سوالات، پيشنهادات و انتقادات خود را درباره انجمن در اين بخش مطرح کنيد
Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

2657

تشکر کرده: 81 مرتبه
تشکر شده: 182 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 23 تیر 1388 08:58

محل سکونت

روبروی شما

آرشيو سپاس: 15274 مرتبه در 2406 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط RAHVAR » شنبه 4 مهر 1388 20:32

منظور من این نیست
وقتی تعداد  بازديدها  رو نگاه میکنی از تعداد کاربران (کاربران مهمان) حاضر که در پائین صحفه هستش کمه


Major I

Major I



نماد کاربر
پست ها

5234

تشکر کرده: 17 مرتبه
تشکر شده: 353 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 25 خرداد 1385 14:47

محل سکونت

http://www.ganjineh-danesh.com/forum.php

آرشيو سپاس: 4023 مرتبه در 1451 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط ganjineh » شنبه 4 مهر 1388 20:34

rica نوشته است:وقتی تعداد  بازديدها  رو نگاه میکنی از تعداد کاربران (کاربران مهمان) حاضر که در پائین صحفه هستش کمه


کمی بیشتر توضیح بده؟؟؟
تعداد کدوم بازدیدها را نگاه می کنی ؟
مرکز انجمنهای تخصصی گنجینه دانش
http://www.ganjineh-danesh.com/forum.php
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
http://ganjineh-elahi.com/

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

2657

تشکر کرده: 81 مرتبه
تشکر شده: 182 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 23 تیر 1388 08:58

محل سکونت

روبروی شما

آرشيو سپاس: 15274 مرتبه در 2406 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط RAHVAR » شنبه 4 مهر 1388 20:39

در پست قبلی گفتم که وقتی تازه یه تاپیکی رو میزنی  کاربران حاظر رو نگاه میکنی مثلا مینویسه 12 کاربر مهمان
یه سند به تعداد بازدید این تاپیک که تازه زدم رو نگاه بکنید
بعد به این کاربران حاضر در اين انجمن که اینجا قرار دادم رو ببنید با هم همخوانی ندارند
forum-f3/topic-t60432.html

کاربران حاضر در اين انجمن: ashel, CAPTAIN PILOT, pinpin747, rica, shola و 11 مهمان


Major I

Major I



نماد کاربر
پست ها

5234

تشکر کرده: 17 مرتبه
تشکر شده: 353 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 25 خرداد 1385 14:47

محل سکونت

http://www.ganjineh-danesh.com/forum.php

آرشيو سپاس: 4023 مرتبه در 1451 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط ganjineh » شنبه 4 مهر 1388 20:42

اگر منظور شما تعداد بازدیدکننده تاپیک تازه هست که کمتر است در جواب اول توضیح دادم که منظور کاربران حاضر در ان تاپیک تازه شما
نیست بلکه تعداد کاربران تازه در ان بخش (انجمن) که پست تازه خود را انجا ارسال کرده اید است ....
مرکز انجمنهای تخصصی گنجینه دانش
http://www.ganjineh-danesh.com/forum.php
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
http://ganjineh-elahi.com/

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب ganjineh تشکر کرده اند:
RAHVAR, Fariborz, Shahryar, Mahdi1944

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

2657

تشکر کرده: 81 مرتبه
تشکر شده: 182 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 23 تیر 1388 08:58

محل سکونت

روبروی شما

آرشيو سپاس: 15274 مرتبه در 2406 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط RAHVAR » شنبه 4 مهر 1388 20:45

ممنون :grin:  :grin:  :grin:
تشکر که جوابمو دادید :razz:  :razz:  :razz:


کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب RAHVAR تشکر کرده اند:
ganjineh

Captain I

Captain I



نماد کاربر
پست ها

1921

تشکر کرده: 23 مرتبه
تشکر شده: 71 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 24 فروردین 1389 20:01

محل سکونت

IRAN

آرشيو سپاس: 8506 مرتبه در 1646 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط HORLIKAN » يکشنبه 6 تیر 1389 14:15

با سلام
يه مسئله اي بود كه فكر ما رو مشغول كرده بود.
اون اين بود كه وقتي تو سنترال سرك ميكشم پست هاي قديمي و جديد رو ميبينم . با تعجب به مسائلي و پست هايي برخورد ميكنم كه واقعا ادم درش ميمونه.
مثلا وقتي كاربري از يك مدير انجمني انتقاد ميكنه در پايين ميبينيم 1 الي 2 الي 3 نفرن كه تشكر ميكنن.
(((((تشكر به معناي تاييد سخنان فرد ميباشد))))))
ولي وقتي كاربري در پاسخ از مديران دفاع ميكنه ((((((((حتي فقط سه كلمه )))))) با تعجب ميبينيم كه سيل تشكر ها ميباره .(معمولا قديميا)

يا وقتي يك كاربر ساده پستي علمي و عالي كه مورد تاييد رئيس بزرگ نيز ميباشد ميزاره.
تشكر كننده فقط 4 الي 5 نفره ولي وقتي مثلا يك كاربر ارشد پست ميزار 2000هزار نفر ازش تشكر ميكنن.
((((((حتي سه كلمه))))

و اميدوارم منظور بنده قابل فهم باشه .(((منظور بنده اصلا تعداد تشكر ها نبوده.)))
(((تشكر به معناي تاييد يه پست ميباشد ))))
بزرگ ترين گناه ترس است .

امام علي (عليه السلام)

________________________

  



کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب HORLIKAN تشکر کرده اند:
night triper, kandoo, Mohammad 1985, iran.people, sinaset

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

6433

تشکر کرده: 1655 مرتبه
تشکر شده: 7977 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 26 آذر 1387 16:20

آرشيو سپاس: 11653 مرتبه در 2024 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط sinaset » يکشنبه 6 تیر 1389 15:07

HORLIKAN نوشته است:با سلام
يه مسئله اي بود كه فكر ما رو مشغول كرده بود.
اون اين بود كه وقتي تو سنترال سرك ميكشم پست هاي قديمي و جديد رو ميبينم . با تعجب به مسائلي و پست هايي برخورد ميكنم كه واقعا ادم درش ميمونه.
مثلا وقتي كاربري از يك مدير انجمني انتقاد ميكنه در پايين ميبينيم 1 الي 2 الي 3 نفرن كه تشكر ميكنن.
(((((تشكر به معناي تاييد سخنان فرد ميباشد))))))
ولي وقتي كاربري در پاسخ از مديران دفاع ميكنه ((((((((حتي فقط سه كلمه )))))) با تعجب ميبينيم كه سيل تشكر ها ميباره .(معمولا قديميا)

يا وقتي يك كاربر ساده پستي علمي و عالي كه مورد تاييد رئيس بزرگ نيز ميباشد ميزاره.
تشكر كننده فقط 4 الي 5 نفره ولي وقتي مثلا يك كاربر ارشد پست ميزار 2000هزار نفر ازش تشكر ميكنن.
((((((حتي سه كلمه))))

و اميدوارم منظور بنده قابل فهم باشه .(((منظور بنده اصلا تعداد تشكر ها نبوده.)))
(((تشكر به معناي تاييد يه پست ميباشد ))))

سلام دوست من
میار ، حق و عدالت است ( و بیان ان با خوش روی و خوش اخلاقی).اگر این میار در هر پستی رعایت بشه لیاقت تشکر را دارد ،ولو هیچ کس ازش تشکر نکرده باشه
باتشکر
"قرآن"(کلام خدا) ...راه سعادت و خوشبختی.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب sinaset تشکر کرده اند:
noora, HORLIKAN, SAMAN, CAPTAIN PILOT, Mahdi1944, Solver, Shahryar, @lirez@

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

481

تشکر کرده: 52 مرتبه
تشکر شده: 60 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 27 مرداد 1385 03:58

محل سکونت

تهران

آرشيو سپاس: 3094 مرتبه در 325 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط mahshid-banoo » يکشنبه 6 تیر 1389 16:52

