در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

New Member



no avatar
پست ها

4

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 1 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 23 مهر 1385 16:12

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

توسط khosro » پنج شنبه 27 دی 1386 20:00

اطلاعات بسيار خوبي بود . متشکرم :smile:

Rookie Poster

Rookie Poster



no avatar
پست ها

20

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 28 دی 1386 22:14

آرشيو سپاس: 2 مرتبه در 2 پست

توسط motmot » چهارشنبه 3 بهمن 1386 21:44

ممنون از اطلاعات شما. فقط يک سوال:  چرا شرکت هاي خودروسازي داخلي اين اصول را رعايت نمي کنند مثلا شرکت ايران خودرو در خودروهاي سفارشي نظير 405 و پارس از رينگهاي آلومينيمي 15 اينجي بجاي نوع 14 اينچي استاندارد استفاده ميکند بدون اينکه هيچ گونه تغييري در ارتفاع لاستيک ايجاد کند.آيا مهندسين بزرگترين شرکت خودرو سازي خاورميانه!!!!  اين چيزا رو نمي فهمند؟ :?  :?

New Member



no avatar
پست ها

1

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 27 تیر 1387 12:01

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

توسط hamid_20002004 » پنج شنبه 27 تیر 1387 12:23

146000 نوشته است:کسی نظری نداشته یا هیچ کس این مقاله را نخونده ؟؟؟؟؟؟؟
برای پژو206  ازچه سایز رنیگ استفاده کرد

Commander

Commander



نماد کاربر
پست ها

3326

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 42 مرتبه
تاريخ عضويت

چهارشنبه 3 اسفند 1384 02:15

آرشيو سپاس: 1639 مرتبه در 445 پست

توسط Mohsen1001 » دوشنبه 31 تیر 1387 14:54

hamid_20002004,

حداکثر 16

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب Mohsen1001 تشکر کرده اند:
sokuteasemuni

Rookie Poster

Rookie Poster



no avatar
پست ها

21

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 14 تیر 1388 18:27

آرشيو سپاس: 5 مرتبه در 4 پست

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

توسط میلاد esf » شنبه 20 تیر 1388 15:16

کارت خیلی درسته . عااااااااااااااااااااااااالی بود .  هدیه ناقابل از طرف من

Major I

Major I



no avatar
پست ها

287

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 27 خرداد 1386 17:09

آرشيو سپاس: 57 مرتبه در 26 پست

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

توسط milad1378 » يکشنبه 18 مرداد 1388 12:54

با تشكر از مطالب مفيد ارائه شده
سوال: فشار تنظيم باد لاستيكهاي پهن تر با لاستيكهاي معمولي تفاوت دارد يا خير؟
مثلاً فشار باد پيشنهادي براي لاستيكهاي معمولي عقب پژو405  حدود1/2 بار است.آيا براي لاستيك سايز 205 همين فشار كافي است يا بايد فشار باد آن بيشتر باشد؟ :-(

New Member



no avatar
پست ها

1

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 6 اسفند 1395 23:36

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

توسط Khaledghaffari » شنبه 14 اسفند 1395 15:48

اگه لاستيك عقب سايز استاندارد بندازم ولي دانلوب و
جلو سايز استاندارد بندازم ولي كومهو باشه مشكلي داره ماشين اتوماتيك هستش . سايز ١٨ رينگ لاستيك چونكه سايزلاستيك بد گيرمياد يا اينكه تاريخ ٢٠١٥ هستن همشون

Furious Poster

Furious Poster



no avatar
پست ها

374

تشکر کرده: 28 مرتبه
تشکر شده: 65 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 14 بهمن 1386 13:04

آرشيو سپاس: 754 مرتبه در 232 پست

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

توسط kingday » دوشنبه 16 اسفند 1395 21:38

دوستان عزیز
من الان شش ساله که رینگ الومینیومی و لاستیک پهن 205 انداختم رو ماشینم
اونم فقط برای قشنگی
اما چندین چیز رو از دست دادم یکیش صدای زیاد وارد شده به داخل اتاق دوم سفت شدن فرمان سوم مصرف بالاتر چهارم  احتمال بیشتر سرقت    
لاستیکها همراه با رینگ به نسبت بقیه ماشینها و چندین دردسر دیگه
و البته صرف هزینه بالا برای خرید هم هست
در کل بگم که پشیمون شدم
هر دستکاری در چرخها و سیستم تعلیق وغیره اصلا منطقی نیست و استاندارد نیستن حتی خطرناک هم هستن

ho3ein2000 از این پست سپاسگزاري کرده است

Furious Poster

Furious Poster



نماد کاربر
پست ها

377

تشکر کرده: 745 مرتبه
تشکر شده: 285 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 3 دی 1395 17:17

آرشيو سپاس: 0 مرتبه در 0 پست

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

توسط ho3ein2000 » دوشنبه 16 اسفند 1395 23:25

من هم همچین مشکلی داشتم
ولی بدون تعویض رینک سایز تایر رو از 205 به 180 کاهش دادم
تقریبا نصف مشکلاتم از جمله سفتی فرمان حل شده

قبلي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 10 مهمان