در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد
Major II

Major II



no avatar
پست ها

99

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 124 مرتبه
تاريخ عضويت

چهارشنبه 19 شهریور 1393 15:33

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

چگونه گزارش تماس ها در سانترال مدیریت نماییم؟

توسط faterrasa » يکشنبه 30 اردیبهشت 1397 10:28

مدیر سیستم می تواند اطلاعات تماس هر یک از داخلی ها را مشاهده کرده، پرینت گرفته و یا پاک نماید. مدیر تنها از طریق داخلی که به Jack 01 متصل است و با زدن پسورد سیستم و یا پسورد مدیر می تواند به وسیله ی گوشی های اختصاصی پاناسونیک که دارای صفحه نمایش هستند، مانند KX-T7730 وارد سیستم شود. اینکار باید در مواقعی انجام شود که هیچگونه تماسی با داخلی گرفته نمی شود و گوشی بر روی دستگاه قرار دارد.
مشاهده، پرینت و پاک کردن گزارشات
در شکل زیر مراحل کار به صورت کامل نشان داده شده است، با دنبال کردن هر یک از آنها می توانید به سهولت، گزارش تماس های مجموعه خود را کنترل و مدیریت نمائید.


• برای رفتن از یک شماره Jack به دیگری از کلید SP-PHONE و REDIAL استفاده کنید.
• برای تائید پاک کردن اطلاعات از کلید FWD/DND و یا کلید MESSAGE استفاده کنید.

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان