
مدیركلدفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت صنایع و معادن با بیاناین مطلب به «دنیای اقتصاد» گفت: طبق آخرین آمار موجود، میزان شکایتمشتریان از تندر-90 ایران خودرو و پارس خودرو کاهش یافته، چراکه این دوشرکت دیگر مانند گذشته، تعهدات عقب افتاده چندانی در قبال این محصولندارند.
مهدی داداشی در عین حال با تاکید بر اینکه هنوز هم مشتریاننسبت به تاخیر تندر-90 شاکی هستند، افزود: شکایاتی که در زمینه خودروهایداخلی به وزارت صنایع میرسد، موارد مختلفی نظیر تعهدات عقب افتاده، کیفیتو خدمات پس از فروش را شامل میشود، این در شرایطی است که شکایات صورتگرفته از تندر، به تعهدات عقب افتاده این محصول مربوط است.
وی باتاکید بر اینکه تندر-90 دیگر در راس شکایات مشتریان قرار ندارد، گفت: درحال حاضر پژو 405 پرشکایتترین خودرو به حساب آمده و پراید نیز در مکانبعدی قرار دارد.
به گفته داداشی، عمده شکایاتی که مشتریان از این دو محصول دارند، به کیفیت آنها مربوط میشود.
اظهاراتمدیرکل دفتر پاسخگویی به شکایات وزارت صنایع، در حالی است که پرایدپرتیراژترین و پرفروشترین خودرو کشور محسوب میشود و پژو 405 نیز از لحاظتیراژ و فروش، دومین محصول خودروسازی و بازار ایران به حساب میآید.
[COLOR=#000000]هردو محصول جزو پلت فرمهای قدیمی و فراموش شده شرکتهای مادر خود هستند،اما با این حال طرفداران زیادی در بازار خودرو ایران دارند. طبق اظهاراتداداشی، تندر-90 نیز هر چند به لحاظ کیفی، شکایت خاصی از آن به وزارتصنایع نرسیده، اما با توجه به اوضاع نامناسب تولید و رفع نشدن تعهدات اینمحصول، هنوز تندر از لیست خودروهای تحت شکایت مشتریان خارج نشده است. نظر یادتون نره







