اول يه عكس ازش ببينيم
حالا بريم سراغ مشخصات فني:
Hybrid Synergy Drive
اول موتور بنزيني :
نوع موتور:
Aluminum double overhead cam يا به اختصار (DOHC) داراي 4 سيلندر و 16سوپاپ به صورت VVT-i
حجم موتور:
1497 سي سي
نسبت تراكم:
13.0:1
سيستم مكش:
چند نقطه اي EFI به همراه سيستم دستگاه كنترل سوخت هوشمند (ETCS-i)
سيستم احتراق موتور:
الكترونيكي به همراه سيستم احتراق مستقيم تويوتا (TDI)
توان خروجي:
76 اسب بخار در 5000 دور در دقيقه (57 كيلو وات در 5000 دور در دقيقه)
تورك:
111 نيوتون متر در 4200 دور در دقيقه
ميزان تشعشع امواج:
استفاده از نوعي تكنولوژي پيشرفته كه ميزان تشعشع امواج رو به صفر ميرسونه (AT-PZEV)
حالا با موتور برقي
نوع موتور:
آهنرباي برق متناوب دائمي
قدرت خروجي:
67 اسب بخار در 1200 تا 1540 دور در دقيقه (50 كيلو وات در 1200 تا 1540 دور در دقيقه)
تورك:
400 نيوتن متر در 0 تا 1200 دور در دقيقه
ولتاژ:
حداكثر 500 ولت
باطري:
نوع:
Sealed Nickel-Metal Hydride Ni-MH
قدرت خروجي:
28 اسب بخار يا 21 كيلو وات
ولتاژ:
201.6 وات
قدرت خالص سيستم هايبريد:
110 اسب بخار يا 82 كيلو وات
گيربکس:
گيربکس الكترونيكي پيوسته متغير (ECVT)
سيستم تعليق:
جلو:
سيستم تعليق مك فرسون به همراه پايدار ساز
عقب:
ستون هاي پيچشي به همراه پايدار ساز
سيستم هدايت(ناو بري):
Rack-and-pinion with electric power-assist
و اما ترمزها:
ترمزها به همراه نيروي كمكي در جلو به صورت ديسك هاي خنك شونده و در عقب به صورت لنتي.به همراه سيستم ABS و سيستم يكپارچه ي احيا كننده ي ترمز ها
ابعاد تايرها: به صورت 185/65R15
و اما عكس هاي ماشين:
نماي خارجي:
تويوتا پريوس به همراه پكيج قابل دسترسي:
رينگ هاي استاندارد 15 اينچي:
نماي داخلي:
سيستم كليد هوشمند:
سر انجام سيستم Hybrid Synergy Drive
با تشکر از ارش دوست خوبم
تيونينگ تاک


