مشکلات فني پرايد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: Mohsen1001, RAHVAR, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

مشکلات فني پرايد

پست توسط Reza6662 » دو شنبه 8 اسفند 1384, 6:11 pm

من یه پراید CLC دارم که تازگی ها موقعی که سرده خیلی سخت روشن میشه (گاهن 20 تا استارت) :sad:
ماشین من خیلی کم کار کرده (حدود 15000 کیلومتر)
به نظر شما کاربراتورش میتونه خراب باشه یا اشکال از CLC هستش یا اینکه ساسات اتوماتیک درست کار نمیکنه؟ :?

Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهار شنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1472 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 » سه شنبه 9 اسفند 1384, 12:19 am

Reza6662, اقا رضا این مشکل ممکنه از خیلی چیزها باشه :

1-شمع ماشین رو بازدید کردید ممکنه احتیاج به تعویض داشته باشه.

2-ممکنه کاتالیزورش پر شده باشه.

3- مدار فرمان CLC قاطی کرده باشه.

4-اگه بعد از روشن کردن مشکلی نیست و ماشین خوب کار میکنه و ریپ نمیزنه و خاموش نمیکنه احتمال خیلی زیاد از واشر کاربراتور است که خرابه.

این موارد رو چک کنید اگر مشکلی بود اعلام کنید :D

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » پنج شنبه 11 اسفند 1384, 7:45 pm

ممنونم.
بعد از روشن شدن هيچ مشکلي نداره و خيلي هم خوب گاز مي خوره. :-?
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » چهار شنبه 23 فروردین 1385, 2:13 pm

mohsen1001,
به نظر مياد مشكل هم از كاربراتور باشه و هم از CLC
چون گاهي درسته گاهي مشكل داره
و اينجور مشكلات من احتمال ميدم از سيستم برق يا CLC باشن.
به هرحال هنوز ندادمش تعمير. :o :-o
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Captain I
Captain I
پست: 807
تاریخ عضویت: شنبه 6 اسفند 1384, 1:23 pm
سپاس‌های دریافتی: 66 بار
تماس:

پست توسط Fareed3230 » چهار شنبه 23 فروردین 1385, 9:05 pm

Reza6662, جان چرا به يه تعمير كار نشون نميدي ؟ مشكل ماشين با بازديد فني حل ميشه ! تو نت كه نميشه

ماشين تعمير كرد عزيز من . مثل مريضي كه بايد توسط دكتر معاينه بشه . :-o

نكنه تو هم مثل من حساسي و ماشين دست هر تعمير كاري نميدي ؟ :-)
به زودي در اين مكان امضا اضافه خواهد شد .

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » چهار شنبه 23 فروردین 1385, 11:48 pm

Fareed3230,
نكنه تو هم مثل من حساسي و ماشين دست هر تعمير كاري نميدي؟

دقيقن همينطوره :o :-o
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » جمعه 1 اردیبهشت 1385, 2:57 am

mohsen1001,
CLC ماشين رو باز کردم خدا رو شکر تا الآن عالي شده و با يه نيش استارت روشن ميشه. :(
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 529
تاریخ عضویت: یک شنبه 6 فروردین 1385, 12:11 am
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 42 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

پست توسط mach1 » جمعه 1 اردیبهشت 1385, 11:39 am

سلام
آقا رضا يه سيستم clc رو از مدار خارج كردين
اگه اين كارو كردين ميشه بگين مصرف بنزين چه
قدر زياد شده ؟ :-o

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » جمعه 1 اردیبهشت 1385, 12:39 pm

mach1,
راستش 2 روزه اين کار رو کردم و هنوز بنزين نزدم. بايد يه مدت طي کنم تا معلوم بشه. ولي اگه مصرف کمي هم بالا بره
به نظر من خيلي ارزش داره تا اين سيستم پردردسر و بي کاربرد باز بشه. باور کنيد ماشينم نفس مي کشه تا الان حتا از
رنو5 هم ضعيفتر عمل مي کرد و تو سربالايي يادگار امام واقعن ضعيف بود. :-o :? ولي تو اين دو روزه خيلي خوب گاز مي خوره. :-D
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهار شنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1472 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 » جمعه 1 اردیبهشت 1385, 8:30 pm

Reza6662, خدا رو شکر :D

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » جمعه 1 اردیبهشت 1385, 8:42 pm

mohsen1001,
ممنون :)
کاربراتور هم کلن سرويس کامل شد. آخه کابراتورش هم کثيف بود. واشرش هم عوض شد. :D
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4107
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4495 بار
سپاس‌های دریافتی: 4294 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » جمعه 29 اردیبهشت 1385, 5:11 pm

Mohsen1001, mach1,
مصرف از صدي 10 ليتر رسيده به صدي 14 ليتر. :sad: :lol:
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”