در اين بخش مي‌توانيد در مورد کليه مباحث مرتبط با دستاوردها و اخبار نيروي هوايي ايران به بحث بپردازيد
Fast Poster

Fast Poster



نماد کاربر
پست ها

221

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 1 مرتبه
تاريخ عضويت

چهارشنبه 28 آذر 1386 22:30

آرشيو سپاس: 315 مرتبه در 92 پست

توسط don_Hirbod » يکشنبه 26 خرداد 1387 10:45

با سلام مجدد
دوستان ارجمند اگر كمي به نوشته قبلي من دقت كنين ميبينيد كه گفتم جت سوم با ورودي هواي سفيد رنگ ورودي مستطيلي داره
درضمن navid missle
دوست عزيز اگر  عكس هر سه اين جتهارو از روبرو داشته باشيد دو جت با يك توپ در نوك و يكي كه همان جت با ورودي هواي زرد رنگ اس را با دو توپ مشاهده ميكنيد ( اين سخن در تعييد شما بود در امر بزرگتر شدن فضاي اشغالي بوسيله رادار )
چو ايران نباشد تن من مباد

Captain I

Captain I



نماد کاربر
پست ها

879

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 18 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 4 دی 1386 13:32

محل سکونت

سلماس

آرشيو سپاس: 1613 مرتبه در 264 پست

توسط Hadi1001 » يکشنبه 26 خرداد 1387 11:37

براي کساني که دوست دارند از ايروديناميک و سطح مقطع راداري و ... بدونند کتاب مباني پرواز و ايروديناميک به زبان ساده رو پيشنهاد مي دهم راستي چرا کسي عکسي از کابين قرار نمي ده
دعا مي كنم خدا از تو بگيرد هر آنچه كه خدا را از تو مي گيرد.

Major II

Major II



نماد کاربر
پست ها

307

تشکر کرده: 1047 مرتبه
تشکر شده: 76 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 21 دی 1385 13:06

آرشيو سپاس: 193 مرتبه در 58 پست

توسط mohammad tomcat » يکشنبه 26 خرداد 1387 19:06

در مورد ورودی هوا این را باید بگم که در هواپیماهای امروزی مثل سوپرهورنت،یوروفایتر ،رپتور ،خانواده ی  سوخو27 و....
از ورودی هوای مستطیلی یا ذوزنقه ای و در کل چهار ضلعی ها استفاده شده. :razz:

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

1130

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 31 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 30 آذر 1386 20:55

محل سکونت

تهران

آرشيو سپاس: 2229 مرتبه در 379 پست

توسط N@VID » يکشنبه 26 خرداد 1387 19:31

بله من فکر کنم هر چه در هواپيما از سطوح مسطح بيشتر استفاده بشه سطح مقطع راداريشون کمتر ميشهاينو تو بيشتر جنگنده هاي رادار گريز ميشه ديد

Rookie Poster

Rookie Poster



no avatar
پست ها

20

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 4 فروردین 1386 00:04

آرشيو سپاس: 5 مرتبه در 5 پست

توسط nima novini » يکشنبه 26 خرداد 1387 21:51

در مورد ورودی هوا این را باید بگم که در هواپیماهای امروزی مثل سوپرهورنت،یوروفایتر ،رپتور ،خانواده ی سوخو27 و....
از ورودی هوای مستطیلی یا ذوزنقه ای و در کل چهار ضلعی ها استفاده شده.
کاملا درسته ورودی هوای مستطیلی تنش رو افزایش میده در اینلت اما باعث کاهش سطح مقطع راداری میشه

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

2952

تشکر کرده: 224 مرتبه
تشکر شده: 390 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 1 اسفند 1387 04:27

آرشيو سپاس: 13279 مرتبه در 2566 پست

Re: آخرين اخبار از به پرواز درآمدن «صاعقه» برفراز آسمان تهران

توسط hani1459 » شنبه 8 فروردین 1388 00:35

با عرض سلام


دوستان بجز ورودیها  خروجیها و دم پروانه ای هردو هوا پیما با هم متفاوت هستند  روی خروجی موتور جنگنده باورودی هوای مستطیل شکل ابی شده ودم ها روی بدنه قرار دارند وبدنه تا روی خروجی ها  کشیده شده که هیچ تفاوتی با اولین جنگنده معرفی شده صاعقه نداره اما جنگنده با ورودی بیضی  دم پروانه ای تا روی موتورها کشیده شده خروجی موتورها با با خ  در ضمن از دو توپ استفاده میکنه پس یا از رادار جدید با حجم کمتر استفاده میکنه که ساخت داخله یا از رادار های اف پنج های قدیمی استفاده میکنه
ایرانیم و ایران را دوست میدارم

قبلي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان