مشکل پیکان انژکتوری در شهرهای شرجی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: یک شنبه 25 بهمن 1394, 11:44 am

مشکل پیکان انژکتوری در شهرهای شرجی

پست توسط yashar2s » یک شنبه 25 بهمن 1394, 11:57 am

سلام به همگی
نمیدونم چرا هیچ تعمیرگاهی از ماشین پیکان در شهر بوشهر سر در نیاوردند .
من شیرازی هستم وقتی به بوشهر یاگناوه سفر میکنیم ماشینم به این مشکل میخوره
وقتی استارت میزنم یا روشن نمیشه اگه هم روشن بشه به صورت قطع و وصل شدن یا ریپ زدن به کار حودش ادامه میده .
ماشینم به تمام تعمیرگاه شهرهای نشان دادم ولی هیچکدامشان سر در نیاوردند .
تنها کاری من فهمیدم اینه وقتی شمع ها رو پاک میکنم و دوباره جا میاندازم و دوباره استارت میزنم هیچ مشکلی نداره . ولی فقط کافیه ماشین همون لحظه خاموش کنم و دوباره استارت بزنم دوباره شروع به ریپ زدن و یا اصلا روشن نشه .
دوستان خواهشا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم ؟

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3498
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3874 بار
سپاس‌های دریافتی: 7771 بار

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » یک شنبه 25 بهمن 1394, 2:59 pm

سلام
شاید این اطلاعات کمک کنه به حل مشکل:
بوشهر تقریباً هم سطح دریاهای آزاد هست
فشار هوا در بوشهر بیشتر از شیرازه پس هوای بیشتری میره توی سیلندرها
یعنی تراکم بیشتر هست
در ماشین انژکتوری وقتی سوئیچ رو باز میکنید و چراغ چک روشن میشه , سنسور مپ فشار هوا رو میسنجه تا بهترین برنامه برای پاشش سوخت رو انتخاب کنه
برای همین هست که بهتره تا خاموش شدن چراغ چک صبر کنیم بعد استارت بزنیم

احتمالاً کامپیوتر ماشینتون اختلاف فشار شیراز و بوشهر رو تشخیص نمیده و یا اصلا برای اون فشار هوا برنامه ای نداره
بهتره سر منفی باتری رو در بوشهر دو سه دقیقه بردارین و دوباره نصب کنین و قبل از استارت هم صبر کنبن چراغ چک خاموش بشه
اگر درست نشد و دلکودار هست بهتره جای فعلی دلکو رو علامت بزنین سپس 5mm ادوانس کنین و تست کنین و اگر بهتر نشد برگردونین سر جاش و 5mm ریتارد کنین و تست کنین
اگر بهتر نشد برگردونین سر جای اولش
=========================
درضمن بهتره شمعها رو چک کنین که بیش از حد سرد یا گرم نباشه . روی شمع شماره ی سردیش نوشته شده
گپ همشون هم تنظیم باشه
گپ اگر خیلی باز باشه ماشین دیر روشن میشه خصوصا در سرما و شرجی و با بنزین ضعیف
=======================
مقاومت وایرها رو هم با اهم متر چک کنین
اگر بیش از 5000 اهم هست (5 کیلو اهم) پس بنجل هست
در تاپیک صرفه جوئی توضیح کامل نوشتم در موردش
topic-t107118-324.html
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”