Mustang GT تيون شده توسط GeigerCars.de

در اين بخش انواع خودروها معرفي مي‌شوند

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1474 بار
تماس:

Mustang GT تيون شده توسط GeigerCars.de

پست توسط Mohsen1001 »

با سلام خدمت دوستان... :D

ايندفعه ميخوام يه امريکايي اسپورت شده معرفي کنيم که واقعا هم بدجوري دلبري ميکنه ، بله اون چيزي نيست جز فورد موستانگ GT 520 که توسط شرکت GeigerCars.de خفن تيون شده.

The Power Of Orange: GeigerCars.de Mustang GT 520

اين شرکت با انجام عملياتي خاص بر روي اين ماشين قدرت اون رو به 520hp / 382.7 kW و تاپ اسپيد 287 کيلومتر در ساعت رسونده است.
اما فقط به اين قضيه بسنده نکرده و ظاهر و داخل را هم تغييراتي داده (در ادامه توضيح خواهم داد) تا اون رو به يک موجود بي رغيب تبديل کنه.

تصویر

اما کارهايي که روي اين ماشين انجام شده :

استفاده از يک موتور V8 با حجم 5.2 ليتر (در مدل پايه 4.6 ليتري بوده) مجهز به سوپرشارژر و اينترکولر ، کم شفت هاي اسپرت ، سيستم exhast اسپرت پر قدرت تمام استيل به همراه منيفولد قدرتمند و کاتاليستهاي اهني.
حداکثر تورک ان که 563 نيوتون متر ميباشد در دور 4,730 rpm بدست ميايد. اين قدرت با يک گيرباکس 6 سرعته دستي بهمراه کلاچ اسپرت همراه ميشود که اين ماشين رو در 4.2 ثانيه به سرعت 100 کيلومتر در ساعت ميرساند.
براي سيستم خنک کننده و اينتيک اين غول هم شرکت تيونر Munich يک هود و ف_ * ل*_ ت ر هواي بزرگ اسپرت ارائه داده است.

تصویر

از نواوري هاي اين شرکت اين است که با استفاده از يک کيت بدنه خاص اين ماشين رو به هر دو حالت بدنه کانورتبل و کوپه تبديل کرده است.
همچنين با بکارگيري سپر جلو بهمراه قسمت بزرگ ورودي هوا براي رادياتور و ديسک هاي ترمز ، خنک کردن اين قسمتها را تا حد زيادي افزايش بخشيده و بوسيله تغيير اين سپر از ليفت اکسل جلو ممانعت شده.
يک عدد بال براي عقب اين ماشين طراحي شده که تنظيم شونده هم است.

تصویر
تصویر

رينگ و لاستيکهاي جلو با سايز 9Jx20, 255/35 ZR 20 و در عقب با سايز 10Jx20 , 285/30 ZR 20 ميباشد.
براي متوقف کردن اين موستانگ از ترمز هاي قدرتمندي مجهز به ديسکهاي خنک شونده و سوراخدار با سايز 355x32 mm و 4 پيستون با کاليبرهاي الومينيومي در جلو استفاده شده است.
بر روي سيستم تعليق ان هم فنرهايي با قابليت تنطيم شوندگي قرار داده شده که بطور هوشمند حداکثر در شرايط خاص تا 50 ميليمتر ارتفاع ماشين را کاهش ميدهد.

تصویر
تصویر

و اما سيستم صوتي و تصويري

با هد يونيت Alpine IVA-W200Ri که به يک PXA-H701 ديجيتال ساند پراسسور از همان کمپاني متصل شده است به همراه مبدل اي پاد “Drive&Play” و CDوDVD.
تامين صدا بعده يکسري امپ با کد Px300.4, Px600.2 , A6000GTI از شرکت JBL بهمراه اسپيکرهايي با قدرت 10000 وات ميباشد.
همچنين اين سيستم قادر به پخش 5.1 surround system نيز هست
اسپيکر ها در قسمت داشبورد ، درها و 2 سرنشين عقب قرار گرفته است.
قسمت صندوق عقب رو انگليسي ميگذارم :
trunk: Two W15GTI subwoofers as well as three C508GTI, two GTO804 and one C608 GTI loudspeaker systems guarantee exceptional listening pleasure.

تصویر
تصویر


خب اينم از موستانگ ، سعي کردم به بهترين نحو تاپيک رو ارائه کنم اگر کم و کاستي توي ترجمه داشت ببخشيد :-o
Captain II
Captain II
پست: 5149
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 6 بار
سپاس‌های دریافتی: 131 بار
تماس:

پست توسط DJ.HAMED »

من چقدر از اين ماشين خوشم مياد
ايول :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :) :) :) :) :) :) :) :razz: :razz:
Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 529
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۸۵, ۱۲:۱۱ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 42 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار
تماس:

پست توسط mach1 »

سلام
Mohsen1001 جان پیر شی ننه :) من که میمیرم برا موستانگ :-D
امریکن ماسل کار + تیونر آلمانی = هیولا :smile:
Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1474 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 »

mach1, خواهش ميکنم قابل نداشت :o
ارسال پست

بازگشت به “معرفي خودرو”