پرورش اندام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در اين بخش ميتوانيد درباره كليه مسائل ورزشي به بحث بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 29 مهر 1385, 2:50 am
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

پرورش اندام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پست توسط xxlsita »

سلام به همگي اميدوارم حالتون خوب باشه وخوش وسلامت باشين

ميگم اين سايت سنترال كلوپ در نوع خودش بي نظيره وهمه انجمني داره الا پرورش اندام اخه ميدونيد چيه من چند وقتيه كه اين رشته ورزشي را انتخاب كردم
ولي واسه راهنمائي در اين رشته سايتي را پيدا نكردم
از مديران محترم اين سايت و كاربران گرامي تقاضا دارم اگه سايت خوبي رو سراغ دارن بهم معرفي كنند يا اگه كسي از اين سايت اطلا عاتي در اين زمينه داره
تايپيكي بزنه به اين عنوان تا امثال من بتونند از تجربياتشون استفاده كنند :?
:-x :-o :-o :?
Captain
Captain
پست: 1086
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 آبان 1385, 12:38 am
محل اقامت: هرکجا هستم باشم آسمان مال من است ! ! !
سپاس‌های ارسالی: 103 بار
سپاس‌های دریافتی: 117 بار

پست توسط osilatoria »

چه سوالی دارین؟؟؟

مطرح کنید تا جواب داده بشه :-)
 تصویر 
Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 29 مهر 1385, 2:50 am
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

ممنونم ازتون

پست توسط xxlsita »

osilatoria نوشته شده:چه سوالی دارین؟؟؟

مطرح کنید تا جواب داده بشه :-)


من ميخوام بدنم را بيارم بالا يعني برم توي حجم اما نميدونم چيكار كنم يكي ميگه كراتين بخور يكي ميگه پروتئين بخور خلاصه گيج شدم يه برنامه ميخوام كه راهنمائيم كنه شما پيشنهادتون چيه ؟
واسه حجم دادن به اندام شما چي پيشنهاد ميكنيد
اصلا دستور خوردن اين مكمل ها چيه :? :? :?
Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 اسفند 1384, 2:15 am
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1474 بار
تماس:

Re: پرورش اندام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پست توسط Mohsen1001 »

xxlsita نوشته شده:سلام به همگي اميدوارم حالتون خوب باشه وخوش وسلامت باشين

ميگم اين سايت سنترال كلوپ در نوع خودش بي نظيره وهمه انجمني داره الا پرورش اندام اخه ميدونيد چيه من چند وقتيه كه اين رشته ورزشي را انتخاب كردم
ولي واسه راهنمائي در اين رشته سايتي را پيدا نكردم
از مديران محترم اين سايت و كاربران گرامي تقاضا دارم اگه سايت خوبي رو سراغ دارن بهم معرفي كنند يا اگه كسي از اين سايت اطلا عاتي در اين زمينه داره
تايپيكي بزنه به اين عنوان تا امثال من بتونند از تجربياتشون استفاده كنند :?
:-x :-o :-o :?

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

ميتونيد در اين سايتها اطلاعات خوبي رو دريافت کنيد مخصوصا اخري :-)
موفق باشيد:razz:
Administrator
Administrator
نمایه کاربر
پست: 15887
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1384, 7:51 pm
سپاس‌های ارسالی: 72642 بار
سپاس‌های دریافتی: 31670 بار
تماس:

پست توسط Mahdi1944 »

xxlsita جان
من مدتي دراين زمينه‌ها تحقيق مي‌کردم، به طور کلي استفاده از مکمل‌ها هيچ ضرري که نداشته باشند باعث تنبلي عضو مسول ساختن طبيعي اون ماده مي‌شه و استفاده نکردنشون بهتره
مثلا يکي از موادي که کمترين ضرر رو داره گلوتامين هست، اما اين ماده به طور طبيعي در بدن توليد مي‌شه که براي استحکام ماهيچه‌ها و ... کاربرد داره، اما مصرف اون باعث مي‌شه که توليد اون به صورت طبيعي کاهش پيدا کنه و مثلا زماني که اون رو ديگه استفاده نکنيد، به سرعت حجم ماهيچه‌ها کاهش پيدا ميکنه و همين خودش باعث برگشت شديد به حتي قبل از زمان شروع تمرينات ممکنه بشه (البته يکي از راهها اينه که به مرور مصرف رو کم کنيد تا بدن دوباره کمبود رو جبران کنه و ....)
اما مطمئن باشيد هيچ يک از اين مواد خالي از ضرر نيستند و به طور کلي استفاده نکردنشون بهتره
چيزي که من از مربيان اين رشته شنيدم اينه
براي حجمي کار کردن خوردن غذاهاي پروتئين دار مثل تخم مرغ و کلا خودن غذا به ميزان زياد و در کنار اون تمرينات منظم و سبک هست،