HORLIKAN,
درود

HORLIKAN نوشته است:با سلام
يه مسئله اي بود كه فكر ما رو مشغول كرده بود.
اون اين بود كه وقتي تو سنترال سرك ميكشم پست هاي قديمي و جديد رو ميبينم . با تعجب به مسائلي و پست هايي برخورد ميكنم كه واقعا ادم درش ميمونه.
مثلا وقتي كاربري از يك مدير انجمني انتقاد ميكنه در پايين ميبينيم 1 الي 2 الي 3 نفرن كه تشكر ميكنن.
(((((تشكر به معناي تاييد سخنان فرد ميباشد))))))
ولي وقتي كاربري در پاسخ از مديران دفاع ميكنه ((((((((حتي فقط سه كلمه )))))) با تعجب ميبينيم كه سيل تشكر ها ميباره .(معمولا قديميا)

از اونجایی که اعضا عملکرد مدیران رو قبول دارن پس در مواقع دفاع از مدیر سپاس میدن و در مواقع انتقاد فقط کسانی که اون نقد رو قبول دارن سپاس میدن و این خودش نشونه خوبیه چون مشخص میکنه بیشتر کاربران با مواضع مدیران موافق هستن، پس بیشتر سپاس میدن.


HORLIKAN نوشته است:يا وقتي يك كاربر ساده پستي علمي و عالي كه مورد تاييد رئيس بزرگ نيز ميباشد ميزاره.
تشكر كننده فقط 4 الي 5 نفره ولي وقتي مثلا يك كاربر ارشد پست ميزار 2000هزار نفر ازش تشكر ميكنن.
((((((حتي سه كلمه))))

و اميدوارم منظور بنده قابل فهم باشه .(((منظور بنده اصلا تعداد تشكر ها نبوده.)))
(((تشكر به معناي تاييد يه پست ميباشد ))))

  
قضیه خیلی ساده است، اعتبار کاربر!
وقتی یکی میاد یه سری بزنه و بره، وقت نمیکنه تمام پست هایی که در اسکرول هست رو بخونه پس میره سراغ پست هایی که میبینه کاربر ارشد یا کاربر محبوبش پست زده.

آشنایان ره عشق درین بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب mahshid-banoo تشکر کرده اند:
sinaset, CAPTAIN PILOT, SAMAN, Solver, Mahdi1944, Ruozbeh, Shahryar, noora, SadafG, mohammad1365, HORLIKAN, @lirez@

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

3474

تشکر کرده: 286 مرتبه
تشکر شده: 463 مرتبه
تاريخ عضويت

جمعه 20 اردیبهشت 1387 08:44

آرشيو سپاس: 13553 مرتبه در 2799 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط Solver » يکشنبه 6 تیر 1389 17:31

لازم دیدم نکته ای را بگم:

(((تشكر به معناي تاييد يه پست ميباشد ))))


خیر.  به هیچ وجه ملاک خوبی انتخاب نکردید.

در بسیار از مواقع تشکر یعنی پست مورد نظر دارای مطلب مفیدی بوده است، نه اینکه کل آن درست باشد یا مورد تائید!

مثلا اگر فردی بگوید:

---
شاخص سهام تهران n% کاهش داشته است. و ...
این رشد به خاطر عملکرد غلط دولت در فلان بخش بوده است. و ...

---

بنده ممکن است به خاطر آگاه شدن از کاهش شاخص سهام و این اطلاع رسانی وی تشکر کنم اما این معناش تائید نظر اون در مورد علت مطلب نباشد.

گاهی ممکن است تشکر حتی خیلی دورتر از این معنا و تنها به موجب احترام به طرف باشد، به علت وقتی که بابت نوشتن جواب یا مطلب گذاشته است مثل بسیاری از مطالب سرگرم کننده سایت.

مثلا برخی کاربران ستودنی سایت هستند که در کمال احترام در بحث ها، ضمن تشکر از پستی که در جواب پستشان داده شده است، خیلی واضح میگویند نظرات شما را درست نمیدانند و دلایل خود را طرح میکنند و بحث ادامه میابد.

و متاسفانه گاهی هم تشکر نوعی کینه توزی !

در مجموع این تشکر، صرفا ملاک تائید پست توسط تشکر کننده نیست، یعنی درست نیست کلید تشکر را به چشم یک ابزار برای حمایت یا مخالفت نگاه کنیم.
[ Never is Never an Answer ||| Personal Site:  لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد  ]

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب Solver تشکر کرده اند:
mahshid-banoo, Ruozbeh, noora, HORLIKAN, sinaset, Mahdi1944, Shahryar, CAPTAIN PILOT

Captain I

Captain I



نماد کاربر
پست ها

1921

تشکر کرده: 23 مرتبه
تشکر شده: 71 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 24 فروردین 1389 20:01

محل سکونت

IRAN

آرشيو سپاس: 8506 مرتبه در 1646 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط HORLIKAN » يکشنبه 6 تیر 1389 20:17

ممنون از تمام دوستان محترم كه پاسخ دادن

ببينيد من رو روشن كنيد ايا من دارم اشتباه ميگم.
ايا شما ميگيد كه اصلا اين تشكرات بي معني در سنترال وجود نداره؟
ايا شما ميگيدبعضي ها به پستهاي بي محتواي معدود افراد خواص تشكر نميكنن؟
ببيننيد اصلا بحث تشكر نيست.تشكر اخرين چيزيه كه بايد بهش فكر كرد.
من اينو بهانه ميكنم كه بگم:
همگي تون ديد كه در قسمت صفحه اول سنترال نوشته عضو شده نهايت 35 نفر و مهمان 150 نفر 160 نفر.
اين يعني چي؟
يعني كساني كه پست ميزارن بايد يه فكري براي مهمان كنند . يعني پستهايي كه به روابط خودموني ميشه تو سنترال نزاره .يعني اينكه مهمان مياد ببين مطلب چي داريم . نه اينكه بياد ببين اينجا فلان كاربر با فلان كاربر دار خوش و بش ميكنه و فلان جا هم كه فلان جوره.
ببينيد من اين همه دارم مينويسم الاف نيستم يعني اينكه براي وقت پركني نميشينم پست بزارم.
به خدا من مثل تمام دوستان ديگه دوست دارم وقتي كسي ميره تو اينترنت هرچي ميخاد تو سنترال پيدا كنه.
مثل يه فروشگاه كه به قول معروف از شير مرغ داشته باشه تا جون ادم ميزاد.
يعني دوست دارم و دوست داريم سنترال همه گير باشه .

و دوستان خودشون ميدونن كه خاطيان چه كساني هستن و اگه ميشه هرجا كه شد بهشون تذكر لازم داده بشه.
نه اينكه فلاني كاربره كله گندس ولش كن. اخراج ميشيم و ........
خلاف رو بايد هر جا كه باشه رو كرد.
و اگه اين سنترال هنوز زندس به خاطر دوستاني و رئيسي است كه همه ي فكر و ذكرش سنترال و بس
پس بيايم با همكاري هم سنترالي بسازيم كه كسي جرات رقابت با آن را نداشته باشد.


ممنون از تمام برادران و خواهراني كه براي سنترال زحمت ميكشد. :razz: :razz: :razz: :razz: :)
بزرگ ترين گناه ترس است .

امام علي (عليه السلام)

________________________

  



کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب HORLIKAN تشکر کرده اند:
Mahdi1944, Solver, Shahryar, iran.people, CAPTAIN PILOT, noora, sinaset

Major I

Major I



نماد کاربر
پست ها

330

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 8 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 30 خرداد 1388 14:24

محل سکونت

واوان

آرشيو سپاس: 2326 مرتبه در 290 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط Ruozbeh » يکشنبه 6 تیر 1389 21:30

HORLIKAN,  
آقاذمن نمیگیرم صحبتهای شما رو!
نمیگیرم! بیشتر بازش کن!
ما تا الان که در سی سی بودیم این جور صحبتها رو نشنیده بودیم به نظر جالب میاد و بودار !! :-(  :-(
اینجا که ترسی نداریم بیشتر بازش کن بفهمیم چی میگی!
قضیه ارشد و اینها هم به نظرم زیاد اهمیت نداره چون اکثرا با هم دوستیم ، همدیگر رو میشناسیم و روحیات همدیگر رو میدونیم واین ارشد ها و درجه ها برای بیشتر تازه واردهاست تا یکم با جو آشنا بشن ...
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب Ruozbeh تشکر کرده اند:
@lirez@

Commander

Commander



نماد کاربر
پست ها

2876

تشکر کرده: 1399 مرتبه
تشکر شده: 1267 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 8 اسفند 1387 15:23

محل سکونت

DE - CZE

آرشيو سپاس: 35767 مرتبه در 2768 پست

Re: پیشنهادات و انتقادات به مدیران عزیز

توسط CAPTAIN PILOT » يکشنبه 6 تیر 1389 23:35

دوست عزیزم, جناب HORLIKAN گرامی
درود بر شما

در ابتدا بابت حسن توجه و همچنین بیان انتقاد و مطرح سازی سوال خود از شما سپاسگذاریم. و در ادامه صحبت های ارزنده دوستان عزیز در بالا, چند مورد را به اتفاق مرور مینماییم.

1- همانطور که دوستان عزیز در بالا نیز فرمودند, تشکر و سپاس از یک پست به منزله تائید 100% محتوای درون آن نمیباشد و این موضوع طیف بسیار وسیعی از ارسال ها را پوشش میدهد. البته در قوانین و اساسنامه برخی انجمن ها اینچنین بیان میشود که تشکر و سپاسگذاری از یک پست به منزله تائید آن میباشد و همچنین هشدارهایی نیز در این زمینه داده میشوند که خوشبختانه در سنترال عزیز اینچنین نیست, مگر در موارد خاص و معدود که سپاسگذاری به منظله جانبداری از یک زمینه تلقی گردد و به مصالح انجمن آسب رساند!

2- یکی از مهمترین مواردی که منجر به توجه بیشتر کاربران به یک موضوع و تاپیک میشود, بحث علاقه و کشف نیازهای آنان میباشد و این کاملا" طبیعی به نظر میرسد که کاربران گرامی به موضوعات مورد علاقه خود توجه بیشتری نشان دهند و همچنین عدم ارسال پست های جنجال برانگیز و شرکت در اینگونه مسائل (که بخشی از قوانین انجمن نیز میباشد) میتوانند به محبوبیت بیشتر کاربر در بین سایرین بیافزایند.  

ايا شما ميگيدبعضي ها به پستهاي بي محتواي معدود افراد خواص تشكر نميكنن؟

دوست عزیزم, یقینا" تمام محتوای یک پست در مضامین واضح و قابل رویت آن نمیباشد و ممکن است بخش بسیار مهمی از اهمیت آن به صورت پنهان درون پست نهفته باشد. به عنوان مثال ممکن است مدیر یک بخش با توجه به قوانین و همچنین مصلحت سایت اقدام به بستن (قفل نمودن) یک تاپیک نماید و در انتهای آن نیز با ارسال یک پست و تنها چند کلمه این موضوع را یادآور شوند. قطعا" این پست هیچگونه محتوای علمی در بر ندارد اما در مضامین پنهان خود موارد بسیار زیادی را گوشزد مینماید که لایق سپاسگذاری, تائید و همچنین تشکر میباشد.  

فلان كاربر با فلان كاربر دار خوش و بش ميكنه و فلان جا هم كه فلان جوره.

بخش اعظمی از ارسال ها و همچنین فعالیت کاربران گرامی و بزرگوار در سنترال به صورت علمی میباشد و بحث و گفتگوهای شخصی در محیط عمومی به هیچ عنوان جایز نیست و این موارد باید به صورت پیام شخصی و PM ارسال گردند. اما وجود بخش های تفریحی و داخلی و مواردی همچون (ارتقا درجه کاربران) و (تولدت مبارک) و بخش های متفرقه که در آنها کاربران عموما" با یکدیگر در ارتباط هستند, همگی بخشی از فعالیت های داخلی انجمن میباشند و نمیتوان آنها را محکوم نمود.



موفق باشید
When once you have tasted Flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب CAPTAIN PILOT تشکر کرده اند:
SadafG, sinaset, noora, @lirez@, mahshid-banoo, Solver, Mahdi1944, naghme, Shahryar, SAMAN

قبليبعدي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست
  • پیشنهادات فنی
    توسط Solver » جمعه 19 خرداد 1391 04:35
    11 پاسخ ها
    1798 بازديدها
    آخرين پست توسط Solver نمایش آخرین ارسال
    چهارشنبه 21 خرداد 1393 19:39

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان