در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 31 خرداد 1395 21:01

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

تعمیر پژو پارس

توسط کاپرا » دوشنبه 31 خرداد 1395 21:15

سلام.
خودروی پژو پارس سفارشی مدیران.وقتی دمای آب پایین است ناگهان چراغ آمپر آب و stop روشن میشود و فن به کار میفتد .وقتی ماشین را خاموش میکنم فن همچنان در دمای پایین کار میکند. پس ا روشن کردن دوباره خودرو بازهم چراغها روشن میشوند.برای رفع مشکل کابل مثبت باطری را جدا میکنم و فن خاموش و وقتی خودرو را روشن میکنم مشکل برطرف میشود. این مشکل هر از چندگاهیی پیش میاید .گاهی یک یا دو بار در روز و گاهی چند روز به چند روز.
آیا مشکل از کامپیوتر است ؟ البته دیاگ زدم مشکلی نشان داده نشده است.

Major

Major



no avatar
پست ها

670

تشکر کرده: 16 مرتبه
تشکر شده: 193 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 3 شهریور 1386 14:02

آرشيو سپاس: 1755 مرتبه در 488 پست

Re: تعمیر پژو پارس

توسط ramin-am » سه شنبه 1 تیر 1395 16:08

مشکل  یونیت فن و شمع آب و احتمالا رله فن هستش به یه باطری ساز مراجعه کنید و مشکل رو بگید به احتمال قوی همون بخش فن هستش .
به رویاهایت بی اندیش ..........

کاپرا از این پست سپاسگزاري کرده است

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 31 خرداد 1395 21:01

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: تعمیر پژو پارس

توسط کاپرا » يکشنبه 6 تیر 1395 22:52

آقا رامین عزیز از راهنمایی شما سپاسگزارم.پیگیری میکنم و نتیجه را اعلام میکنم . از اینکه دیر مطلب را خواندم عذر مرا پذیرا باشید . مدتی نت نداشتیم

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 31 خرداد 1395 21:01

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: تعمیر پژو پارس

توسط کاپرا » يکشنبه 6 تیر 1395 22:58

ramin-am نوشته است:مشکل  یونیت فن و شمع آب و احتمالا رله فن هستش به یه باطری ساز مراجعه کنید و مشکل رو بگید به احتمال قوی همون بخش فن هستش .



تشکر از شما .پیگیری میکنم.
آقا رامین مشکل دیگری برایم پیش آمد که در میان میگذارم.
با اسپری تمیز کننده انژکتور در حال نظافت دریچه هوای موتور (یا اگر درست بدانم اتاق گاز) بودم که ناگهان نی اسپری با فشار به داخل شلیک شد و رفت توی لوله ای که در پشت دریچه هست و گویا هوا از آنجا وارد میشود و نتوانستم آنرا دربیاورم . به ناچار موتور را روشن کردم و دو روز از آن اتفاق گذشته . آیا نی اسپری سوخته و از بین رفته است یا هنوز در مسیر گیر افتاده است ؟

Major

Major



no avatar
پست ها

670

تشکر کرده: 16 مرتبه
تشکر شده: 193 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 3 شهریور 1386 14:02

آرشيو سپاس: 1755 مرتبه در 488 پست

Re: تعمیر پژو پارس

توسط ramin-am » چهارشنبه 3 شهریور 1395 09:26

نی اسپری رفته و توی منیوفیلد هوا گیر کرده نه‌ اصلا نمیتونه وارد سیلندر بسه که بسوزه ولی حتما درش بیارید حتما

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
به رویاهایت بی اندیش ..........


 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان