شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

در اين بخش انواع خودروها معرفي مي‌شوند

مدیران انجمن: Mohsen1001, RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اسفند 1395, 1:53 am
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط محک » سه شنبه 17 اسفند 1395, 2:23 am

با سلام
احتراما معروض میدارد اینجانب محک بطور اتفاقی سایت شما را پیدا کردم و مطالبش را خواندم چقدر از نظر محتوای فنی جالب است به همین خاطر منهم عضو شدم تا از این طریق هم اطلاعاتم افزایش یابدوهم مشکلم حل شود

من یک سمند معمولی مدل 83 ساژم دوگانه سوز دستی دارم که حدود شش ماه است انرا خریدم بدنه سالم موتور نرم کار میکند صبحها چه سرد چه گرم با یک استارت روشن میشه 190000 تا کار کرده همه چیزش میزان است وقتی خریدم شمع و وایر و صافی بنزین سنسورهای مپ دریچه گاز اگسیزن دمای اب شستشوی انژکتورها تعویض رگلاتور فشار بنزین انژکتورها همه را انجام و تعویض نمودم دیاگ زدم همه کاملا کار خودشان را انجام میدهند

واما مشکل اینست که این ماشین شتابش جالب نیست و سرعتش بزور تا 120 میرسه اونهم تو کفی تو سربالایی کم میاره گاهی متوجه میشم میبینم گاز به کف اتاق چسبیده که گازو کم میکنم خلاصه ماشین جون نداره کمپرس چهار سیلندر را گرفتم همه بالاب120 است دیسک و صفحه نو انداختم تسمه تایم هم زمان خرید تعویض کردم مکانیکها میکن فیلرش خوبه بفرمایید مشکل اساسی این ماشین از کجاست در جاده از یک پراید هم عقب میوفته ماشین سالم باید سرگاز بره ولی این نمیره لطفا راهنمایی بفرمایید در ضمن گازخورش کم است بزور جهت امتحان تا 5000 دور رساندم اصلا تا خط قرمز نمیاد
ممنون با تعایت تشکر فراوان -محک

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 508
تاریخ عضویت: جمعه 3 دی 1395, 5:17 pm
سپاس‌های ارسالی: 1087 بار
سپاس‌های دریافتی: 560 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط ho3ein2000 » سه شنبه 17 اسفند 1395, 10:35 pm

با سلام و خوش آمد خدمت شما دوست عزیز و جدید
شتاب در سی ان جی چطوره؟
صفحه کلاج رگلاژ هست؟
ببینید حتی اگه نو باشه این سیستم کلاج
بدون رگلاژ هیچ تو فیری نداره
منتظر خبر های خوش از شما

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اسفند 1395, 1:53 am
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط محک » چهار شنبه 18 اسفند 1395, 5:10 am

سلام از ماست دوست خوبم
در سی ان جی شتابش اولش خوبه مثل بنزینه گاهی بهتر از بنزینه اما چون من در حال ازمون و خطا هستم سعی دارم از گاز زیاد استفاده نکنم کلاج را هم دادم میران رگلاج کردند که مکانیکش گفت در حالت ازاد 1 تا 2 میل ازاد گذاشتم خودم هم سلیقه ای استپرش را فادار المانی انداختم خداییش دور ارامش بسیار عالی کار میکنه تا حالا نشده ترمز کنم یا بد حرکت کنم که موتورش خاموش بشه هرگز موتورش خاموش نشده اگه روشن بگذاری ساعتها بدون لرزش و تغییر کار میکند خیلی منظم است و بی صدا صدای اضافی هم از موتور نمیاد همین منو گیج کرده که چرا گازخورش کم است درجا گاز بدی بزور تا نقطه 5000 میاد دوتا دریچه سنسور گاز هم عوض کردم فرقی نکرد خیلی ساده بگم وقتی باهاش راه میری مثل اینه که داره منت سر ادم میگذاره و ادم خجالت میکشه بهش فشار بیاره دو مورد دیگر هست یکی اینکه گاهی اوقات گیج بنزینش عقربه اش افت میکنه تا جایی که چراغ زاپاس روشن میشه بعد تو دست انداز دوباره میاد سر جاش وچراغ خاموش میشه دوم اینکه گاهی اوقات دور موتور صفر میشه بعد تو یک مدتی بر اثر تکان یا ضربه ای که به داشبورد میزنم دوباره راه میافته دیگه مورد خاصی وجود ندارد شمعهای سوزنی پلوتینیم انداختم صدای موتور زیاد شد الان شمع دو پلاتین بوش انداختم بسیار نرم است از سمند های نو نرمتر کار میکند
با نهایت تشکر فراوان از شما و سایت خوبتان و اعضا و خواننده گان محترم-محک

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 508
تاریخ عضویت: جمعه 3 دی 1395, 5:17 pm
سپاس‌های ارسالی: 1087 بار
سپاس‌های دریافتی: 560 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط ho3ein2000 » چهار شنبه 18 اسفند 1395, 6:28 pm

عملکرد بهتر تو سی ان جی این احتمال رو افزایش میده که فیلتر هواکشتون
کثیف شده باشه تو خوشبینانه ترین حالت
سیم کیلومتر شاید از توپی پشت داشبورد خارج شده باشه شاید
اساتید بهتر راهنماییتون میکنند

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اسفند 1395, 1:53 am
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط محک » پنج شنبه 19 اسفند 1395, 1:59 am

سلام امتحان کردم دیدم رو سی ان جی حدودا 10 درصد افت قدرت پیدا میکنه در ضمن سیم کیلومتر وصل است نمایشگر دور سنج موتور گاهی قطع میشه و بعد شروع بکار میکند پمپ بنزینش را هم فشارش را چک کردم خیلی عالی بود هیچ دودی با هیچ رنگی ندارد یکی از شمعها را بازبینی کردم نه روغن زده بود نه سیاه بود بلکه الکترودها هم بی رنک و بی رسوب است و چینی شمع قهوه ای کم رنگ میباشد رله دوبل را احتیاطا تعویض کردم شاید قبلی قطعی داشته باشد ولی نه فرقی نکرد همه سیستمها و سنسورها مرتب کار میکنند دوباره دیاگ زدم خطا یی نشان نداد فقط من احتمال میدهم 1-شاید هوای موتور زیادتر از نسبت سوخت باشد که در ان صورت شمع حالت سفیدی دارد که شمع من اینطور نیست
2- احتمال بعدی اینکه دستگاه دیاگ انقدر دقیق نیست مثلا اگر جرقه کویل ضعیف یا یکی از جرقه ها ضعیف باشد دیاگ قادر به تشخیص نیست دیاگ قطعه ای را نشان میدهد که کاملا خراب باشد مثل اینکه برق یکی از شمعها کاملا قطع یا قطع و وصل شود نشان میدهد ولی ضیعفی کویل را شاید نمیتواند تشخیص دهد مگر واقعا خراب شده باشد البته من کارشناسی نمیکنم حدث میزنم شاید درست نباشد

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط mohammad-ranjbar » جمعه 20 اسفند 1395, 12:30 am

محک نوشته شده:سلام امتحان کردم دیدم رو سی ان جی حدودا 10 درصد افت قدرت پیدا میکنه در ضمن سیم کیلومتر وصل است نمایشگر دور سنج موتور گاهی قطع میشه و بعد شروع بکار میکند پمپ بنزینش را هم فشارش را چک کردم خیلی عالی بود هیچ دودی با هیچ رنگی ندارد یکی از شمعها را بازبینی کردم نه روغن زده بود نه سیاه بود بلکه الکترودها هم بی رنک و بی رسوب است و چینی شمع قهوه ای کم رنگ میباشد رله دوبل را احتیاطا تعویض کردم شاید قبلی قطعی داشته باشد ولی نه فرقی نکرد همه سیستمها و سنسورها مرتب کار میکنند دوباره دیاگ زدم خطا یی نشان نداد فقط من احتمال میدهم 1-شاید هوای موتور زیادتر از نسبت سوخت باشد که در ان صورت شمع حالت سفیدی دارد که شمع من اینطور نیست
2- احتمال بعدی اینکه دستگاه دیاگ انقدر دقیق نیست مثلا اگر جرقه کویل ضعیف یا یکی از جرقه ها ضعیف باشد دیاگ قادر به تشخیص نیست دیاگ قطعه ای را نشان میدهد که کاملا خراب باشد مثل اینکه برق یکی از شمعها کاملا قطع یا قطع و وصل شود نشان میدهد ولی ضیعفی کویل را شاید نمیتواند تشخیص دهد مگر واقعا خراب شده باشد البته من کارشناسی نمیکنم حدث میزنم شاید درست نباشد


سلام عرض ادب دوست عزیز
موارد زیر رو لطفا چک بفرمایید و اطلاع بدید انشاالله مشکلتون حل میشه
پر شدن و کیپ شدن کاتالیزور
تایم بودن ماشین (احتمالش زیاده به نظر من )
شل بودن زیاد تسمه تایم
خوردگی میل سوپاپ
تسمه تایم رو اگر یه خ.رده دست به اچار هستید چک کنید
یه بخشی در مورد تسمه تایم که توی تایپیک صرفه جویی نوشته بودم

نتیجه این که تسمه تایم تو خانواده پژو رو جدی بگیرید و زود زود چک کنید هر 10هزار تا یا حدود 6ما هرچی کمتر بهتر
دوستان بارز ترین عیب این مسئله هم کم شدن کشش ماشین توی سربالایی های سنگین هست البته اگر بار ماشین زیاد باشه خودش رو بهتر نشون میده

روشش چک کردن تایم بودن ماشین
1- باز کردن وزنه بالایی دسته موتور سمت تسمه 3تا پیچ با الن شماره 8
2- باز کردن کاور بالایی تسمه تا پیچ داره کناری دسته موتور اچار تخت 10 و پیچ سمت عقب موتور اچار یکسر رینگ 13 یا بکس13 و جغجغه
3- جک زدن زیر چرخ سمت شاگر و قرار دادن در دنده 5 و چرخاندن چرخ
چرخ در حالت ساعت گرد معمولا سخت تر میچرخه و یا باید شمه ها باز بشه یا برعکس بچرخه
4 - باز کردن شمع های 1 و 2 از سمت تسمه تایم
5 - چرخ رو بچرخونین تا سوراخ روی فولی میل سوپاپ در حالت تقریبا ساعت 7 قرار بگیره
6 - داخل سوراخ فولی از یک پیچ 10 میلی متری با طول تقریبا 5 سانتی متر باید قرار بدین دقت بفرمایین پین درست و کامل باید جابره یعنی به راحتی از سوراخ فولی میل سوپاپ عبور و بره سوراخ روی سرسیلندر و دقیقا در یک راستا باشند حتما با چراغ قوه چک کنید
7- دو تا سیم جوش یا میله یا هرچیزه دیگه که هم اندازه باشند از جای شمع وارد سیلندر کنید و بای دو تا میله ارتفاع برابر داشته باشند یا اگر اختلاف داشته باشند در حد 2 میلیمتر باشه البته شاید یه مییلیمتر بالاتر یا پایین تر
اگر اختلاف ارتفاع میله ها بیشتر از این ها باشه تایم رد کرده و فورا ببرین مکانیک ماهر تا تنظیم کنه براتون
ماشین من میله ها حدود 1 سانت اختلاف داشت
پینی رو که داخل فولی کرده بودین رو دربیارین حتما چون با اولین استارت موتور داغون میشه و همه چیز رو ببندین به ترتیب.
دقت کنین که تسمه زیاد شل یا زیاد سفت هم دردسرساز هست با فشار دست معمولا در حالت عادی تسمه حدود 2.5 یا 3 دندونه میخوابه روی فولی میل سوپاپ
شرمنده که مطلب زیاد شد و سرتون رو درد اوردم
هر موقع خواستید ماشین رو از فولی تسمه دینام رو میلنگ تایم کنید (عین میل سوپاپ اون هم جای پین روی بدنه برای تایم شدن داره و میتونید از یه پیچ 10 میلیمتری دیگه استفاده بکنید موقعیت ساعت 10 پین جامیره ) باید از فولی تسمه نو یا فولی 2000 که فلزی هست استفاده کنید چون فولی های پلاستیکی با کارکردن بوششون جابه جا میشه خیلی دقت کنید کا تایم گیری اشتباه یعنی کج کردن سوپاپ و سوراخ شدن پیستون ها تعمیر موتور و هزینه چند میلیونی

