در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

New Member



no avatar
پست ها

1

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 12 مهر 1395 21:15

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

مشكل دور بالا و زياد كار كردن فن بنز

توسط Pomila » دوشنبه 12 مهر 1395 21:26

سلام

من خودروي بنز 203C  دارم و تقريبا يك دقيقه بعد از روشن كردن ماشين فن اون شروع به كار ميكنه و دور اون حتي تا دور هفتم هم ميرسه و در طول روز هم وضعيت همينه در فواصل قطع ميشه ولي با كوچكترين سر بالايي و يا گاز دادن اين قضيه تكرار ميشه. توي تست هيچ اروري وجود نداره و توي كار كرد هم ماشين جز همين شرايط همه چيد درسته كشش ماشين خوبه و مصرف بنزين و ... هم نرماله. البته متوجه شده أم كه مقداري آب كم ميكنه ولي توي چك إيرادي ديده نشد. آب  و روغن هم قاطي نشده. بكبار از تعميركار خواستم ترموستات رو باز كنه و با كمال تعجب مشكل حل شد ولي باز با بستن ترموستات و حتي با تعويض اون هم همه چيد برگشت به جاي اولش.  اگر كسي اين مشكل رو ميشناسه يا باهاش روبرو بوده ممنون ميشم راهنمايي كنه.

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2967

تشکر کرده: 2294 مرتبه
تشکر شده: 4021 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » سه شنبه 13 مهر 1395 10:09

Pomila نوشته است:سلام

من خودروي بنز 203C  دارم و تقريبا يك دقيقه بعد از روشن كردن ماشين فن اون شروع به كار ميكنه و دور اون حتي تا دور هفتم هم ميرسه و در طول روز هم وضعيت همينه در فواصل قطع ميشه ولي با كوچكترين سر بالايي و يا گاز دادن اين قضيه تكرار ميشه. توي تست هيچ اروري وجود نداره و توي كار كرد هم ماشين جز همين شرايط همه چيد درسته كشش ماشين خوبه و مصرف بنزين و ... هم نرماله. البته متوجه شده أم كه مقداري آب كم ميكنه ولي توي چك إيرادي ديده نشد. آب  و روغن هم قاطي نشده. بكبار از تعميركار خواستم ترموستات رو باز كنه و با كمال تعجب مشكل حل شد ولي باز با بستن ترموستات و حتي با تعويض اون هم همه چيد برگشت به جاي اولش.  اگر كسي اين مشكل رو ميشناسه يا باهاش روبرو بوده ممنون ميشم راهنمايي كنه.

سلام
با موتور سرد روشن کنید
به محض روشن شدنِ فن , فیش سنسور حرارتِ کولانتِ موتور رو بکشین
اگر فن خاموش شد و یا دورش کند شد پس سنسور مشکل داره و پیام (ولتاژ )خطا میفرسته به کامپیوتر و کامپیوتر هم فکر میکنه موتور بیش از حد داغ شده و پیام میده به رله ی دور تندِ فن . رله هم فن رو روشن میکنه
نکته:
بعضی ماشینها 2 تا سنسور کولانت داره
یکیش تک سیمه هست که وصله به آمپر آب
http://www.micksgarage.com/img/td/57/l/xtt46-0.jpg

دومی که فیش داره همونی هست که به کامپیوتر وصله
http://images.gasgoo.com/MiMwMDRfMDA0Iz ... 182634.jpg
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

HORLIKAN از این پست سپاسگزاري کرده است


 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 4 مهمان