کدوم سمند معمولی دوگانه سوز یا لوگان فول

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, شوراي نظارت

ارسال پست
Fast Poster
Fast Poster
پست: 266
تاریخ عضویت: شنبه 5 فروردین 1385, 10:15 am

کدوم سمند معمولی دوگانه سوز یا لوگان فول

پست توسط g » دو شنبه 15 مرداد 1386, 7:44 am

سلام دوستان اگه میشه این دو رو یه مقایسه بکنید از هر نظر موتور-امکانات-سرعت و شتاب راحتی -و ظالهری

قیمت ذاین دو خودرو چنده هم نمایندگی هم بازار آزاد نقدی

راستی توی سایت ایران خودرو چند تیپ از ال 90 نوشته هر کدوم یه امکاناتی دارن
منظورم اینه که لوگان 3 مدل لیستر نداره ولی توی سایت لیران خودرو چندین تیپ رو زده
قند ترش

Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهار شنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1472 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 » دو شنبه 15 مرداد 1386, 1:59 pm

g گرامی

من هیچکدوم رو انتخاب نمیکنم ، اما اگه قرار به انتخاب باشه ، از جهت فنی ال-90 بهتره و از جهت ظاهر و امکانات سمند.

Major
Major
نمایه کاربر
پست: 227
تاریخ عضویت: یک شنبه 6 فروردین 1385, 2:06 pm
سپاس‌های ارسالی: 11 بار
سپاس‌های دریافتی: 28 بار
تماس:

پست توسط MeaN5990 » دو شنبه 15 مرداد 1386, 3:38 pm

محسن جان ميشه در مورد امکانات L90 دولوکس بيشتر توضيح بدي؟
اينطوري که شما ميگي سمند امکاناتش بيشتره اما من اين طور فکر نميکردم!

Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهار شنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1472 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 » دو شنبه 15 مرداد 1386, 4:33 pm

MeaN5990 گرامی

ال-90 بهترین مدلش فقط یک ایربگ نسبت به سمند بیشتر داره ، شیشه های عقب برقی نیست ، کامپیوتر سفری نداره ، رینگ اسپرت نداره ، فضای داخل کمتر هست ، تنظیم صندلیها برقی نیست و...

Major
Major
نمایه کاربر
پست: 227
تاریخ عضویت: یک شنبه 6 فروردین 1385, 2:06 pm
سپاس‌های ارسالی: 11 بار
سپاس‌های دریافتی: 28 بار
تماس:

پست توسط MeaN5990 » چهار شنبه 17 مرداد 1386, 7:02 pm

اين لينک امکانات سري E2 هست از سايت پارس خودرو

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

مدل لوکسش شيشش بالابرش هم برقيه،

البته حرفتون درسته اگه سمند lx مد نظر باشه نه معمولي

Captain II
Captain II
پست: 530
تاریخ عضویت: یک شنبه 24 تیر 1386, 3:06 am
محل اقامت: اصفهان
سپاس‌های ارسالی: 36 بار
سپاس‌های دریافتی: 140 بار
تماس:

پست توسط Danial_4139 » پنج شنبه 18 مرداد 1386, 1:23 am

من تا حالا از نزدیک L90 رو ندیده بودم ولی اگه جای شما باشم سمند رو انتخاب میکنم آخه L90 یه جورایی خیلی کوچیکه و اصلآ قابلیت اسپرت کردن رو نداره که جوان ها اصلآ خوششون نمی اید در صورتی که سمند برای این کار عالیه !!

وقتی سوارش می شید مثل پراید میمونه ظاهر خیلی ساده و از نظر شتاب و قدرت هم از نظر خودم یه پله از 206 تیپ 2 پایین تره که همون اول از چشم آدم می افته البته اونی که سوار شدم ارزون ترین مدلش بود که فکر کنم در همه مدل ها از یک مدل موتور استفاده میشه که زیاد خوب نیست . سپر های این مدلش سیاه بود ولی رنگ خود ماشین سفید که آدم یاد RD می افته .

از نظر راحتی - جاداری (به خصوص صندوق عقب) امکانات - ظاهر و .... هیچ حرفی برای گفتن نداره و بیشتر میشه اون رو با پراید صندوق دار مقایسه کرد .

Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 58
تاریخ عضویت: یک شنبه 8 بهمن 1385, 10:05 am
سپاس‌های ارسالی: 12 بار
سپاس‌های دریافتی: 26 بار

پست توسط sidewinder » چهار شنبه 5 تیر 1387, 6:01 pm

سلام
من خودم الان 5 ماهه لوگان سوار ميشم

اول بگم به نظر من تنها فرق فول لوگان يعني E2 با E1 خرج بيشتر اونه، اگه يکبار سروکارت با اين ماشين به لوازم يدکي بخوره بمن حق ميدي و آپشن هاي اضافي E2 رو به راحتي و ارزوني لوازم E1 ترجيح ميدي بجز ABS
دوما دنده 3 اين ماشين حرف نداره من با دنده 3 با زانتيا هم سر به سر گذاشتم البته تاکيد ميکنم سر به سر گذاشتم و هيچ ادعايي ندارم.

