر پیاده


. تابلوهای دیواری

منبع :  لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

Mahdi1944 از این پست سپاسگزاري کرده است

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان