
ولستر داخل خوشساختی دارد و صفحه لمسی ۷ اینچ بکار رفته در داشبورد، حواس شما را از پلاستیکهای سخت بکار رفته در داخل خودرو پرت میکند. فضای صندوق ولستر در نوع خود، خیلی خوب است. اما نمیتوان گفت که فضای داخل هم به همان خوبی است. منتقدان بر این نظرند که فضای جلوی پا در صندلیهای عقب خوب است، اما به خاطر سقف شیبدار آن، تنها کودکان میتوانند از فضای بالای سرشان راضی باشند. فضای پای این خودرو برای افراد بلند قد خیلی مناسب نیست. فقدان سانروف یکی از کمبودهای هیوندای ولستر به شمار میرود.

سواری این خودرو خیلی نرم نیست، اما در مسیرهای هموار کاملا راضیکننده است و میزان صدای ورودی به خودرو در سرعت پایین، بسیار پایین است. با این حال، منتقدان پس از رانندگی با این خودرو به عنوان یک خودرو اسپرت، احساس خوبی نداشتند. اگرچه فرمان تیز و نرمی دارد، اما هنگام دور زدن با سرعت نسبتا بالا، خیلی راحت دور نمیزند. صدای جاده و باد در سرعتهای بالاتر در داخل خودرو شنیده میشود که باعث میشود راننده در این خودرو به اندازه رقیبهای اروپاییاش راحت نباشد. اما خبر خوب این است که مدل توربو شارژ ولستر اساسا این مورد را اصلاح کرده است. همچنین سیستم تعلیق خودرو بهتر شده و عملکرد فرمان آن بهبود یافته است. با این حال قیمت آن کمی زیاد است. نکته مثبت این خودرو این است که خودرو ولستر یکی از سریعترین خودروهای کوپهای است که میتوانید خریداری کنید.

برای خواندن ادامه این مطلب به سایت شرکت [External Link Removed for Guests] و یا لینک زیر مراجعه نمایید.
[External Link Removed for Guests]
https://telegram.me/HamrahMechanic