در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد
Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » دوشنبه 12 بهمن 1394 01:20

yasin20202 نوشته است:سلام , خسته نباشید
ماشین من هنکامی که روشن میکنی و وایستادی یه صدایی شبیه به درگیر بودن استارت میده و خودش هی قطع و وصل میشه و وقتی که صدا میده اگه کلاچ رو میگیری دیگه صدا قطع میشه
هنگام راه افتادن و یا حرکت کردن دیگه اون صدارو نمیده مشکل میتونه چی باشه (بعضی وقت ها اصلا اون صدا رو هم نمیده)؟؟
ممنون میشم جواب بدید


سلام , سلامت باشید
با این اطلاعات کم و از توی نت نمیشه پی برد چی هست دقیقاً
شاید واقعاً از استارتر باشه . از زیر صداش بهتر قابل تشخیص هست

ممکن هم هست از بلبرینگ کلاچ باشه که دائم تماس داره با دیسک و خراب شده و به صدا افتاده چون بلبرینگ کلاچ طراحی نشده که دائم بچرخه
برای مطمئن شدن , اگر کلاچ رگلاژ داره باید کاری کنین که کمی پائینتر بگیره تا مطمئن بشین بلبرینگ اصلا تماس نداره با دیسک
اگر موقعی که در حرکتید , با پای چپ هم کلاچ رو فقط کمی فشار دادین و دور موتور رفت بالا پس کلاچ خیلی بالا میگیره و بلبرینگ دائم داره میچرخه
روش تستِ رگلاژ کلاچ :
برایِ اطمینان از درست رگلاژ بودنِ کلاچ باید این دو آزمایش ساده رو انجام بدین
1- ماشین روشن , پا تا آخر روی کلاچ , بزنین دنده یک , حالا بدون گاز دادن خیلی آرام پا رو بردارین .
باید تا سه سانت کلاچ درگیر نشه یعنی اصلاً نباید صدای موتور تغییر کنه . این یعنی که سه سانت قبل از به ته رسیدنِ پدال , کلاچ کاملاً دیسک و صفحه رو جدا میکنه یعنی کلاچ خوب هست
2- در یک خیابون خلوت با دنده دو برونید , بعدش همونطور که پاتون روی گاز هست با پای دیگه خیلی آرام روی پدالِ کلاچ فشار بدین.
باید تا حدود چهار سانت کلاچ اصلاً عمل نکنه . اگر خیلی کمتر از چهار سانت کلاچ عمل میکنه پس کلاچ خیلی بالا تنظیم شده و ممکنه به بلبرینگ کلاچ صدمه بزنه .
اگر این دو تست انجام شد یعنی کلاچ درست رگلاژ هست
================================

البته با گشتن دنبال صدا هم میتونین مکانش رو پیدا کنین
اگر از گیربکس باشه پس از زیر بهتر شنیده میشه یعنی روی چاله (گود)
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

2 کاربر از این پست سپاسگزاري کرده اند

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 10 مرتبه
تشکر شده: 3 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 16 بهمن 1394 15:34

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط kakimar » جمعه 16 بهمن 1394 15:37

سلام
وقت شما بخير
ماشين من مزدا 323 هست مدل 81.زماني که ماشين رو خريدم ، فروشنده گفته بود براي اينکه ماشين در  اثر جوش آوردن واشر سرسيلندرش نسوزه 4 تا سوراخ ريز دور ترموستات ايجاد کردم تا اگر ترموستات مشکلي براش پيوش اومد واشر سرسيلندر رو نسوزونه.در ضمن گفت که کمي مصرف سوخت بالاتر ميشه و ماشين درير تر گرم ميشه ،  اما به امنيتش مي ارزه.
راستش ميخوام ماشين رو ببرم نمايندگي و ترموستات رو تعويض کنم.
نظر شما اساتيد چيه؟
ماشين خام سوزي هم داره و مصرفش يه مقدار بالاست ، بردم نمايندگي شمع ها رو عوض کردم اما تاثير چنداني نداشت.اگه راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » شنبه 17 بهمن 1394 06:30

kakimar نوشته است:سلام
وقت شما بخير
ماشين من مزدا 323 هست مدل 81.زماني که ماشين رو خريدم ، فروشنده گفته بود براي اينکه ماشين در  اثر جوش آوردن واشر سرسيلندرش نسوزه 4 تا سوراخ ريز دور ترموستات ايجاد کردم تا اگر ترموستات مشکلي براش پيوش اومد واشر سرسيلندر رو نسوزونه.در ضمن گفت که کمي مصرف سوخت بالاتر ميشه و ماشين درير تر گرم ميشه ،  اما به امنيتش مي ارزه.
راستش ميخوام ماشين رو ببرم نمايندگي و ترموستات رو تعويض کنم.
نظر شما اساتيد چيه؟
ماشين خام سوزي هم داره و مصرفش يه مقدار بالاست ، بردم نمايندگي شمع ها رو عوض کردم اما تاثير چنداني نداشت.اگه راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

