آموزش کيوکشين کاراته

در اين بخش ميتوانيد درباره كليه مسائل ورزشي به بحث بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

آموزش کيوکشين کاراته

پست توسط mirax42xa »

سلام دوستان گرامی امید وارم خوب خرم باشید من می خواستم بدن سازی و تمام تنینک های دست و پا و کاتا رو به شما آموزش بدم و نمی خوام جسارت کنم به اونای که استاد کیوکشین کاراته هستن بیایین تبادلی کار کنیم هر چی من بلد اینجا آموزش می دم هر چی شما بلدین لطف کنید در این تایپیک ذکر کنید اگر دوست دارین من از فردا کارمو شروع می کنم اگر نه یا علی :grin: فعلا" بای
در آخر هر چی بیشتر شما نظر بدین مفاهیم بیشتری می نویسم و فقط دوست دارم بدونم مفوافقین یا منافق یا علی :D
New Member
پست: 14
تاریخ عضویت: شنبه 14 اردیبهشت 1387, 3:21 pm

پست توسط persianpanter »

من كان ذن ريو كار ميكنم.دستت درد نكنه كار خوبي ميكني و من موافقم.فقط قبلش درباره سبكت و ويژگيهاش بيشتر توضيح بده .چه كمربندي هستي؟
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

سلام اول از همه اسمم علي هست کيوکشين سبک ايچي گيکي من براي کمر بند کار نمي کنم الان بايد دان يک داشته باشم ولي خودم نخواستم کمر بند بگيرم بيشتر استعداد من تو مبارزه هست 4 ساله مشغول کار کردم تو اين سبک هستم و مي تونم بگم تنها سبکي که برتري به رشته هاي رزمي ديگه داره کمر بند نگرفتن من به اين دليل اشتباه هست که يک غرور مياره .2. همه ترسم اينه که از کمربند پايينتر کتک بخورم 3. هر وقط واقعا" از نظر جسماني و نيروي ذهني آماده شدم شايد کمر بند بگيرم.4. حوصله ياد دادن به کمر بند پايينتر از خودمو ندارم ولي کمر بند گرفت يک سري خوبي ها هم دار از جمله تکنيکاتو سيع مي کني بهتر بزني و.... خوشحال شدم تا فردا باي
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

کمر بند آبي دارم من انتظار بيشتري داشتم ولي خوب باشه مي نويسم تا ببينم بيشتر از اين يار گيرم مياد يا نه
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

به نا خدا
اول نرمش مي کنيم 15 تا 20 دقيقه البته اوناي که حرفه اي ترن بدويد
بعد تمام نرمشاي که مفاصل درگير اونهاست رو گرم کنيد
حالا مي ريم سراغ بدن سازي :m:a
اول دراز بکشيد و گردن را تا جاي که سينه شکم رو مي بينيد بياريد بالا حالا گردن رو به چپ و راست بچرخونيد بعد از گرفتن ماهيچه گردن . گردن رو بالا وپايين کنيد اگر درست اين تمرين رو انجام داده باشين براي بار اول احساس مي کنيد زبونتون داره مياد تو حلقتون.
حالا دراز ونشت اول معموليش رو برين 50 تا 80 تا . حالا بخوابيد و خوب ماساج بدين شکم رو .حالا با چرخش به طرفين 40تا50 . دوباره ماساج بدين . حالا دستهارو زير باسن ببريد همينجور که خوابيديد پاها و سر رو30سانت از زمين بياريد بالا 1 دقيقه صبر کنيد اين حرکت رو 2و3 بار انجام بدين حالا بعدي دراز نشست قدرتي : همينجور که معموليش مي رين حالا شکم رو صفت بگيرين و در هنگام رسيدن سر به زانو نفس رو محکم بيدن بيرو البته با دهن. دوباره دراز نشست رو برين البته اين بار موقع اومدن پاين چند لحظه صبر کنيد اينم 20 . خوب ماساج بدين :D

حالا مي رسيم به سينه ها. اول همون شنا معمولي رو برين هر چقدر تونستين . بعد دستهارو کمي جمع تر کنيد (با کف دست) اينم هر چقدر تونستين برين . حالا مشت بگيرين و توجه کنيد که با دو سر سيکن همون مشت برين اگر اين کارو بکنيد سر دو سيکن رو سفت مي کنيد . حرکت بعد گاري اين حرکت دو نفره انجام مي شه طوري که يک نفر پا شمارو مي گيره و شما بايد رو دست راه بريد روزاي اول با کف دست . روزاي بعد بايد با مشت برين اينکار خيلي فشار رو دست و سينه و کتفها داره.

تمرين بعد . حرکت کتف.معمولي وايسن و دست هارو جلوي سينه قرار بدين کمي خم باشه دست بايد کنار هم باشن هر يک دقيقه يک بار دستها کمي از هم باز مي شن تا ده شماره شما بايد جوري تنظيم کنيد که دستها کامل باز شن يعني وقتي کامل باز شد بايد دستها راست همديگه قرار داشته باشن بعد دوباره با ده شمارش که هر کدوم ده دقيقه وقت مي گيره تا برگدن سر جاي خودشون.

حالا مي ريم سراغ پا : اول دل پا . خوب اول 20 دقيقه رقص پا يا درجا برين تا خوب ماهيچه دل پا بگيره بعد دست هارو به ستون يا ديوار بگيريد حالا پاي چپ رو به عقب کشيده و با دست ديگري اون پا رو بگيرين حالا رو سينه پا بلند بشين مثل حال درجا ولي اينبار با يک پا اينم 2 تا 3 دقيقه بکنيد حالا بر عکس.


حالا مي ريم سراغ رونها . فکر کنم همه مي فهمين اسکات چيه 200 تا 300 اسکات برين هر کي نمي فهمه بگين تا تو تايپيک بعدي ذکر کنم خوب که پاها گرم شد مي ريم سر حرکت صندلي به ديوار مثل حالتي که رو صندلي مي شينم بشنيد پاها 90 درجه کمر چسبيده به ديوار و سر پنجهاي پا رو مستقيم بگيريد و 1 دقيقه رو اين حال باشيد اين حرکت رو 3 بار تکرار کنيد هر يک دقيقه يک بار رونهارو ماساج بدين تا مي تونيد دقيقشو اضاف کنيد بعدها پاتون مي شه سنگ ديگه فکر نکم کسي بتون با گدان شمارو در مبارزه از پاي بندازه .

يک حرکت ديگه هست براي محکم شدن صورت و فک. دهان رو پر از آب کنيد تا 5 دقيه تا مي تونيد آب بچپونيد تو دهنتون حالا بدويد. بعد از 5 دقيقه آب رو خالي صورت رو ماساج بدين حالا تا قدرت دارين بزنيد زير گش خودتون اگر نمي تونيد به يکي از دوستاتون بگين اونقدر بزنه تا جاش سرخ بشه. بعد از گذشت 1 ماه شايدم کمتر پوست صورتون صقت مي شه

خوب ديگه براي امروز بسته يک کيوکشين کار خوب بايد بعد از گذشته 3 ماه بدنسازي بره سر حرکات و تکنيدهاي دست و پا
من فردا هم مي نويسم در باره تکنيکها خوب ديگه من برم خوشحال شدم يا علي :( :P :razz: :D
New Member
پست: 14
تاریخ عضویت: شنبه 14 اردیبهشت 1387, 3:21 pm

پست توسط persianpanter »

مطالبت قشنگه خسته نباشي.من هركسي رو كه ميشناسم به كمربند اهميت ميده اگر واقعا براي جلوگيري از مغرور شدن كمربند نميگيري قابل تحسين هستي.هر چه زودتر برو سر تكنيك !!!
Incredible Poster
Incredible Poster
نمایه کاربر
پست: 3047
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1384, 9:41 pm
سپاس‌های ارسالی: 58 بار
سپاس‌های دریافتی: 384 بار
تماس:

پست توسط Farhad3614 »

mirax42xa عزیز
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این تاپیک را باز کردید با عنوان کیوکوشین :D

رشته ورزشی بنده هم کیوکوشین "ماتسوشیما" هستش و در چند تاپیک مطالبی را نوشتم و فیلمهایی از مسابقات هم قرار دادم :D
در مورد کمربند هم کاملا هم عقیده هستیم ولی با این تفاوت که من از شکست نمیترسم :o
به نظر من با هر کمر بندی که دارید نباید از مبارزه فرار کرد و یا ترس داشت چون ترس در ورژش خصوصا رزمی, مانع از پیشرفت میشه پس هر فرصتی را که پیدا میکنید برید برای مبارزه و به کمربند طرف مقابلتون هم اصلا نگاه نکنید چون... :-)

تاپیکهای مزتبط:

سوگند نامه در کاراته
http://www.centralclubs.com/viewtopic.php?t=3311

کيو کوشين
http://www.centralclubs.com/viewtopic.php?t=7182

مجموعه فيلمهايي در رابطه با کيوکوشين کاراته Kyokushin
http://www.centralclubs.com/viewtopic.php?t=22060

.: كليدهاي موفقيت يك رزمي كار در مبارزه.(حتما بخوانيد) :.
http://www.centralclubs.com/viewtopic.php?t=13751


لطفا ادامه بدید :D

موفق باشید./
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

سلام farhad3614 عزيز

من از مبارزه نمي ترسم ترسم اينه که اگر غرور اوردم شکست بخورم در مبارزه. ماتسو شیما همون ايچي گيکي هيچ فرقي ندار فقط دوست دارم هر چي من مي دونم بنيوسم و هر چي ما بقي مي داند در اين تايپيک بنويسن مرسي ممنون از راهنمايت خوش حال شدم يا علي تا فردا

يچيز ديگه من امتحانم از شنبه اين هفت دار شروع مي شه اگر دير به دير مي نويسم ديگه به بزورگ واري خودتون ببخشيد :) :grin: :-D :D
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

مطالب بعدي
آموزش تکنيک هاي دست و پا
قوي کردن دست و پاها
نکات اصلي در مبارزه
آموزش کاتا از کمر بند زرد به بالا
بالا بردن نفس در مبارزه و...
:(
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

آموزش تکنيک ها

پست توسط mirax42xa »

سلام برم سر اصل متلب .
طریقه سوکی زدن .دست راست رو کاملا" مشت کرده و به جلو برده (دقت شود کمی خم باشه وگر نه بعد مدتی سر آرنجها آب میاره) و دست چپ رو باز مشت کرده و به عقب کشیده که زیر سینه باشه مطابق شکل زیر عمل کنید
[External Link Removed for Guests]

طریقه مشت زدن وقتی شما با دو سر سیکن ضربه وارد می کنید هم ضربش بیشتر هم هم دردش ولی اگر اینجوری نباشه هیچ فایده ای نداری (شکل زیر)
[External Link Removed for Guests]
حالا می رسیم به پا
اول از همه ضربه مای گری:این ضربه باید با سینه پا زده بشه به جناق سینه حریف برخورد کنه یا به سر حریف
[External Link Removed for Guests]
اینم ضربه درست مای گری جودان
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
ضربه گدان: باید با چرخش بدن با ساق به روی ران حریف زده بشه می تونید با روی پا هم بزنید ولی فقط می سوزونه و وقطی ضربه کاری باشه حریف فکرش نسبت به شما عوض می شه
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
ضربه مواشی جودان: با روی پا به گیچ گاه حریف
[External Link Removed for Guests]
ضربه هیزا گری : با زانو به شکم . بغل شکم . ضربه به سر حریف
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
ضربه مواشی گری:با سینه پا به گیچ گاه حریف
[External Link Removed for Guests]
ضربه اشیرو گری : با تیغه پا به جناق
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
ضربه یوکو گری: با تیغخ پا به سر حریف
[External Link Removed for Guests]
url=http://www.postimage.org/image.php?v=aV2PcVOJ]تصویر[/ur[l]
ضربه شیتا :با سر سیکن به جناق حریف
url=http://www.postimage.org/image.php?v=aV2PdGcr]تصویر[/ur[l]
اینم چنتا ضربه دیگه
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
خود گارد البته دستها باید کمی بالتر باشه
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
خوب اینم تریقه درست بستن کمر بند
[External Link Removed for Guests]
اینم حالات ایستادن و نشت در کیوکشین
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

خوب اميد وارم تا الان تونسته باشم يک کمکي بکنم فعلا" باي :D
دفعه بعد 4 دفاع رو مي زاريم تو تايپيک :grin:
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 28
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387, 6:13 pm
سپاس‌های دریافتی: 7 بار

پست توسط mirax42xa »

سلام دوست عزيز farhad 3614 مطالبت تئوريت واقعا" عالي بود من زياد تئوري حاليم نيست چيزي که دارم فقط تجربه تجربه همين و بس. http://www.centralclubs.com/viewtopic.php?t=7182 ما بقي دوستان عزيز حتما" اين مطالب رو بخونن چون واقعا" چيزاي قشنگي توش نوشته شده بود يچيز ديگه فکر کنم اين تايپيک زياد مورد توجه نيست ولي من هر چي بلدم مي نويسم شايد روزي بدرد يکي خورد پدر بيامورزي بهمون گفت يا علي ما که رفتيم ولي حتما اين تايپيک رو تمومش مي کنم :) :-) :m:a
ارسال پست

بازگشت به “انجمن ورزش”