عيب يابی خودرو

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: Mohsen1001, RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 235 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط mohammad-ranjbar » سه شنبه 27 تیر 1396, 2:09 am

jalal_parssa نوشته شده:سلام
دوستان 206 تیپ 6 مدل 84 دارم
ماشین تو دنده سه وقتی پارو از پدال گاز برمیداری کله خفیفی میزنه که با گرم شدن ماشین کم کم شدت کله زیاد میشه و به دنده دو هم سرایت میکنه
این مشکل با کولر تبدیل به فاجعه میشه طوری که اصلا نمیخوام پارو از گاز بردارم
هیچ خطایی تو دیاگ نداره، گیربکس اتومات هم پیش چند نفر بردم دیاگ زدنو بررسی کردن مشکلی نداره
مواردی که انجام شده:
شتشوی دریچه گاز و مپ سنسورو ریستشون ، تعویض سنسور اکثیژن ، تعویض شمع و کویل، تعویض پمپ بنزین ، شتشوی انژکتور، شتشوی سنسور دور موتور، تعمیر دینام
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
این چیه که با داغ شدن موتور داره ایراد میندازه نمیدونم لطفا راهنمایی کنید.





سلام دوست عزیز
علت کله کردن عدم رسیدن هوا به موتور در لحظه برداشتن پا از روی گاز هستن که تو دریچه های برقی از دریچه گاز و مپ سنسور و پتانسیومتر زیر پدال گاز مشکل ایجاد میشه و تو دریچه سیمی از استپر و موقعیت یاب دیچه و مپ سنسور
شما سیم کشی و پتانسیومتر زیر پدال و سوکت های مپ سنسور و دریچه گاز رو چک کن
اگر امکان داشت با یه دریچه گاز دیگه تست کن و یه بار هم پتانسیو متر زیر پدال گاز
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: پنج شنبه 23 آذر 1396, 6:31 pm
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط matin&mahan » پنج شنبه 23 آذر 1396, 6:57 pm

باسلام خدمت دوستان
بنده یکدستگاه ساندرو استپ وی دنده ایی در آبان ماه تحویل گرفتم جدای از بحث مصرف بالای این خودرو که گفته شده بعد از دوره آببندی کم میشه مشکلی دیگه ایی نداشتم تا چند نوبت بالا رفتن دور موتور شدید بدون فشار دادن پدال گاز توسط بنده .
امروز بعد از ظهر موقع استارت ماشین متاسفانه سریع استارت زدم و زمان لازم به مپ سنسور ندادم .
بعد طی مسافت کوتاهی یه هو دور ماشین بشدت بالا اومد به نحویکه واقع ترسیدم و چون عادت دارم با کلاچ باز کنم سریع خلاص کردم .
چند دقیقه بعد دوباره در حالت خلاص چند بار گاز دادم ولی چون مشکلی ندیدم دوباره به مسیر ادامه دادم
در خیایان جلال آل احمد که خلوتتر بود دوباره هنگام حرکت با پدال گاز چند بار گاز دادم که دوباره دور موتور رفته بالا و با اینکه پدال گاز فشار نمیدادم دور ماشین داشت بشدت از میخورد و دور موتور بالاتر میرفت .
ماشین هنوز 300 کیلومتر کار نکرده و این بالا رفتن ناگهانی دور موتور بدجوری اعصابم بهم ریخته چون تاکید شده در هنگام آببندی نباید دور موتور بالاتر از 3500 بره
قبلا در این سایت مواردی که موجب این اتفاق میشه خوندم
حالا پرسشم اینه که :
احتمال اینکه بدلیل عجله کردن هنگام استارت زدن و ندادن فرصت 5 ثانیه به سنسورها این مشکل بوجود آمده باشه چقدره ؟
واقعیتش اعتمادی به مکانیکهای نمایندگی ها ندارم و دعا دعا میکنم مشکل با ریست کردن ECU حل بشه ( واقعیتش ECU هم بنوعی ریست کردم که البته روش ریست کردن هم در یک سایت خوندم و اجرا کردم و بعد از اون تا خونه دیگه جرات نکردم دور موتور بالاتر از 2700 بره و البته مشکلی هم پیش نیومد )

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3404
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3804 بار
سپاس‌های دریافتی: 7611 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » پنج شنبه 23 آذر 1396, 7:29 pm

matin&mahan نوشته شده:بنده یکدستگاه ساندرو استپ وی دنده ایی در آبان ماه تحویل گرفتم
جدای از بحث مصرف بالای این خودرو که گفته شده بعد از دوره آببندی کم میشه مشکلی دیگه ایی نداشتم تا چند نوبت بالا رفتن دور موتور شدید بدون فشار دادن پدال گاز توسط بنده .
امروز بعد از ظهر موقع استارت ماشین متاسفانه سریع استارت زدم و زمان لازم به مپ سنسور ندادم .
بعد طی مسافت کوتاهی یه هو دور ماشین بشدت بالا اومد به نحوی که واقع نگران شدم و چون عادت دارم با کلاچ باز کنم سریع خلاص کردم .
چند دقیقه بعد دوباره در حالت خلاص چند بار گاز دادم ولی چون مشکلی ندیدم دوباره به مسیر ادامه دادم
در خیایان جلال آل احمد که خلوتتر بود دوباره هنگام حرکت با پدال گاز چند بار گاز دادم که دوباره دور موتور رفته بالا و با اینکه پدال گاز فشار نمیدادم دور ماشین داشت بشدت از میخورد و دور موتور بالاتر میرفت .
ماشین هنوز 300 کیلومتر کار نکرده و این بالا رفتن ناگهانی دور موتور بدجوری اعصابم بهم ریخته چون تاکید شده در هنگام آببندی نباید دور موتور بالاتر از 3500 بره
قبلا در این سایت مواردی که موجب این اتفاق میشه خوندم
حالا پرسشم اینه که :
احتمال اینکه بدلیل عجله کردن هنگام استارت زدن و ندادن فرصت 5 ثانیه به سنسورها این مشکل بوجود آمده باشه چقدره ؟
مجموعا سه بار این اتفاق افتاده و بسیار نگرانم کرده .
امکان آسیب دیدن موتور بدلیل بروز این مشکل در دوره آببندی زیاده ؟
واقعیتش اعتمادی به مکانیکهای نمایندگی ها ندارم و دعا دعا میکنم مشکل با ریست کردن ECU حل بشه ( واقعیتش ECU هم بنوعی ریست کردم که البته روش ریست کردن هم در یک سایت خوندم و اجرا کردم و بعد از اون تا خونه دیگه جرات نکردم دور موتور بالاتر از 2700 بره و البته مشکلی هم پیش نیومد )

سلام علیکم
خیالتون راحت باشه شما باعث به وجود اومدنِ این مشکل نیستین
چند بار بالا رفتن دور موتور هم ضرری نداره . توی فکرش نباشید
اما این مشکل باید رفع بشه
اگر گارانتی داره بهتره ببریدش تا خودشون درستش کنند

اما عیب یابیش :
این مشکل از چند چیز میتونه باشه :
اگر که گازس سیمی هست ممکنه گاهی سیم گیر میکنه . آیا با موتور خاموش که گاز میدین , پدال کاملاً نرم و روان هست ؟

اگر گازش سیمی نیست و یک سنسور زیر پدال گاز نصب شده ممکنه اون سنسور خرابه و گاهی پیام خطا میده به کامپیوتر

ممکن هم هست اِستِپر موتور که روی دریچه ی گاز نصبه , گاهی پیام اشتباه میگیره از کامپیوتر و سرش کوتاه میشه و هوای زیاد میره توی موتور و دور موتور به شدت بالا میره .
اول چک کنین که گازش سیمی هست یا نه ؟
اگر سیمی هست آیا نرم و روان هست ؟
نتیجه رو خبر بدین
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: پنج شنبه 23 آذر 1396, 6:31 pm
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط matin&mahan » پنج شنبه 23 آذر 1396, 8:59 pm

سپاس از شما :razz:
سیم گاز سیمی هست و سنسوری نیست . نمیتونم بگم نرمه یا سفت بنظرم عادیه
من این تست انجام دادم و چند بار هنگام ایست کامل موتور خاموش و موتور روشن پدال تست کردم و حتی تو محفظه موتور هم از اونجا هم در هر دو حال چک کردم
از نظر مکانیکی ایرادی ندیدم
استپ موتور خراب باشه غالبا دور موتور متغیر میشه
آیا میتونه مپ سنسور باشه ؟ و چون من بلادرنگ استارت زدم بخاظر اون باشه ؟
میدونید از یه دور موتوری به بعد غاطی کرد و البته این مشکل از ابتدا نبود .

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3404
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3804 بار
سپاس‌های دریافتی: 7611 بار

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » پنج شنبه 23 آذر 1396, 11:01 pm

behnamha01 نوشته شده:با سلام

جدیداً واشر سرسیلندر عوض کرده ام و اب رادیاتور کم میشود و مقداری کمی هم چرب است پراید مدل 84 انژکتوری

لطفا مرا راهنمایی کنید که اشکال از چیست

سلام
اگر بعد از تعویض واشر , کولانت چرب نبوده ولی بعداً چرب شده پس احتمال معیوب بودنِ واشر هست .
اگر شک دارین که چربی از قبل بوده پس باید کولانت با موتور سرد تخلیه بشه و سیستم شستشو داده بشه و کولانت تمیز بریزین و بعد از مدتی اگر دوباره روغن دیدین در کولانت پس احتمال معیوب بودن واشر زیاده
علت کم شدن کولانت هم ممکنه واشر باشه یا نشتی بسیار کم از یک جا مثل سر شیلنگها یا کاسه نمد واترپمپ و غیره

اگر واشر معیوب باشه , معمولاً باعث سفت شدن و یا باد کردنِ شیلنگهای سیستم گادباتور هم میشه
گاهی باعث هوای زیاد در منبع انبساط و سرریز شدن کولانت هم میشه
اگر نشتی رو پیدا نکردین , از نشت گیر مارک پریستون که قوطیش زرد هست هم میتونین استفاده کنین طبق دستورش

مسئولیت رعایت نکات ایمنی و هرگونه خسارت جانی و مالی با خواننده این مطلب هست
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3404
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3804 بار
سپاس‌های دریافتی: 7611 بار

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » پنج شنبه 23 آذر 1396, 11:26 pm

matin&mahan نوشته شده:سپاس از شما :razz:
سیم گاز سیمی هست و سنسوری نیست . نمیتونم بگم نرمه یا سفت بنظرم عادیه
من این تست انجام دادم و چند بار هنگام ایست کامل موتور خاموش و موتور روشن پدال تست کردم و حتی تو محفظه موتور هم از اونجا هم در هر دو حال چک کردم
از نظر مکانیکی ایرادی ندیدم
استپ موتور خراب باشه غالبا دور موتور متغیر میشه
آیا میتونه مپ سنسور باشه ؟ و چون من بلادرنگ استارت زدم بخاطر اون باشه ؟
میدونید از یه دور موتوری به بعد غاطی کرد و البته این مشکل از ابتدا نبود .

اگر مطمئن هستین که سیم گاز گیر نداره پس احتمال مشکل داشتن استپر خیلی زیاده چون وقتی دور موتور بخواد بره بالا باید هوای زیاد بره توی سیلندرها که راهی نداره جز گاز دادن و یا استپر

مپ نمیتونه باعث گاز خوردنِ موتور بشه
مپ وقتی خراب میشه دور موتور حتی با گاز دادن هم بالا نمیره و اگزوز دود سیاه غلیظ داره در دور آرام

یک نفر دیگه در پژو 206 همین مشکل رو داشت و از برنامه ecu بود که با پاک کردنش و دانلود برنامه جدید در نمایندگی درست شد

اگر گاز خوردنِ موتور دائمی باشه پس نشتی داشتن منیفولد هوا هم میتونه علتش باشه که این شامل ماشین شما نمیشه چون فقط گاهی اینجوری میشه
بهترین راه حل برای شما اینه که ببرینش نمایندگی
اما میتونین خودتون یک بار استپر رو ریست کنین شاید مشکل رفع بشه .
اگر نشد ببریدش نمایندگی چون حتما گارانتی داره
روش ریست:
با موتور کاملاً سر منفی باتری رو 2 دقیقه بردارین
دوباره محکم وصلش کنین
سوئیچ 5 ثانیه باز
س 5 ث بسته
س 5 ث باز
استارت بدون گاز
صبر کردن تا کاملاً گرم شدن موتور بدون گاز دادن
کولر 10 ث روشن
کولر 10 ث خاموش
موتور خاموش
اگر بعدش باز هم مشکل وجود داره ببرینش نمایندگی
ضمناً استپر یک قطعه ی فرمانگیر هست که از ecu دستور میگیره به شکل ولتاژهای مختلف
یعنی اگر با ریست رفع نشد احتمال مشکل برنامه ecu زیاده
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: پنج شنبه 23 آذر 1396, 6:31 pm
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط matin&mahan » جمعه 24 آذر 1396, 7:19 am

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: پنج شنبه 23 آذر 1396, 6:31 pm
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re:

پست توسط matin&mahan » شنبه 25 آذر 1396, 12:38 pm

MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده:
matin&mahan نوشته شده:سپاس از شما :razz:
سیم گاز سیمی هست و سنسوری نیست . نمیتونم بگم نرمه یا سفت بنظرم عادیه
من این تست انجام دادم و چند بار هنگام ایست کامل موتور خاموش و موتور روشن پدال تست کردم و حتی تو محفظه موتور هم از اونجا هم در هر دو حال چک کردم
از نظر مکانیکی ایرادی ندیدم
استپ موتور خراب باشه غالبا دور موتور متغیر میشه
آیا میتونه مپ سنسور باشه ؟ و چون من بلادرنگ استارت زدم بخاطر اون باشه ؟
میدونید از یه دور موتوری به بعد غاطی کرد و البته این مشکل از ابتدا نبود .

اگر مطمئن هستین که سیم گاز گیر نداره پس احتمال مشکل داشتن استپر خیلی زیاده چون وقتی دور موتور بخواد بره بالا باید هوای زیاد بره توی سیلندرها که راهی نداره جز گاز دادن و یا استپر

مپ نمیتونه باعث گاز خوردنِ موتور بشه
مپ وقتی خراب میشه دور موتور حتی با گاز دادن هم بالا نمیره و اگزوز دود سیاه غلیظ داره در دور آرام

یک نفر دیگه در پژو 206 همین مشکل رو داشت و از برنامه ecu بود که با پاک کردنش و دانلود برنامه جدید در نمایندگی درست شد

اگر گاز خوردنِ موتور دائمی باشه پس نشتی داشتن منیفولد هوا هم میتونه علتش باشه که این شامل ماشین شما نمیشه چون فقط گاهی اینجوری میشه
بهترین راه حل برای شما اینه که ببرینش نمایندگی
اما میتونین خودتون یک بار استپر رو ریست کنین شاید مشکل رفع بشه .
اگر نشد ببریدش نمایندگی چون حتما گارانتی داره
روش ریست:
با موتور کاملاً سر منفی باتری رو 2 دقیقه بردارین
دوباره محکم وصلش کنین
سوئیچ 5 ثانیه باز
س 5 ث بسته
س 5 ث باز
استارت بدون گاز
صبر کردن تا کاملاً گرم شدن موتور بدون گاز دادن
کولر 10 ث روشن
کولر 10 ث خاموش
موتور خاموش
اگر بعدش باز هم مشکل وجود داره ببرینش نمایندگی
ضمناً استپر یک قطعه ی فرمانگیر هست که از ecu دستور میگیره به شکل ولتاژهای مختلف
یعنی اگر با ریست رفع نشد احتمال مشکل برنامه ecu زیاده

با تشكر از راهنمايي شما
من براي ريست كردن ECU خانواده ال 90 از روش زير استفاده كردم :
در حالتي كه سوييچ كاملا بسته هسته دكمه وسط جلو آمپر را فشار دهيد و تا آخر مراحل دكمه را نگه داريد
سويچ را باز ميكنيد در اينحالت عقربه سرعت و عقربه دور موتور همزمان پله ايي بالا ميرود و سپس هر دور برميگردد جاي اول
حال سوييچ را بسته و دكمه وسط را رها كنيد .
***********************************
براي ريست كردن استوپر از روش باز كردن سوييچ در فواصل 10 ثانيه استفاده كردم
ديشب مسافتي حدود 70 كيلومتر طي كردم و مشكلي پيش نيومد .

Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:44 am
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 235 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط mohammad-ranjbar » دو شنبه 27 آذر 1396, 9:30 pm

matin&mahan نوشته شده:سپاس از شما :razz:
سیم گاز سیمی هست و سنسوری نیست . نمیتونم بگم نرمه یا سفت بنظرم عادیه
من این تست انجام دادم و چند بار هنگام ایست کامل موتور خاموش و موتور روشن پدال تست کردم و حتی تو محفظه موتور هم از اونجا هم در هر دو حال چک کردم
از نظر مکانیکی ایرادی ندیدم
استپ موتور خراب باشه غالبا دور موتور متغیر میشه
آیا میتونه مپ سنسور باشه ؟ و چون من بلادرنگ استارت زدم بخاظر اون باشه ؟
میدونید از یه دور موتوری به بعد غاطی کرد و البته این مشکل از ابتدا نبود .


سلام دوست عزیز
همونطور که جناب اسمانی فرمود سیم گار و درچه رو رون و سالم باشه و فنر دریچه هم دست باشه و گیر و شکسته نمباشه
موقع استارت زدن پاتون روی پدال گاز نذارید اگر این عادت رو دارید سر منفی باطری رو یه ساعت بردارید تا خطای ای سی یو پاک بشه
اگر مشکل حل نشد احتمال داره از نشتی واشر منفولد هوا باشه که پیش میاد و باید حتما با واشر نو و جنس خوب تعویض بشه
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

New Member
پست: 7
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اردیبهشت 1392, 4:47 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط 4*4 » یک شنبه 3 دی 1396, 2:30 am

دوستان سلام
آقا من یه پیکان دارم که وقتی استارت می زنم موتور خوب کار نمی کنه و خاموش میشه اگه گاز ندم بعد از چند دقیقه کار کردن تو دور آروم موتور پر پر میکنه و خاموش میشه که با در آووردن فیش استپر و وصل دوباره اون مشکل برطرف میشه (استپر با خاموش کردن سوئیچ کار میکنه آیا طبیعیه؟ )استپر رو هم تمیز کردم کثیف بود و مشکل حل نشد لقی هم نداشت سرش.چه باید کرد؟؟

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 3404
تاریخ عضویت: یک شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا
سپاس‌های ارسالی: 3804 بار
سپاس‌های دریافتی: 7611 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » یک شنبه 3 دی 1396, 7:04 am

4*4 نوشته شده:دوستان سلام
آقا من یه پیکان دارم که وقتی استارت می زنم موتور خوب کار نمی کنه و خاموش میشه اگه گاز ندم
بعد از چند دقیقه کار کردن تو دور آروم موتور پر پر میکنه و خاموش میشه که با در آووردن فیش استپر و وصل دوباره اون مشکل برطرف میشه (استپر با خاموش کردن سوئیچ کار میکنه آیا طبیعیه؟ )
استپر رو هم تمیز کردم کثیف بود و مشکل حل نشد لقی هم نداشت سرش.چه باید کرد؟؟

سلام
ممکنه استپر ریست میخواد
با موتور کاملاً سرد , سر منفی باتری رو 2 دقیقه بردارید و یا فیوز برق کامپیوتر رو 2 دقیقه بردارین

بعدش نصبش کنین
حالا سوئیچ 5 ثانیه باز
س 5 ث بسته
س 5 ث باز
استارت بدون گاز
صبر کنین تا موتور خوب گرم بشه بدونِ گاز دادن
بعدش اگر کولر داره , کولر 10 ث روشن , کولر 10 ث خاموش
موتور خاموش
نتیجه رو خبر بدین
 دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا  

New Member
پست: 7
تاریخ عضویت: سه شنبه 17 اردیبهشت 1392, 4:47 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط 4*4 » چهار شنبه 6 دی 1396, 5:07 am

امروز امتحان کردم (کارایی که گفتین)عصری روشن کردم مشکلی نداشت امیدوارم همینطور بمونه..ممنون از کمکتون

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”