تبلیغات محیطی

در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد

مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, رونین, Shahbaz, شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
پست: 447
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 اسفند 1393, 3:43 pm
سپاس‌های دریافتی: 422 بار
تماس:

تبلیغات محیطی

پست توسط novinmarketing »

تبلیغات محیطی در مورد هر نوع تبلیغات بیرون از نقطه نهایی خرید مشتری مثل دیوار نوشته‌ها، بیلیوردها، پل‌های عابر، تبلیغات داخل مترو و ایستگاههای اتوبوس، ... اتلاق میشود. این نوع از تبلیغات روشی بسیار مناسب برای ایجاد برند-آگاهی و به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود به فروشگاهها و مراکز خرید است. بیلبوردها از شناخته شده ترین و بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی بشمار میروند و عموماً ایده‌ای جذاب در شیوه‌ی طراحی آنها نهفته است، لذا بیننده را وادار میکنند که دست کم در ناخودآگاه خود به تفکری که در پس طرح بیلبوردها پنهان است بیندیشد. حضور مداوم بیلبوردها در مراکز پرتردد شهری قلب بازار هدف را نشانه میرود و تکرار موارد رویت موجب ایجاد آگاهی نسبت به برند مربوطه میگردد. بیلبردها نیاز اطلاعاتی مصرف کنندگان را به شکل مختصر و مفید برطرف میکنند.




از خدمات تبلیغات محیطی به موارد زیر می توان اشاره نمود:


. بیلبوردهای سطح شهر تهران و کلان شهرهای کشور


. بیلبوردها و تابلو و استندهای تبلیغاتی مراکز خرید


. بیلبوردهای بین شهری و عوارضی ها و مراکز پلیس راه


. عرشه پل های عابر پیاده


. تابلوهای دیواری

منبع : [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
ارسال پست

بازگشت به “ساير گفتگوها”