نحوه ی تعریف Hot Line در سانترال TDA100 پاناسونیک

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
پست: 113
تاریخ عضویت: چهار شنبه 19 شهریور 1393, 4:33 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 156 بار
تماس:

نحوه ی تعریف Hot Line در سانترال TDA100 پاناسونیک

پست توسط faterrasa » چهار شنبه 3 مرداد 1397, 3:18 am

به عنوان مقدمه ای بر این فیلم آموزشی لازم است تعریفی از Hot Line داشته باشیم. Hot Line شماره ای است که برای مواقع اضطراری بر روی داخلی خاص تعریف می شود و به محض برداشتن گوشی تلفن بدون نیاز به شماره گیری، با خط تعریف شده که می تواند شماره هایی نظیر شماره ی پلیس، آتش نشانی و ... و یا یک شماره تلفن همراه باشد، تماس گرفته می شود. 
در این فیلم آموزشی نحوه ی ذخیره کردن شماره تلفن و فعال کردن آن بر روی داخلی مورد نظر در کنسول KX-TDA100 و از طریق PC نمایش داده شده است. 


[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”