جديدترين اخبار مربوط به هوانوردي نظامي و غيرنظامي را در اين بخش بخوانيد
Colonel II

Colonel II



نماد کاربر
پست ها

1606

تشکر کرده: 397 مرتبه
تشکر شده: 257 مرتبه
تاريخ عضويت

سه شنبه 5 آذر 1387 13:41

آرشيو سپاس: 13186 مرتبه در 1359 پست

میخائیل سیمونف درگذشت ...

توسط shola » جمعه 13 اسفند 1389 19:20

میخاییل سیمونف طراح جنگنده های سوخو به دلیل بیماری درگذشت.
                                                  
                                                         لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
                              

جنگنده های سوخو، استخوان بندی نیروی هوایی روسیه را تشکیل می دهد و بخش قابل توجهی از صادرات تسلیحات روسیه به این نوع جنگنده ها اختصاص دارد.



میخاییل سیمونف در طول 40 سال فعالیت خود به عنوان طراح کارخانه سوخو، انواع مختلف این نوع هواپیماها همچون شکاری سوخو-27، جنگنده چند منظوره سوخو-30 و جنگنده های ویژه رزمناو سوخو-33 و بمب افکن سوخو-34 را طراحی کرد.

هواپیماهای سوخو بخش قابل توجهی از صادرات تسلیحات روسیه را که در سال گذشته افزون بر 9 میلیارد دلار بود ، را تشکیل می دهد.
شرکت سوخو در سال های اخیر سالانه تا یک میلیارد و 500 میلیون دلار انواع هواپیماهای نظامی تولیدی خود را به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.

مشرق
منم مرگ، مادر تو، منم که دوباره تو را از نو میزایم.

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب shola تشکر کرده اند:
MeTaNa, ARafiee, Persian Cat, shapooor, Shahryar, interceptor, abdolmahdi, Present, Shahbaz, كيارش, Mohammad 1985, CAPTAIN PILOT

اخراج شده



no avatar
پست ها

203

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 0 مرتبه
تاريخ عضويت

شنبه 17 مهر 1389 21:37

آرشيو سپاس: 268 مرتبه در 104 پست

Re: طراح جنگنده های سوخو درگذشت + عکس

توسط MeTaNa » شنبه 14 اسفند 1389 01:56

خدا بیامرزتش...

Commander

Commander



نماد کاربر
پست ها

2442

تشکر کرده: 11 مرتبه
تشکر شده: 99 مرتبه
تاريخ عضويت

چهارشنبه 15 فروردین 1386 18:23

آرشيو سپاس: 16122 مرتبه در 1610 پست

Re: میخائیل سیمونف درگذشت ...

توسط Shahryar » سه شنبه 24 اسفند 1389 12:30

فلسفه طراحي سيمونوف:







..............سيمونوف در گفتگو با روزنامه ايزوستيا فلسفه طراحي خود را كه منجر به توليد جنگنده هاي  Su-27, Su-30, Su-33  و  Su-34,  و هواپيماهاي آكروباتيك Su-26, Su-29 و Su-31 شد اينگونه بيان كرد:

ما از كارائي و ابعاد رادار و مجموعه ای از تجهیزات الکترونیک شناسایی موقعیت هواپیما در حال پرواز كه در پشت سر آن بايد تطبيق داده شوند اطلاع داريم، سپس نوبت به كاكپيت با صندلي پرنده و آوينيك پروازي كه با طيف وسيعي از سيستمهاي پروازي تطبيق داده ميشود ميرسد. اين اولين بخشي از طراحي هواپيماست كه به آن شكل ميدهدو سپس بايد از برتري بر دشمن مطمئن شويم- قابليتهاي پروازي بهتر، زواياي حمله بهتر. ما نوع بالها را كه چگونه بايد باشند ، انتخاب ميكنيم. در نتيجه، قدم به قدم هواپيما شكل ميكيرد . پس از آن ما بايد انتخاب كنيم كجا موشكها بارگيري شوند (محل لود شدن موشكها بر روي بال)؟ كجا موتورها نصب شوند؟ مكان سوخترساني كجا خواهد بود؟


اگر ما از اول هواپيما را طراحي كنيم و پس از آن همه چيز را به زور در آن جاي دهيم ، هيچ چيز در جاي خود نخواهد بود.



بخشي از مقاله 15 مارچ 2011 فلايت در ياد بود سيمونف
يا علي گفتيم و عشق آغاز شد..

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب Shahryar تشکر کرده اند:
interceptor, MeTaNa, CAPTAIN PILOT, Shahbaz, Persian Cat, shola


 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان