جديدترين اخبار مربوط به هوانوردي نظامي و غيرنظامي را در اين بخش بخوانيد
Commander

Commander



نماد کاربر
پست ها

2442

تشکر کرده: 11 مرتبه
تشکر شده: 99 مرتبه
تاريخ عضويت

چهارشنبه 15 فروردین 1386 18:23

آرشيو سپاس: 16122 مرتبه در 1610 پست

Re: اف-22 های آمریکا پر از نقص و اختلال فنی

توسط Shahryar » شنبه 30 اردیبهشت 1391 19:31

یکی از مهمترین علتهایی که سبب بروز این نقص گردید این است که سقف پرواز عملیاتی F-22 از سایر جنگنده های دیگر بیشتر بوده و در این ارتفاع با نیروی جی بیشتری نیز مانور میدهد. در حقیقت نوع عملیاتی که این جنگنده انجام میدهد با سایر جنگنده ها متفاوت است. بر اساس مقررات نیروی هوایی آمریکا، جنگنده های F-15 Eagle و F-16 Fighting Falcon حداکثر در ارتفاع 50000 فوتی باید به اجرای عملیات بپردازند هرچند که در موارد نادری این جنگنده ها در ارتفاعات بالاتر نیز اجرای عملیات داشته اند.

این در حالیست که جنگنده F-22 در حالت روتین بین ارتفاع 50000 تا 60000 فوتی به اجرای عملیات میپردازد. علت محدودیت در ارتفاع 60000 فوتی به سبب خط آرمسترانگ است که بین 62 تا 63000 فوتی قرار دارد. در خط آرمسترانگ فشار هوا به قدری کم است که آب در دمای بدن انسان به جوش خواهد آمد یعنی 37 در جه سانتیگراد یا 98.6 درجه فارنهایت!

بر اساس آخرین گزارشات، سیستم بهینه شده پشتیبانی اکسیژن برای رپتور تا سال 2014 به طول خواهد انجامید.
يا علي گفتيم و عشق آغاز شد..

کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب Shahryar تشکر کرده اند:
behrad90, Lord_Jason, sroasha, Qaher1406, demorgan, Sami 1993, shaman, oweiys, DJ Dani, ne13, Reza6662, nima-rad, m-sajedy, Reza 313, chad, Shahbaz, CAPTAIN PILOT, hamed_713, C.A.D.I.L.L.A.C, shola, GH58, arman F14, kayvan6079, reza4087, HASAN BARATY

Captain I

Captain I



نماد کاربر
پست ها

556

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 32 مرتبه
تاريخ عضويت

يکشنبه 5 آذر 1385 12:28

آرشيو سپاس: 3825 مرتبه در 518 پست

Re: اف-22 های آمریکا پر از نقص و اختلال فنی

توسط HASAN BARATY » چهارشنبه 10 خرداد 1391 12:17


کاربران زیر از شما کاربر محترم جناب HASAN BARATY تشکر کرده اند:
m-sajedy, anga2009

قبلي

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 5 مهمان