تبدیل توئیتر، یوتیوب، فیس‌بوک و فلیکر به پرسنل ویژه ارتش آمر

در اين بخش مي‌توانيد در مورد اخبار و حوادث روز به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
Captain I
Captain I
نمایه کاربر
پست: 1929
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹, ۹:۰۱ ب.ظ
محل اقامت: IRAN
سپاس‌های ارسالی: 2144 بار
سپاس‌های دریافتی: 7630 بار
تماس:

تبدیل توئیتر، یوتیوب، فیس‌بوک و فلیکر به پرسنل ویژه ارتش آمر

پست توسط HORLIKAN »

تصویر
ارتش آمریکا در گزارشی تأکید کرد که از توییتر ، فیس بوک ،یوتیوب و فلیکر برای جذب مخاطب و شناسایی افراد برای ارتش آمریکا استفاده می کند.

به گزارش گرداب، "جان اف. کیربی" کاپیتان نیروی دریایی آمریکا و دستیار ویژه روابط عمومی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در امور رسانه‌های اجتماعی، در گزارشی استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و آنلاین این نهاد نظامی را در سال 2010، منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است: وب سایت رسمی ستاد مشترک ارتش آمریکا در ماه فوریه 2010 بین 40 الی 55 هزار نفر در روز بازدید‌کننده داشته است.

این وب سایت شامل گزارش‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های سرویس مطبوعاتی نیروهای آمریکایی، ‌جعبه عکس فلیکر، فیلم‌های ویدئویی و اطلاعات عمومی در مورد ستاد مشترک است و در آوریل 2009 آغاز به کار کرده است.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به سایت توئیتر نوشته شده است: دریادار "مایک مولن" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، بیش از 16 هزار نفر در صفحه توئیتر خود عضو دارد که در ماه فوریه، 140 پیام درباره رویدادهای مربوط به جهان و خودش ارسال کرده است. تصاویر و لینک‌های مربوط به دیگر وب‌سایت‌های اجتماعی نیز در صفحه توئیتر مولن قرار داده شده است که در ماه آوریل سال 2009 آغاز به کار کرده است.

در ادامه این آمارها همچنین آمده است بیش از 8600 نفر با عضویت در صفحه فیس بوک رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از گزارش‌ها، تصاویر، مصاحبه‌ها و فیلم‌های ویدئویی دریادار مایک مولن در رویدادهای مختلف استفاده کرده‌اند. این صفحه نیز در ماه جولای سال 2009 آغاز بکار کرده است که طرفداران در مورد هر کدام از این مطالب ارسالی نظر می‌دهند، اما رئیس ستاد مشترک، پاسخی به سؤالات و یا اظهارات آنها نداده است.

این گزارش در ادامه افزوده است، رئیس ستاد مشترک یک بخش ویدئویی در صفحه یوتیوب پنتاگون دارد که در جولای سال 2009 آغاز بکار کرده و در آن قطعاتی ویدئویی از مایک مولن قرار داده شده است که در ماه فوریه 2010 بیش از 16900 بار دانلود شده است.

در بخش دیگری از این گزارش اشاره شده که بیش از 16900 بار نیز نسخه‌هایی از فایل‌های ویدئویی و صوتی ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا در سایت آی‌تیونز دانلود شده که این سایت نیز در ماه جولای سال 2009 آغاز بکار کرده است.

این گزارش افزوده است: بیش از 31000 هزار نفر نیز در هر ماه از صفحه تصاویر فلیکر بازدید کرده‌اند.

سایت فلیکر که در ماه سپتامبر سال 2009 آغاز بکار کرده، صفحه‌ای برای اشتراک تصاویر است و در آن تمام تصاویر رئیس ستاد مشترک که توسط عکاس رسمی‌اش تهیه شده قرار داده شده است.

فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اشتراک‌گذاری تصاویر است که به عنوان یکی از سایت‌های مهم وب شناخته می‌شود. این سایت در اقدام جدید خود امکان اشتراک فیلم را نیز به امکانات خود افزوده‌ است.

در پایان این گزارش آماری تأکید شده که وبلاگ رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز بیش از 35000 هزار نفر بازدید کننده در هر روز دارد.

در وبلاگ وزارت دفاع آمریکا که در ماه نوامبر سال 2009 آغاز به کار کرده، صفحه‌ای نیز برای رئیس ستاد مشترک اختصاص داده شده است که سخنرانی‌ها و نامه‌های او در این قسمت قرار داده می‌شوند.

به‌طور کلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برای انتشار اطلاعات و همچنین جمع‌‌آوری نظرات بیان شده در مورد این اطلاعات استفاده می‌کند، بدین ترتیب وی می‌تواند تأثیرگذاری پیام‌ها را سنجیده و همچنین مسائل رایج در افکار عمومی را شناسایی کند.

در بخش دیگری از این گزارش توصیه شده است که کمبود فعالیت متقابل رسمی در وب‌سایت‌های ریاست ستاد مشترک، باعث کاهش تأثیرگذاری آنها شده و در نتیجه دستیابی به هدف این نوع فعالیت‌های رسانه‌ای با شکست مواجه می‌شود.
بزرگ ترين گناه ترس است .

امام علي (عليه السلام)

________________________



 
 
ارسال پست

بازگشت به “اخبار و حوادث”