اين رو هم اضافه کنم، بنده فقط تحقيق مي‌کردم، اما شخصا به فعاليت مستمر در اين رشته اعتقادي ندارم (مثلا فردي وزنه 100 کيلويي رو بلند ميکنه، اما براي کارهاي روزمره حاضر نمي‌شه يک شي 50 کيلويي رو بلند کنه، چون غير اصولي هست و بدن رو از فرم خارج مي‌کنه و .... :eek: )
به طور کل هر ورزشي در حد نياز خوب هست، اما بايد هر کاري تاثيرش رو در زندگي روزمره بگذاره و کمکي بکنه در بهتر انجام دادن کارها، نه اينکه انسان رو محدود کنه و ....
موفق باشيد
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد


[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز

[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]

لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 29 مهر 1385, 2:50 am
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

دم شما گرم

پست توسط xxlsita »

Mahdi1944 نوشته شده:xxlsita جان
من مدتي دراين زمينه‌ها تحقيق مي‌کردم، به طور کلي استفاده از مکمل‌ها هيچ ضرري که نداشته باشند باعث تنبلي عضو مسول ساختن طبيعي اون ماده مي‌شه و استفاده نکردنشون بهتره
مثلا يکي از موادي که کمترين ضرر رو داره گلوتامين هست، اما اين ماده به طور طبيعي در بدن توليد مي‌شه که براي استحکام ماهيچه‌ها و ... کاربرد داره، اما مصرف اون باعث مي‌شه که توليد اون به صورت طبيعي کاهش پيدا کنه و مثلا زماني که اون رو ديگه استفاده نکنيد، به سرعت حجم ماهيچه‌ها کاهش پيدا ميکنه و همين خودش باعث برگشت شديد به حتي قبل از زمان شروع تمرينات ممکنه بشه (البته يکي از راهها اينه که به مرور مصرف رو کم کنيد تا بدن دوباره کمبود رو جبران کنه و ....)
اما مطمئن باشيد هيچ يک از اين مواد خالي از ضرر نيستند و به طور کلي استفاده نکردنشون بهتره
چيزي که من از مربيان اين رشته شنيدم اينه
براي حجمي کار کردن خوردن غذاهاي پروتئين دار مثل تخم مرغ و کلا خودن غذا به ميزان زياد و در کنار اون تمرينات منظم و سبک هست،

اين رو هم اضافه کنم، بنده فقط تحقيق مي‌کردم، اما شخصا به فعاليت مستمر در اين رشته اعتقادي ندارم (مثلا فردي وزنه 100 کيلويي رو بلند ميکنه، اما براي کارهاي روزمره حاضر نمي‌شه يک شي 50 کيلويي رو بلند کنه، چون غير اصولي هست و بدن رو از فرم خارج مي‌کنه و .... :eek: )
به طور کل هر ورزشي در حد نياز خوب هست، اما بايد هر کاري تاثيرش رو در زندگي روزمره بگذاره و کمکي بکنه در بهتر انجام دادن کارها، نه اينکه انسان رو محدود کنه و ....



از توضيحات كاملت ممنونم
بابا دست خوش :-( شما يه پارچه اوستائي ولي اقا مهدي توي اين رشته فقط فعاليت بدني يا خوردن غذا به نظر من جواب نميده قبول دارين ؟
ضمنا من صحبت از مكمل ها كردم نه قرص ها يا هورمن ها به نظر شما اقا مهدي مكمل غذائي يا چيزاي طبيعي مفيد نيستن ؟ اگه جوابتون مثبته چيو پيشنهاد ميكنيد به غير از غذا اخه مشكل اصلي من توي اين مقطعي كه هستم كم اوردنه يعني از نظر قدرت كم ميارم و زود خسته ميشم پيشنهادتون چيه ؟
ضمنا از توجه شما سپاسگذارم :(
موفق باشيد
Administrator
Administrator
نمایه کاربر
پست: 15887
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1384, 7:51 pm
سپاس‌های ارسالی: 72642 بار
سپاس‌های دریافتی: 31670 بار
تماس:

پست توسط Mahdi1944 »

xxlsita جان
همونطور که گفتم بنده خبره اين کار نيستم و فقط بنا به شرايط مدتي در اين زمينه تحقيق کردم، اما به طور کلي هورمونها بدون مجوز پزشک صدمات جبران ناپذيري رو ايجاد مي‌کنند، ممکنه بدون مصرف مواد مکمل، نيروزا، هومون و .... به سرعت بدن رشد نکنه و به قول معروف بدن نياره، اما اين رو هم در نظر داشته باشيد، هر چيزي که به راحتي به دست بياد خيلي راحت‌تر هم از بين مي‌ره، مثلا اگر شما از اين مواد استفاده کنيد ممکنه در 1 ماه پيشرفت ظاهري يک فرد 1 سال کار کرده رو داشته باشيد، اما اگر خدايي نکرده بيماري براي شما به وجود بياد که نتونيد اون ماده رو مصرف کنيد و يا مدتي اون رو قطع کنيد به وضعيت به مراتب بدتر از قبل از آغاز فعاليت‌ها خواهيد رسيد، در عوض کسي که به مرور خودش رو پرورش داده ممکنه چندين ماه هيچ تمريني نداشته باشه، اما پيشرفت حاصل شده ماندگار هست و خيلي دير ازبين مي‌ره
به هر حال فکر نمي‌کنم استفاده از اونها کار درستي باشه :-P
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد


[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز

[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]

لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
Captain
Captain
پست: 1086
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 آبان 1385, 12:38 am
محل اقامت: هرکجا هستم باشم آسمان مال من است ! ! !
سپاس‌های ارسالی: 103 بار
سپاس‌های دریافتی: 117 بار

پست توسط osilatoria »

xxlsita, بدون این مواد هم میشه حجم عضلانی خوبی داشت مگه 50 سال پیش از این خبر ها بود ؟؟؟؟

ولی حالا که خیلی اصرار دارید من کراتین رو به شما معرفی می کنم. کراتین بهترین مکمل غذایی در ورزش بدنسازی هست که باید به همراه پروتئین مصرف بشه.
کراتین یک پروتئین هست که در ساختار مو و ناخن و ... هم یافت میشه . کار کراتین این هست که جذب پروتئین رو در بدن افزایش میده.
در هر دوره شما باید 300 گرم کراتین رو به همراه 2 کیلوگرم پروتئین مصرف کنید. این نکته رو بگم که قبل از مصرف کراتین شما باید حتما قبل از اون حداقل به مدت 4 تا 6 ماه پرورش اندام کار کرده باشید و پس از این مدت که بدن شما به تمرینات عادت کرد دوره کراتین رو شروع کنید.

لازم به ذکر هست که مصرف بیش از حد کراتین سبب بیماری های کلیوی و کبدی می شود ولی مصرف یک دوره از اون عوارض خطرناکی نداره.

سوال دیگه ای هست در خدمت ام :-)
 تصویر 
Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 29 مهر 1385, 2:50 am
سپاس‌های ارسالی: 5 بار
سپاس‌های دریافتی: 2 بار

پست توسط xxlsita »

سلام به همگي اميدوارم خوب وخوش باشين بچه ها من دنبال يه سايت بروز شده پرورش اندام ميگردم اگه سراغ دارين راهنمائيم كنيد :smile:

سايت هائي كه بازديد كردم همگي مال چند سال پيشه مطالبشون :?

:-o :-o :-o
  ها را بايد  
New Member
نمایه کاربر
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه 26 خرداد 1386, 12:54 pm
تماس:

پست توسط Mo3eN DrUg »

سلام دوست عزیز/ من به تازگی عضو شدم و امیدوارم شما و سایر دوستان و علاقه مندان به پرورش اندان بتونن اینجا با همدیگه تبادل نظر کنن و از تجربیات هم
استفاده کنیم.
من محسن حسنی(مربی رسمی فدراسیون پرورش اندام) دارای 8سال سابقه تمرینی بدنسازی هستم. امیدوارم اینجا بتونم کمکی هر چند ناچیز بکنم.

سوابق من: :grin: مدیریت و مربیگری در باشگاه روئین تنان (رودهن)

مربی باشگاه کانون قدرت (بومهن)

مربی یاشگاه بدن-آرا (بومهن)

مدیریت فروشگاه پارسیان مکمل (بومهن)
------------------------------------------------------------------------------------
نفر اول مسابقات پرورش اندام شرق تهران 1383

نفر سوم مسابقات پاورلیفتینگ شرق و شمالشرق تهران 1384

مقام سوم مسابقات اینترنال - هند اسفند 1384 :smile: :-D ]

مقام سوم زیبایی اندام انتخابی استان تهران 1385

مقام اول مسابقات پرورش اندام منطقه ایی شمال شرق تهران 1386
--------------------------------------------------------------------------------
در ضمن بچه نارمک هستم :-o
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه 30 اردیبهشت 1385, 2:30 pm
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

پست توسط DJ.HAMED »

Mo3eN DrUg, :razz: :razz:

ضمن خوش آمد گويي شما به اين سايت.

خيلي خوشحال مي سيم از مطالب و تجربيات شما در بخش ورزش استفاده کنيم.
ارسال پست

بازگشت به “انجمن ورزش”