دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

در اين بخش مي‌توانيد سايتها و وبلاگهاي مفيد را در چارچوب قوانين سايت معرفي كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Novice Poster
Novice Poster
پست: 53
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 14 مرداد 1386, 11:48 pm
سپاس‌های ارسالی: 6 بار
سپاس‌های دریافتی: 22 بار
تماس:

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

پست توسط volghan »

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان
تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. اطلاعات بیشتر در خصوص تجارت الکترونیک از ویکی پدیا. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید، تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.
ولقان حسینی
فعالیت‌های تجاری ولقان حسینی از سال ۲۰۰۱ میلادی با همکاری برای سایت Leo Archive در آلمان آغاز شد، بعد از گذشت حدود ۶ ماه و ارائه بیش از دو هزار کار گرافیکی مدیریت سایت امریکایی Alien Entity با درخواست همکاری وی موافقت کرده و به صورت رسمی وارد بازار تجارت آنلاین شد. پس از سه سال در حالی که بیش از ۲۵۰۰ نمونه کار داشت با تشدید تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن که همکاری با شرکت‌های خارجی و به خصوص امریکایی را ناممکن می‌کرد سرانجام با تاسیس دفتر تجارت الکترونیک در سال ۱۳۸۵ به بازار ایران روی آورد. در این مدت پروژه‌های کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده است.
سوابق اجرایی
مشاور و مجری تجارت الکترونیک شرکت‌های بین المللی.
مشاور و مجری تبلیغات شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی.
مجری تجارت الکترونیک سازمان‌ها، احزاب و گروه ها.
مشاور تجارت الکترونیک هتل‌های ایرانی و بین المللی.
مشاور انفورماتیک تعدادی از نشریات فارسی زبان.
مشاور و مدیر برنامه‌های تبلیغاتی مجموعه‌ها و اشخاص.
سوابق تحصیلی
کارشناس ارشد و متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک.
کارشناس اینترنت و تکنولوژی از دانشگاه نوادا (UNLV).
کارشناس نرم افزار کامپیوتر از موسسه بین المللی (IIET).
گواهی ایزو از انستیتو کیفیت خدمات هند (IQCS).
گواهی ایزو در کیفیت خدمات از بریتانیا (BCI).
عضو انجمن طراحان وب.
صداقت: تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاین از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
کیفیت عالی: از سال ۲۰۰۰ در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت داریم و با این پشتوانه کیفیت را تضمین می‌کنیم.
قیمت مناسب: به واسطه کاهش هزینه‌های اداری و مدیریتی قادریم محصولات و خدمات خود را با قیمتی مناسب ارائه کنیم.
طراحی وب سایت
وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی وب سایت از ویکی پدیا وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.
بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)
سایتی که رتبه خوبی نداشته باشد بودن و نبودنش تفاوتی ندارد. به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization می‌گویند. بهینه سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو، سبب افزایش بازدید کننده و نهایتا افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد. سئو برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است. اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی موتور جستجو از ویکی پدیا موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.
عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین می‌شود با گذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.
طراحی گرافیک و چاپ
گرافیک‏ یا ارتباط تصویری حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای ست. گرافیک یا به عبارت کامل‌تر طراحی گرافیک (Graphic Design)، به‌کارگیری تکنیک‌های مختلف خلق آثار دوبعدی بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و… است که در جهت رساندن پیامی خاص به بیننده انجام بپذیرد. (اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی گرافیک از ویکی پدیا) گرافیک یک اثر هنری ست که می‌خواهد پیامی را از طریق بصری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطب برساند. چاپ یکی از مهم‌ترین و متداول‌ترین ابزارهای تبلیغات به شمار می‌رود. چاپ مشخصات هر بخش بر روی محصول، جعبه‌ای که برای بسته بندی استفاده می‌شود، بروشور همراه کالا، کاتالوگ، پوستر، کارت پستال، آگهی در رسانه‌های چاپی و ده‌ها کاربرد دیگر چاپ باعث می‌شود که مشاوران تبلیغات و نیز تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، از چند و چون آن آگاهی داشته باشند.
ساخت CD/DVD تبلیغاتی و آموزشی (مولتی مدیا)
استفاده از رسانه‌های مختلف، مانند صدا، عکس، ویدئو، انیمیشن، متن و… در کنار یکدیگر جهت انتقال بهتر پیام را چندرسانه‌ای گویند. استفاده از CD و DVDهای تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت هزینه به اطلاعات مبادله شده در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب‌تر خواهد بود. در روش چند رسانه‌ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می‌آیند تا تأثیر گذاری آن‌ها را چند برابر کنند. (اطلاعات بیشتر در خصوص چندرسانه ای از ویکی پدیا) برای انتقال اطلاعات تجاری، تبلیغاتی، فرهنگی و موارد مشابه از ابزارهای مختلفی بهره برداری می‌شود. من‌جمله می‌توان به بروشورها، تیزرها، مقالات و یا آلبوم‌های تصاویر اشاره کرد. با استفاده از برنامه‌های مالتی مدیا می‌توان کلیه ابزارهای یاد شده را با امکانات منحصر به فرد IT در هم آمیخت و پروسه انتقال اطلاعات را به بهترین وجه انجام داد. پروژه‌های مولتی مدیا می‌تواند در قالب‌های مختلفی مانند: سی دی‌های آموزشی، سی دی‌های تبلیغاتی، کارت سی دی‌های تجاری، نرم افزارهای آموزشی، آرشیوهای الکترونیک، گالری های دیجیتال، کتابخانه‌های مجازی و … تهیه گردد.
تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین(
تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در افزایش فروش و موفقیت دارند از این‌سو بسیاری از تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات درصدی از سود خود را برای تبلیغات صرف می‌کنند اما در این میان انتخاب روش تبلیغاتی مناسب که با صرف پایین‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را بدهد اهمیت بسیاری دارد. (اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات اینترنتی از ویکی پدیا) روش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی است با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با گسترش جامعه مجازی و کاربران اینترنت بازار هدف بسیار بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند. استفاده از تبلیغات اینترنتی بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن، همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی، رو به گسترش است.
تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)
بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که مستقیماً با مشتری مشکوک ارتباط برقرار می‌شود. در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. نقطه مقابل بازاریابی مستقیم، بازاریابی غیر مستقیم نام گرفته‌است، در این نوع از بازاریابی به صورت غیر مستقیم سعی در جذب مشتری می‌شود. مانند تبلیغات بیلبوردی که در فضاهای عمومی انجام می‌شود. بازاریابی مستقیم قابل اندازه گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهموم که می توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود. به عنوان نمونه: با تقسیم افرادی که بازاریابی شده‌اند به افرادی که مراجعه کرده‌اند، درصد موفقیت بازاریابی را تعیین کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات هدفمند از ویکی پدیا. این نوع از بازاریابی از ابزارهای ارتباطی مختلفی بهره می‌برد: نظیر پست، رایانامه، پیام‌کوتاه، دورنگار. همچنین کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند به صورت بازاریابی مستقیم عمل کنند. روشهای متداول این نوع بازاریابی: افرادی که در این روش بازاریابی می‌شوند از قبل شناسایی شده و اطلاعات آنها در بانکهای اطلاعاتی مربوط ذخیره شده و نام آنها نیز در ابتدای بولتن بازاریابی درج شده و مستقیماً خطاب می‌شوند.
تماس با ما
جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نمونه کار و کاتالوگ با ما تماس بگیرید.
۵۰۰۰۱۳۳۳۹۱۹۸۰۸ | یزد پارک علم و فن‌آوری واحد G02| ۰۲۱۴۲۶۹۴۶۸۲ | [External Link Removed for Guests] | ۰۹۱۹۸۰۸۶۱۴۶ | VOLGHAN@Gmail.Com | ۰۳۵۳۸۳۳۲۹۱۳ | ۰۰۴۶۷۶۴۶۶۷۰۷۶
طراحی سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک بازاریابی آنلاین بازاریابی مستقیم CD/DVD تبلیغاتی طراحی هویت بصری طراحی وب برندسازی اینترنتی
[External Link Removed for Guests]
ارسال پست

بازگشت به “معرفي سايتها و وبلاگها”