اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, RAHVAR, Mohsen1001, شوراي نظارت

Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 46
تاریخ عضویت: دوشنبه 22 دی 1393, 4:10 pm
سپاس‌های دریافتی: 26 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط armanppp »

شما دوست عزیز حساس شو

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4474 بار
سپاس‌های دریافتی: 8588 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

سلام

محافظت از خودرو در جاده هائی که روی اون نمک و شن پاشیده شده

1- در جاده های برف گیر , برای افزایش اصطکاک , روی آسفالت شن مىپاشند

این شنها به چرخهای ماشین مىچسبه و با سرعت گرفتن ماشین به اطراف پرتاب میشه
پس برای در امان بودنِ شیشه ها و بدنه و چراغها باید فاصله ی زیادی بدیم بین ماشینمون و ماشین جلوئی

این فاصله هر چه بیشتر باشه بهتره

2- نمک هم با آبِ برف و بارون مخلوط میشه و آبِ شور درست میشه که میتونه باعث پوسیدگی شدید بدنه خودرو بشه . حتی سقف خودرو چون ابن آبِ شور توسطِ چرخ ماشینها به هوا پاشیده میشه

پس بهتره همه ی جای خودرو با آبِ شیرین و پرفشار شسته بشه
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 دی 1394, 12:36 pm
سپاس‌های ارسالی: 2 بار
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: جا نرفتن دنده 1 در SLX 405 صفر

پست توسط 930000 »

930000 نوشته شده:سلام
چند روز هست که یک 405 اس ال اکس (موتور TU5) گرفتم
با اینکه ماشین صفره کلی ایراد توش پیدا کردم
متاسفانه چون گارانتی نداره کاری از دستم بر نمیاد تا برم شکایت کنم
ولی چیزی که خیلی اذیتم میکنه اینه که دنده یک چه موقعی که از خلاص میزنم به یک و چه موقعی که از 2 به یک میرم ( با وجود اینکه سرعتم 10km/h است ) باز هم دنده یک جا نمیره و مجبورم موقعی که ماشین خلاصه با دنده دو حرکت کنم و وقتی هم که از 2 میخوام به یک برم دنده جا نرفت دوباره برگردم به 2
بعضی مواقع هم دنده 2 اینجوری میشه و بد جا میره ولی بیشتر دنده 1 اذیت میکنه به خصوص سر چراغ قرمز که میخوام راه بیفتم
دنده های دیگه خوب جا میرن و مشکلی ندارم
لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید چه کار باید بکنم
چون یه کم حساس هستم نمیخوام ماشین را همینجوری بدم دست تعمیرکار یه گند دیگه ای هم برام بالا بیاره
ممنون


دوستان کسی نمیتونه به من کمک کنه ؟
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 46
تاریخ عضویت: دوشنبه 22 دی 1393, 4:10 pm
سپاس‌های دریافتی: 26 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط armanppp »

اخه دادا ماشین اگر صفر چرا گارانتی نداره .عزیز امکان داره چون هنوز ماشین صفره به همین علت یه مدت که استفاده کنی چرخ دنده ها ساییده بشه درست بشه .یکی هم برو تعویض روغن بگو روغن گیر بوکستو چک کنه اگر بیش از حد پر باشه یا خالی باشه این مشکلات پیش میاد یکی صفحه کلاجتو یکم جمع کن ایشالا که به دردت بخوره اینایی که عرض کردم.یاحق

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4474 بار
سپاس‌های دریافتی: 8588 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

salmansaba نوشته شده:سلام به محمد آقا و همه دوستان.
صبح بخیر.
خواستم ببینم صدای آب از داخل کابین جلوی پا علتش فقط ترسوندن واشره یا چیز دیگه ای هم میتونه باشه؟

سلام
عاقبت شما بخير
اين صدا طبیعی هست و مشکلی نداره . صدای ریختن کولانت به درون منبع انبساط و یا جاری شدن کولانت در رادیاتور بخاری هست که زیر داشبور هست
اما اگر کولانت کم میشه پس باید با توجه به مقدار کم شدن , بگردین دنبال تبخیر پنهانی مثل تبخیر از درب منبع انبساط
و یا نم پس دادن از محل اتصال شیلنگها و یا مکان ترموستات و غیره و یا چکه و یا ریزش کولانت
به جای کلمه ی آب نوشتم کولانت چون آب ریختن توی رادیاتور یعنی نابود کردنِ تدریجی موتور
درضمن بنده تا حالا نه دیده ام و نه شنیده ام که نشت کولانت صدا داشته باشه
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه 16 بهمن 1394, 3:34 pm
سپاس‌های ارسالی: 10 بار
سپاس‌های دریافتی: 3 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط kakimar »

سلام
وقت شما بخير
ماشين من مزدا 323 هست مدل 81.زماني که ماشين رو خريدم ، فروشنده گفته بود براي اينکه ماشين در اثر جوش آوردن واشر سرسيلندرش نسوزه 4 تا سوراخ ريز دور ترموستات ايجاد کردم تا اگر ترموستات مشکلي براش پيوش اومد واشر سرسيلندر رو نسوزونه.در ضمن گفت که کمي مصرف سوخت بالاتر ميشه و ماشين درير تر گرم ميشه ، اما به امنيتش مي ارزه.
راستش ميخوام ماشين رو ببرم نمايندگي و ترموستات رو تعويض کنم.
نظر شما اساتيد چيه؟
ماشين خام سوزي هم داره و مصرفش يه مقدار بالاست ، بردم نمايندگي شمع ها رو عوض کردم اما تاثير چنداني نداشت.اگه راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4474 بار
سپاس‌های دریافتی: 8588 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

kakimar نوشته شده:سلام
وقت شما بخير
ماشين من مزدا 323 هست مدل 81.زماني که ماشين رو خريدم ، فروشنده گفته بود براي اينکه ماشين در اثر جوش آوردن واشر سرسيلندرش نسوزه 4 تا سوراخ ريز دور ترموستات ايجاد کردم تا اگر ترموستات مشکلي براش پيوش اومد واشر سرسيلندر رو نسوزونه.در ضمن گفت که کمي مصرف سوخت بالاتر ميشه و ماشين درير تر گرم ميشه ، اما به امنيتش مي ارزه.
راستش ميخوام ماشين رو ببرم نمايندگي و ترموستات رو تعويض کنم.
نظر شما اساتيد چيه؟
ماشين خام سوزي هم داره و مصرفش يه مقدار بالاست ، بردم نمايندگي شمع ها رو عوض کردم اما تاثير چنداني نداشت.اگه راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

سلام عاقبت شما بخیر
مازدا یک ماشین استاندارد هست . دستکاریِ ترموستات باعث میشه حرارن موتور از حد لازم پائینتر بیاد
در ماشین انژکتوریِ سالم و استاندارد و حتی ماشین کاربراتوری سالم و استاندارد , ترموستات باعث میشه که حرارت در حد معینی ثابت بمونه و موتور خوب عمل کنه
بنده نمیدونم چرا ترموستات رو سوراخ کردند . شاید از آب معمولی در موتور استفاده شده و باعث رسوب گرفتن سیستم و کم شدنِ کارائیش و خنک کنندگیش شده و موتور داغ میگرده و برای همین ترموستات رو سوراخ کردند چون کسی موتور سالم و استاندارد رو دستکاری نمیکنه
اگر توی رادباتور کولانت هست و بیرونِ رادباتور هم سالم و تمیز هست پس سیستم نباید مشکلی داشته باشه و
خودِ ترموستات رو هم شاید بشه با لحیم واتِ بالا سوراخهاش رو مسدود کرد و نیازی به خرید ترموستات نو نباشه
ترموستات یک دفعه خراب نمیشه
قبل از خراب شدن , اولش گیر میکنه
یعنی باز نمیشه و حرارت میره تا نزدیکیهای قرمز اما یهو ترموستات باز میشه و حرارت ظرف 30 ثانیه میاد پائین
همون موقع باید ترموستات تعویض بشه با ترموستات هم درجه
یعنی اگر بر فرض مثال 82 درجه هست باید با 82 درجه عوض بشه

درضمن راننده ی باتجربه باید حداقل هفته ای یک بار یا حتی کمتر کولانت رو چک کنه تا مبادا کم شده باشه که نشانه ی نشتی هست
موقع رانندگی هم باید عادت کنه هر یکی دو دقیقه یک نگاه یک ثانیه ای بندازه به آمپر آب و سایر چراغها و آمپرها تا اگر مشکلی پیش اومد و حرارت شروع کرد به بالا رفتن سریعاً متوجه بشه و ماشین رو متوقف کنه و مشکل رو رفع کنه
رعایت نکردنِ همین موضوع ساده باعث شد بعضیها متوجه بالا رفتن حرارت نشن و واشر سرسیلندر سوخت و خرج ملیونی گذاشت روی دستشون
2 چیز خیلی اشتباهه:
1- زیر نظر نداشتن آمپرها
2- زُل زدن به آمپرها که ممکنه باعث تصادف بشه
===============================
در مورد بالا بودنِ مصرف , علتهاش قبلا در همین تاپیک مطرح شده مثل:
اشتباه در محاسبه ی مصرف
دزدیِ پمپ بنزین و کم فروشی

بالا بودنِ فشار سوخت به علت رسوب گرفتن رگولاتور سوخت
خرابی یا کثیفی سنسور اکسیژن
خرابی باک و شیلنگها و تبخیر زیادِ بنزین
نشتی زیاد از انژکتورها (احتمالش خیلی خیلی کم هست و قابل تست کردن هم هست . کافیه ریل سوخت همراه با انژکتورها از منیفولد جدا بشه و سوئیچ رو باز کنیم تا پمپ بنزین کار کنه و فشار سوخت بالا بره . بدونِ استارت زدن . هر انژکتوری که چکه داشته باشه مشخص میشه )
چکه ی بسیار کم مهم نیست چون انژکتورها موقع روشن بودن موتور مدت کمی خاموش هست
در موتور کاربراتوری , گشاد شدن ژیگلور باعث بالا رفتن مصرف میشه . باید یک کیتِ اصلاح کاربراتور بگیرین و قطعاتِ استهلاکی کاربراتور رو عوض کنین
عکسهای کیت اصلاح کاربراتور ماشینهای مختلف
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4474 بار
سپاس‌های دریافتی: 8588 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

هشـــــدار
1- جریمه های جدید از نیمه ی دوم اسفند اجرائی میشه
2- خودروهای هوشمندِ ثبتِ تخلفهایِ ثابت در تهران شروع به کار کرد
این خودرو به جای 55 پلیس کار میکنه و ساعتی 700 جریمه ی ثابت رو ثبت میکنه مثل توقف ممنوع و توقف دوبله و توقف روی پل یا پیاده رو و غیره
تعداشون هم به تدریج زیاد میشه
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه 16 بهمن 1394, 3:34 pm
سپاس‌های ارسالی: 10 بار
سپاس‌های دریافتی: 3 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط kakimar »

MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده:
kakimar نوشته شده:سلام
وقت شما بخير
ماشين من مزدا 323 هست مدل 81.زماني که ماشين رو خريدم ، فروشنده گفته بود براي اينکه ماشين در اثر جوش آوردن واشر سرسيلندرش نسوزه 4 تا سوراخ ريز دور ترموستات ايجاد کردم تا اگر ترموستات مشکلي براش پيوش اومد واشر سرسيلندر رو نسوزونه.در ضمن گفت که کمي مصرف سوخت بالاتر ميشه و ماشين درير تر گرم ميشه ، اما به امنيتش مي ارزه.
راستش ميخوام ماشين رو ببرم نمايندگي و ترموستات رو تعويض کنم.
نظر شما اساتيد چيه؟
ماشين خام سوزي هم داره و مصرفش يه مقدار بالاست ، بردم نمايندگي شمع ها رو عوض کردم اما تاثير چنداني نداشت.اگه راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

سلام عاقبت شما بخیر
مازدا یک ماشین استاندارد هست . دستکاریِ ترموستات باعث میشه حرارن موتور از حد لازم پائینتر بیاد
در ماشین انژکتوریِ سالم و استاندارد و حتی ماشین کاربراتوری سالم و استاندارد , ترموستات باعث میشه که حرارت در حد معینی ثابت بمونه و موتور خوب عمل کنه
بنده نمیدونم چرا ترموستات رو سوراخ کردند . شاید از آب معمولی در موتور استفاده شده و باعث رسوب گرفتن سیستم و کم شدنِ کارائیش و خنک کنندگیش شده و موتور داغ میگرده و برای همین ترموستات رو سوراخ کردند چون کسی موتور سالم و استاندارد رو دستکاری نمیکنه
اگر توی رادباتور کولانت هست و بیرونِ رادباتور هم سالم و تمیز هست پس سیستم نباید مشکلی داشته باشه و
خودِ ترموستات رو هم شاید بشه با لحیم واتِ بالا سوراخهاش رو مسدود کرد و نیازی به خرید ترموستات نو نباشه
ترموستات یک دفعه خراب نمیشه
قبل از خراب شدن , اولش گیر میکنه
یعنی باز نمیشه و حرارت میره تا نزدیکیهای قرمز اما یهو ترموستات باز میشه و حرارت ظرف 30 ثانیه میاد پائین
همون موقع باید ترموستات تعویض بشه با ترموستات هم درجه
یعنی اگر بر فرض مثال 82 درجه هست باید با 82 درجه عوض بشه

درضمن راننده ی باتجربه باید حداقل هفته ای یک بار یا حتی کمتر کولانت رو چک کنه تا مبادا کم شده باشه که نشانه ی نشتی هست
موقع رانندگی هم باید عادت کنه هر یکی دو دقیقه یک نگاه یک ثانیه ای بندازه به آمپر آب و سایر چراغها و آمپرها تا اگر مشکلی پیش اومد و حرارت شروع کرد به بالا رفتن سریعاً متوجه بشه و ماشین رو متوقف کنه و مشکل رو رفع کنه
رعایت نکردنِ همین موضوع ساده باعث شد بعضیها متوجه بالا رفتن حرارت نشن و واشر سرسیلندر سوخت و خرج ملیونی گذاشت روی دستشون
2 چیز خیلی اشتباهه:
1- زیر نظر نداشتن آمپرها
2- زُل زدن به آمپرها که ممکنه باعث تصادف بشه
===============================
در مورد بالا بودنِ مصرف , علتهاش قبلا در همین تاپیک مطرح شده مثل:
اشتباه در محاسبه ی مصرف
دزدیِ پمپ بنزین و کم فروشی

بالا بودنِ فشار سوخت به علت رسوب گرفتن رگولاتور سوخت
خرابی یا کثیفی سنسور اکسیژن
خرابی باک و شیلنگها و تبخیر زیادِ بنزین
نشتی زیاد از انژکتورها (احتمالش خیلی خیلی کم هست و قابل تست کردن هم هست . کافیه ریل سوخت همراه با انژکتورها از منیفولد جدا بشه و سوئیچ رو باز کنیم تا پمپ بنزین کار کنه و فشار سوخت بالا بره . بدونِ استارت زدن . هر انژکتوری که چکه داشته باشه مشخص میشه )
چکه ی بسیار کم مهم نیست چون انژکتورها موقع روشن بودن موتور مدت کمی خاموش هست
در موتور کاربراتوری , گشاد شدن ژیگلور باعث بالا رفتن مصرف میشه . باید یک کیتِ اصلاح کاربراتور بگیرین و قطعاتِ استهلاکی کاربراتور رو عوض کنین
عکسهای کیت اصلاح کاربراتور ماشینهای مختلف
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

سپاسگذارم دوست عزیز
واقعا مطالبتون عالیه و زحمت میکشید.
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 4 بهمن 1394, 3:35 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 11 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط saeedxa »

تعویض طبق و سیبک پراید فقط با بیست تومن . تصویر
یعنی حدود بیست تا سی تومن ذخیره .

مرحله ی یک ؟

کافیه فقط طبق ها رو بدید عوض کنند که برای هر طبق ده هزار تومن میگیرن البته باید بگردید و جای ارزون پیدا کنید . جایی بود که سی تومن هم میگفتن ، ولی باید دنبال آدم با انصاف باشید چون کلا هر طبق سه چهار تا پیچ داره .
مرحله ی دو :
سیبک جعبه فرمان رو هم به راحتی میتونید با در آوردن تایر تعویض کنید .
سیبک یه دونه پیچ داره که بازش میکنید و بعد باچکش میزنید بیرون میارید و سیبک جدید رو جایگزین میکنید .
حواستون موقع تعویض سیبک به این باشه که تنظیمات پیچ مربوط به تواین و توآوت به هم نخوره که با لاک زدن میتونید جلوی این کار رو بگیرید.
البته اگه کاربلد باشید تعویض طبق ها هم راحته .
Major I
Major I
پست: 127
تاریخ عضویت: چهارشنبه 16 دی 1394, 6:28 pm
محل اقامت: حومه تهران
سپاس‌های ارسالی: 274 بار
سپاس‌های دریافتی: 130 بار
تماس:

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط محسن فلاح »

سلام
ماشین در جا کار میکنه مخصوصا زمانی که مقداری ماشین گرم میشه
وقتی خلاص میکنیم یه لرزشی در فرمون و داشبورت دیده میشه و پا رو تر مز میزارم کمی بیشتر میشه ولی با مقداری خیلی ناچیز

پا رو پدال میزاریم دور به 1 میرسه لرزش می افته .

میخواستم دور موتور رو بالا ببرم تا یک ولی به این فکر کردم وقتی ماشین سرد هست زمان استارت اولیه

ماشین دورش بالا هست وبا بالا بردن دور موتور خیلی گاز میخوره در زمان استارت اولیه

راه حلی هست برای این کار یا همون دور موتور رو تا یک برسون .


....................

ویه موردی که بعداز خواندن مطالب متوجه شدم . در هوای سرد یا گرم

آمپر درجه حرارت ماشین چند میل بیشتر حرکت نمیکنه وقتی که هوا خیلی سرد باشه مثل امروز اصلا حرکتی نکرد

اب و کولانت کم نمیکنه نرماله . ماشین مشکلی نداره

اوایل اصلا این امپر آب کار نمیکرد بعداز باز کردن بخاری شروع به حرکت کرد اما همون چند میلی . تا بحال ندیدم امپرم به نصف

برسه . این ایراد داره یا خیر .
هاچبک پراید نیست تصویر
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 24
تاریخ عضویت: دوشنبه 29 دی 1393, 8:33 am
سپاس‌های ارسالی: 175 بار
سپاس‌های دریافتی: 19 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط 2231 »

دوستان عزیز
من باطری های قفل مرکزی سوئیچ405 رو هر یکماه یکبار با جنس مرغوب عوض می کنم اما بعد از یک ماه دوباره ضعیف می شه ایراد از کجا هست قبلا سالی یکبار عوض می کردم مدل باطری2016 و دارای تاریخ مصرف 2019 هست یکی گفت آی سی سوئیچ خراب شده لطفا راهنمایی کنید
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”