اتومبیلی دوازده سیلندر که با عنوان یک سوپر اسپرت مدرن با طراحی کلاسیک توجه بسیاری از مخاطبان نماشگاه را به سوی خود جلب کرد . به عقیده کارشناسان صنعت خودرو پژو 907 بهترین سوپر اسپرتی هست که تا به حال ساخته شده و با مهارت هرچه تمام , فن آوری های پیشرفته روز را یک طراحی زیبا در هم آمیخته است . آنان همچنین معتقدند این اتومبیل پاسخی است که از سوی پژو برای سوپر اسپرت ((مرسدس – مک لارن SLR ))در نظر گرفته شده است .
برخلاف دیگر مدل های مفهومی پژو نظیر پروکسیما , اکسیا , Quasar و 4002 که در سالهای گذشته ساخته شدند پژو 907 یک ک.په GT است که به صورت موتور جلو دیفرانسیل عقب ساخته شده و طراحی آن با نظری به گذشته , حال و آینده صورت گرفته است .
((پژو 907)) همچون اکثر کوپه های اسپرت دو نفره از یک کاپوت بلند و زیبا , کابین رو به عقب و انتهای کوتاه برخوردار است.
این اتومبیل نیروی خود را از یک موتور 12 سیلندر وی – شکل و 48 سوپاپه به حجم 6 لیتر به قدرت 500 اسب بخار میگیرد که به طولی در پشت محور جلو نصب شده است. برای انتقال نیروی موتور به چرخهای عقب اتومبیل نیز یک گیربکس شش دنده در نظر گرفته شده که آن هم به صورت طولی و در جلوی محور عقب قرار گرفته است. فاصله بین دو محور جلو و عقب پژو 907 برابر با 2/5 متر, طول آن 37/4 متر , عرض آن 88/1 متر و ارتفاع آن 21/1 متر تعیین شده است . ضمن آنکه دو فرد بزرگسال برای نشستن در اتاق فضای کافی و راحتی را برخوردارند.
بدنه پژو 907 از جنس الیاف کربن ساخته شده و سیستم تعلیق آن در هر چهار چرخ مستقل بوده و از نوع بازوهای جناغی دوگانه انتخاب شده است . یکی از ویژگی های ظاهری 907 صفحه ای شیشه ای است که بر روی کاپوت نصب شده و دوازده ورودی ترومپت شکل بخشی مربوط به موتور را نشان میدهد و جالب تر از همه این که سقف و شیشه جلو بصورت یکپارچه شاخته شده اند , و از نظر هماهنگی بسیار خوب جلوه میدهد . ورودیهای متعدد هوا بر روی گلگیرهای عقب , نزدیک به سقف شیشه ای , قرار گرفته اند و یک اسپویلر جمع شونده نیز بر روی در عقب نصب شده است.از هر طرف ماشین و در زیر گلگیرهای جلو دو لوله اگزوز آبکروم کاری شده بیرون آمده اند و بر جذابیت ظاهری اتومبیل افزوده اند.
پژو 907 بر روی چرخهایی به قطر 18 اینچ و لاستیک های ساخت میشلن به ابعاد 275/40R18 در جلو و 345/35R18 در عقب حرکت خواهد کرد.بدنه این اتومبیل به رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده و برای روکش صندلی ها و فضای داخلی آن از چرم قهوه ای و تزئینات خاکستری رنگ استغاده شده است . غربیلک فرمان و دسته دنده پژو 907 هم بوسیله چوب واقعی روکش شده اند . صفحه نشان دهنده های داشبرد 907 دیجیتالی است اما اطلاعات مورد نیاز به صورت آنالوگ به نمایش گذاشته میشوند . کنسول مرکزی اتومبیل نیز به یک کامپیوتر شخصی شامل GPS,MP3 و سایر سیستم های ضروری متصل شده اند.
طراحان پژو همچنین یک فضای مخصوص برای جا دادن لوازم سرنشینان در داخل اتاق در نظر گرفته اند . وزن کل پژو907 حدود 1400 کیلوگرم اعلام شده .
پژو 907
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

- پست: 423
- تاریخ عضویت: شنبه ۹ دی ۱۳۸۵, ۸:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 7 بار
- سپاسهای دریافتی: 264 بار

- پست: 205
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۵, ۱۲:۰۸ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 3 بار
- سپاسهای دریافتی: 26 بار
- تماس:

- پست: 15899
- تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۷:۵۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 72687 بار
- سپاسهای دریافتی: 31681 بار
- تماس:
sezar & sanaz جان
لطفا از کليد سپاس استفاده کنيد
لطفا از کليد سپاس استفاده کنيد

زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]
لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد

- پست: 205
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۵, ۱۲:۰۸ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 3 بار
- سپاسهای دریافتی: 26 بار
- تماس:
