در اين بخش مي‌توانيد تصاوير زيباي نظامي را مشاهده کنيد
Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » شنبه 13 شهریور 1389 12:20

با سلام
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خلبان تكحال آلماني ، هانس يوآخيم مارسيل از خدمه زميني براي نگهداري و سرويس هواپيماي Me 109 او تشكر ميكند. او در طول 12 ماه خدمت در شمال آفريقا توانست 158 هواپيماي دشمن را سرنگون سازد .  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
گارد احترام در حال برپائي مراسم ويژه تدفين بر گور هانس يوآخيم مارسيل . پس از آنكه موتور هواپيمايش آتش گرفت تلاش كرد تا از هواپيمايش خارج شود اما سرش به دم هواپيما اصابت كرد و در حال بيهوشي و بدون استفاده از چتر نجات به زمين خورد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرگرد اريخ رودورفر Erich Rudorffer فرمانده گردان يازدهم شكاري در كورلند. او در سال 1944 پس از 130 پيروزي هوائي برگ بلوط و درسال 1945 پس از كسب 210 پيروزي ، علامت شمشير نشان صليب شواليه را بدست آورد . هنگاميكه جنگ به پايان رسيد او فرمانده گردان شكاري مجهز به جت جنگنده Me-262 بود . در مجموع او 222 هواپيماي دشمن را سرنگون كرد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خلبانان گردان سوم شكاري به همراه اگون مه ير Egon Meyer در حال آماده باش ( آلرت ) هستند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
فرمانده هنگ شكاري سرهنگ دوم اگون مه ير Egon Meyer يكي از طعمه هايش كه يك بمب افكن B-17 است را بررسي ميكند . در اوايل سال 1944 او در امر شناسائي بمب افكن هاي دشمن يك كارشناس خبره بود. او در دوم مارس سال 1944 در نبرد با تاندربولت ها كشته شد. او 102 هواپيماي دشمن شمال 25 بمب افكن 4 موتوره را سرنگون ساخت. تمام اين هواپيماها نيز در جبهه غرب ساقط شدند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
گروهبان يوزف " روپ" زورمن جمعي گردان دوم شكاري ، يكي ديگر از دريافت كنندگان نشان صليب شواليه بوده است. او در سال 1942 و پس از 57 پيروزي هوائي نشان صليب شواليه را بدست آورد. 4 ماه بعد و پس از كسب صدو يكمين پيروزي  برگ بلوط را نيز دريافت نمود. او در يك درگيري با با جنگنده هاي موستانگ در سال1944 كشته شد. در آن هنگام او سروان بود و 126 پيروزي نيز در كارنامه داشت. بد نيست بدانيد او پس از بيرون پريدن از هواپيما از چتر نجات استفاده كرد اما چترش هدف آتش يك جنگنده موستانگ قرار گرفت.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
هوانوردان كشته شده انگليسي با احترام كامل نظامي در سواحل كانال مانش دفن ميشوند.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در نهم آگوست سال 1941 فلدمارشال آلبرت كسرلينگ ( نفر دوم از چپ ) نشان صليب شواليه را به ستوان اشرام  با 24 پيروزي و سروان ويلكه با 25 پيروزي اعطاء ميكند. در كنار آنها ستوان اشميت هم ديده ميشوند. ستوان اشرام در يكم دسامبر سال 1943 و سروان ويلكه در 23 مارس 1944 در نبرد كشته شدند. در پشت تصوير يك هواپيماي شناسائي فوكه ولف Fw 189 ديده ميشود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
ستوان اريخ اشميت جمعي گردان سوم شكاري در 27 آگوست سال 1941 و پس از كسب چهل و چهارمين  پيروزي هوائي اش در تصوير ديده ميشود. چند روز بعد در 31 آگوست هواپيمايش هدف آتش ضدهوائي روسها قرار گرفت و سرنگون شد و نام او در زمره مفقودين قرار گرفت.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين دو نفر جمعا" 635 پيروزي هوائي داشتند. سمت چپ سروان اريخ هارتمن و سمت راست سرگرد گرهارد باركورن . مجارستان سال 1944

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در سال 1939 گردان دوم شكاري برفراز مرزهاي غربي آلمان ماموريتهاي گشتي انجام ميداد. در اين تصوير يك جنگنده Bf 109 C-2 را در حال سوختگيري ملاحظه ميكنيد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در سال 1940 فرانز فون ورا Franz von Werra was منشي گردان شكاري بود . در اين تصوير او را با سمبل شانس گردان به نام "سيمبا" ملاحظه ميكنيد. او بعدا" برفراز انگليس سرنگون شد و به اسارت درآمد و به كانادا منتقل شد. ماجراي فرار او از كانادا به آمريكا و بازگشتش به آلمان بسيار معروف است و فيلمي هم از آن ساخته شده است. ( به پستهاي بالاتر مراجعه كنيد) .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرگرد آدولف گالاند فرمانده گردان شكاري يازدهم به همراه Meyer رئيس خدمه نگهداري هواپيمايش . هواپيماي Bf 109 E-4 گالاند مجهز به سايت تلسكوپي و برخي تجهيزات مدرن ويژه بود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
هواپيماي فيزلر استورچ Fieseler Storch ، هواپيمائي تك بال ، تك موتور  و چند منظوره  بسيار محبوب  اقدام به فرود اضطراري كرده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده مسرشميت ME 109 مجهز به يك بمب 250 كيلوئي .
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
SAMAN, sadracity, moh-597, shapooor, Mahdi1944, CAPTAIN PILOT, Mohammad 1985, aryo barzan, KH.I.A.2500, رونین, shola, tondar

Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

1606

تشکر کرده: 397 مرتبه
تشکر شده: 257 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 5 آذر 1387 13:41

آرشيو سپاس: 13186 مرتبه در 1359 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط shola » دوشنبه 15 شهریور 1389 18:16

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
جبهه روسیه :انهدام دو هدف توسط بمب افکن های شیرجه رو اشتوکا
منم مرگ، مادر تو، منم که دوباره تو را از نو میزایم.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب shola تشکر کرده اند:
KH.I.A.2500, CAPTAIN PILOT, Mahdi1944, aryo barzan, abdolmahdi, رونین, tondar, 7421, Mohammad 1985, shapooor

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » شنبه 27 شهریور 1389 13:08

با سلام
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرويس يك جنگنده فوكه ولف FW 190 در يخبندان روسيه

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين يك فوكه ولف 187.FW با موتورهاي روشن است . نكته عجيب در اين تصوير خميدگي پره هاي موتور هواپيماست.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب بزرگ براي اين بمب افكن يونكرس Ju-88 در حال بارگيري است. احتمالا مكاني در نزديكي سواحل فرانسه . براي حمل اين بمب از يك تراكتور فرانسوي رنو استفاده شده است. پائيز سال 1940

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين يك بمب افكن يونكرس Ju-88 مجهز به تجهيزات برنده كابل است. اين كابلها به بالون هائي متصل بودند كه هواپيما در اثر برخورد با آن كابلها ساقط ميشد . با اين تجهيزات كابلها در آسمان قطع ميشدند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن Ju-88P ضدتانك . احتمالا 32 فروند از  اين سري بمب افكن كه مجهز به توپ 50 ميليمتري ضد تانك بودند وارد نبرد شدند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
بهينه سازي براي حمله به تانكها. اين بمب افكن يونكرسJU-87 شيرجه رو ( اشتوكا) يك جفت توپ 37 ميليمتري ضد تانك را زير بالهايش حمل ميكند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در اين تصوير يك توپ 37 ميليمتري ضد تانك در زير بال يك بمب افكن Ju-87G  اشتوكا ديده ميشود. پوشش روي توپ براي تصوير برداري برداشته شده است. با اين توپ ، هواپيماي اشتوكا تبديل به يك تانك كش كارآمد شده بود. سئوال اينجاست كه چه تعداد از اين نوع هواپيما بايد به روسيه اعزام ميشد تا بتواند با حجم انبوه و روزافزون تانكهاي T-34 روسي مقابله كند؟

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن يونكرس Ju-87 – اشتوكا – يك هواسر از نوع DFS-230 را يدك ميكشد. سال 1943 . پس از آنكه هواسر ارتباط خود را براي فرود با اشتوكا قطع ميكرد ، بمب افكن در اطراف آن پرواز ميكرد تا هواسر را حمايت كند و يا ماموريت بمباران خود را به انجام برساند. اين هواسرها در تصرف دژ Eben-Emael در اويل جنگ و تسخير جزيره كرت در سال 1941 بكار گرفته شدند.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين هواپيماي زوجي هنشل موسوم به He 111Z براي آن طراحي شد تا بتواند يك هواپيماي ترابري سنگين مسرشميت Me 321 – گيگانت-  را يكهزار مايل دورتر از نقطه استارت يدك بكشد. اين هواپيما در اوايل سال 1943 و در جريان كمك رساني به نيروهاي محاصره شده آلماني در غرب روسيه وارد عمل شد . فقط 10 هواپيماي هنشلHe 111Z ساخته شد و تمام سفارشات توليد قبلي لغو گرديد تا موتورهاي آنها مستقيما براي ساخت هواپيماي ترابري مسرشميت Me 321 بكار رود. فقط يك يگان پروازي از دو هواپيماي هنشل He 111Z ساخته شده از فوريه 1943 تا سپتامبر 1944 استفاده ميكرد.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد   
با وجود پيشرفت سريع ، پس از پرواز آزمايشي در اوخر سال 1941 ، و چندين بار تقويت سازه هاي پروازي ، هواپيماي هنشل He.111Z بعنوان يك هواپيماي يدك كش هواسر مطرح گرديد تا با قدرتي بيش از حد بتواند هواسرهاي بزرگ را نيز يدك بكشد. اين هواپيما در اويل سال 1942 وارد خط توليد گرديد و همان سال وارد خدمت شد. هواپيماهائي بسيار موفق با خدمه اي مشتاق و علاقمند به آنها .
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
رونین, tondar, shola, 7421, shapooor, CAPTAIN PILOT, oweiys, aryo barzan

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » دوشنبه 29 شهریور 1389 07:40

با سلام
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
هواپيماي دوقلوي هنشل He-111Z تجربه اي نادر اما بسيار موفق بود. اين هواپيما از تركيب دو هواپيماي هنشل He-111 و اضافه نمودن موتور پنجم به آن ايجاد شد و هدف از آن يدك كشيدن يك هواسر مسرشميت Me-321 و يا سه هواسر گوتاGo-242  بوده است. طول بال آن 34 متر بود و 7 سرنشين را حمل ميكرد. خلبان در سمت چپ مينشست و در كابينش كنترل كامل موتورها ، تجهيزات و نفرات را در اختيار داشت . كمك خلبان در كابين سمت چپ هواپيما مينشست و به عنوان افسر ناوبر هواپيما عمل مينمود. يك مكانيك ، يك اوپراتور راديو و يك تيربارچي نيز در هواپيما حضور داشتند. اين هواپيماي غريب با يدك كشيدن دو هواسر Go.242 حداكثر سرعتي معادل 250 كيلومتر و با يدك كشيدن يك  هواسر Me-321 220 كيلومتر در ساعت سرعت ميگرفت.  بدون يدك هواسر ، سرعت آن بالغ بر 430 كيلومتر در ساعت ميگرديد. حداكثر سقف پرواز آنهم به 5800 متر ميرسيد. اين هواپيما با از دست دادن سه موتور هم قادر به ادامه پرواز بود و دو موتور باقيمانده نيز نيروي متقارني را براي آن فراهم ميساخت. هشت فروند از دوازده فروند هواپيماي توليد شده  در جريان خدمت يا توسط هواپيماهاي دشمن سرنگون و يا در بمباران هوائي نابود شدند . چهار فروند باقيمانده نيز احتمالا پس از تسليم از بين رفتند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك هواسر مسرشميت Me-321 ، قبل از تبديل به يك هواپيماي شش موتوره ، توسط يك هواپيماي دو قلوي He-111Z يدك كشيده ميشود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
درهاي جلوي يك هواپيماي غول پيكر مسرشميت Gigant باز شده تا اسبها را تخليه نمايد. اين هواپيماي شش موتوره ميتوانست 25000 پاوند بار را حمل نمايد و همين امر آن را تبديل به يك ابزار تداركاتي بسيار مهم در تامين نيازهاي جبهه پهناور شرقي نموده بود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين هواپيماي نامتجانس Mistel از تركيب يك بمب افكن يونكرس Ju88 مملو از مواد منفجره با يك جنگنده فوكه ولف Fw190 تشكيل شده بود. جنگنده Fw190 هدايت بمب افكن Ju88 را بر روي هدف بر عهده داشت و سپس آن را مثل يك بمب بر روي هدف رها ميساخت. حدود 250 فروند Mistel در سالهاي 1943 تا 1945 بعنوان آخرين حربه تهاجمي لوفت وافه بكار گرفته شدند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
پرچم رزم لوفت وافه

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
پروژه اي از روي ناچاري ، اين پروژه با نام Natter ، براي دفاع نقطه اي طراحي شد و در مسير حركت بمب افكنهاي دشمن قرار ميگرفت. اين جنگنده بايست منتظر عبور بمب افكنهاي دشمن ميماند سپس به صورت عمودي پرتاب ميگرديد. هنگاميكه Natter به هواپيماها نزديك ميشد ، خلبان راكتهاي خود را به سوي آنها شليك ميكرد و از بمب افكنها نيز عبور مينمود. سپس با يك حركت سريع براي حمله بعدي شيرجه ميرفت. كابين خلبان از بدنه اصلي مجزا بود و خلبان پس از حمله سريعا از آن جدا ميشد. آزمايشات زيادي صورت پذيرفت و بيش از يك خلبان نيز در اين آزمايشات كشته شدند.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين يك پايگاه هوائي گل آلود لوفت وافه است كه هنوز تجهيزات آن تكميل نشده و خدمه بمبها را بر روي شانه خود حمل ميكنند. جلوي آنها بمب افكن به انتظار بارگيري مهمات است.
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
Mohammad 1985, 7421, tondar, رونین, shapooor, CAPTAIN PILOT, shola, aryo barzan

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » سه شنبه 30 شهریور 1389 07:51

با سلام
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه زميني يك جنگنده Bf-109E گردان 53 شكاري را آماده ميكنند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك نوع از بمب افكن شيرجه رو اشتوكا كه براي استفاده در ناو هواپيمابر طراحي شده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
آخرين مدل جنگنده مسرشميت Me 109 . يك خلبان بسبار موفق ( با توجه به آمار ثبت شده روي دم هواپيما ) دركنار خلبان ديگر با سگ و گربه هايشان .  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تصويري از يك جنگنده مسرشميت Me 109 از درون يك بمب افكن. اين جنگنده احتمالا در حال اسكورت بمب افكن برفراز كانال مانش است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه زميني جنگنده Me 109 گلوله هاي توپ هواپيما را بارگيري ميكنند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Me 109 با هدايت خدمه زميني در حال تاكسي كردن است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه زميني يك جنگنده Me 109 ، گلوله هاي هواپيما را بارگيري و توپ آن را چك ميكنند. با توجه به دو ملخه بودن موتور هواپيما ، اين تصوير احتمالا مربوط به سال 1939 است. از علايم روي بدنه ميتوان فهميد كه احتمالا هواپيما متعلق است به سروان "يوليوس مايمبرگ " فرمانده اسكادران 11 از گردان دوم شكاري در تونس در سال 1942 . نفري كه در كابين نشسته چه چيزي در دست دارد؟ در نگاه اول يك اسلحه بنظر ميرسد. اما اسلحه در كابين خلبان چه ميكند؟ بعضي از خلبانان عادت داشتند تا در كابين يك مسلسل دستي يا تفنگ حمل نمايند تا در صورت فرود اجباري بتوانند با آن از خود دفاع كنند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
پرواز جنگنده هاي Me 109 با مخازن خارجي سوخت احتمالا براي ملاقات و اسكورت بمب افكنهاي آلماني برفراز انگلستان . اين مخازن خارجي سوخت به آنها فرصت درگيري با جنگنده هاي اسپيت فاير و هاريكن انگليسي ميداد. و يا ممكن است به اسكادرانهاي عمل كننده در درياي مديترانه متعلق باشند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خلبان جنگنده Me 109 و رئيس خدمه نگهداري فعاليت تبليغاتي رزمي انجام ميدهند. اين تصوير مربوط به پايگاه لوفت وافه در ايتالياست. خبرنگاران مشغول تصوير برداري هستند  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه نگهداري جنگنده Me 109 پس از بازگشت هواپيماهايشان از يك ماموريت شادماني ميكنند. تابستان سال 1942 . جبهه روسيه.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
چگونگي برداشتن يا نصب موتور يك جنگنده Me 109 . جبهه روسيه.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين تصويري است از يك هواپيماي شكارچي شب هاينكلHE-219  موسوم به Uhu در حاليكه برخي آزمونهاي صندلي پران خلبان بر روي آن در حال انجام است. شما در تصوير ميتوانيد باز بودن درب كابين را ملاحظه كنيد. در واقع براي استفاده از اين صندلي ميبايست قبلا درب كابين باز ميشد. با اين ترتيب هواپيماي HE-219 نخستين هواپيماي مجهز به صندلي پران بوده است. يك خط سياه و سفيد هم براي مقاصد اندازه گيري در بالاي بدنه ديده ميشود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خط توليد هواپيماي هاينكلHe-162  در تاسيسات زيرزميني در يك معدن گچ قديمي در نزديكي شهر وين كه در شرايط دشوار از نيروي كار اسراي جنگي بهره برداري ميكرد. حدود 20 نمونه اوليه و 40  فروند نمونه اصلي در اين مجتمع توليد شد كه هدف نهائي آن توليد يكهزار فروند هواپيما در ماه بود. توليد اين مجتمع در آوريل سال 1945 و هنگاميكه متفقين به شهر وين نزديك شدند متوقف گرديد.
  
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
پرچم رزم لژيون كندور ( لژيون شركت كننده در جنگهاي داخلي اسپانيا) ، قبل از بازديد هيتلر آماده ميشود. ششم ژوئن سال 1938

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تصوير ديگري از لژيون كندور .
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
7421, tondar, Mohammad 1985, رونین, CAPTAIN PILOT, aryo barzan, shola

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » شنبه 17 مهر 1389 11:14

با سلام

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك هوانورد آلماني در كنار لاشه طعمه اش ، يك بمب افكن B-17

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
چتربازان با نظارت خلبانان ، يك موتور سيكلت با سايدكار را درون هواپيما جاي ميدهند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده مسرشميت Me 109 بدون خلبان در تونل باد احتمالا در منطقه برانشويگ .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده تهاجم زميني هنشل He 129 . هواپيماي بسيار كارآمد در مقابل تانكها كه تعداد اندكي از آن توليد گرديد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن He-115 آب نشين آماده انجام ماموريت پرتاب اژدر ميشود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
هواپيماي يونكرس JU-52 روي زمين و هواپيماي ترابري مسرشميت ME-323 در حال پرواز


 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
هواپيماي غريب اطوار Blohm & Voss BV-141.
اين هواپيما به عنوان يك هواپيماي شناسائي و مراقبت در نظر گرفته شده بود بنابراين پلتفرم استثنائي و غيرعادي آن بر همين اساس طراحي گرديد و كابين سرنشينان آن در مكاني غيرمعمول در بدنه هواپيما جاي گرفت. پيش نمونه هاي توليدي داراي عدم استحكام سازه اي بود و موتورهاي آن نيز توان كافي نداشتند. دومين سري پيش نمونه هاي توليدي داراي سازه اي محكمتر و موتوري قدرتمندتر بود كه ثمره آن هواپيمائي با سرعت 438 كيلومتر در ساعت ، سقف پرواز 10.000 متر و شعاع عملياتي 1.900 كيلومتر شد. نمونه هاي اخير برفراز خاك انگلستان و روسيه در سال 1941 با موفقيت آزمايش گرديد و همين كافي بود تا توليد انبوه آن آغاز شود. اما بنابه شرايط دشوار زمان جنگ اين پروژه در سال 1943 لغو شد.


 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در سوم سپتامبر 2010 موزه نيروي هوائي سلطنتي انگلستان اعلام كرد كه يك بمب افكن دورنيه Do 17 آلماني را در شنهاي ساحل Kent پيدا كرده است. هواپيما در وضعيت خوبي قرار داشت و چون سازه اصلي خود را بخوبي حفظ كرده بود ، موزه سلطنتي تصميم گرفت تا پس از بازسازي آن را به پرواز درآورد ! هنوز نتيجه كار آنها مشخص نشده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تصويري نزديك از تيربار 13 ميليمتري جنگنده مسرشميت Me 210 . اين تيربار ( يك قبضه در هر طرف بدنه) توسط خدمه كابين عقب كنترل ميشد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در اين تصوير مكان قرارگيري تيربار 13 ميليمتري در بدنه جنگنده مسرشميت Me 210 بهتر نشان داده شده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
كار دشوار خدمه زميني ، مهمات گذاري تيربارها .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك خلبان آلماني جنگنده Me 210 با خدمه اش از ماموريت بازميگردند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين خلبان روي موتور هواپيمايش نشسته است.
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
Mohammad 1985, shola, رونین, SAMAN, hamed_713, CAPTAIN PILOT, tondar, aryo barzan

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » سه شنبه 16 آذر 1389 08:48

سلام عليكم

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن Ju-87 ، اشتوكا ، در خط توليد . سال 1942/43 . نام يا مكان كارخانه مشخص نيست.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك تمبر منتشر شده در سال 1943 داراي تصوير يك بمب افكن اشتوكا

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Bf 109 پس از فرود اضطراري در سواحل فرانسه ، سال 1940

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خلبانان بمب افكن Ju-87 ، اشتوكا در يك عكس دسته جمعي

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
بقاياي يك جنگنده Bf.109 آلماني كه پس از شكار شدن توسط يك خلبان روس در مركز شهر استالينگراد در سال 1942 روس اقدام به فرود اضطراري نموده است. اين تصوير در تابستان سال 1943 گرفته شده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
گور موقت براي خلبان 22 ساله اطريشي Hermann Rein كه در يك ماموريت در 17 مارس 1945 كشته شد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اساتيد و دانشجويان لوفت وافه

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
دوره آموزشي تيربار MG 15  مجهز به خشاب توپي 75 تيري . كيسه مخصوص هم براي جمع آوري نوار و پوكه هاي شليك شده بكار ميرود.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
ستوان Dinger,Staffel  ، در كابين هواپيمايش در پايگاهي در تونس ، اواخر فوريه سال 1943 . به سايت لوله اي هدفگيري او دقت كنيد.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تنظيم سامانه هدفگيري جنگنده Bf.109 با نام "White 2" . اين تصوير احتمالا در پايگاه هوائي Comiso در جزيره سيسيل و در پائيز سال 1942 گرفته شده است .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده ديگر Bf.109 با عنوان "White 17"  مجهز به غلاف راكت انداز در پايگاه Villa Orba ايتاليا ، دسامبر سال 1943 . در اين تصوير هواپيما را با جكهائي بلند كرده تا بتوانند سامانه هدفگيري آن را تنظيم كنند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
درخشش ناشي از اصابت گلوله هاي يك جنگنده P-47 آمريكائي بر بالهاي يك جنگنده BF-109 آلماني ديده ميشود.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين جنگنده BF-109 نيز هدف گلوله هاي كاليبر .50 يك جنگنده آمريكائي قرار گرفته است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
لاشه يك هواپيماي يونكرس Ju-52 در پايگاه هوائي Valkenburg هلند. دهم ماه مه سال 1940

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه و يك بمب بزرگ !

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سربازان روس در كنار لاشه يك يونكرس U-88
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
hamed_713, Persian Cat, shola, CAPTAIN PILOT, aryo barzan, Mohammad 1985

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » چهارشنبه 1 دی 1389 11:08

سلام عليكم

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
جنگنده هاي فوكه ولف FW-190 متعلق به اسكاداران شكاري موسوم به "قلب سبزها"

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك هواپيماي ترابري Ju-52 كه بشكه هاي سوخت را بارگيري كرده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
بمب افكنهاي اشتوكا در جريان نبرد زمستاني در جبهه روسيه

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن هنكل He-111 در ماموريت

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك بمب افكن Ju-87  در فصل زمستان با اسپري به رنگ استتار سفيد درمي آيد. دسامبر سال 1943 ، جبهه شرق

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه زميني لوفت وافه به شدت در تلاشند تا يك جنگنده Bf 110 شب پرواز را كه اقدام به فرود اضطراري كرده بود بازسازي كنند. فرانسه ، بهار سال 1943

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرهنگ ورنر بومباخ ( متولد 1916 – كشته شده در سانحه هوائي در آرژانتين 1953)
او دوستي مفيد ، داراي شخصيتي نيرومند ، خلباني غيور و بي باك بود ، تو در ميان ما و در قلبهايمان جاي داري . آدولف گالاند پس از شنيدن خبر كشته شدن بومباخ در سال 1953

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
ورنر بومباخ با درجه سرگردي و فرمانده گردان يكم بمب افكن آماده انجام ماموريت بر عليه ناوگان متفقين در شمال اقيانوس اطلس

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تصويري از 16 كشتي متفقين كه هدف حملات بومباخ قرار گرفته اند بر دم هواپيماي يونكرس Ju 88 A-4 او نقش بسته است. 13 كشتي غرق و 3 فروند آسيب ديده .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرهنگ ورنر بومباخ در كاكپيت هواپيمايش ، يك بمب افكن متوسط يونكرس Ju 88 A-4 .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
لاشه يك هواپيماي آلماني كه در مركز استالينگراد سقوط كرده است . سال 1942

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
لاشه يك هواپيماي آلماني به همراه جسد خلبانش در سال 1942 . استالينگراد

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
كارخانه مخفي ساخت جنگنده Me 262 در جنگل موسوم به Waldwerk

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
موتورهاي جت Jumo 004 مربوط به جنگنده مسرشميت Me 262 در كارخانه ساخت اين جنگنده در جنگل موسوم به Waldwerk

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
دم هاي پيش ساخته جنگنده Me 262 در كارخانهWaldwerk

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خط مونتاژ جنگنده ME 262 در كارخانه مخفي جنگل Waldwerk

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خلبانHans Guido Mutke  بدليل كمبود سوخت اقدام به فرود اضطراري در سوئيس نموده است. جنگنده Me 262  او در هنگام فرود فقط 80 ليتر سوخت داشت و با در نظر گيري مصرف 35 ليتر سوخت در دقيقه توسط اين جنگنده ، او نمي توانست از آنجا چندان دور شود. حتي اگر سوئيس قصد سوخت رساني به جنگنده او را داشت ، سوخت مخصوص موتورهاي اين جنگنده در اختيار نبود. سوخت اين هواپيما نوعي از هيدروكربن بود كه به سوخت ديزل شباهت داشت .   آوريل 1945 .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
كارخانه توليد جنگنده هاي مسرشميت هدف بمباران هوائي قرار گرفته است .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
تصوير هوائي از كارخانه مسرشميت توسط بمب افكنB17

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Me 262 قبل از رسيدن نيروهاي آمريكائي منهدم شده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
با وجود بمبارانهاي هوائي ، جنگنده Me 262 در كارخانه اي در جنگل توليد شده بود. اين جنگنده توسط يك نفربر M2آمريكائي يدك كشيده مي شود.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
كارخانه توليد جنگنده Me 262 در اعماق جنگل

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Me 262 كه در جنگلي در نزديكي شهر مونيخ كشف شده است.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Me 292ديگر كه در اطراف كارخانه مخفي در جنگل كشف شده است .

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك جنگنده Me262A كه توسط نيروهاي امريكائي در جنگلهاي نزديك شهر فرانكفورت كشف شده است. بهار سال 1945 . يك بمب 250 كيلوئي و مهمات 30 ميليمتري و درپوش موتورها روي زمين و زير بالها قرار دارد. اما آلمانها موتورها را قبل از تصرف هواپيما برداشته اند.
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
hamed_713, tondar, Mohammad 1985, shola, CAPTAIN PILOT, aryo barzan, shapooor

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » پنج شنبه 23 دی 1389 12:59

سلام عليكم

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك توپ 88 ميليمتري آلماني در جبهه روسيه . سال 1943

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
جنگنده دورنيه Do-335 A-1 ، هواپيمائي پرقدرت اما پيچيده و داراي مصرف سوخت بالا . يك موتور پيستوني بسيار سريع با يك ملخ در جلو و يك ملخ در انتها هواپيما را به پيش مي برد و اگر دشمن 15 جنگنده را هم به مصاف آن مي فرستاد بازهم مشكلي برايش ايجاد نمي شد اما بسيار ديرتر از آن وارد جنگ شد كه بتواند ضربه اي به دشمن وارد سازد.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
توپ كنترل از راه دور  FDL 131 متعلق به جنگنده مسرشميت Me 210 . كاليبر 13 ميليمتر در خشابهاي 450 فشنگي

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين سانحه براي يك هواپيماي هنكل He-111 در جريان يك پرواز آموزشي رخ داد. 16 جولاي سال 1941

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
خدمه يك بمب افكن متوسط يونكرس Ju88 براي محافظت در مقابل تركش توپهاي ضدهوائي كلاهخود آهني بر سر كرده اند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
گورستان هواپيماهاي آلماني در سال 1945
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
hadi021, zaq32, shapooor, CAPTAIN PILOT, Persian Cat, aryo barzan, ac800fr, Mohammad 1985, shola, tondar, apple2009

Major I

Major I



no avatar
پست ها

199

تشکر کرده: 1 مرتبه
تشکر شده: 10 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 12 بهمن 1387 12:50

آرشيو سپاس: 473 مرتبه در 141 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط hadi021 » پنج شنبه 23 دی 1389 14:24

دوست عزیز امکانش هست که این عکسای بسیار زیبارو در یکی از سایت های معتبر مثله رپیدشیر آپلود کنید.
چون عکسا بعد از یک مدت قابل دیدن نیستند. اگه بشه این عکسای زیبارو یکجا دانلود کنیم خیلی خوب میشه.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب hadi021 تشکر کرده اند:
aryo barzan

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » سه شنبه 16 فروردین 1390 12:30

hadi021 نوشته است:دوست عزیز امکانش هست که این عکسای بسیار زیبارو در یکی از سایت های معتبر مثله رپیدشیر آپلود کنید.
چون عکسا بعد از یک مدت قابل دیدن نیستند. اگه بشه این عکسای زیبارو یکجا دانلود کنیم خیلی خوب میشه.


با سلام
متاسفانه بدليل تغييرات پي درپي در نرم افزار آپلود تصاوير ، هيچكدام از پستهاي تصويري قبلي اينجانب در مورد جنگ جهاني دوم و ساير پستهاي ديگرم كه همگي داراي تصاوير متعددي بودند ( مثل پست نشانهاي نظامي آلمان يا توپخانه هاي ريلي آلمان ) قابل روئيت نيستند و اين براي خود من بسيار تلخ است.  
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
shola, apple2009, CAPTAIN PILOT, Mohammad 1985

Moderator

Moderator



نماد کاربر
پست ها

1220

تشکر کرده: 67 مرتبه
تشکر شده: 2304 مرتبه
تاريخ عضويت

پنج شنبه 29 آذر 1386 15:18

آرشيو سپاس: 6974 مرتبه در 813 پست

Re: تصاويري از نيروي هوائي آلمان در جنگ جهاني دوم

توسط abdolmahdi » سه شنبه 16 فروردین 1390 12:45

سلام عليكم

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك هواپيماي آب نشين آرادو  Ar-196 در جبهه شرق

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سربازان گردان نگهداري 53 جنگنده ، در جلوي يك مسرشميت Bf 109 با دماغه باز ديده مي شوند. در پشت تصوير نيز يك يونكرس Ju 52 ديده مي شود. سال 1939

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك تصوير از بمباران هوائي استالينگراد . آگوست سال 1942

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
لاشه يك يونكرس Ju-52 در پايگاه هوائي والكنبورگ

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
دو جنگنده فوكه ولف FW-190D در حال حمله به بمب افكن هاي متفقين. ( تصوير جنگنده در حال شليك احتمالا فتو شاپ است).

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در ميان بيرحمي هائي كه در اردوگاه كار اجباري داخائو انجام مي شد ،تست هاي ظالمانه و غير انساني پزشكي نيز بر روي بازداشت شدگان ، همچون خوكچه هاي آزمايشگاهي ، تحت نظر دكتر زيگموند راشر و به سفارش نيروي هوائي آلمان (لوفت وافه) صورت مي گرفت. از ماه مارس تا آگوست سال 1942 دكتر راشر تحت فرمان هاينريش هيملر آزمايشات مربوط به پرواز در ارتفاعات بالا را انجام مي داد. نازي ها اين آزمايشات را با هدف حفظ جان براي خلبانان آلماني توجيه مي كردند.


 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين هواپيماي ME-323 در حال بارگيري اسب و مجهز به دو موتور برامو با ملخ چوبي. تعدادي از هواپيماهاي مسرشميت ME-321 به نمونه هاي ME-323 تغيير يافتنداما اكثر آنها از همان ابتدا به صورت 6 موتوره ساخته شدند . آخرين نمونهها داراي موتورهاي مجهز به دو ملخ چوبي بودند كه بعدها با سه ملخ آهنيجايگزين شدند. اغلب هنگام برخاست از راكتهاي كمكي استفاده ميشد.


 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك تصوير از هواپيماي Me 323 مجهز به موتورهاي برامو با دو ملخ چوبي

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
اين هواپيماي ترابري مسرشميت ME-323 در حال تخليه تجهيزات براي نيروهاي آلماني در شمال آفريقا است. از اين هواپيما بصورت گسترده اي براي حمل تجهيزات در شمال آفريقا و ايتاليا استفاده گرديد . دو گردان از اين هواپيما از سال 1943 تا نيمه اول سال 1944 در جبهه روسيه و مخصوصا در بنادر اودسا و سواستوپول خدمت مي كردند.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سرهنگ والتر سيگل ( 1906 – 1944) دارنده نشان صليب شواليه با برگ بلوط در دوم سپتامبر سال1942 و در مقام فرماندهي گردان سوم بمب افكن اشتوكا . او در هشتم ماه مه سال 1944 و در سانحه سقوط هواپيماي كوچك فيزلر حامل وي در نروژ كشته شد و در گورستان نظاميان آلماني در Byaasen دفن گرديد.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
سروان پل هاينريش دانه ( 1921 – 1945) دارنده نشان صليب شواليه در 6 آوريل سال 1944 بعنوان فرمانده اسكادران شكاري 12 . او در 600 سورتي پرواز 99 پيروزي هوائي بدست آورد كه برخي منابع بين 3 الي 20 فروند آن را در جبهه غرب ميدانند. در 24 آوريل سال 1945 در سانحه سقوط هواپيماي جت هاينكل He 162  او در شمال آلمان در سن 23 سالگي درگذشت.

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
در بيستم دسامبر سال 1943 ، يك خلبان آلماني به نام Franz Stigler براي نخستين بار يك بمب افكن B-17 با خدمه اش را مشاهده كرد اما اين آخرين دفعه هم نبود. Stigler در همان روز دو بمب افكن B-17 را نيز ساقط كرده بود و خيلي زود بر اين بمب افكن آسيب ديده به خلباني Brown  Charles نيز مسلط شد. او آماده بود كه كار اين بمب افكن را هم تمام كند اما ديد كه توپچي انتهاي بمب افكن سلاحش را به سوي او نشانه نرفت. پس از بررسي بيشتر بمب افكن ، از ميان حفره هاي بزرگ ميان بدنه هواپيما يكي ازخدمه را ديد كه تلاش ميكرد تا جان بقيه خدمه هواپيما را نجات دهد. خلبان آلماني به Brown ، خلبان بمب افكن پيشنهاد داد تا هواپيما را بدليل آسيب ديدگي شديد بر زمين بنشاند. اما Brown به پرواز ادامه داد تا به سواحل درياي مانش رسيد . Stigler به او سلام نظامي داد و به پايگاهش بازگشت اما هرگز در اين مورد با كسي صحبت نكرد چرا كه احتمال محاكمه او در دادگاه نظامي مي رفت اما Brown Charles اين مورد را به فرماندهانش گزارش كرد كه آنها نيز تصميم به محرمانه بودن اين حادثه گرفتند. سالها بعد ، Charles Brown به جستجوي خلبان آلماني پرداخت كه به آنها اجازه حيات داده بود. سرانجام پس از نيم قرن هر دو خلبان با يكديگر روبرو شدند. Stigler ، خلبان آلماني ، با خودداري از سرنگون كردن اين بمب افكن خود را از دريافت مدال ( ساقط كردن 3 بمب افكن در يك روز) نيز محروم ساخت. به همين دليل برخي به او لقب Gentleman آسمان داده اند.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
پرواز نمونه اوليه موشك SAM (زمين به هوا) مدل Wasserfall (آبشار) سري  C2 W-1

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
موشك SAM مدل Wasserfall سري C2 W-5 اندكي پس از پرتاب . اين موشك از نوع زمين به هوا و هدايت شونده بود.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
همان موشك Wasserfall C2 W-5  در ارتفاعات بالا توسط يك افسر لوفت وافه هدايت مي شود. تغييرات در خط سير موشك ناشي از حركت دادن دستگيره فرمان موشك براي هدايت آن است.  

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
يك موشك هوابه هواي هدايت شونده  X-4 طراحي دكتر Max Krammer و ساخته شركت Ruhrstahl از يك يونكرس Ju-88 شليك شده است. اين نخستين موشك هوا به هواي هدايت شونده بود كه در در سالهاي 1944-45 توسعه يافت. اين موشك قرار بود بر روي جنگنده هاي فوكه ولف Fw-190 و مسرشميت  Me-262 نصب شود. اين موشك ميتوانست به حداكثر سرعت 1152 كيلومتر در ساعت (716 mph) برسد و به دو نوع فيوز مجاورتي صوتي و ضربه اي مجهز بود.
آخرين ويرايش توسط abdolmahdi در سه شنبه 16 فروردین 1390 14:35, ويرايش شده 1 در کل.
اگر ديدار با مرگ حق است ، چه بهتر كه اين ديدار در ميدان جنگ باشد.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب abdolmahdi تشکر کرده اند:
CAPTAIN PILOT, tondar, aryo barzan, shapooor, shola

قبليبعدي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 5 مهمان