لطفا اونا که سر در میارن راهنمایی کنن ممنون یا علی مدد

فرستاده شده از GT-I9500ِ من با Tapatalk
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده:سلام
اگر کسی هست که ماشین رو هفته ای 10 دقیقه روشن کنه و کمی جابجا کنه دیگه نیازی به جک زدن نیست
فقط از آب و آفتاب دور باشه , لاستیکها پرباد باشه تا شکلش بر اثر توقف طولانی تغییر نکنه , هر هفته یکی بیاد روشنش کنه و و بعد از 5 دقیقه کولر رو هم بزنه و ماشین رو نیم متر جابجا کنه و بعد از 5 دقیقه خاموشش کنه و سر منفی باتری رو برداره . اگر نمیتونه هر هفته بیاد , دو هفته یک بار بیاد .
زیر پایه ی برف پاک کنها هم یک تکه یونولیت بذارید تاتیغه ها یک سانت از شیشه دور باشه و یا بردارینشون .
اگر کسی نیست روشنش کنه , باک تا حد امکان خالی باشه چون بنزین بعد از یک سال فاسد میشه , بدنه رو بزنین روی چهار تا الوار یا چهارپایه تا چرخها روی زمین نباشه (بین بدنه و الوارها یونولیت فشرده یا چند لا پارچه بذارین تا بدنه زخم نشه , یونولیت توی خیابونها زباد پیدا میشه ) , فرمان مستقیم باشه , بدنه از آب و آفتاب حفظ بشه . اگر منطقه سردسیر هست باتری رو بذارین توی خونه .
اگر باتری تر هست باید خالیش کنین و وارونه انبارش کنین . آب اسیدش خطرناکه . جای مناسب خالیش کنین .
اگر باتری اتمی هست و روی ماشین هست فقط سر منفی باتری رو بردارین . البته بعد از یک سال شارژر لازم داره . اگر بنجل نباشه دوباره قوی میشه . اگر بنجل باشه دیگه شارژ نمیگیره .
اگر آشنا دارین که باتری لازم داره , بانری رو بهش بفروشین یا مجانی و بعدا که برگشتین یک نو بخرین