چند سوال در باره روا

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, شوراي نظارت

ارسال پست
Major
Major
نمایه کاربر
پست: 177
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 دی 1385, 3:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

چند سوال در باره روا

پست توسط Gamma » جمعه 1 شهریور 1387, 12:51 pm

سلام خدمت دوستان گرامي
وقتي موتور سرده ( مثل اول صبح ) دنده 2 روا كمي سخت جا ميره
گرم مي شه موقع حركت با دنده 2 صدا داره مثل زوزه
ترمز شديد مي گيرم چراغ ترمز دستي roa روشن ميشه
چه جوري مي شه كمك هاي پشتش رو بلند كرد ودر ضمن نرم تر هم بشه
سپاس
اميرالمومنين حضرت علي : ... حق پدر بر فرزند اين است كه فرزند در همه چيز به جز نافرماني خدا از پدر اطاعت كند ...
فرازي از حكمت 399 نهج البلاغه

Major
Major
نمایه کاربر
پست: 177
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 دی 1385, 3:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

پست توسط Gamma » یک شنبه 3 شهریور 1387, 12:40 pm

دوستان جواب نمي دهيد ؟
:lol: :sad:
اميرالمومنين حضرت علي : ... حق پدر بر فرزند اين است كه فرزند در همه چيز به جز نافرماني خدا از پدر اطاعت كند ...
فرازي از حكمت 399 نهج البلاغه

Fast Poster
Fast Poster
نمایه کاربر
پست: 221
تاریخ عضویت: چهار شنبه 28 آذر 1386, 10:30 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 297 بار

پست توسط don_Hirbod » یک شنبه 3 شهریور 1387, 1:32 pm

با سلام خدمت شما دوست گرامي
عزيزم بنز كه نيست روآس اينها همه كه گفتيد از شانس خوب شما به كارخونه و شانسي بودن كيفيت توليد ماشينهايه زير 10,000,000 ارتباط پيدا ميكنه
درمورد دنده نمي تونم راهنمايي كنم .
در مورد چراغ ترمز اتصالي داره رفع كنيد درست ميشه .
در مورد سوال آخرتون به نظر بنده با اظافه كردن شمش ميتونيد ارتفاع مورد نظرتان را بدست بياوريد .
و حال يك مقدار طنز لازمه :-( :-( :-(
خوشحال باشيد شما نادر ترين اتوموبيل جهان را سواريد :
بدنه خارجي جي ال , بدنه داخلي جي ال ايكس , سيلندر پيكان , سر سيلندر فيات !!!!
چو ايران نباشد تن من مباد

Major
Major
نمایه کاربر
پست: 177
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 دی 1385, 3:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

پست توسط Gamma » یک شنبه 3 شهریور 1387, 6:26 pm

از عدم اتصالي چراغ ترمز مطمئنم
فكر نمي كنم اضافه كردن شمش نتيجه مطلوب من رو داشته باشه
اميرالمومنين حضرت علي : ... حق پدر بر فرزند اين است كه فرزند در همه چيز به جز نافرماني خدا از پدر اطاعت كند ...
فرازي از حكمت 399 نهج البلاغه

Super Moderator
Super Moderator
نمایه کاربر
پست: 3101
تاریخ عضویت: یک شنبه 22 بهمن 1385, 4:25 pm
سپاس‌های ارسالی: 19718 بار
سپاس‌های دریافتی: 21358 بار

پست توسط SAMAN » یک شنبه 3 شهریور 1387, 8:59 pm

سلام

ما 3 سال پژوی آر دی داشتیم که واقعا سالاری بود , و هیچ مشکلی هم نداشت.!! (الان هم GLX داریم.)

در مورد دنده 2 همشون همینطورین البته آردی های قدیمی گیربکسشون بنام المانی بود. ولی جدید ها نه چون یک گاردانه هستند. ولی قدیمی ها 2 گاردانه

در مورد چراغ به حتم لنت ها زیاد درگیر میشن تو دیسک عقب که وقتی ترمز میگیرد فکر میکنه که دستی کشیدید!!
الته اگر چراغتون خاموش بشه این فرضیه درست تر به نظر میرسه


برای بالا بردن شاه فنر های عقب هم کافی که فقط بدید کمی بکوبند شون اون وقت عقبش میره بالا و خیلی هم قشنگ میشه البته اگر رینگ 14 زیرش باشه :(


ضمنا پژوی اردی ماشینی کم مصرف و خوب هست فقط باید ببینم با چی مقایسه اش کنی؟ و چقدر ازش کار بکشی!!!

اینم اردی خودمون(سابق/ مدل 1380)

 تصویر 
پیام حکم قتل خود شنفتن مرا خوشتر بود, از یک تملق به نزد مردمان سفله گفتن!

Junior Poster
Junior Poster
پست: 103
تاریخ عضویت: جمعه 12 مهر 1387, 7:36 pm
سپاس‌های ارسالی: 200 بار
سپاس‌های دریافتی: 288 بار

پست توسط drs_mehry » سه شنبه 7 آبان 1387, 12:54 pm

دوست عزیز .این تصویری که شما گذشتید مربوط به 405 .
مصرف روا و آردیو با هر خودرو یی که مقایسه کنی زیاده .
از طریق این وب گاه به کودکان سرطانی کمک کنید:
[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]
باور کنیم که آنها منتظر ما هستند.

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”