اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, RAHVAR, Mohsen1001, شوراي نظارت

Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 1160
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 27 اسفند 1388, 1:51 pm
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 15611 بار
سپاس‌های دریافتی: 6443 بار
تماس:

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط ASHKAN95 »

faraydras_xpxp نوشته شده:ببینید اگر که مشکلتون فقط نفوذ صدای موتور به داخل اتاق هست، عایق کاری پشت داشبورد کافیه. این شیت هایی هم که ذکر کردید در صداگیری بسیار موثر هستند و بیشتر برای ماشینهایی که سیستم های صوتی بسیار قدرتمند دارند استفاده میشن، برای این که صدای سیستم صوتی با صدای لرزش ادوات داخل در و ... خراب نشه. بیشتر روی فضای پشت موتور، درها و قاب ستونی ها متمرکز بشید، 80 درصد صداها از اینجاها وارد اتاق میشن. عایق کردن سقف تاثیرش فقط موقع بارندگی هست که صدای برخورد بارون با سقف رو به داخل اتاق میگیره، البته از نظر حرارتی هم تاثیر داره. کف ماشینو به نظرم دست نزنید، فقط از این عایق های چرمی که روی موکت فابریک میبندن نصب کنید کافیه. پشت صندلی های عقبم خیلی صدای صندوق رو میگیره. اگر اهل سیستم صوتی نیستی که هیچی، ولی اگر ساب بخواین بزارین تو صندوق با عایق کاری نصف صدا رو خواهید داشت.



با سلام
بله بیشتر صدای موتور اذیت میکنه البته تو دورهای بالا
البته بعضی از دست اندازها صدای بدی رو به داخل اتاق انتقال میدن میخوام اونا رو هم نشنوم :D
قعلا که هوا بارونیه واسه تابستون برنامه ریزی کردم که به امید خدا انجام بشه و اگه رضایت بخش باشه حتما پیشنهاد میکنم انجام بدن دوستانی که ریو دارن♥

در مورد صندوق هم اگه سیستم نبندم عایق کاری رو انجام میدم وگرنه طبق گفته شما اون قسمت و فاکتور میگیرم

بازم ممنون از راهنماییتون[/quote]

بیبنید صدای دست اندازها بخشیش مربوط به ضربه ای هست که وارد میشه، بخشیش هم صدای خرده اشیا داخل ماشین و ... هست. مثل سکه و کلید داخل داشبورد و کنسول، یا شل بودن قاب ستونی ها و ادوات داخلش و ...
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4474 بار
سپاس‌های دریافتی: 8588 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریز

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

چطوری موقع رانندگی , به جای ترسیدن هشیاریمون رو بالا ببریم ؟

سلام
چاره ای نیست جز توضیح مفصّل :
کسی که هشیاره اما دلهره و ترس و وحشت نداره علتش اینه که مغزش درست آموزش دیده و درست برنامه ریزی شده . به حادثه و عواقبش فکر میکنه اما به جای ترسیدن , هشیاریش رو بالا میبره یعنی چشم از جلو برنمیداره , کمربند بسته , سیستمهای مهم ماشین مثل لاستیکها , چرخها , فرمان , ترمز , چراغها و برف پاکن ها و غیره رو چک کرده و از سلامتشون مطمئن شده , آینه هاش سالم و تنظیمه , اطراف و پشت سر رو زیر نظر داره , دانش زیادی داره در مورد رانندگی در آب و هوای مختلف و کنترل ماشین مثل رانندگی در بارونِ اول که راهها چرب و لیز میشه , مِه , برف و یخبندان و غیره , رفتار راننده های دیگه رو زیر نظر داره تا در دامِ اشتباهِ خطرسازها نیافته مثل یک دفعه ترمز گرفتنشون , یکدفعه پیچیدنشون بدون راهنما , یکدفعه باز کردن درب , گذشتنشون از چراغ قرمز و غیره .
اینها باعث میشه با فکر کردن به حادثه و حادثه سازها فقط هشیاریش زیاد بشه نه ترسش
===============================
کم تجربه ها و کم علم و دانش ها هم به فکر حادثه و عواقبش هستند اما چون مغزش درست آموزش ندیده و درست برنامه ریزی نشده پس بیشتر به دلهره و وحشت میافته تا هشیار شدن .
این افراد باید یا خودشون خودشون رو آموزش بدند یا دیگران آموزششون بدند تا دلهره جاش رو به هشیاری بده
مثلاً در ذهنش مرور کنه که :

اگر راننده ی جلویی به هر دلیل یهو دَنگی زد روی ترمز ,من چکار کنم ؟؟؟!!! چه عکس العملی نشون بدم؟؟
جوابش ساده هست :

2 دسته کار باید انجام بده :
1- اقدامات پیشگیرانه مثل اطمینان از سلامت ترمزها و چراغها و فرمان , عینک زدن اگر چشمش ضعیفه , استفاده از نور مناسب برای درست دیدن در شب , تمیز بودن شیشه ها برای درست دیدن , رعایت فاصله ی طولی با ماشین جلویی و یا حتی دو برابرش برای احتیاط بیشتر و بیشتر فرصت داشتن برای عکس العمل نشون دادن , چشم از جلو برنداشتن , رعایت سرعت مجاز , تمرین کردن برای فرار از برخورد با کمک فرمان به جای ترمز زدن البته دذ جایی که فضای کافی برای مانور دادن وجود داره , بستن کمربند و غیره و غیره
خانمی که تنها رانندگی میکنه و لباس یا حجابی داره که گلب نظر میکنه و صدای ضبط رو هم بلند کرده و یا نگاهش به مردان , نگاه وسوسه انگیز هست , این خانم خودش داره به مردان پیام میده میگه بباید برام حادثه و دردسر درست کنید مثلاً بپیچین جلوم , بیاین بچسبونین به بغل ماشین من , ویراژ بدین اطراف من و غیره
اینها اقدامات پیشگیرانه بود
2- اقدامات عملی در زمانِ پیش اومدنِ خطر :
به موقع ترمز گرفتن . البته چون از قبل در فکر توقف ناگهانی خودرو جلویی بوده پس فاصله ی زیاد گذاشته باهاش پس بی دغدغه با ترمز نیمه سنگین مانع از برخورد میشه طبقِ قانونِ همیشه منتظر غیر منتطره ها باش تا غافلگیر نشی

رد کردن با فرمان با خونسردی
باید در ذهنش بگه : ترس باعث فلج شدنِ مغز میشه . پس مرکز ترس در مغزم خاموش
==================
چند تا از علتهای غافلگیر شدن و تصادف کردن:
نگاه کردن به بغل دستی موقع رانندگی , زل زدن به آمپرها و ضبط و آینه بغل و عقب و موبایل و غیره , سرعت زیاد , زیر نظر نداشتنِ رانندگیِ کسانی که در اطرافش هستند , خرابی ترمز یا لاستیک یا فرمان یا کثیفی شیشه ها و خاموشی چراغها یا ضعف بینایی یا دست کم گرفتن مِه و کاهش دید و غیره
=====================

یک عامل مهم دیگه:
قدرت و توانایی مغزی انسان
مغزهای همه ی مردم مثل هم نیست
یک نفر همه ی چیزهایی که بنده نوشتم در در ذهنش داره و موقع رانندگی همه رو به یاد داره
یمی دیگه مغزش چنین قدرتی نداره و بالاخره دچار اشتباهِ حادثه ساز میشه مثل نگاه کردن به بغل دستی یا زل زدن به ضبط یا موبایل یا چسباندن به ماشین جلویی و غیره
رانندگی رو نباید شوخی گرفت . وسیله ی نقلیه در یک لحظه میتونه تبدیل بشه به آلتِ قتّاله و ماشینِ مرگ .
بعضیها به جای رانندگی , ماشین بازی میکنند با این وسیله ی خطرناک و حادثه ساز میشند برای خودشون و دیگران
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
Major
Major
پست: 224
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 دی 1396, 9:34 am
سپاس‌های ارسالی: 118 بار
سپاس‌های دریافتی: 323 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
دوستان عزیز هرگاه به میکانیکی مراجعه می کنید حتما تا انجایی که ممکنه
1) از کنار ماشینتان حرکت نکنید واگر میکانیک در خواست کرد که ماشین نزدش بگذارید و او به کارهاش رسیدگی می کنه قبول نکنید
2)خودتون لوازمو تهیه کنید حتی اگر نیاز داشت خودتون تراشکاری ببرید چرا که خیلی از فاکتورها دروغه (معمولا میکانیکها با لوازم فروش ها وتراشکاران ساخت وپاخت کردن که البته باخت بهتره )
3)از میکانیک تضمین بگیرید که اگر تشخیصش خطا بود باید جبران کنه
4)داغی یا همان قطعات مستعملی که از ماشین باز شده را از میکانیک طلب کنید چرا که اولا ببینید واقعا تعویض شده(البته می تونه قطعه ماشین دیگر بهتون بده) وهم ضایعات قطعات رابتوانید بفروشید تا هزینه هاتون کمتر شود
5)حتما دقیقا میزان اجرتش و قیمت قطعات و اجرت تراشکار را دربیارید جمع بزنید تا هم قیمت واقعی دستتان بیاید هم گول نخورده باشید
6)سعی کنید از جاهای دیگر قیمت بگیرد و اکتفا به یک نفر نکنید
7)حتما اگر مجبور شدید ماشین نزد میکانیک بگذارید کیلومتر ماشینو بردارید همچنین مدرکی دال بر تاریخ تحویل ماشین به میکانیکی داشته باشید

قصد تهمت به هیچ شخصی را ندارم اما اعتماد کردن سخته

اگر مواردی دیگر هست اضافه بفرمائید

دراین تابستان گرم بازار بندگیتان در درگاه حضرت حق گرمتر باشه انشاالله
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 88
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 3 آبان 1394, 6:07 pm
سپاس‌های ارسالی: 124 بار
سپاس‌های دریافتی: 42 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط dariush074 »

سلام و وقت بخیر
من چند ماهه قبل یک رادیاتور با مارک ایران رادیاتور خریدم و الان هم هنوز گارانتی داره ولی گارانتی زیر بار نمیره... و میگه شامل گارانتی نیست !
مشکل اینه که رادیاتور آلومینیومی که قسمت بالا و پایین اون از جنس پلاستیک هست برای من اون قسمت پایینش و دقیقا از اون محلی که قسمت آلومینیومی روی قسمت پلاستیکی پرچ شده خرابه و از اونجا نشتی داره ..حالا اینو چطور باید درست کنم ؟ یه چسب قوی که به نظرتون جواب بده یا راه حل دیگه.
ممنون
برگ ها همه ریختن... ولی شاخه هست...
Major
Major
پست: 224
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 دی 1396, 9:34 am
سپاس‌های ارسالی: 118 بار
سپاس‌های دریافتی: 323 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 6:01 am سلام و وقت بخیر
من چند ماهه قبل یک رادیاتور با مارک ایران رادیاتور خریدم و الان هم هنوز گارانتی داره ولی گارانتی زیر بار نمیره... و میگه شامل گارانتی نیست !
مشکل اینه که رادیاتور آلومینیومی که قسمت بالا و پایین اون از جنس پلاستیک هست برای من اون قسمت پایینش و دقیقا از اون محلی که قسمت آلومینیومی روی قسمت پلاستیکی پرچ شده خرابه و از اونجا نشتی داره ..حالا اینو چطور باید درست کنم ؟ یه چسب قوی که به نظرتون جواب بده یا راه حل دیگه.
ممنون

سلام
فکر می کنم اون قسمت پلاستیکی توسط گیره های الومینیومی به قسمت بدنه فلزی چسبیده نه پرچ
معمولا این جور نشتی ها بخاطر هوایی که در شبکه آب ماشین هست ایجاد می شود اگر مشکل هوا گیری هم دارید باید حلش کنید
چسب هل اصلی گیر اوردید خوبه برای این کار
اما دقت کنید که اگر نشتی زیاد باشه چسب کاری فایده نداره
رادیاتور را هم باز کنید پیش یک
رادیاتور ساز منصف ببرید هزینه اش خیلی نمی شه

اقای اسمونی اطلاعاتش راجع به چسب کاملتره

در بندگی خداوند علیم موفق باشید
Major
Major
پست: 224
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 دی 1396, 9:34 am
سپاس‌های ارسالی: 118 بار
سپاس‌های دریافتی: 323 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

دوستان سعی کنید مشکلات معایب خودرو را در این تایپیک بفرمائید
topic2291.html
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 88
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 3 آبان 1394, 6:07 pm
سپاس‌های ارسالی: 124 بار
سپاس‌های دریافتی: 42 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط dariush074 »

سلام و ممنون از راهنمایی
غروب بردم پیش رادیات ساز و حرفمو تایید کرد که نشتی از همون محل هست..
هم رادیات قبلی و هم این یکی هر دو از برند رادیاتور ایران هست و جالبه هر دو همچین ایرادی پیدا کرده بود و دقیقا از همین محل نشت میداد ! حالا رادیات ساز گفت من قسمت پلاستیکی پایین رو عوض میکنم و مشکل حل میشه ولی گفتم مشکل بین ایندو هست و  قسمت پلاستیکی و آلومینیومی خودشون جدا مشکل یا سوراخی ندارن .
طرف گفت ممکنه کمپرس داشته باشی و یا فن یا ترموستات خراب باشه که همه سالمن و اصلا دما تا حالا بالا نرفته
من خودم فکر میکنمکه کیفیت پایینه و اون قسمت پلاستیکی در اثر انبساط و انقباض خودشو ول میکنه و کم کم اتصال آلومینیوم روش شل میشه و فشار آب واتر پمپ هم  باعث نشتی جزیی این قسمت میشه که برا من هم همینطوره چون تست کردم و ماشینو روشن کردم چند دقیقه که گذشت و گرم شد شروع به ریزش آب از پایین رادیات کرد و چند ساعت هم برای یه مسافت روشن بود و من چند بار هم نگاه کردم دیدم نشتی نداره و فقط همیشه زمانی که روشن میشه و تغییر دمای زیاد اتفاق میفته اینجوری میشه..
حالا کلا موندم توش چون میترسم بار سوم هم همین اتفاق بیفته..
برگ ها همه ریختن... ولی شاخه هست...
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 714
تاریخ عضویت: جمعه 3 دی 1395, 5:17 pm
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1740 بار
سپاس‌های دریافتی: 835 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 10:48 pmسلام و ممنون از راهنمایی
غروب بردم پیش رادیات ساز و حرفمو تایید کرد که نشتی از همون محل هست..
هم رادیات قبلی و هم این یکی هر دو از برند رادیاتور ایران هست و جالبه هر دو همچین ایرادی پیدا کرده بود و دقیقا از همین محل نشت میداد ! حالا رادیات ساز گفت من قسمت پلاستیکی پایین رو عوض میکنم و مشکل حل میشه ولی گفتم مشکل بین ایندو هست و  قسمت پلاستیکی و آلومینیومی خودشون جدا مشکل یا سوراخی ندارن .
طرف گفت ممکنه کمپرس داشته باشی و یا فن یا ترموستات خراب باشه که همه سالمن و اصلا دما تا حالا بالا نرفته
من خودم فکر میکنمکه کیفیت پایینه و اون قسمت پلاستیکی در اثر انبساط و انقباض خودشو ول میکنه و کم کم اتصال آلومینیوم روش شل میشه و فشار آب واتر پمپ هم  باعث نشتی جزیی این قسمت میشه که برا من هم همینطوره چون تست کردم و ماشینو روشن کردم چند دقیقه که گذشت و گرم شد شروع به ریزش آب از پایین رادیات کرد و چند ساعت هم برای یه مسافت روشن بود و من چند بار هم نگاه کردم دیدم نشتی نداره و فقط همیشه زمانی که روشن میشه و تغییر دمای زیاد اتفاق میفته اینجوری میشه..
حالا کلا موندم توش چون میترسم بار سوم هم همین اتفاق بیفته..
با سلام
نوع خودرو رو ذکر کنید

 
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Novice Poster
Novice Poster
نمایه کاربر
پست: 88
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 3 آبان 1394, 6:07 pm
سپاس‌های ارسالی: 124 بار
سپاس‌های دریافتی: 42 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط dariush074 »

ho3ein2000 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 11:19 pm
dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 10:48 pmسلام و ممنون از راهنمایی
غروب بردم پیش رادیات ساز و حرفمو تایید کرد که نشتی از همون محل هست..
هم رادیات قبلی و هم این یکی هر دو از برند رادیاتور ایران هست و جالبه هر دو همچین ایرادی پیدا کرده بود و دقیقا از همین محل نشت میداد ! حالا رادیات ساز گفت من قسمت پلاستیکی پایین رو عوض میکنم و مشکل حل میشه ولی گفتم مشکل بین ایندو هست و  قسمت پلاستیکی و آلومینیومی خودشون جدا مشکل یا سوراخی ندارن .
طرف گفت ممکنه کمپرس داشته باشی و یا فن یا ترموستات خراب باشه که همه سالمن و اصلا دما تا حالا بالا نرفته
من خودم فکر میکنمکه کیفیت پایینه و اون قسمت پلاستیکی در اثر انبساط و انقباض خودشو ول میکنه و کم کم اتصال آلومینیوم روش شل میشه و فشار آب واتر پمپ هم  باعث نشتی جزیی این قسمت میشه که برا من هم همینطوره چون تست کردم و ماشینو روشن کردم چند دقیقه که گذشت و گرم شد شروع به ریزش آب از پایین رادیات کرد و چند ساعت هم برای یه مسافت روشن بود و من چند بار هم نگاه کردم دیدم نشتی نداره و فقط همیشه زمانی که روشن میشه و تغییر دمای زیاد اتفاق میفته اینجوری میشه..
حالا کلا موندم توش چون میترسم بار سوم هم همین اتفاق بیفته..
با سلام
نوع خودرو رو ذکر کنید

  
سلام
پراید ۱۳۲ موتور ارتقا با حدود پنجاه و شش هزار کار کرد
 
برگ ها همه ریختن... ولی شاخه هست...
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 714
تاریخ عضویت: جمعه 3 دی 1395, 5:17 pm
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1740 بار
سپاس‌های دریافتی: 835 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط ho3ein2000 »

dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 11:43 pm
ho3ein2000 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 11:19 pm
dariush074 نوشته شده: سه‌شنبه 12 تیر 1397, 10:48 pmسلام و ممنون از راهنمایی
غروب بردم پیش رادیات ساز و حرفمو تایید کرد که نشتی از همون محل هست..
هم رادیات قبلی و هم این یکی هر دو از برند رادیاتور ایران هست و جالبه هر دو همچین ایرادی پیدا کرده بود و دقیقا از همین محل نشت میداد ! حالا رادیات ساز گفت من قسمت پلاستیکی پایین رو عوض میکنم و مشکل حل میشه ولی گفتم مشکل بین ایندو هست و  قسمت پلاستیکی و آلومینیومی خودشون جدا مشکل یا سوراخی ندارن .
طرف گفت ممکنه کمپرس داشته باشی و یا فن یا ترموستات خراب باشه که همه سالمن و اصلا دما تا حالا بالا نرفته
من خودم فکر میکنمکه کیفیت پایینه و اون قسمت پلاستیکی در اثر انبساط و انقباض خودشو ول میکنه و کم کم اتصال آلومینیوم روش شل میشه و فشار آب واتر پمپ هم  باعث نشتی جزیی این قسمت میشه که برا من هم همینطوره چون تست کردم و ماشینو روشن کردم چند دقیقه که گذشت و گرم شد شروع به ریزش آب از پایین رادیات کرد و چند ساعت هم برای یه مسافت روشن بود و من چند بار هم نگاه کردم دیدم نشتی نداره و فقط همیشه زمانی که روشن میشه و تغییر دمای زیاد اتفاق میفته اینجوری میشه..
حالا کلا موندم توش چون میترسم بار سوم هم همین اتفاق بیفته..
با سلام
نوع خودرو رو ذکر کنید 
سلام
پراید ۱۳۲ موتور ارتقا با حدود پنجاه و شش هزار کار کرد
  
سلام
سیستم خنک کننده پراید از نوع حلقه باز هست،کمپرس داشتن نمیتونه باعث نشت آب بشه
شما باید دنبال دلایل دیگه ای باشید،دیر روشن شدن فن میتونه تاثیر داشته باشه تو نشت آب از قسمت های مختلف
 
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393, 10:09 pm

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط roshan699 »

سلام امروز با ماشین ور رفتم که ببینم صدای تق تق تو جلو بندی رو میتونم برطرف کنم یا نه
خلاصه هرچی چک کردم همه چیز مرتب بود فقط جلوی ماشین رو که بالا و پایین میکردم شاید یکبار صدا هرزگاهی میداد متاسفانه به نتیجه ی نرسیدم ضمنا ماشین ۸۰۰۰ کارکرد داره و ۶ماه خریدم
لرزش فرمان سرعت ۱۰۰ به بالا همه چیز اعم از بالانس حل بود و در اخر تو خیابون رفتم یه جاده ی رو در نظر گرفتم که همیشه می رفتم و لرزش داشت با کمال تعجب اینبار اصلا لرزش نداشتم بعد از نیم ساعت دوباره همون خیابون رفتم با همون سرعت ولی اینبار لرزش داشت خیلی تعجب کردم مگه میشه ؟؟؟؟؟
از زمان خرید این مشکل لرزش رو دارم و بیش از ۴ جفت لاستیک و رینگ از عقب و جلو عوض کردم حتی خارجی گذاشتم ولی حل نشد بالانس روکار و درجا هم بردم ولب برطرف نشد
بعضی اوقات خوبه و بیشتر اوقات لرزش دارم نمایندگی جفت پلوس و سگدست و بلبرینک و دیسک ترمز رو عوض کرد ولی هیچ فرقی نکرد
Major
Major
پست: 224
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 دی 1396, 9:34 am
سپاس‌های ارسالی: 118 بار
سپاس‌های دریافتی: 323 بار

Re: اگر ماشین دارین این مطالب میلیونها تومن به جیبتان می ریزد

پست توسط مهاجر تنها »

roshan699 نوشته شده: پنج‌شنبه 4 مرداد 1397, 12:26 am سلام امروز با ماشین ور رفتم که ببینم صدای تق تق تو جلو بندی رو میتونم برطرف کنم یا نه
خلاصه هرچی چک کردم همه چیز مرتب بود فقط جلوی ماشین رو که بالا و پایین میکردم شاید یکبار صدا هرزگاهی میداد متاسفانه به نتیجه ی نرسیدم ضمنا ماشین ۸۰۰۰ کارکرد داره و ۶ماه خریدم
لرزش فرمان سرعت ۱۰۰ به بالا همه چیز اعم از بالانس حل بود و در اخر تو خیابون رفتم یه جاده ی رو در نظر گرفتم که همیشه می رفتم و لرزش داشت با کمال تعجب اینبار اصلا لرزش نداشتم بعد از نیم ساعت دوباره همون خیابون رفتم با همون سرعت ولی اینبار لرزش داشت خیلی تعجب کردم مگه میشه ؟؟؟؟؟
از زمان خرید این مشکل لرزش رو دارم و بیش از ۴ جفت لاستیک و رینگ از عقب و جلو عوض کردم حتی خارجی گذاشتم ولی حل نشد بالانس روکار و درجا هم بردم ولب برطرف نشد
بعضی اوقات خوبه و بیشتر اوقات لرزش دارم نمایندگی جفت پلوس و سگدست و بلبرینک و دیسک ترمز رو عوض کرد ولی هیچ فرقی نکرد


سلام

جعبه فرمون و اتصالاتش را چک کنید خیلی از لرزش ها از شل بودن بدون رابط میل فرمونه که قبل از جعبه فرمونه
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”