اگر تایم نبودن ماشین باشه توی کارکرد درجا باید یه بوی خامسوزی داشته باشین (البته معمولا اینطوری هست )
و مصرفتون یه خورده بالاتر از استاندارد
من با توجه به فرمایش های شما احتمال میدم ماشینتون دو دندانه تایم رد کرده یا اشتباه تایم گیری شده که بهتره بدین دست مکانیک وارد
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اسفند 1395, 1:53 am
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط محک » شنبه 21 اسفند 1395, 3:26 am

با سلام
کاتالیز ان قبلا برداشته شده همانگونه که فرمودید رفتم پیش یک مکانیک مجرب و ماجرا را کلا تعریف کردند و ایشان گفت من اول دیاگ بزنم بعد جواب میدم چون دیاگم بروزترین ورژن است و دیاگ زد و انگاه گفت که عیب از موتور نیست باید سوارش شوم و با هم دور بزنیم بعد از امتحان گفت دیسک و صفحه عوض کردی گفتم بله دوماه نمیشه سپس گفت مکانیکت تعویض کار بوده ایشان وقتی دیسک و صفحه را عوض میکردند باید دقت مینمودند 1- دیسکو صفحه ایا سالم بوده یا نه
2- در زمان تعویض حتما باید فلایویل را چک میکرده که یا تعویض بشه ویا تراش بره چون اینکارها را نکرده دیسک و صفحه با فلایویل مچ نمیشه و افت قدرت و سرعت پیدا میشه لذا من عیب را از سیستم انتقال نیرو شامل دیسک و صفحه نا مناسب و صفحه فلایویل هم نا متعارف میباشد چون گه امتحان کردم موتور راندمانش نرمال است و نسبت به راندمان انتقال نیرو جوابگو نیست بیارش پیش من دیسک و صفحه را باز میکنم و به سلیقه خودم روبراهش نموده انوقت سوارش شو ی تعجب میکنی که موتور من اینقدر قدرت و سرعت داشته

این بود حاصل راهنماییهای شما که عیب تنبلی و افزایش سوخت موتور مشخص گردید که البته ایشان تاکید بر نامتعارف بودن فلایویل را در اولویت اول و غیر استاندارد بودن دیسک و صفحه را در درجه دوم قرار دادند البته 20درصد.

با سپاس از شما و سایت خوبتان-محک

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط mohammad-ranjbar » شنبه 21 اسفند 1395, 11:49 pm