سلام
در تاپیک صرفه جوئی پاسخ داده شد
topic-t107118-336.html
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

2 کاربر از این پست سپاسگزاري کرده اند

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 1 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 22 بهمن 1394 15:45

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط محمدعیسایی » پنج شنبه 22 بهمن 1394 16:20

سلام
من یه سمند مدل 84 دارم که در دمای زیر صفر صبح که همه جا یخ زده تک استارت روشن میشه و فقط تا گرم شدن دود سفید میکنه و بعد هم برطرف میشه نه دود آبی میکنه نه سیاه و نه هیچ صدای اضافی و نه لرزش داره نه بخار روغن داره نه یک قطره روغن ازش میریزه اما اخیرا آلارم میداد که فشار روغن پایین است رفتم مکانیکی گفت اصلا تو ماشین شما روغن نیست و همه جا رو هم چک کرد ایرادی ندید و گفت احتمالا یا روغنی که تو ماشین ریختی از بین رفته و نامرغوب بوده یا طرف حواسش نبوده در حین که روغن عوض کرده پیچ کارتر رو بسته و دیگه چیزی هم نگفته بشما من روغن توتال 20-50 ریخته بودم. خلاصه رفتم دوباره روغن ماشینو عوض کردم و بهران ریختم به توصیه مکانیک . حالا کلا گیج شدم و نفهمیدم بالاخره چطور شده ایا ماشین من خرابه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » جمعه 23 بهمن 1394 16:19

محمدعیسایی نوشته است:
سلام
من یه سمند مدل 84 دارم که در دمای زیر صفر صبح که همه جا یخ زده تک استارت روشن میشه و فقط تا گرم شدن دود سفید میکنه و بعد هم برطرف میشه نه دود آبی میکنه نه سیاه و نه هیچ صدای اضافی و نه لرزش داره نه بخار روغن داره نه یک قطره روغن ازش میریزه
اما اخیرا آلارم میداد که فشار روغن پایین است رفتم مکانیکی گفت اصلا تو ماشین شما روغن نیست و همه جا رو هم چک کرد ایرادی ندید و گفت احتمالا یا روغنی که تو ماشین ریختی از بین رفته و نامرغوب بوده یا طرف حواسش نبوده در حین که روغن عوض کرده پیچ کارتر رو بسته و دیگه چیزی هم نگفته بشما من روغن توتال 20-50 ریخته بودم.

خلاصه رفتم دوباره روغن ماشینو عوض کردم و بهران ریختم به توصیه مکانیک . حالا کلا گیج شدم و نفهمیدم بالاخره چطور شده ایا ماشین من خرابه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام
1- دود سفید از کولانت هست . کولانت یعنی ضد یخ
آیا موتور کولانت کم میکنه ؟
2- شما نوشتین توی موتور روغن نبود
بعدش نوشتین رفتین روغن رو عوض کردین
روغن بود توی موتور یا نبود ؟
کار کردن موتور  بدون روغن حتی برای چند دقیقه باعث سایش و گرمای شدید و  صدمه ی شدید میشه
اگر بدون روغن بوده , چقدر بدون روغن کار کرد ؟

===================================
درضمن وقتی تعمیرکار یا تعویض روغنی داره کار میکنه باید مثل عقاب همه چیز رو زیر نظر بگیرین تا مطمئن بشین کار اشتباه انجام نمیده
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

2 کاربر از این پست سپاسگزاري کرده اند

New Member



no avatar
پست ها

3

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 1 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 22 بهمن 1394 15:45

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط محمدعیسایی » شنبه 24 بهمن 1394 12:41

سلام . اولا تشکر میکنم
روغن در حد یک لیتر مونده بود چون سر پیچها که ماشین یه بر میشد این آلارم رو میداد و مشخص بود ایل پمپ خالی میشد و مجدد که در جای صاف و بدون شیب قرار میگرفت همون مقدار کم روغن به ایل پمپ میرسیده و الارم نمیداد و حدود دوهفته این الارم رو میداد که روز اخر دیگه تند تند الارم میداد که سریع رفتم تعمیرگاه و ماشین رو چک کرد و گفت روغن نداره و بعد همونجا رفتم تعویض روغنی و یک لیتر بیشتر نمونده بود و روغن بهران پیشتاز 20-50 ریختم که خود مکانیک گفت والا من نمیدونم ولی میگفت اون روغنها بدرد این ماشین نمیخوره و از بین میره تو سرعت بالای 100 و فقط بهران بریز الانم هیچ مشکلی نداره ماشینم نه دود میکنه نه بخار روغن داره و نه چیز دیگری فقط نگرانم که چه اتفاقی افتاده بوده که اگر واقعا مشکلی جدی هست برطرفش کنم و یهو یه جایی لنگم نکنه
در مورد اون سوال هم که فرمودید خیر چون منطقه ما خیلی سرد هست و ماشین هم بیرون تو کوچه هست صبحها یخ میزنه ماشین و تا کاملا گرم میشه اون دود سفید هم دیگه نمیاد ضد یخ هم اول پاییز کامل ریختم چون رادیات رو نو کردم و اصلا هم اب کم نکرده

MOHAMMAD_ASEMOONI از این پست سپاسگزاري کرده است

New Member



no avatar
پست ها

4

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 6 اردیبهشت 1393 17:27

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط judo.2007 » جمعه 14 اسفند 1394 01:24

سلام نمیدونم سوالم جایی درستی مطرح کردم یا نه عذر خواهی میکنم پیشاپیش
مدل ۸۵ پارس دارم دوهفته هست که کل موتور سیلندر و ..غیر از سر سیلندر رو عوض کردم ماشین دوگانه هست۱. هنگام شتاب گیری پر گاز در حالت بنزین از دور موتور ۲۵۰۰ تا ۳۸۰۰ یک صدای فلز مانندی انگار زنجیر بهم میخورد از اطراف موتور میاد وقتی دور موتور به ۴ ۰۰ میرسه قطع میشه و در تمامی دنده ها هم هست ،منتها در حالت cng همچین چیزی وجود نداره یا دست کم صداش به قدری نیست که من بشنوم و در حالت در جا نیز صدایی وجود نداره مشکل از کجا میتونه باشه من میخام سفر برم ایا ریسک داره و میتونه مشکل جدی باشه؟۲ . روغن تازه ریختم و پس از طی ۸۰۰ کیلومتر حدودا بیش از نیم لیتر روغن موتور کم کردم در حالیکه روغن سوزی ندارم موتور بخار ندارد اگزوز دود ندارد و آب روعن قاطی نمیکند با توجه به اینکه من اکثرا با حالت گاز رانندگی میکنم ایا این کاهش روغن طبیعیست ؟جای نگرانی نیست؟باید سرریز کنم؟اگر جواب اری است از چند کیلومتر به چه میدار سر ریز کنم؟باتشکر

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » جمعه 14 اسفند 1394 18:10

judo.2007 نوشته است:سلام نمیدونم سوالم جایی درستی مطرح کردم یا نه عذر خواهی میکنم پیشاپیش
مدل ۸۵ پارس دارم دوهفته هست که کل موتور سیلندر و ..غیر از سر سیلندر رو عوض کردم ماشین دوگانه هست۱. هنگام شتاب گیری پر گاز در حالت بنزین از دور موتور ۲۵۰۰ تا ۳۸۰۰ یک صدای فلز مانندی انگار زنجیر بهم میخورد از اطراف موتور میاد وقتی دور موتور به ۴ ۰۰ میرسه قطع میشه و در تمامی دنده ها هم هست ،منتها در حالت cng همچین چیزی وجود نداره یا دست کم صداش به قدری نیست که من بشنوم و در حالت در جا نیز صدایی وجود نداره مشکل از کجا میتونه باشه من میخام سفر برم ایا ریسک داره و میتونه مشکل جدی باشه؟۲ . روغن تازه ریختم و پس از طی ۸۰۰ کیلومتر حدودا بیش از نیم لیتر روغن موتور کم کردم در حالیکه روغن سوزی ندارم موتور بخار ندارد اگزوز دود ندارد و آب روعن قاطی نمیکند با توجه به اینکه من اکثرا با حالت گاز رانندگی میکنم ایا این کاهش روغن طبیعیست ؟جای نگرانی نیست؟باید سرریز کنم؟اگر جواب اری است از چند کیلومتر به چه میدار سر ریز کنم؟
باتشکر


سلام
به این سایت خوش آمدید
اول گاز بدین و زیر موتور و اطرافش دنبال صدا بگردین
اگر صدا از داخل موتوره پس ظاهراً مشکل از ناک هست یعنی زود جرقه زدن شمعها که باعث ضربه زدن به سر پیستونها میشه و در دور بالا هم موتور هم نرم نیست و ویبره داره یعنی لرزش بسیار شدید
سنسور ناک وصله ؟ سالمه ؟
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

Mahdi1944 از این پست سپاسگزاري کرده است

New Member



no avatar
پست ها

4

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 6 اردیبهشت 1393 17:27

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط judo.2007 » جمعه 14 اسفند 1394 22:12

درود
نخیر این مدل ناک سنسور نداره اس ال ۹۶
تو درجا هئچ صدایی نداره
امروز که بنزین کمتر شد صدا هم کمتر شد!
در حرکت پا رو از گاز بر میدارم صدا قطع میشه
یخوده بیشتر دقت کردم صدا شّیه شر شر بسیار فشرده آب هم شبیه هست!
در سی ان جی به هیچ وجه صدا ندارد

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » پنج شنبه 27 اسفند 1394 00:12

سلام دوستان
آیا تا حالا این مشکل براتون پیش اومده ؟
اگر بله , چطوری حل شد ؟
ماشین وقتی سرده خوب استارت میخوره , باتری هم سالم و قوی هست اما ماشین روشن نمیشه  
اما با یک هل فوراً روشن میشه !!!
بعد از چند دقیقه  کار کردن هم اگر خاموش کنین دیگه با تک استارت روشن میشه




  
  
اگر این مشکل رو شخصاً تجربه کردین لطف کنین بگین چطوری حل شد
با تشکر
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

Mahdi1944 از این پست سپاسگزاري کرده است

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

2714

تشکر کرده: 1996 مرتبه
تشکر شده: 3580 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 12 اردیبهشت 1389 11:44

محل سکونت

KWT

آرشيو سپاس: 2956 مرتبه در 828 پست

توسط MOHAMMAD_ASEMOONI » دوشنبه 22 آذر 1395 10:54

حمید امینی نوشته است:

با سلام

ماشین من  دوو سیلو هستش
بخاری ماشین خوب کار نمیکنه و گرمای مطلوبی نداره چه باید بکنم ؟

چطور میشه رادیات بخاری رو شستشو داد ؟
ممنون از شما


سلام
ترموستات داره ؟ آمپر حرارت در نزدیکی وسط و ثابت هست ؟ یا با حرکت کردنِ ماشین و ایستادنش آمپر بالا پائین میشه ؟
====================================
اگر حرارت موتور نرمال هست پس سیستم خنک کننده مشکلی نداره و فقط باید از ریختن آب معمولی در رادیاتور خودداری بشه
اما اگر مدتها از آب معمولی استفاده شده پس باید سبستم شستشو بشه و بعدش از کولانت استفاده بشه .
کولانت مخلوط آب مقطر درجه یک و ضد یخ استاندارد هست که در تاپیک صرفه جوئی مفصلاً در موردش مطلب نوشته شده
=========================
برای شستن سیستم خنک کننده , میشه از محلول رادباتور شور طبق دستورش استفاده کرد
http://n1.sdlcdn.com/imgs/a/z/0/STP-Rad ... -fa1e0.jpg
http://www.westracbelize.com/dynamicdat ... as-107.jpg
معمولاً با موتور سرد , این محلول ریخته میشه توی منبع انبساط و 10 یا 15 دقیقه موتور کار میکنه با 1200 دور در دقیقه و سپس  با رعایت نکات ایمنی    آب رادیاتور از شیلنگ پائین رادیاتور کشیده میشه و آب فیلـتر شده ی تمیز ریخته میشه و دوباره موتور 5 دقیقه کار میکنه و آبش کشیده میشه و سپس کولانت ریخته میشه توی سیستم
===================================
اگر رسوبات توی رادباتور خیلی زیاد باشه پس باید باز بشه و سیخ بخوره که اگر لوله هاش بر اثر استفاده از آب معمولی خوردگی پیدا کرده باشه ممکنه با سیخ زدن سوراخ بشه
در این صورت خرید رادیاتور نو اقتصادی تر هست

برای دیدن کلیپهاش در یوتیوب بنویسید
How to Quick Flush Your Cars Cooling System
دوستِ عزیز , چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همۀ ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برایِ بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و کسی قدرتِ متوقف کردنش رو نداره و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه. یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست. باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و زیبایی و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی. قبول نداری؟ این شما واین هم دنیا

New Member



نماد کاربر
پست ها

6

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 4 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 20 آذر 1394 19:16

محل سکونت

مهر شهر - کرج- روبروی کاخ مروارید

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: عيب يابي خودرو

توسط حمید امینی » سه شنبه 23 آذر 1395 23:33

با دروذ و سلام خدمت دوست گرامی : اقای اسمونی ............... ماشین من ترموستات داره و همیشه امپر روی وسط ثابته و مشکلی از این بابت ندارم و مایع خنک کن سیستم سیرکوله کولانت نیست ولی خودم اب دوبار جوشیده  کتری و نصف محتوای داخل رادیاتور رو ضد یخ ریختم و هیچوقت از اب شیر لوله کشی استفاده نمیکنم .............. ویک قطره هم کم نمیکنه ...........................................................................از راهنمایی شما ممنونم ................ رادیاتور بخاری رو شستشو میدم البته به همون روش که گفتید  .............

قبليبعدي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان