میخائیل سیمونف درگذشت ...

جديدترين اخبار مربوط به هوانوردي نظامي و غيرنظامي را در اين بخش بخوانيد

مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا

ارسال پست
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 1606
تاریخ عضویت: سه شنبه 5 آذر 1387, 1:41 pm
سپاس‌های ارسالی: 18344 بار
سپاس‌های دریافتی: 12306 بار

میخائیل سیمونف درگذشت ...

پست توسط shola » جمعه 13 اسفند 1389, 7:20 pm

میخاییل سیمونف طراح جنگنده های سوخو به دلیل بیماری درگذشت.

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]


جنگنده های سوخو، استخوان بندی نیروی هوایی روسیه را تشکیل می دهد و بخش قابل توجهی از صادرات تسلیحات روسیه به این نوع جنگنده ها اختصاص دارد. تصویر 


میخاییل سیمونف در طول 40 سال فعالیت خود به عنوان طراح کارخانه سوخو، انواع مختلف این نوع هواپیماها همچون شکاری سوخو-27، جنگنده چند منظوره سوخو-30 و جنگنده های ویژه رزمناو سوخو-33 و بمب افکن سوخو-34 را طراحی کرد.

هواپیماهای سوخو بخش قابل توجهی از صادرات تسلیحات روسیه را که در سال گذشته افزون بر 9 میلیارد دلار بود ، را تشکیل می دهد.
شرکت سوخو در سال های اخیر سالانه تا یک میلیارد و 500 میلیون دلار انواع هواپیماهای نظامی تولیدی خود را به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.

مشرق
منم مرگ، مادر تو، منم که دوباره تو را از نو میزایم.

اخراج شده
پست: 203
تاریخ عضویت: شنبه 17 مهر 1389, 9:37 pm
سپاس‌های ارسالی: 571 بار
سپاس‌های دریافتی: 211 بار

Re: طراح جنگنده های سوخو درگذشت + عکس

پست توسط MeTaNa » شنبه 14 اسفند 1389, 1:56 am

خدا بیامرزتش...

Commander
Commander
نمایه کاربر
پست: 2440
تاریخ عضویت: چهار شنبه 15 فروردین 1386, 6:23 pm
سپاس‌های ارسالی: 11143 بار
سپاس‌های دریافتی: 14943 بار

Re: میخائیل سیمونف درگذشت ...

پست توسط Shahryar » سه شنبه 24 اسفند 1389, 12:30 pm

 فلسفه طراحي سيمونوف: 


 تصویر 



..............سيمونوف در گفتگو با روزنامه ايزوستيا فلسفه طراحي خود را كه منجر به توليد جنگنده هاي Su-27, Su-30, Su-33 و Su-34, و هواپيماهاي آكروباتيك Su-26, Su-29 و Su-31 شد اينگونه بيان كرد:

ما از كارائي و ابعاد رادار و مجموعه ای از تجهیزات الکترونیک شناسایی موقعیت هواپیما در حال پرواز كه در پشت سر آن بايد تطبيق داده شوند اطلاع داريم، سپس نوبت به كاكپيت با صندلي پرنده و آوينيك پروازي كه با طيف وسيعي از سيستمهاي پروازي تطبيق داده ميشود ميرسد. اين اولين بخشي از طراحي هواپيماست كه به آن شكل ميدهدو سپس بايد از برتري بر دشمن مطمئن شويم- قابليتهاي پروازي بهتر، زواياي حمله بهتر. ما نوع بالها را كه چگونه بايد باشند ، انتخاب ميكنيم. در نتيجه، قدم به قدم هواپيما شكل ميكيرد . پس از آن ما بايد انتخاب كنيم كجا موشكها بارگيري شوند (محل لود شدن موشكها بر روي بال)؟ كجا موتورها نصب شوند؟ مكان سوخترساني كجا خواهد بود؟


اگر ما از اول هواپيما را طراحي كنيم و پس از آن همه چيز را به زور در آن جاي دهيم ، هيچ چيز در جاي خود نخواهد بود.



بخشي از مقاله 15 مارچ 2011 فلايت در ياد بود سيمونف
يا علي گفتيم و عشق آغاز شد..

ارسال پست

بازگشت به “اخبار هوافضا و هوانوردي”