در مورد جا داري حرف هيچ کس رو باور نکن تا خودت توش بشيني من هيچي نميگم ولي تاکيد ميکنم تا خودت توش نشستي حرف کسي رو باور نکن. شايد به چشمت کوچيک بياد ولي زير اون سقف بلند کلي جا هست. امتحان کن.

از تورک موتور بگم، تا حالا هيچ ماشيني تو ايران با اين تورک نديدم اگه تو ماشيني ديدي که تو سر بالايي بعد از پل جاجرود بسمت تهران با دنده 3 و سه نفر سرنشين با سرعت 20 km بله واقعا 20 km بتونه با همون دنده 3 ادامه بده يکي پيدا کردي که بهتره من که تا حالا نديدم من خودم اولين با که ديدم باورم نشد به دوستام هم تو ماشين نشون دادم که يکيشون 206 داره يکي پرشيا اونا هم اول باور نکردن تا دنده رو با دست نشونشون دادم. تو اين ماشين اگه معقول رانندگي کني وقتي به دنده 4 رسيدي واقعا نياز به عوض کردن دنده نميبيني. دور موتور رد لاين نداره چون تو نمينوني دور موتورت رو به حد خطرناک برسوني کامپيوتر بهت اجازه نميده. موتور کاملا کامپيوتريه و هوشيار و تا خودت پشت فرمون نشيني نميبيني، اکه ماشين موقع گرم بودن استارت بخوره (تو آفتاب بوده باشه) کاملا ميبيني که موتور خودش داره تنظيم ميشه و اگه گاز بدي دور موتور بعد از گاز تو طوري بالا و پايين ميره که ميفهمي يکي تو موتور هست که کاملا به شرايط آگاه و نيازي به نگراني تو نيست تو ترافيک هم يه ارتباطي بين ترمز موتور و گاز هست که ميتوني اونو بعد از يه مدت بدست بياري که تو کلاج گرفتن پشت سر هم کمکت ميکنه شايد توضيحش سخت باشه ولي تو عمل ازش لذت ميبري دو سه بار که پشت سرهم کلاج بگيري و دنده رو تو يک و دو عوض کني گاز موتور تو دنده يک يا دو فرقي نميکنه توري ميشه که خودش عمل ميکنه البته شايد بگي اين حالت تو ماشينهاي ديگه هم هست بهت ميگم هست ولي نه اينطوري بايد خودت پشت فرمون باشي تا حرف من رو قبول کني. تو موتور رو که نگاه کني کامپيوتر موتور رو با مارک زيمنس ميبيني هموني که تو موتور 206 با مارک ساژم هست. 105 اسب بهت قدرت ميده. از مصف بنزين هم هر چي بگم بازم کمه واقعا تو 100 بين 5 تا 6 ميسوزونه، الکي نمگم و ميدونم باورش سخته ميتوني تمام چيزهايي که من اينجا نوشتم رو تحقيق کني.

راحتيش با جراعت بگم از 206 بهتره در کورد سمند بايد بگم که تو يک سال اول سمند ماشين متين تريه ولي نه بعد از اون چون وزن اضافي سمند بلاخره خودش رو بهت نشون ميده و کاري از دست تو بر نمياد.

اين ماشين تو اروپا داره راه ميره و اگه تو يک روزي خدا نکرده زلزله همه چيزت رو از بين برد غير از ماشينت، ميتوتني با همين ماشين از کشور خارج بشي و راحت بفروشيش و لازم نيست که اول دو ساعت به يارو توضيح بدي که اين ماشين اصلا چي هست موتورش اله و بدنه اش بله.

از خوبيهاش گفتم از بديهاش هم بگم، کولرش زياد خنک نيست و با تعويض کمپرسورش موافقم که مشکل رو برطرف ميکنه. صندوق عقب از تو باز نميشه و براي تعويض ف_ * ل*_ ت ر روغن و هوا يه مقدار جاشون غير منطقيه. ولي من به عنوان يه راننده معمولي که يه مقداري راجع به ماشين ميدونه ايرادي توش نميبينم. نميگم بهترين ماشينه ولي به جراعت ميگم تو قيمت و کلاس خودش اينجا بهترين ماشينه. مهمتر اينه بعد از تحويل فقط سوارش شو و نگران مراجعه به خدمات پس از فروش و آچار کشي و اينا نباش، اينا که گفتم مال سري اولشه و بعدي ها رو نميدونم.

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”