عجيب ترين ، بهترين و موفق ترين هواپيماهاي نظامي طول تاريخ

در اين بخش مي‌توانيد در مورد کليه مباحث مرتبط با هواپيماها به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا, شوراي نظارت, مديران هوافضا

ارسال پست
Major I
Major I
نمایه کاربر
پست: 421
تاریخ عضویت: جمعه 5 خرداد 1385, 4:25 pm
سپاس‌های ارسالی: 1 بار
سپاس‌های دریافتی: 65 بار
تماس:

پست توسط M0H@mM@d » یک شنبه 16 مهر 1385, 3:22 pm

به نظر من دنيا فقط...........................................cessna172 :-) :-) ولي دور از شوخي من ديوونه ي F-14 tomcatهستم :) :) :) :) :) :) :) :)
 [marq=down] *:*:*:*بلندآســـــــــــــــــــــمان جایگاه من است*:*:*:* [/marq] 
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] 

Commander
Commander
نمایه کاربر
پست: 1189
تاریخ عضویت: دو شنبه 1 خرداد 1385, 2:58 am
سپاس‌های ارسالی: 16928 بار
سپاس‌های دریافتی: 4258 بار

پست توسط Fariborz » یک شنبه 16 مهر 1385, 6:41 pm

redcard عزيز با تشکر بابت مطلب جالبی که در فروم قرار داديد ولی فکر ميکنم جملات بالا چيزی جز کلمات نامفهوم برای ديگر کاربران عزيز نباشه . ايکاش اگر قرار بود خلاف مقررات فروم رفتار بشه و زبانی غير از زبان شيرين فارسی در اين انجمن دوست داشتنی بکار رود حداقل از زبان انگليسی که بيشتر کاربران عزيز به اون آشنايی دارند استفاده ميشد . به هر صورت ضمن سپاس مجدد از قرار دادن مطلب بالا با کسب اجازه از مديريت فروم متن انگليسی همين مطلب رو قرار ميدهم . البته اساتيد به نظر من بهتر است که بعد از مدت زمان محدودی هر دوی مطالب را پاک کنند تا خدای نکرده پايه گذار سنتی غلط نشويم . با تشکر . :) :)

First supersonic experimental aircraft for a VTOL interceptor. A total of 457 test flights were carried out with the VJ 101 C-X1 and the C-X2. Testing focused on the aircraft's supersonic capability, the usage of the entire installed engine capacity for vertical takeoff and landing, the tilting of the engine pods, hover control using thrust modulation, and the usage of afterburners for transitions.

Wingspan 6.61m (21.69ft), construction weight 4,900 kg (10,800lbs), flying weight 6,100 kg (13,450lbs), max. speed Mach 1.08. Six RR/MAN Turbo RB 145 jet engines with 12.2kN (1250kp) thrust each (two in the fuselage to provide vertical thrust, four in two tilting pods at the end of either wing).

kp

All rights reserved. No copies permitted!

[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]




[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

-
پست: 319
تاریخ عضویت: پنج شنبه 1 تیر 1385, 11:17 am
سپاس‌های دریافتی: 26 بار

پست توسط JSF » یک شنبه 16 مهر 1385, 8:09 pm

هواپيماي جالبي است ممنون فريبرز عزيز :razz: :razz:

Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 1796
تاریخ عضویت: شنبه 25 شهریور 1385, 4:18 pm
سپاس‌های ارسالی: 35 بار
سپاس‌های دریافتی: 215 بار
تماس:

پست توسط Karim1504 » یک شنبه 16 مهر 1385, 9:30 pm

جالب بود :smile: :smile:
نه از خودت تعریف کن و نه بدگویی. اگر از خودت تعریف کنی قبول نمی‌کنند و اگر بدگویی کنی بیش از آنچه اظهار داشتی تو را بد خواهند پنداشت...
[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

New Member
پست: 10
تاریخ عضویت: دو شنبه 13 شهریور 1385, 12:58 pm

پست توسط ghafur » دو شنبه 17 مهر 1385, 12:38 am

f-4E مخصوصا با استتار ايران.نه رضا جان؟

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4113
تاریخ عضویت: سه شنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
سپاس‌های ارسالی: 4496 بار
سپاس‌های دریافتی: 4318 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 » دو شنبه 17 مهر 1385, 1:03 am

ghafur,
من از F-4 و F-5 و F-16 خيلي خوشم مياد. از قديمي تر ها هم Bf-109 و ماستانگ. :)
 [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    

Major II
Major II
پست: 142
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 شهریور 1385, 8:37 am
محل اقامت: مازندران - نوشهر
سپاس‌های ارسالی: 15 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار

پست توسط redcard » چهار شنبه 19 مهر 1385, 2:56 pm

فريبرعزيز پوزش ميخوام ديگه تکرار نميشه :o
[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]
میلاد عمویی

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 13 مهر 1389, 4:05 am
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re: عجيب ترين ، بهترين و موفق ترين هواپيماهاي نظامي طول تاري

پست توسط ashkangorji1369 » سه شنبه 13 مهر 1389, 11:30 pm

به نظرم چند هواپیما جزو بهترینها هستند1)b52 که از سال 1952 تا 2020 خدمت میکند وخواهد کرد و قابلیت حمل مهماتش بینظیره هر چند که پس از اختراع موشکهای بالستیک دیگر کارایی اتمی قبلی را ندارد تصویر و قیمت نسل جدید بمبافکنها نقش زیادی در بقای ان ایفا کرد ولی بمباران ان روحیه دشمن را واقعا خرد میکندنظیر جدش b29
2)f4 فانتوم که شاهکار بی بدیل مکدانلداگلاس است که با بهسازی هایی همچنان در لوفتوافه خدمت میکند هرچند که به زودی با تایفون جایگزین میشود و در ایران بعد f14a بهترین جنگنده بمب افکن است(نمیدانم ایران میگ31 داره یا نه)

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: سه شنبه 13 مهر 1389, 4:05 am
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

Re: عجيب ترين ، بهترين و موفق ترين هواپيماهاي نظامي طول تاري

پست توسط ashkangorji1369 » سه شنبه 13 مهر 1389, 11:39 pm

جناب
colonel2 المان در بحث اتمی پیشرفت چندانی نکرد و امریکا خودش با استفاده از فرمی و انیشتین به بمب اتم دست یافت (بعلاوه تمام ذخایر نقره بانک فدرال)و المان نیرویش را روی جت و موشک ها ی هدایت شونده v1 , v2 گذاشت و هیتلر عقیده داشت متفقین تا پایان جنگ به تصویربمب اتم دست پیدا نمیکنند

ارسال پست

بازگشت به “هواپيماها”