در اين بخش مي‌توانيد در مورد تمامي مسائل و موضوعات مرتبط با طراحي صفحات اينترنتي به بحث بپردازيد
Major I

Major I



no avatar
پست ها

162

تشکر کرده: 0 مرتبه
تشکر شده: 4 مرتبه
تاريخ عضويت

دوشنبه 9 مرداد 1391 14:24

آرشيو سپاس: 534 مرتبه در 148 پست

منافعی که داشتن سایت برای تجارت آنلاین دارد

توسط طراحی سایت » يکشنبه 5 شهریور 1391 15:04

همانطور که می دانید سایت مجموعه   ای  از صفحات وب است که دارای تصاویر، ویدئو و فایل های دیجیتال می باشد. اطلاعات موجود در وب سایت بر روی سرور میزبانی می شود که از طریق اینترنت برای تمامی افراد قابل دسترسی می باشد.

تمامی وب سایت ها در( World Wide Web ) شبکه جهانی قرار می گیرند که کل اطلاعات آنها نیز در سراسردنیا قابل دسترس خواهد بود.

دلایل بسیار ی وجود دارد که چرا شما باید یک وب سایت داشته باشید. برخی از این دلایل در متن زیر به این واقعیت دنیای امروزی اشاره دارد:

- جذب مشتری

ساخت و طراحی وب سایت بهترین راه برای کامل کردن طرحهای بازاریابی در دنیای امروزی می باشد. در واقع می توان به مشتریان و مخاطبان در مورد خدمات کسب و کارتان به شیوه ای جدید اطلاع رسانی کرد.
- آموزش

یک سایت همچنین میتواند  برای  بینندگان خود نیز بخش آموزشی ایجاد کند و اطلاعات مربوطه را  ، می تواند به متقاضیان  خود از طریق وب سایت آموزش دهد چرا که آنها به خدمات شان نیاز خواهند داشت.

- سئو
شرکت هایی که به دنبال موقعیتهای مناسب در موتور جستجو هستند، با استفاده از راهکارهای موجود (با توجه به مطالبی که در مقالات قبل ذکر شده است)به این هدف دست پیدا خواهند کرد.این امر به سایت مورد نظر کمک زیادی میکند  تا در معرض دید قرار بگیرند.



- در دسترس بودن

داشتن یک وب سایت به بهتر شدن کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد.استفاده از  اینترنت برای خرید به مشتریان کمک می کند که قیمت ها را مقایسه کنندو در فروشگاه های آنلاین خرید خود را به راحتی انجام دهند.

اگر چه رقابت آنلاین  وجود دارد اما صاحبان کسب و کار و یا نمایندگان آنها همیشه به صورت آنلاین برای خدمات بهتر به  متقاضیان خود است.

- منابع  و ماخذ

وب گردی به متقاضیانی که به وب سایت شما مراجعه میکنند کمک می کند تمامی اطلاعات مورد نظرشان را در زمینه بهتر شدن کسب و کارشان به آنها ارائه نمایید. همه ی متقاضیان ترجیح میدهند که به سرعت به اطلاعات مورد نظرشان برسند.

- تعامل با مشتریان

کسانی که تجارت الکترونیک میکنند از طریق وب سایت می توانند با مشتریان خود در تعامل باشند و از طریق پایگاه اطلاع رسانی، نظرات، چت روم و ... می توانند با متقاضیان خود در تماس باشند. این امر نشان دهنده حائز اهمیت بودن صاحب وب سایت به متقاضیان خود است و یکی از بهترین روشها برای نگه داشتن متقاضیان  و مشوق بازگشت آنها می باشد.

- احترام به مشتری

احترامی که یک شرکت برای مشتریان و کارفرمایان خود قائل است،یکی از نکات بسیار مهم در یک تجارت الکترونیک موفق است.هر متقاضی باید در مورد شرکتی که به وی خدمات می دهد اطلاعات کافی داشته باشدو شرکت مذکور نیز با محصولات و خدماتی ارائه می دهد که خود را کاملاً به مشتری معرفی کرده و به نیازهای آنها پاسخ می دهد.

اطلاع از نظر مخاطبان

با استفاده از این راهکار صاحبان یک سایت می توانند سایت خود را به صورتی مدیریت نمایند که مد نظر مخاطبان آنها است و بر اساس نیاز و خواسته ی آنها کسب و کار خود را رونق ببخشند.

منبع : طراحی سایت نونگار پردازش

 لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 
                                                                                                لينکها براي کاربران مهمان قابل دسترسي نيست، براي مشاهده ي لينکها لطفا ثبت نام کرده و وارد شويد 

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    بازديدها
    آخرين پست

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 13 مهمان