تعمیر پژو پارس

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 31 خرداد 1395, 10:01 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار

تعمیر پژو پارس

پست توسط کاپرا » دو شنبه 31 خرداد 1395, 10:15 pm

سلام.
خودروی پژو پارس سفارشی مدیران.وقتی دمای آب پایین است ناگهان چراغ آمپر آب و stop روشن میشود و فن به کار میفتد .وقتی ماشین را خاموش میکنم فن همچنان در دمای پایین کار میکند. پس ا روشن کردن دوباره خودرو بازهم چراغها روشن میشوند.برای رفع مشکل کابل مثبت باطری را جدا میکنم و فن خاموش و وقتی خودرو را روشن میکنم مشکل برطرف میشود. این مشکل هر از چندگاهیی پیش میاید .گاهی یک یا دو بار در روز و گاهی چند روز به چند روز.
آیا مشکل از کامپیوتر است ؟ البته دیاگ زدم مشکلی نشان داده نشده است.

Major
Major
پست: 670
تاریخ عضویت: شنبه 3 شهریور 1386, 2:02 pm
سپاس‌های ارسالی: 373 بار
سپاس‌های دریافتی: 1776 بار

Re: تعمیر پژو پارس

پست توسط ramin-am » سه شنبه 1 تیر 1395, 5:08 pm

مشکل یونیت فن و شمع آب و احتمالا رله فن هستش به یه باطری ساز مراجعه کنید و مشکل رو بگید به احتمال قوی همون بخش فن هستش .
به رویاهایت بی اندیش ..........

New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 31 خرداد 1395, 10:01 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار

Re: تعمیر پژو پارس

پست توسط کاپرا » یک شنبه 6 تیر 1395, 11:52 pm

آقا رامین عزیز از راهنمایی شما سپاسگزارم.پیگیری میکنم و نتیجه را اعلام میکنم . از اینکه دیر مطلب را خواندم عذر مرا پذیرا باشید . مدتی نت نداشتیم

New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 31 خرداد 1395, 10:01 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار

Re: تعمیر پژو پارس

پست توسط کاپرا » یک شنبه 6 تیر 1395, 11:58 pm

ramin-am نوشته شده:مشکل یونیت فن و شمع آب و احتمالا رله فن هستش به یه باطری ساز مراجعه کنید و مشکل رو بگید به احتمال قوی همون بخش فن هستش .



تشکر از شما .پیگیری میکنم.
آقا رامین مشکل دیگری برایم پیش آمد که در میان میگذارم.
با اسپری تمیز کننده انژکتور در حال نظافت دریچه هوای موتور (یا اگر درست بدانم اتاق گاز) بودم که ناگهان نی اسپری با فشار به داخل شلیک شد و رفت توی لوله ای که در پشت دریچه هست و گویا هوا از آنجا وارد میشود و نتوانستم آنرا دربیاورم . به ناچار موتور را روشن کردم و دو روز از آن اتفاق گذشته . آیا نی اسپری سوخته و از بین رفته است یا هنوز در مسیر گیر افتاده است ؟

Major
Major
پست: 670
تاریخ عضویت: شنبه 3 شهریور 1386, 2:02 pm
سپاس‌های ارسالی: 373 بار
سپاس‌های دریافتی: 1776 بار

Re: تعمیر پژو پارس

پست توسط ramin-am » چهار شنبه 3 شهریور 1395, 10:26 am

نی اسپری رفته و توی منیوفیلد هوا گیر کرده نه‌ اصلا نمیتونه وارد سیلندر بسه که بسوزه ولی حتما درش بیارید حتما

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
به رویاهایت بی اندیش ..........

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”