چگونه گزارش تماس ها در سانترال مدیریت نماییم؟

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
پست: 232
تاریخ عضویت: چهار شنبه 19 شهریور 1393, 4:33 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 159 بار
تماس:

چگونه گزارش تماس ها در سانترال مدیریت نماییم؟

پست توسط faterrasa » یک شنبه 30 اردیبهشت 1397, 11:28 am

مدیر سیستم می تواند اطلاعات تماس هر یک از داخلی ها را مشاهده کرده، پرینت گرفته و یا پاک نماید. مدیر تنها از طریق داخلی که به Jack 01 متصل است و با زدن پسورد سیستم و یا پسورد مدیر می تواند به وسیله ی گوشی های اختصاصی پاناسونیک که دارای صفحه نمایش هستند، مانند KX-T7730 وارد سیستم شود. اینکار باید در مواقعی انجام شود که هیچگونه تماسی با داخلی گرفته نمی شود و گوشی بر روی دستگاه قرار دارد.
مشاهده، پرینت و پاک کردن گزارشات
در شکل زیر مراحل کار به صورت کامل نشان داده شده است، با دنبال کردن هر یک از آنها می توانید به سهولت، گزارش تماس های مجموعه خود را کنترل و مدیریت نمائید.  تصویر  تصویر 

• برای رفتن از یک شماره Jack به دیگری از کلید SP-PHONE و REDIAL استفاده کنید.
• برای تائید پاک کردن اطلاعات از کلید FWD/DND و یا کلید MESSAGE استفاده کنید.

ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”