Mohsen1001, جان متاسفانه من نمي تونم به اون سايتي كه گذاشتيد برم واين ارور رو ميده:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
اگه امكانش هست راهنمائيم كنيد
»»» مشخصات فني سيتروئن ژيــــان «««
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

- پست: 250
- تاریخ عضویت: جمعه ۱۰ آذر ۱۳۸۵, ۱۱:۰۲ ق.ظ
- سپاسهای دریافتی: 11 بار

-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس:

- پست: 250
- تاریخ عضویت: جمعه ۱۰ آذر ۱۳۸۵, ۱۱:۰۲ ق.ظ
- سپاسهای دریافتی: 11 بار
واقعا حيف شد كه ژيان ديگر توليد نمي شود مصرف اين ماشين هنوز هم از كمترين ها است تنظيم نور از داخل ، هندل ، قفل ترمز دستي، توان حمل بار حتي تير آهن ، سرعت واقعي 130 كيلومتر در ساعت ، ميتر سوخت خطي داراي دقت بالا، نداشتن رادياتور ، قدرت مانور بالا در ناهمواري ، برف ، پيچ ، جاده لغزنده ، سبك ، فرمان عين ديزل ( قول دوست خدا بيامرزم ) ، كروكي ، شيطانك برداشت بنزين موتور خاموش از بغل كاربراتور ، آلياژ بينظير در كليه قطعات موتور و گيربكس و بخصوص پلوس ، سيستم خنك كنندگي ، گردش روغن ( مثل ديزل ) ، كفشك هاي ترمز جلو 10 سال يكبار هم شايد نياز به تعويض نداشته باشند ، ترمز واقعي بدون نياز به بوستر ( ژيان بوستر ندارد ) و هزاران محسنات ديگر كه حالا حالا ها بايد كارشناسان بيايند و توضيح دهند اين تايپيك دمش گرم كه به ژيان تعلق گرفت تا نمادي از مظلوميت از دست رفته اين رخش جاده هاي ايران در دهه هاي 50 و 60 باشد .


