نحوه ی فوروارد کردن تماس در سانترال TDA پاناسونیک

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
پست: 123
تاریخ عضویت: چهار شنبه 19 شهریور 1393, 4:33 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 164 بار
تماس:

نحوه ی فوروارد کردن تماس در سانترال TDA پاناسونیک

پست توسط faterrasa » شنبه 24 شهریور 1397, 9:57 am

در سانترال پاناسونیک این امکان وجود دارد که تماس های دریافتی یک داخلی را در حالت های مختلف شامل : کلیه ی تماس ها، در صورت اشغال بودن داخلی، در صورت عدم پاسخگویی و در حالت اشغالی/عدم پاسخگویی، بر روی داخلی دیگر فوروارد کنید. در این صورت تماس ها در حالت انتخاب شده به داخلی در نظر گرفته شده، فوروارد می شود. برای آشنایی با نحوه ی کار این فیلم آموزشی را مشاهده کنید. 


[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]
 

ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”