گالري كامل تصاوير بمب افكن ها

در اين بخش مي‌توانيد تصاوير هواپيماهاي بمب افکن را مشاهده کنيد

مدیران انجمن: moh-597, شوراي نظارت, مديران هوافضا

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4299 بار
تماس:

گالري كامل تصاوير بمب افكن ها

پست توسط Reza6662 » شنبه 19 فروردین 1385, 1:09 am

B-70 Valkyrie

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
آخرین ويرايش توسط 2 on Reza6662, ويرايش شده در 0.

Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک شنبه 28 اسفند 1384, 2:04 pm
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان » دو شنبه 21 فروردین 1385, 4:49 pm

بسيار زيبا بودن رضا جان. اگر وارد خدمت مي شد
چه ماجرا ها که نمي آفريد و چه عکس هاي ديگري
که ازش منتشر نمي شد.

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 اسفند 1384, 2:42 pm
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan » دو شنبه 21 فروردین 1385, 6:23 pm

اولين هواپيماي مسافربري مافوق صوت آمريكايي.

اين هواپيما علي رغم تغييرهاي زيادي كه متحمل شد سرانجام هم
ثمره اي در برنداشت.

حتي بهسازي طرح بالها از Swing بهDelta تغير كرد اما بالاخره
با متوقف كردن سوپسيتهاي اين بخش توسط سناي امريكا عاقبت
به طور كامل در 20 مي 1970 موقف شد.
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر

Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک شنبه 28 اسفند 1384, 2:04 pm
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان » دو شنبه 21 فروردین 1385, 6:26 pm

چازان اين بمب افکن B-70 هست نه مسافربري که شما
ازش گفتين.

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 اسفند 1384, 2:42 pm
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan » دو شنبه 21 فروردین 1385, 6:37 pm

بنده بويينگ 2707 رو عرض كردم.
با عكسي كه قبلاً(عكس دوم)از اين نمونه ديده بودم ياد 2707 افتادم.
رضا جان شباهت هايي بين اين دو گونه وجود داره؟
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 اسفند 1384, 2:42 pm
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan » دو شنبه 21 فروردین 1385, 6:56 pm

جالب اينه من براي عكس دوم
در هر دو مورد نتيجه مشتركي دريافت مي كنم.

بله درسته.متوجه موضوع نشدم.
بالاخره عكس دوم كدوم نوعه؟كه به طبع بقيه هم همون هستن.
رضا جان ممنون ميشم كمي توضيح بدي.
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر

Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک شنبه 28 اسفند 1384, 2:04 pm
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان » دو شنبه 21 فروردین 1385, 6:59 pm

چازان عکس دوم رو هم می دونم کجا دیدی که اونا هم به اشتباه این
رو زده بودن...سایت [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]ادمه...حدود 1 سال پیش بود.
__________________________________________________
عکس دوم هم والکایری هست و تفاوتی با بقیه نداره.

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 اسفند 1384, 2:42 pm
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan » دو شنبه 21 فروردین 1385, 7:31 pm

كافيه بنويسيد Boeing 2707
عكس دومي رو به نمايش در خواهد آورد.
رضا جان نظر شما چيه؟
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر

Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دو شنبه 21 فروردین 1385, 9:06 pm
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line » سه شنبه 22 فروردین 1385, 1:15 pm

بوئینگ 2707 یک طرح مسافربری مافوق صوت بود که به زودی
شکست خورد و فقط نام آن باقی ماند. تصاویر بالا هیچ کدام
مربوط به بوئینگ2707 نیستند و تماماً تصاویری از بمب افکن
جنجالی B-70 هستند که در نتیجه طراحی این بمبر رهگیر هایی
چون میگ 25 به وجود آمدند.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4299 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » سه شنبه 22 فروردین 1385, 7:13 pm

Blue-Line, کلنل خلبان چازان, آرمان,
اينها برخي از تصاوير B-70 هستن از سايت بسيار معتبر FAS
من تو انتخاب عکسا خيلي دقت مي کنم. :o
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4299 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » سه شنبه 22 فروردین 1385, 11:18 pm

کلنل خلبان چازان,
شايد B-70 با 2707 و همينطور کنکورد شباهت هايي داشته باشه.
دليل هم واضحه: بال دلتا براي حفظ بهتر قابليت پرواز مافوق صوت.
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دو شنبه 21 فروردین 1385, 9:06 pm
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line » سه شنبه 22 فروردین 1385, 11:27 pm

Reza6662, البته همانطوري که اشاره فرموديد براي پايداري در
سرعت هاي مافوق صوت. اين هواپيما ها در سرعت هاي زير صوت
دچار ناپايداري شديدي هستند و به همين دليل هيچ گاه جنگنده هاي
بال دلتاشکل گزينه هاي مناسبي براي حمله به هدف هاي زميني که
سرعت کم را مي طلبد نبودند. البته هواپيماهايي را که از سيستم هاي
پيشرفته FBW استفاده مي کنند از اين موضوع مستثني بدانيد.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue

قفل شده

بازگشت به “تصاوير هواپيماهاي بمب افکن”