محک نوشته شده:با سلام
کاتالیز ان قبلا برداشته شده همانگونه که فرمودید رفتم پیش یک مکانیک مجرب و ماجرا را کلا تعریف کردند و ایشان گفت من اول دیاگ بزنم بعد جواب میدم چون دیاگم بروزترین ورژن است و دیاگ زد و انگاه گفت که عیب از موتور نیست باید سوارش شوم و با هم دور بزنیم بعد از امتحان گفت دیسک و صفحه عوض کردی گفتم بله دوماه نمیشه سپس گفت مکانیکت تعویض کار بوده ایشان وقتی دیسک و صفحه را عوض میکردند باید دقت مینمودند 1- دیسکو صفحه ایا سالم بوده یا نه
2- در زمان تعویض حتما باید فلایویل را چک میکرده که یا تعویض بشه ویا تراش بره چون اینکارها را نکرده دیسک و صفحه با فلایویل مچ نمیشه و افت قدرت و سرعت پیدا میشه لذا من عیب را از سیستم انتقال نیرو شامل دیسک و صفحه نا مناسب و صفحه فلایویل هم نا متعارف میباشد چون گه امتحان کردم موتور راندمانش نرمال است و نسبت به راندمان انتقال نیرو جوابگو نیست بیارش پیش من دیسک و صفحه را باز میکنم و به سلیقه خودم روبراهش نموده انوقت سوارش شو ی تعجب میکنی که موتور من اینقدر قدرت و سرعت داشته

این بود حاصل راهنماییهای شما که عیب تنبلی و افزایش سوخت موتور مشخص گردید که البته ایشان تاکید بر نامتعارف بودن فلایویل را در اولویت اول و غیر استاندارد بودن دیسک و صفحه را در درجه دوم قرار دادند البته 20درصد.

با سپاس از شما و سایت خوبتان-محک


سلام دوست عزیز
اگر دیسک و صفحه رو عوض نکردی حتما یه تایم چک کن
روش مطمئن شدن از عملکرد دیسک صفحه که برای یکی از دوستان نوشته بودم و خیلی راحت میتونید خودتون چک کنید
تست صفحه کلاج و دیسک

ترمز دستی ماشین باید سفت باشه و ترمز دستی رو تا اخر بکشین
پاتون رو بذارین روی کلاج و بدین دنده2 و دور موتور رو تا حدود 2000 بالا ببرین
یه لحظه کلاج رو ول کنید
اگر همون لحظا خاموش شد صفحه سالم و قوی هست
اگر ارام ارام حالت خاموشی و خفگی دست داد صفحه معیوب و ضعیف هست
برای اطمینان بیشتر میتونین این تست رو یه بار هم توی دنده 3 انجام بدین
برای ماشین های دیفرانسیل عقب مثل گروه پیکان و اردی بهتره به جای ترمز دستی از فشار دادن پدال ترمز استفاده کنید
به عبارتی بهتره محور متحرک آزاد و محور دیگه با ترمز قفل بشه

بهتره اول چک کنید بعد عوض کنید
کیت کلاج اصلی والئو فرانسوی باید حدود 650 تا 700 قیمت داشته باشه و ارزش خرید داره البته اگه بتونین اصلشو پیدا کنید
خرابی فلایول و همتراز نبودن سطحش باعث میشه موقعه تعویض دنده یا شروع به حرکت حالت تقه خوردن داشته باشی ولی فکر نمیکنم در حدی باشه که جلوی حرکت رو بگیره
ضعیف شدن صفحه باعث میشه که تو فشار زیاد هرز بچرخه و داغ کنه یعنی دور موتور بالا میره ولی ماشین شتاب نمیگیره
بیشتر مکانیکا دنبال باز کردن بیخودی و حل کردن مشکل با احتمال و ازمون و خطا هستند و بیخودی باز و بست میکنن و دستمزد میگیرند
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط mohammad-ranjbar » یک شنبه 22 اسفند 1395, 12:00 am

موتور xu7 واقعا قدرت خوبی داره البته رو بنزین بهتره
شخصا ماشین گازی دوست ندارم و هرچی ماشین داریم تو خونه همه بنزینی هست
توی دور های بالا واقعا خوبه به شرطی که روغن خوب بریزید اونم به نظر من اگر کم نمیکنه 10w40 نیمه سنیتیک و بهتره ایرانی باشه و از نمایندگی بخرین
اگر موتور سالم باشه واقعا شرمندتون نمیکنه حتی توی سربالایی سنگین و بار زیاد


