متاسفته این طرح در ابندا جزء طرح های تحقیقاتی و پروتتوتایپ بود(همراه با طرح وانت 405 وسمند-اگر اشتباه نکنم سال 1385یا 1386)
اما با جدی شدن بحث خارج کردن پراید از خط تولید در اینده نزدیک ،سایپا پرونده وانت پراید رو برای جبران کاهش نیاز به لوازم یدکی پراید بعد بسته شدن خط نولیدش ،روی کار اورده به طوری که سال بعد این خودرو در خیابانئها خواهد بود!
در مورد بحث توان فنی پراید برای تبدیل به وانت شدن:مطمئنا شاسی تقویت خواهد شد.گیربکس ، ضرایبش تغییر و تقویت خواهد کرد و دیفرانسیل به عقب منتقل خواهد شد. موتور فعلی پراید توانایی حمل بار (در صورت تغییر گیربگس) تا 400 کیلو رو خواهد داشت.
برای مدیران سایپا متاسفم که کاری جز توسعه 1پلت فرم بسیار قدیمی و غیر استاندارد ندارند و با قدرتشون در وزارت صنایع،حتی اجازه تولید خودرو به مراتب ایمن تر و بروزتر و با کیفیت تر وطنی(کمپانی منصوری) رو به قیمت پراید در ایران نمیدهند

"هرکس از راه رسید نانش دهید و از ایمانش مپرسید . چه ، آنکس که به درگاه باریتعالی به جان ارزد ، قطعا بر سفره بوالحسن به نان ارزد "
( شیخ ابوالحسن خرقانی )