اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, RAHVAR, Mohsen1001, شوراي نظارت

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4417
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4664 بار
سپاس‌های دریافتی: 8705 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

ho3ein2000 نوشته شده: پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸, ۹:۰۴ ب.ظ
سلام
شیر برقی کینستر رو بصورت رو کار تست کنید
یک تکه شلنگ نازک آکواریوم به قسمتی که وصل میشود به ورودی کینستر
از یک نفر بخواهید سویچ رو باز کند در این لحظه وقتی داخل شلنگ فوت کنید باید
هوا بدون مقاومت وارد باک بنزین شود و در حالت بسته بودن سویچ هیچ هوایی
نباید رد بشود
 

سلام
ممنون از توضیحتون
حالا که بیشتر بررسی میکنم میبینم حرف شما درسته
اگه گازهای توی باک حبس بشه و نتونه بره توی موتور , و راهِ خروج از باک هم نداشته باشه کم کم فشار توی باک میره بالا و فشار میاره به بنزینِ توی باک و درنتیجه بنزین از لوله ای که به دربِ باک وصله بالا میره و سرریز میشه
.
البته این به شرطی هست که لوله ی ورودِ ینزین به باک , خیلی پایین رفته باشه توی باک و سرش زیر بنزین باشه
اگر سر این لوله بالاتر از سطح بنزین باشه پس امکان نداره بنزبن از درب باک بزنه بیرون
.
حالا مشخص میشه که طراحی این لوله چقدر مهم هست و باید درب باک یک سوپاپ اطمینان هم داشته باشه تا اگر فشار بخار بنزین خیلی بالا رفت و کانیستر هم مسدود شده , بخارها بتونه از سوپاپِ اطمینان خارج بشه و فشار افت کنه .
.
بنده 2 بار سوار تاکسی شدم و چند دقیقه یکبار بوی بنزین میومد توی اتاق .
مشخص بود که سیستم کانیستر نمیتونه بخارها رو بفرسته توی باک و بخارها از جایی مثل دریچه اطمینان میزد بیرون
.
.
بنده تا حالا تست نکردم که اگر توی شیلنگِ بخار بنزین که به شیر برقیِ کانیستر وصله فوت کنیم , آیا راحت میره توی باک یا شیر یکطرفه ای چیزی نصب شده سر راهش مثلاً توی حباب گیر ؟
.
اگر باک مستقیماً راه داشته باشه به شیر برقی کانیستر پس خرابی شیر کانیستر میتونه باعث حبس شدمِ بخارها توی باک و بالا رفتن فشار بشه
.
بنده برقِ شیر برقی کانیستر رو با ولتمتر چک کردم با موتور روشن .
هر 10 ثانیه یک بار , برق میگیره از ecu و شیر باز میشه و بخارها کشیده میشه توی منیفولد هوا و میره توی سیلندرها و میسوزه و مصرف میشه

پس یک راهِ تست کردنِ شیر برقی کانیستر , استفاده از ولتمتر هست
.
ممکنه ecu درست بهش برق بده ولی خود شیر خراب باشه و باز نشه
پس با جدا کردنِ شیلنگهاش و فوت کردنِ توی ورودیش با موتور روشن میشه مطمئن شد که چند ثانیه یکبار باز میشه و مشکلی نداره .
.
قطعه ای هم به نام حباب گیر هست که اون هم اگر معیوب باشه ممکنه بخار بنزین حبس بشه توی باک
.
حبابگیر یک سوپاپ اطمینان داره که اگر بخارهای بنزین نتونه بره برای موتور و حبس بشه توی باک و فشار بالا میره و چند دقیقه یک بار سوپاپ باز میشه و بخارها وارد هوا میشه
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
Major
Major
پست: 228
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶, ۹:۳۴ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 326 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

به نام الله
سلام
می خوام شیر فرمون هیدرولیک باز کنم برای تعویض کاسه نمدهاش دوستان فیلم اموزشی در این موضوع ندارند فن و فوت خاصی داشته باشه
بیشتر مقالات را خوندم اما دنبال فیلم می گردم
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 718
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1761 بار
سپاس‌های دریافتی: 840 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

مهاجر تنها نوشته شده: یک‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸, ۶:۰۷ ب.ظ به نام الله
سلام
می خوام شیر فرمون هیدرولیک باز کنم برای تعویض کاسه نمدهاش دوستان فیلم اموزشی در این موضوع ندارند فن و فوت خاصی داشته باشه
بیشتر مقالات را خوندم اما دنبال فیلم می گردم

با سلام
بنده قبلا برا پژو رو باز کردم آچار ستاره ای میخواست
بهتره اگر صدای اضافی دارد بلبرینگ رو ه عوض کنید
یخورده دقت و حوصله و ابزار میخواد بنده بازش کردم
منتها چون جک هیدرولیک نداشتم بردم پیش هیدرولیک کار
بلبرینگ و کاسه نمدش رو عوض کرد40 تومن گرفت
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Major
Major
پست: 228
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶, ۹:۳۴ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 326 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

ho3ein2000 نوشته شده: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۱۲:۳۵ ق.ظ
مهاجر تنها نوشته شده: یک‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸, ۶:۰۷ ب.ظ به نام الله
سلام
می خوام شیر فرمون هیدرولیک باز کنم برای تعویض کاسه نمدهاش دوستان فیلم اموزشی در این موضوع ندارند فن و فوت خاصی داشته باشه
بیشتر مقالات را خوندم اما دنبال فیلم می گردم

با سلام
بنده قبلا برا پژو رو باز کردم آچار ستاره ای میخواست
بهتره اگر صدای اضافی دارد بلبرینگ رو ه عوض کنید
یخورده دقت و حوصله و ابزار میخواد بنده بازش کردم
منتها چون جک هیدرولیک نداشتم بردم پیش هیدرولیک کار
بلبرینگ و کاسه نمدش رو عوض کرد40 تومن گرفت

به نام خدا
سلام

ممنون
بردم جلوبندی گفت 100تومن می گیرم باز کنم (جالبه بدونید مجموعا دو تا مهره ی چپقی و 4پیچ وصل بدنه و پیچ وخار مفصی فرمون باز بشه میاد پایین)هیدرولیک کار هم گفت 270تومن درست می کنم که 6ماه ضمانت داره مشورت کردم گفتند بخاطر اینکه می گویند 6ماه چون لوازم بدرد بخور نیست بعدش همون اب و کاسه میشه
اخه خدا خیرتون بده یه کاسه نمد بالاش خرابه از اونجا نشتی داره 270چیه دیگه
حالا دنبال ریزه کاریهای داخل شیر فرمونم.
جک هیدرولیک برای چه منظوره؟اخه پژو خود جعبه فرمونش جک کمکی داره برا چرخیدن راحتتر البته جدیداش
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 718
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1761 بار
سپاس‌های دریافتی: 840 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

مهاجر تنها نوشته شده: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۱۱:۲۳ ق.ظ
ho3ein2000 نوشته شده: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۱۲:۳۵ ق.ظ
مهاجر تنها نوشته شده: یک‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸, ۶:۰۷ ب.ظ به نام الله
سلام
می خوام شیر فرمون هیدرولیک باز کنم برای تعویض کاسه نمدهاش دوستان فیلم اموزشی در این موضوع ندارند فن و فوت خاصی داشته باشه
بیشتر مقالات را خوندم اما دنبال فیلم می گردم

با سلام
بنده قبلا برا پژو رو باز کردم آچار ستاره ای میخواست
بهتره اگر صدای اضافی دارد بلبرینگ رو ه عوض کنید
یخورده دقت و حوصله و ابزار میخواد بنده بازش کردم
منتها چون جک هیدرولیک نداشتم بردم پیش هیدرولیک کار
بلبرینگ و کاسه نمدش رو عوض کرد40 تومن گرفت

به نام خدا
سلام

ممنون
بردم جلوبندی گفت 100تومن می گیرم باز کنم (جالبه بدونید مجموعا دو تا مهره ی چپقی و 4پیچ وصل بدنه و پیچ وخار مفصی فرمون باز بشه میاد پایین)هیدرولیک کار هم گفت 270تومن درست می کنم که 6ماه ضمانت داره مشورت کردم گفتند بخاطر اینکه می گویند 6ماه چون لوازم بدرد بخور نیست بعدش همون اب و کاسه میشه
اخه خدا خیرتون بده یه کاسه نمد بالاش خرابه از اونجا نشتی داره 270چیه دیگه
حالا دنبال ریزه کاریهای داخل شیر فرمونم.
جک هیدرولیک برای چه منظوره؟اخه پژو خود جعبه فرمونش جک کمکی داره برا چرخیدن راحتتر البته جدیداش
با سلام
قیمت بالا گفتند
جک هیدرولیک برای جا زدن اصولی بلبرینگ لازم بود
تا جایی که یادم میاد خودرو شما روا بود
شاید باز کردن فولی و رسیدن به کاسه نمدش آسان تر از 405 باشه
شما اگه همت کنید و دقت خودتون میتونید بازش کنید
منتها نباید تیغه ها و فنر داخلش رو گم کنید
 
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
New Member
پست: 10
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۳:۴۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار

Re: Re:

پست توسط Mehdi122525 »

melmdoost نوشته شده: دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳, ۹:۲۶ ب.ظ
MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده:سلام دوستان
مژده دارم براتون .
تا حالا چقدر دیدین و شنیدین که یه مشت کلاهبردار دستگاههائی به اسم   کاهش مصرف سوخت بفروشند به مردم و کلی اخّاذی کنند از مردم ؟  
.
بنده که زیاد دیدم و شنیدم
.
اما حالا بنده یک سیستم بسیار ساده و بسیار ارزان و قابل نصب در همه ی خودروهای انژکتوری (خصوصاً قدیمیها ) رو بهتون معرفی میکنم که   مصرف بنزین رو برای شهر تا حد زیادی کاهش بده اون هم به میزان دلخواه خودتون!!!  

.

همین امروز درجش میکنم إن شاء الله

سلام قربان

این راه حل من تو تایپکها پیدا نکردم ..و این وسیله دقیقا کجا نصب میشه.
از کجا تهیه میشه؟
و تنظیم فاصله کمبر لاستیک جلو رو اگه بفرمایید عالیه.
ماشین پراید
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 88
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴, ۶:۰۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 124 بار
سپاس‌های دریافتی: 42 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط dariush074 »

MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده: چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸, ۱:۰۴ ق.ظ

سلام
ممنون از توضیحتون
حالا که بیشتر بررسی میکنم میبینم حرف شما درسته
  اگه گازهای توی باک حبس بشه و نتونه بره توی موتور , و راهِ خروج از باک هم نداشته باشه کم کم فشار توی باک میره بالا و فشار میاره به بنزینِ توی باک و درنتیجه بنزین از لوله ای که به دربِ باک وصله بالا میره و سرریز میشه  
.
البته این به شرطی هست که لوله ی ورودِ ینزین به باک , خیلی پایین رفته باشه توی باک و سرش زیر بنزین باشه
اگر سر این لوله بالاتر از سطح بنزین باشه پس امکان نداره بنزبن از درب باک بزنه بیرون
.
حالا مشخص میشه که طراحی این لوله چقدر مهم هست و باید درب باک یک سوپاپ اطمینان هم داشته باشه تا اگر فشار بخار بنزین خیلی بالا رفت و کانیستر هم مسدود شده , بخارها بتونه از سوپاپِ اطمینان خارج بشه و فشار افت کنه .
.
بنده 2 بار سوار تاکسی شدم و چند دقیقه یکبار بوی بنزین میومد توی اتاق .
مشخص بود که سیستم کانیستر نمیتونه بخارها رو بفرسته توی باک و بخارها از جایی مثل دریچه اطمینان میزد بیرون
.
.
بنده تا حالا تست نکردم که اگر توی شیلنگِ بخار بنزین که به شیر برقیِ کانیستر وصله فوت کنیم , آیا راحت میره توی باک یا شیر یکطرفه ای چیزی نصب شده سر راهش مثلاً توی حباب گیر ؟
.
اگر باک مستقیماً راه داشته باشه به شیر برقی کانیستر پس خرابی شیر کانیستر میتونه باعث حبس شدمِ بخارها توی باک و بالا رفتن فشار بشه
.
بنده برقِ شیر برقی کانیستر رو با ولتمتر چک کردم با موتور روشن .
هر 10 ثانیه یک بار , برق میگیره از ecu و شیر باز میشه و بخارها کشیده میشه توی منیفولد هوا و میره توی سیلندرها و میسوزه و مصرف میشه

پس یک راهِ تست کردنِ شیر برقی کانیستر , استفاده از ولتمتر هست
.
ممکنه ecu درست بهش برق بده ولی خود شیر خراب باشه و باز نشه
پس با جدا کردنِ شیلنگهاش و فوت کردنِ توی ورودیش با موتور روشن میشه مطمئن شد که چند ثانیه یکبار باز میشه و مشکلی نداره .
.
قطعه ای هم به نام حباب گیر هست که اون هم اگر معیوب باشه ممکنه بخار بنزین حبس بشه توی باک
.
حبابگیر یک سوپاپ اطمینان داره که اگر بخارهای بنزین نتونه بره برای موتور و حبس بشه توی باک و فشار بالا میره و چند دقیقه یک بار سوپاپ باز میشه و بخارها وارد هوا میشه
سلام مجدد و خیلی ممنون از توضیحات و راهنمایی ها
   متاسفانه مشکل ماشین حل نشده..کنیستر تست شده و سالمه..حباب گیر رو با جنس شرکتی عوض کردم ولی باز هم از درب باک بنزین ریخت بیرون..بعد رفتم درب باک رو عوض کردم و جدا از این یه واشر دیگه هم روی درب باک گذاشتم که الان دو واشره شده..باز هم بنزین میریزه بیرون..

ولی یه چیز خیلی مهم فهمیدم اونم اینه که وقتی اینجوری میشه و از درب باک بنزین میزنه بیرون از شتاب و کشش و نفس ماشین شدیدا گرفته میشه و دیگه اصلا توان نداره و گاز نمیخوره یعنی میخوام بگم مشکل هر چی هست روی تنفس ماشین تاثیر داره..این مشکل هر چی هست باعث میشه هوای کافی به موتور نرسه.
 پیش مکانیک هم رفتم و تا چند روز قبل در مجموع پیش سه تا مکانیک رفتم که آخرین نفر اومد شیلنگ های ورودی و خروجی باک رو همه رو در اورد و توش باد گرفت و تمیز کرد و گفت کثیف بوده توش ولی بعد که بنزین زدم دوباره همین اتفاق افتاد..بنزین از درب باک با اینکه درب کامل بسته است قطره قطره میزنه بیرون و وقتی هم درب باک رو باز میکنی دقیقا مثل چشمه همینجور بنزین میریزه بیرون.

امکان داره خود باک ایراد داشته باشه یعنی مثلا سنگ از زیر بهش خورده باشه یه ایراد پیدا کرده باشه؟ مشکل کجاست و اینکه فقط تو هوای گرم این اتفاق میفته و تو حالت عادی راحت میشه بنزین زد و نمیریزه بیرون..

یعنی من در حالت عادی و مثلا زمستون وقتی چراغ بنزین روشن شد میام سی تا بنزین میزنم و ایرادی هم پیش نمیاد ولی تو تابستون وقتی چراغ بنزین روشن شد میام 25 تا میزنم این اتفاق میفته..
ممنون
 
برگ ها همه ریختن... ولی شاخه هست...
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 718
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1761 بار
سپاس‌های دریافتی: 840 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸, ۱۲:۴۵ ب.ظ
سلام مجدد و خیلی ممنون از توضیحات و راهنمایی ها
   متاسفانه مشکل ماشین حل نشده..کنیستر تست شده و سالمه..حباب گیر رو با جنس شرکتی عوض کردم ولی باز هم از درب باک بنزین ریخت بیرون..بعد رفتم درب باک رو عوض کردم و جدا از این یه واشر دیگه هم روی درب باک گذاشتم که الان دو واشره شده..باز هم بنزین میریزه بیرون..
.
ولی یه چیز خیلی مهم فهمیدم اونم اینه که وقتی اینجوری میشه و از درب باک بنزین میزنه بیرون از شتاب و کشش و نفس ماشین شدیدا گرفته میشه و دیگه اصلا توان نداره و گاز نمیخوره یعنی میخوام بگم مشکل هر چی هست روی تنفس ماشین تاثیر داره..این مشکل هر چی هست باعث میشه هوای کافی به موتور نرسه.
 پیش مکانیک هم رفتم و تا چند روز قبل در مجموع پیش سه تا مکانیک رفتم که آخرین نفر اومد شیلنگ های ورودی و خروجی باک رو همه رو در اورد و توش باد گرفت و تمیز کرد و گفت کثیف بوده توش ولی بعد که بنزین زدم دوباره همین اتفاق افتاد..بنزین از درب باک با اینکه درب کامل بسته است قطره قطره میزنه بیرون و وقتی هم درب باک رو باز میکنی دقیقا مثل چشمه همینجور بنزین میریزه بیرون.
.
امکان داره خود باک ایراد داشته باشه یعنی مثلا سنگ از زیر بهش خورده باشه یه ایراد پیدا کرده باشه؟ مشکل کجاست و اینکه فقط تو هوای گرم این اتفاق میفته و تو حالت عادی راحت میشه بنزین زد و نمیریزه بیرون..

یعنی من در حالت عادی و مثلا زمستون وقتی چراغ بنزین روشن شد میام سی تا بنزین میزنم و ایرادی هم پیش نمیاد ولی تو تابستون وقتی چراغ بنزین روشن شد میام 25 تا میزنم این اتفاق میفته..
ممنون


با سلام
تمام باک ها یک لوله ارتباطی به هوای بیرون دارند
یه جک بزن زیر ماشی دور و بر باک یک شلنگ از جنس فلز یا نالیون پیدا میکنی که بغل باک آویزون شده درب باک رو باز کن و توش باد بگیر مسیرش مسدود شده
وضظیفه اصلی و دیگه اون خروجی این هست که وقتی بنزی اضافی تو باک باشه از اونجا هدایتش میکنه بیرون
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 88
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴, ۶:۰۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 124 بار
سپاس‌های دریافتی: 42 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط dariush074 »

ممنون از راهنمایی ولی دقیقا این دفعه مکانیم همین کار رو کرد ..درب باک باز بود و تمام شیلنگ های باک و حباب گیر رو تمیز کرد و توشون باد هم گرفت..حل نمیشه کلا..حالا امروز ده لیتر بنزین زدم ..دو سه روز دیگه صبح میبرم نمایندگی به دیاگ هم بزنه..امروز یه صافکار هم دید ماشینو و اونم چیزی نفهمید..حالا اگه فقط همین مشکل بود بیخیال میشدم ولی وقتی اینجوری میشه..موتور بهش هوا نمیرسه و وحشتناک قدرت و شتاب میاد پایین و مصرف هم میره بالا..چند روز پیش سمت تهران به اوشان همینجوری شد و به زور با دنده دو و حدود چهل تا سرعت رفتم اصلا نمی کشید..ولی وقتی غروب شد همون مسیر رو راحت با نود تا اومدم..یه مشکلی هست که باعث میشه هوا به موتور نرسه..آمپر آب خوبه موتور هم با درجه نرمال کار میکنه و گرم هم نمیشه.. باز هم ممنون از راهنمایی های شما
برگ ها همه ریختن... ولی شاخه هست...
New Member
پست: 10
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۳:۴۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط Mehdi122525 »

دوستان نحوه وصل شدن شلنگهای بنزین ورود و خروج به ریل سوخت چگونه است.عکس بزارین دوستان ببینم درست وصل شده
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 718
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1761 بار
سپاس‌های دریافتی: 840 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸, ۸:۴۱ ب.ظ ممنون از راهنمایی ولی دقیقا این دفعه مکانیم همین کار رو کرد ..درب باک باز بود و تمام شیلنگ های باک و حباب گیر رو تمیز کرد و توشون باد هم گرفت..حل نمیشه کلا..حالا امروز ده لیتر بنزین زدم ..دو سه روز دیگه صبح میبرم نمایندگی به دیاگ هم بزنه..امروز یه صافکار هم دید ماشینو و اونم چیزی نفهمید..حالا اگه فقط همین مشکل بود بیخیال میشدم ولی وقتی اینجوری میشه..موتور بهش هوا نمیرسه و وحشتناک قدرت و شتاب میاد پایین و مصرف هم میره بالا..چند روز پیش سمت تهران به اوشان همینجوری شد و به زور با دنده دو و حدود چهل تا سرعت رفتم اصلا نمی کشید..ولی وقتی غروب شد همون مسیر رو راحت با نود تا اومدم..یه مشکلی هست که باعث میشه هوا به موتور نرسه..آمپر آب خوبه موتور هم با درجه نرمال کار میکنه و گرم هم نمیشه.. باز هم ممنون از راهنمایی های شما

سلام
اقا داریوش انشالله به یاری خدا این مشکل شما حل خواهد شد 
ببین یه فرضیه این هست که وقتی شما هوای پر فشار و محبوس شده داخل باک دارید
بنزین نزول میکنه به پایین ترین حد ممکن خودش داخل باک و چون شلنگ اصلی شارژ بنزین وصل هست به این نقطه در اثر فشار داخلی فواره میکنه به داخل
و اما دلیل افت شتاب بنظر بنده این هست که در چنین موقعی فشار ریل سوخت رو اندازه گیری کنید چون ممکن هست شناور داخل باک تو سطح بالا گیر میکنه و دیگه بهش بنزین کافی نمیرسه
خودروی بنده سال ها پیش سیستم کنیستر خراب شد چون درب باک پلاستیکی بود با سنجاق قفلی یه سوراخ ریز زدم روش و داحال حفره رو فیلتر سیگار گذاشتم الان نزدیک 7 سال هست
بدون هیچ مشکلی کار میکنه
ببین شما میتونی یه حرکتی رو درب باک بزنی
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
New Member
پست: 10
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸, ۳:۴۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط Mehdi122525 »

دوستان اگر تایم خودرو بد تنظیم بشه امکان این است که از درب قالپاق موتور دوده بیاد بیرون.چون بعضی وقتها اصلا دودی نداره ولی بعضی وقتها درب باز میکنم میبینم دود میاد.سوخت ماشین زیاد شده و خیلی هم داغ میکنه
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”