در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث مرتبط با بهداشت مواد غذايي به بحث بپردازيد.
Major I

Major I



نماد کاربر
پست ها

79

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 5 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 16 مهر 1386 23:31

آرشيو سپاس: 9 مرتبه در 6 پست

غذاخوردن سالم در رستوران

توسط METRON » شنبه 3 آذر 1386 18:56




هنگامی که در بیرون از خانه غذا می‌خورید، ممکن است فکر کنید که رعایت رژیم غذایی معمول‌تان یا مراقب بودن از لحاظ میزان کالری دریافتی کار مشکلی است.
برای آنکه در غذاخوردن در رستوران رویه سالمی را دنبال کنید، به این نکات توجه داشته باشید:
آب، شیر کم‌چربی، چای بدون قند یا سایر نوشیدنی‌های کم‌شیرینی و کم‌کالری را سفارش دهید.
یک سالاد کوچک به عنوان اشتها‌آور سفارش دهید که به شما کمک خواهد کرد که قبل از غذای اصلی معده خود را پرکنید.
دستور دهید سس سالاد را که چاق‌کننده است، جدا برای شما بیاورند.
غذاهایی را سفارش دهید که حاوی سبزیجات باشند.
غذاهای را سفارش دهید که بخارپز یا آب‌پز یا تنورپز شده باشند، و سرخ کرده نباشند.
به جای یک پرس بزرگ غذا، بک پرس کوچک یا متوسط یا یک پرس بچه‌‌گانه سفارش دهید.
به جای دیدن نمونه‌های غذا در بوفه رستوران، از منوی رستوران سفارش دهید.
     
     
          
     
     
               یادداشت: همشهری آنلاین

Major II

Major II



نماد کاربر
پست ها

293

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 21 آبان 1386 18:31

آرشيو سپاس: 10 مرتبه در 8 پست

توسط shamila kordestani » شنبه 3 آذر 1386 19:37

سلام
باید بگم تمام مواردی که گفتید درسته
اما خصوصیات فیزیکی انسان هم خیلی مهمه
من هر چی می خورم بازم لاغرم
اما دوستم آب خالی هم که بخوره چاق و چاقتر میشه
فکر می کنم باید رژیم غذایی با خصوصیات فیزیکی ما یک تناسب درستی داشته باشه

:-D  :smile:  :razz:  :P
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 


 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان