آمار مربوط به ایمیل مارکتینگ

در اين بخش مي‌توانيد در مورد ديگر مباحث کامپيوتر به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MASTER, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 2
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲, ۱۲:۳۱ ق.ظ
تماس:

آمار مربوط به ایمیل مارکتینگ

پست توسط pooyaroohi »

[FONT=Droid Arabic Naskh, Tahoma, arial, sans-serif] [External Link Removed for Guests]   [FONT=Droid Arabic Naskh, Tahoma, arial, sans-serif][COLOR=#0e0500]
  • 44 درصد از دریافت کنندگان ایمیل ها در یک سال اخیر حداقل یک خرید از این طریق انجام داده اند
  • 33 درصد از دریافت کنندگان، ایمیل ها را فقط براساس جذابیت عناوین آنها باز می کنند
  • ایمیل های با عناوین زیر 10 کارکتر 58% بیشتر از عناوین طولانی ترین باز می شوند
  • عناوین شخصی سازی شده 22% بیشتر از سایر عناوین باز می شوند
  • برای کسب کارهای B2B عناوینی که در آنها از کلمات پول، درآمد و سود استفاده شده بهترین کارایی را دارند
  • ایمیل های ارسالی در روزهای شنبه بهترین سودآوری را داشته اند
  • خانم ها 10 درصد بیشتر از آقایان ایمیل ها را باز می کنند
  • بودجه های کسب و کارها برای [External Link Removed for Guests] در دنیا هر سال 10 درصد افزایش پیدا می کند
  • 40 درصد از کسب و کارها می گویند سرنخ های بازاریابی ایجاد شده توسط [External Link Removed for Guests] از کیفیت بالایی برخوردار است
  • به ازای یک تومان سرمایه گذاری در [External Link Removed for Guests] شما 44.25 تومان برگشت سرمایه خواهید داشت
[External Link Removed for Guests]


   
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه در مورد کامپيوتر”