سقوط جنگنده ارتش در چابهار
مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا
-
- پست: 280
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶, ۱:۰۷ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 6304 بار
- سپاسهای دریافتی: 1753 بار
- تماس:
سقوط جنگنده ارتش در چابهار
علیاصغر میرشکاری اظهار کرد: بر اثر سقوط هواپیمای آموزشی جنگی ارتش در چابهار 2 نفر شهید شدند.
وی گفت: بر اثر سقوط این هواپیمای آموزشی در چابهار خلبان و کمک خلبان این هواپیما شهید شدند.
معاون امنیتی و سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دلایل سقوط این هواپیمای آموزشی در دست بررسی است.
وی گفت: بر اثر سقوط این هواپیمای آموزشی در چابهار خلبان و کمک خلبان این هواپیما شهید شدند.
معاون امنیتی و سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دلایل سقوط این هواپیمای آموزشی در دست بررسی است.
اي ايران
اي سرزمين خوبيها
[External Link Removed for Guests]
اي سرزمين خوبيها
[External Link Removed for Guests]
-
- پست: 280
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶, ۱:۰۷ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 6304 بار
- سپاسهای دریافتی: 1753 بار
- تماس:
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
یک فروند جنگنده نظامی متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در روستای تران در 80 کیلومتری شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان سقوط کرد.
برخی از شاهدان عینی در این خصوص گفتند: این هواپیما پس از سقوط آتش گرفته است.
اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که سرنشینان این جنگنده در این حادثه به شهادت رسیده اند.
علی اصغر میرشکاری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانهاظهار داشت: ظهر امروز یک فروند هواپیمایf4 آموزشی متعلق به پایگاه دهم شکاری کنارک در حین ماموریت آموزشی خود دچار نقص فنی شد.
وی گفت: ساعت 11:45 دقیقه خلبان احساس نیاز به فرود اضطراری می کند و به همین علت در کنار جاده کهیری منطقه کنارک فرود می آید اما از آنجایی که در مسیر جاده یک خودروی نیسان مسافری عبوری وجود داشته خلبان مسیر هواپیما را منحرف می کند تا برخوردی صورت نگیرد اما بعلت همان نقص فنی موقع فرود سقوط می کند و دو تن از سرنشینان آن که خلبان و کمک خلبان بوده اند نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
برخی از شاهدان عینی در این خصوص گفتند: این هواپیما پس از سقوط آتش گرفته است.
اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که سرنشینان این جنگنده در این حادثه به شهادت رسیده اند.
علی اصغر میرشکاری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانهاظهار داشت: ظهر امروز یک فروند هواپیمایf4 آموزشی متعلق به پایگاه دهم شکاری کنارک در حین ماموریت آموزشی خود دچار نقص فنی شد.
وی گفت: ساعت 11:45 دقیقه خلبان احساس نیاز به فرود اضطراری می کند و به همین علت در کنار جاده کهیری منطقه کنارک فرود می آید اما از آنجایی که در مسیر جاده یک خودروی نیسان مسافری عبوری وجود داشته خلبان مسیر هواپیما را منحرف می کند تا برخوردی صورت نگیرد اما بعلت همان نقص فنی موقع فرود سقوط می کند و دو تن از سرنشینان آن که خلبان و کمک خلبان بوده اند نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
اي ايران
اي سرزمين خوبيها
[External Link Removed for Guests]
اي سرزمين خوبيها
[External Link Removed for Guests]
- پست: 82
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۹, ۱۰:۱۹ ب.ظ
- محل اقامت: ترکیه
- سپاسهای ارسالی: 104 بار
- سپاسهای دریافتی: 173 بار
- تماس:
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
ای داد.
بنده خداها می تونستن راحت اجکت کنن. ولی نخواستن یک هواپیما کم بشه. درود بر شرفشون
حتما بچه هم داشتن
خدا بیامرزدشون. خدا رحمت کنه این دو خلبان شریف رو
بنده خداها می تونستن راحت اجکت کنن. ولی نخواستن یک هواپیما کم بشه. درود بر شرفشون
حتما بچه هم داشتن
خدا بیامرزدشون. خدا رحمت کنه این دو خلبان شریف رو
- پست: 4417
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4664 بار
- سپاسهای دریافتی: 8705 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
سلام
یه اختراعی هست اسمش Ejection seat هست .
تو ایران اومده ؟
روی هواپیماهای جنگیِ آموزشی که احتمال سقوطش بالا هست نصب میکنند ؟
یا میگن قیمتش از جون خلبانها گرونتره و نصب نمیکنند ؟
یه اختراعی هست اسمش Ejection seat هست .



تو ایران اومده ؟
روی هواپیماهای جنگیِ آموزشی که احتمال سقوطش بالا هست نصب میکنند ؟
یا میگن قیمتش از جون خلبانها گرونتره و نصب نمیکنند ؟
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
- پست: 4374
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۴, ۱:۱۴ ب.ظ
- محل اقامت: کرج پلاک 43!
- سپاسهای ارسالی: 6699 بار
- سپاسهای دریافتی: 12095 بار
- تماس:
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
اف 4 آموزشی !!!!!
صندلی های ایجکت اکثرا دیگه کار نمیکنه دارن همشون ولی کار نمیکنه
صندلی های ایجکت اکثرا دیگه کار نمیکنه دارن همشون ولی کار نمیکنه
به همه سياستمداران مشکوک باش.
جکسون براون
جکسون براون
- پست: 4417
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4664 بار
- سپاسهای دریافتی: 8705 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
Mohammad 1985 نوشته شده:صندلی های ایجکت اکثرا دیگه کار نمیکنه دارن همشون ولی کار نمیکنه
دو چشم فرمانده ی نیرو هوائی روشن که جان خلبانهاش براش از قیمتِ یک صندلی پرنده کمتر ارزش داره
========================================
تو روزنامه و تلوزیون آگهی بدند که:
درخواست کمک مالی از خیّرین برای حفظ جانِ خلبانان نیروی هوائی:
به علت ورشکستگی و فقیر شدن دولت و نیروهای مسلح , مردم نیکوکار و خیّر یه پولی محض رضای خدا واریز کنند به حساب شماره .... نزدِ بانک .... تا چند تا صندلی پرنده بخریم برای فرزندانِ خودتون که دلشون خوشه میخوان خلبان بشند در کشور ثروتمند اما ورشکسته ای که گردانندگانش دهها ملیارد دلار بلا عوض از ثروتِ کشور و ملت رو میدن به عده ای در کشورهای دیگه اما جان خلبانهای خودشون براشون ارزشی نداره
================================
خلبان جنگی اگر عقلش به اندازه ی کافی رشد کرده باشه اصلاً نباید با هواپیمای جنگی بدون صندلی پرنده پرواز کنه و بگه برای رضای خدا دریغی از فدا کردنِ جانم ندارم اما مرگ الکی و بی حاصل هرگز هرگز
حفظ جان از واجبترینِ واجبات هست و ایمنی بر همه چیز مقدّم
====================================
سی چهل سال پیش یک خلبان صهیونیست هواپیماش سقوط میکنه و مفقود میشه
هنوز هم که هنوز صهیونیستها 10 ملیون دلار جایزه گذاشته اند برای کسی که بدونه چی بر سرش اومده اونوقت در ایران جان خلبان اونقدر بی ارزشه که با هواپیمای بی صندلی پرنده بهش آموزش میدند
سالهای ساله که یقین حاصل شده که گردانندگان کشور جز بقا و گسترش چیز دیگه ای براشون اهمیت نداره و هر چیزی و هر کسی رو لازم باشه بی درنگ فدای این 2 میکنند اللهم لاتُسَلِّط عَلَینا مَن لایَخافَکَ وَلا یَرحَمنا
خداوندا بر ما مسلط مگردان آنکس را که نه از تو میترسد و نه به ما رحم میکند
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
-
- پست: 49
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳, ۹:۲۸ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 37 بار
- سپاسهای دریافتی: 140 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
بهتره براساس تخیلات تحلیل نکنیم
این که چرا خلبان در ارتفاع اجکت نکرده و قصد فرود در یک جاده رو داشته باید از خودش پرسید؟!
حتما احتمال موفقیتش بالا بوده
حالا اگر نزدیک سطح هم فرصت میکرد و اجکت میکرد چندان فایده ای نداشت.
چون چتر فرصت بازشدن نداشت.
اما از یک چیز مطمئن هستم زمان جنگ هم خلبانهای ما بدون صندلی پران پرواز نمیکردند چه برسه به الان
وقتی تونستن یک فانتوم رو برای پرواز آماده کنند حتما از پس آماده کردن صندلی مخصوص هم براومدن
این که چرا خلبان در ارتفاع اجکت نکرده و قصد فرود در یک جاده رو داشته باید از خودش پرسید؟!
حتما احتمال موفقیتش بالا بوده
حالا اگر نزدیک سطح هم فرصت میکرد و اجکت میکرد چندان فایده ای نداشت.
چون چتر فرصت بازشدن نداشت.
اما از یک چیز مطمئن هستم زمان جنگ هم خلبانهای ما بدون صندلی پران پرواز نمیکردند چه برسه به الان
وقتی تونستن یک فانتوم رو برای پرواز آماده کنند حتما از پس آماده کردن صندلی مخصوص هم براومدن
- پست: 4417
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4664 بار
- سپاسهای دریافتی: 8705 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
214st-2 نوشته شده:بهتره براساس تخیلات تحلیل نکنیم
این که چرا خلبان در ارتفاع اجکت نکرده و قصد فرود در یک جاده رو داشته باید از خودش پرسید؟!
حتما احتمال موفقیتش بالا بوده
حالا اگر نزدیک سطح هم فرصت میکرد و اجکت میکرد چندان فایده ای نداشت.
چون چتر فرصت بازشدن نداشت.
اما از یک چیز مطمئن هستم زمان جنگ هم خلبانهای ما بدون صندلی پران پرواز نمیکردند چه برسه به الان
وقتی تونستن یک فانتوم رو برای پرواز آماده کنند حتما از پس آماده کردن صندلی مخصوص هم براومدن
سلام
صندلی پرنده طوری طراحی شده که حتی روی زمین هم عمل میکنه و خلبان سالم فرود میاد چون راکت داره و خلبان رو تا ارتفاع زیادی میبره بالا بعدش چتر باز میشه و صندلی از خلبان جدا میشه
حتی یادمه توی فاو اشتباهی یک f5 رو زدند که لا سرعت زیاد بالای نخلها میرفته سمت جبهه برای بمبارون
خلبان پریده بوده بیرون و فقط زانوهاش شکسته بوده به علت سرعت زیاد و ارتفاع کم . اما نجات پیدا کرد
این بندگان خدا دو نفر بودند
اگر صندلی داشتند مبتونستند یکیشون بپره بیرون قبل از فرود
تازه خود اونی هم که با هواپیما میخواد فرود بیاد باید هر لحظه آماده باشه و به محض احساس خطر هواپیما رو ترک کنه
در سایت یوتیوب دهها کلیپ هست در مورد جنگنده هائی که به محض فرود دچار مشکل میشه اما خلبانها قبل از منهدم شدن هواپیما ازش میپرند بیرون
حتی یکیش یک میگ ایرانی هست که میاد بشینه روی باند
میخوره به باند و میره هوا . دوباره میخوره به باند , اینجا چرخش صدمه میبینه اما قبل از منفجر شدنش خلبان میپره بیرون
کلاً هر هواپیمائی که دیگه امیدی به سالم نشاندنش نباشه , خلبان فقط سعی میکنه ببردش جائی که سقوطش به کسی آسیب نزنه بعدش میپره بیرون قبل از سقوط
در یوتیوب یک f117 شبح هست که روی منطقه مسکونی در امریکا بالش صدمه میبینه
خلبان تا نزدیکیهای زمین توی هواپیما میمونه تا نذاره روی خونه ها سقوط کنه و کمی قبل از سقوط میپره بیرون
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
-
- پست: 10
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷, ۷:۲۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 42 بار
- سپاسهای دریافتی: 22 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار

یه اختراعی هست اسمش Ejection seat هست .
یه چیزی هم هست اسمش غیرت هست.غیرت بوده که به اون خلبانا اجازه نداده که از هواپیما که تو این زمان در حکم ناموس مملکته به راحتی بیرون بپرن.
میدونم که درکش برای شما که سالهاست با عربها دم خور هستید یه کم سخته.
من سالهاست که پست های شمارو دنبال میکنم و خوب میدونم تو ذهنتون چه خبره.
پس الکی تظاهر به دلسوزی نکنید.
در ضمن جناب کارشناس اون هواپیمایی که فیلم سقوطش توی مهراباد رو دیدید ٬ میگ نیست بلکه سوخو ۲۴ هستش.
- پست: 4417
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4664 بار
- سپاسهای دریافتی: 8705 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
raminnaeen نوشته شده:
یه چیزی هم هست اسمش غیرت هست.غیرت بوده که به اون خلبانا اجازه نداده که از هواپیما که تو این زمان در حکم ناموس مملکته به راحتی بیرون بپرن.
میدونم که درکش برای شما که سالهاست با عربها دم خور هستید یه کم سخته.
من سالهاست که پست های شمارو دنبال میکنم و خوب میدونم تو ذهنتون چه خبره.
پس الکی تظاهر به دلسوزی نکنید.
در ضمن جناب کارشناس اون هواپیمایی که فیلم سقوطش توی مهراباد رو دیدید ٬ میگ نیست بلکه سوخو ۲۴ هستش.
تشکر برای تصحیح گناه کبیره ی میگ به جای سوخو

بنده کلیپش رو چند سال پیش دیدم
=====================
هواپبمای ناموس هم شعار قشنگی هست برای زدن مخ اونهائی که بی فکر و اندیشه راه میافتند دنبال این و اون
خلبانی که بگه یا من و هواپیمام هر دو سالم فرود میایم یا هر دوتامون با هم باید نابود بشیم و از صندلی استفاده نکنه برای پریدن از هواپیمائی که دیگه امیدی به نجاتش نیست , این خلبان رو باید برد بیمارستان روانی بستری کرد
البته شاید عده ای درک این موضوع ساده براشون دشوار یا غیر ممکن باشه

=======================
ممنون که سالهاست مطالب بنده رو میخونید

صرفهجویی های میلیونی در هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
- پست: 1637
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۶, ۱۱:۵۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 8092 بار
- سپاسهای دریافتی: 3732 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار
سلام
دوست عزیز لطفاً باور کنید که به غیر از شما، آن خلبان ها نیز دارای عقل و شعور بوده اند و لابد یک موردی پیش آمده که امکان ایجکت فراهم نشده.
وقتی خلبان تشخیص می دهد که امکان سالم نشاندن هواپیما وجود دارد، تلاش می کند تا هواپیما را بنشاند و بیرون نپرد. همان صهیونیست ها هم که شما توضیح دادید، تصویری از یک جنگنده F-15 دارند که با یک بال، خلبانش تشخیص داده که هواپیما را ترک نکند و به زمین بنشاند ولی آن جا روی باند بوده و این جا خیابان! فیلم نقص فنی رپتور و فرود کنترل نشده آن هم در اینترنت هست که خلبانش با وجود آتش گرفتن انتهای جنگنده، ایجکت نمی کند.
پس هر نقص فنی باعث نمی شود که خلبان فوری بپرد بیرون! حداقل پست های قبلی را با دقت بخوانید:
این قضیه من درآوردی کار نکردن صندلی ایجکت فانتوم ها هم دیگه خیلی تکراری شده و خواهشاً بیش از این تکرار نفرمایید!
دوست عزیز لطفاً باور کنید که به غیر از شما، آن خلبان ها نیز دارای عقل و شعور بوده اند و لابد یک موردی پیش آمده که امکان ایجکت فراهم نشده.
وقتی خلبان تشخیص می دهد که امکان سالم نشاندن هواپیما وجود دارد، تلاش می کند تا هواپیما را بنشاند و بیرون نپرد. همان صهیونیست ها هم که شما توضیح دادید، تصویری از یک جنگنده F-15 دارند که با یک بال، خلبانش تشخیص داده که هواپیما را ترک نکند و به زمین بنشاند ولی آن جا روی باند بوده و این جا خیابان! فیلم نقص فنی رپتور و فرود کنترل نشده آن هم در اینترنت هست که خلبانش با وجود آتش گرفتن انتهای جنگنده، ایجکت نمی کند.
پس هر نقص فنی باعث نمی شود که خلبان فوری بپرد بیرون! حداقل پست های قبلی را با دقت بخوانید:
وی گفت: ساعت 11:45 دقیقه خلبان احساس نیاز به فرود اضطراری می کند و به همین علت در کنار جاده کهیری منطقه کنارک فرود می آید اما از آنجایی که در مسیر جاده یک خودروی نیسان مسافری عبوری وجود داشته خلبان مسیر هواپیما را منحرف می کند تا برخوردی صورت نگیرد اما بعلت همان نقص فنی موقع فرود سقوط می کند و دو تن از سرنشینان آن که خلبان و کمک خلبان بوده اند نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
این قضیه من درآوردی کار نکردن صندلی ایجکت فانتوم ها هم دیگه خیلی تکراری شده و خواهشاً بیش از این تکرار نفرمایید!
* * * جز ايران نباشد مرا نام ياد * * * * * * * * * که يزدان مرا زين سبب کام داد * * *
- پست: 1454
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸, ۱۱:۱۷ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 8701 بار
- سپاسهای دریافتی: 13240 بار
Re: سقوط جنگنده ارتش در چابهار


به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز 24 ام ديماه 1394 پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان حمید عفیفیپور با برگزاری مراسم ویژه نظامی از سوی جمعی از کارکنان پایگاه شهید دوران شیراز و با حضور کمسابقه و گسترده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از همکاران و همسنگرانش، در جوار مقبره حضرت ایوب نبی(ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.
به گزارش فارس، شهید سرهنگ خلبان حمید عفیفیپور دو روز گذشته در پی بروز نقص فنی در هواپیمای f4 آموزشی، جنگی خود قصد فرود اضطراری بر روی یکی از جادههای منتهی به کنارک سیستان و بلوچستان را داشت که به علت ازدحام و تردد خودروهای عبوری، درعینحال مانور بر روی جاده و فراهم آوردن تمهیدات فرود، برای جلوگیری از برخورد هواپیما به یک خودرو باری تصمیم به انحراف آن به سمت دیگر جاده میگیرد که به علت عدم کنترل هواپیما ضمن برخورد با زمین دچار آتشسوزی شده و متلاشی میشود.
در این سانحه وی و سروان کمکخلبان علی بلورخانی ساکن تهران به درجه رفیع شهادت نائل میشوند.
این هواپیما متعلق به پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مستقر در کنارک بود.
تا در طلب گوهر کانی کانی تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی هر چیزی که در جستن آنی آنی
https://www.instagram.com/javad.molaiee/
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی هر چیزی که در جستن آنی آنی
https://www.instagram.com/javad.molaiee/