سلام خسته نباشيد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: Mohsen1001, RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 1 اردیبهشت 1396, 11:58 pm

سلام خسته نباشيد

پست توسط Mona7383 » شنبه 2 اردیبهشت 1396, 12:01 am

سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 235 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط mohammad-ranjbar » شنبه 2 اردیبهشت 1396, 1:36 pm

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه


سلام دوست عزیز
خاصیت فنر نوسان در ضربات هست
وقتی یه ضربه به شدت وارد میشه فنر با سرعت بسته میشه و لحظه ای که فشار از روی فنر برداشته میشه با سرع باز میشه
ولی این نوسان باعث از بین رفتن راحتی و کوبش میشه و برای جلوگیری از کوبش از کمک فنر استفاده میشه یعنی فنر راحت میتونه جمع بشه ولی موقعه باز شدن کمک فنر جلوشو میگیره و اروم تور باز میشه و مشکل کوبش ماشین شما به علت خرابی یا متناسب نبودن کمک فنر با فنر هست
کمک فنر سالم راحت با فشار دست جمع میشه و لی به سختی برمیگرده

بهتره مشکل رو توی تایپیک عیب یابی مطرح کنید تا دوستان بیشتری نظراتشون رو بگن
topic-t2291-96.html
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3404
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3804 بار
سپاس‌های دریافتی: 7611 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » سه شنبه 5 اردیبهشت 1396, 11:31 pm

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميکوبه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه

سلام
باد لاستیکها رو روی 25 تنظیم کنین و تست کنین
اگر تایر بیش از حد کم باد نشون میده پس بعدش روی 27 تنظیم کنین
پرباد بودن و سنگ بودنِ لاستیکها از مهمترین عوامل کوبیدن روی دست اندازها هست که باعث داغون شدن همه جای ماشین میشه
اگر خوشتون نیومد دوباره فشار باد رو مثل قبل تنظیم کنین
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 459
تاریخ عضویت: جمعه 3 دی 1395, 5:17 pm
سپاس‌های ارسالی: 973 بار
سپاس‌های دریافتی: 485 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط ho3ein2000 » چهار شنبه 6 اردیبهشت 1396, 5:01 pm

سلام واقعا نگران پنچر شدن نباشید
یکی دو psi کم شدن باد لاستیک مساوی با آرامش و نرمی فوق العاده هست
حتی با لاستیک های ایرانی و نه چندان تجملاتی

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 235 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط mohammad-ranjbar » چهار شنبه 6 اردیبهشت 1396, 7:08 pm

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه


سلام
کم کردن باد لاستیک توی رانندگی شهری خوبه ولی برایرانندگی توی جاده خیلی خطر ناکه چون عمده مشکلات ترکیدن لاستیک تیوبلس از کمباد بودن و واقعا لاستیک های رادیال امروزی معلوم نمیکنه که چقدر باد داره بخوص اگر سایز لاتیک و رینگ متناسب نباشه
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”