واما حرف آخر
مشکل رد کردن تایم تو این ماشینا بادیاگ زدن (البته اونم بیشتر برسی با نرم افزار و کامپیوتر هست تا دیستگاه دیاگ ) مشخص نمیشه حتی توی اونایی که سنسور میل سوپاپ دارن وتنها راه تشخیص تایم گیری هست
من یه سالی میشد سر یه خرابی شمع توی زمستون و جاده تایم رد کرده بودم و داشتم کلا ناامید میشدم البته ماشین توی سرعت مشکلی نداشت فقط توی سربالل سنگین با بار زیاد کم میاورد که از وقتی درستش کردم یه جون تازه ای گرفته و یه گاز محکم بهش بدم زانتیا رو عین هلو میخره
شما کاتالیزور برداشتی مشکلی از نظر صدای زیاد نداری
چه تو سرعت چه رانندگی شهری و درجا
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط mohammad-ranjbar » جمعه 18 فروردین 1396, 9:54 pm

محک نوشته شده:با سلام
احتراما معروض میدارد اینجانب محک بطور اتفاقی سایت شما را پیدا کردم و مطالبش را خواندم چقدر از نظر محتوای فنی جالب است به همین خاطر منهم عضو شدم تا از این طریق هم اطلاعاتم افزایش یابدوهم مشکلم حل شود

من یک سمند معمولی مدل 83 ساژم دوگانه سوز دستی دارم که حدود شش ماه است انرا خریدم بدنه سالم موتور نرم کار میکند صبحها چه سرد چه گرم با یک استارت روشن میشه 190000 تا کار کرده همه چیزش میزان است وقتی خریدم شمع و وایر و صافی بنزین سنسورهای مپ دریچه گاز اگسیزن دمای اب شستشوی انژکتورها تعویض رگلاتور فشار بنزین انژکتورها همه را انجام و تعویض نمودم دیاگ زدم همه کاملا کار خودشان را انجام میدهند

واما مشکل اینست که این ماشین شتابش جالب نیست و سرعتش بزور تا 120 میرسه اونهم تو کفی تو سربالایی کم میاره گاهی متوجه میشم میبینم گاز به کف اتاق چسبیده که گازو کم میکنم خلاصه ماشین جون نداره کمپرس چهار سیلندر را گرفتم همه بالاب120 است دیسک و صفحه نو انداختم تسمه تایم هم زمان خرید تعویض کردم مکانیکها میکن فیلرش خوبه بفرمایید مشکل اساسی این ماشین از کجاست در جاده از یک پراید هم عقب میوفته ماشین سالم باید سرگاز بره ولی این نمیره لطفا راهنمایی بفرمایید در ضمن گازخورش کم است بزور جهت امتحان تا 5000 دور رساندم اصلا تا خط قرمز نمیاد
ممنون با تعایت تشکر فراوان -محک


سلام دوست عزیز
تونستید مشکل ماشینتون رو حل کنید
چه کار هایی انجام دادید و نتیجه چی شد
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 19 مرداد 1397, 2:44 pm

Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است

پست توسط احمد سیاحی » جمعه 19 مرداد 1397, 3:06 pm

سلام علیکم
بنده پراید سال 93 دوگانه شرکتی دارم که عیوب را در زیر متن و همچنین تعمیراتی که انجام دادم ذکر خواهم کرد.
عیوب:
1. موتور خیلی داغ میکنه به حدی که چراغ حرارت روشن میشه(فن سالمه و آب رادیاتور هم کم نمیکنه)
2. زمان شتاب گرفتن با بنزین اونم بیشتر در دنده 4 و 5 حس کم شتابی میبینم ولی در گاز ماشین بهتر قدرت داره.

تعمیراتی که انجام شده:
1. تعویض دیسک و صفحه گلاچ
2. تعویض شمع و وایر شمع 6 ماه پیش
3. سرویس انژکتور و فیلر گیری
4 تعویض سیم کلاچ و سیم گاز

خواهشآ راهنماییم کنید چون هر تعمیرکاری یه چیزی میگه عوض کن
ممنون از زحماتتان

ارسال پست

بازگشت به “معرفي خودرو”