فروش سايپا در سال 84 به 4.3 ميليارد دلار رسيد
فروش شركت سايپا در سال 84 با توليد 435 هزار خودرو به 4.3 ميليارد دلار رسيد.
به گزارش خبرنگار صنعت خودرو ايسنا، فروش سايپا در سال 84 به 4.3 ميليارد دلار و صادرات اين شركت نيز به 50 ميليون دلار رسيد.
در اين ميان توليد سايپاديزل 12 هزار دستگاه كاميون بود. همچنين شركت زامياد نيز 49 هزار كاميون، وانت و مينيبوس توليد كرد.
پارس خودرو نيز كه به توليد خودروهاي دو ديفرانسيل شركت نيسان و توليد ماكسيما و رنو5 و پرايد ميپردازد 100 هزار خودرو توليد كرد.
شركت سايپا نيز كه به توليد پرايد، زانتيا و ريو ميپردازد 275 هزار خودرو توليد كرد.
توليد شركت سايپا در سال 84 در مجموع 435 هزار دستگاه ميرسد. از طرفي صادرات شركت سايپا نيز در اين سال 50 ميليون دلار بود كه شامل پرايد ميشود كه به كشورهاي آذربايجان، عراق، مصر، سوريه و سودان صادر شده است.
به گزارش ايسنا پيشتر مديرعامل سايپا گفته بود اين گروه در سال 85 با افزايش بهره ورى نيروى كار، خلاقيت كاركنان و ظرفيت سازى جديد توليد انواع خودرو سوارى و تجارى را با 35 درصد افزايش به 580 هزار دستگاه خواهد رساند.
قلعه بانى گفته بود: دو نوع خودرو سوارى و حداقل دو خودرو تجارى امسال در شركتهاى سايپا، پارس خودرو و سايپا ديزل توليد خواهد شد.
مديرعامل گروه خودروسازى سايپا رشد توليد اين گروه در سال گذشته را حدود 30 درصد و سهم بازار اين شركت را در بازار ايران را 45 درصد اعلام كرده بود.
قلعه بانى افزايش تقاضا براى محصولات گروه به ويژه پرايد، زانتيا و ريو را ناشى از بهبود كيفيت، خدمات پس از فروش گسترده، قيمت مناسب و مزيت هاى اين خودروها بر خودروهاى رقيب دانسته و افزوده بود: با توجه به تقاضاى مشتريان توليد پرايد با تجهيزات جديد از جمله فرمان هيدروليك امسال افزايش خواهد يافت و مدل جديد زانتيا و پرايد FACE LIFT نيز به بازار عرضه مى شود.
توليد پرايد با فرمان هيدروليك و پ
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, RAHVAR, Mohsen1001, شوراي نظارت
-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس:
- پست: 4114
- تاریخ عضویت: سهشنبه 11 بهمن 1384, 6:16 pm
- سپاسهای ارسالی: 4500 بار
- سپاسهای دریافتی: 4323 بار
- تماس:
mohsen1001,
اتومبيل پرايد من با اين که من خيلي مراعات مي کنم و 16000 KM هم بيشتر کار نکرده، داراي انبوهي از مشکلات ريز و درشت هست:
شکسته شدن ضامن تنظيم آينه ي بغل (همان روز تحويل و بدون خشونت فورن شکست)
خراب بودن قفل صندوق عقب (همان روز تحويل)
شکسته شدن اهرم نگهدارنده ي کاپوت
گير کردن قفل يکي از درها
خراب بودن سيستم CLC (تا الان حسابي اذيتم کرده)
خراب شدن راديو (پخش سالمه)
به صدا افتادن شديد جلو داشبرد و چراغ سقف
کار نکردن اهرم باز کننده ي درب باک از داخل
خراب شدن شيشه هاي برقي
و . . .
اتومبيل پرايد من با اين که من خيلي مراعات مي کنم و 16000 KM هم بيشتر کار نکرده، داراي انبوهي از مشکلات ريز و درشت هست:
شکسته شدن ضامن تنظيم آينه ي بغل (همان روز تحويل و بدون خشونت فورن شکست)
خراب بودن قفل صندوق عقب (همان روز تحويل)
شکسته شدن اهرم نگهدارنده ي کاپوت
گير کردن قفل يکي از درها
خراب بودن سيستم CLC (تا الان حسابي اذيتم کرده)
خراب شدن راديو (پخش سالمه)
به صدا افتادن شديد جلو داشبرد و چراغ سقف
کار نکردن اهرم باز کننده ي درب باک از داخل
خراب شدن شيشه هاي برقي
و . . .

[External Link Removed for Guests]
-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس: