مشكل دور بالا و زياد كار كردن فن بنز

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵, ۹:۱۵ ب.ظ

مشكل دور بالا و زياد كار كردن فن بنز

پست توسط Pomila »

سلام

من خودروي بنز 203C دارم و تقريبا يك دقيقه بعد از روشن كردن ماشين فن اون شروع به كار ميكنه و دور اون حتي تا دور هفتم هم ميرسه و در طول روز هم وضعيت همينه در فواصل قطع ميشه ولي با كوچكترين سر بالايي و يا گاز دادن اين قضيه تكرار ميشه. توي تست هيچ اروري وجود نداره و توي كار كرد هم ماشين جز همين شرايط همه چيد درسته كشش ماشين خوبه و مصرف بنزين و ... هم نرماله. البته متوجه شده أم كه مقداري آب كم ميكنه ولي توي چك إيرادي ديده نشد. آب و روغن هم قاطي نشده. بكبار از تعميركار خواستم ترموستات رو باز كنه و با كمال تعجب مشكل حل شد ولي باز با بستن ترموستات و حتي با تعويض اون هم همه چيد برگشت به جاي اولش. اگر كسي اين مشكل رو ميشناسه يا باهاش روبرو بوده ممنون ميشم راهنمايي كنه.
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4671
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4743 بار
سپاس‌های دریافتی: 8767 بار

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

Pomila نوشته شده:سلام

من خودروي بنز 203C دارم و تقريبا يك دقيقه بعد از روشن كردن ماشين فن اون شروع به كار ميكنه و دور اون حتي تا دور هفتم هم ميرسه و در طول روز هم وضعيت همينه در فواصل قطع ميشه ولي با كوچكترين سر بالايي و يا گاز دادن اين قضيه تكرار ميشه. توي تست هيچ اروري وجود نداره و توي كار كرد هم ماشين جز همين شرايط همه چيد درسته كشش ماشين خوبه و مصرف بنزين و ... هم نرماله. البته متوجه شده أم كه مقداري آب كم ميكنه ولي توي چك إيرادي ديده نشد. آب و روغن هم قاطي نشده. بكبار از تعميركار خواستم ترموستات رو باز كنه و با كمال تعجب مشكل حل شد ولي باز با بستن ترموستات و حتي با تعويض اون هم همه چيد برگشت به جاي اولش. اگر كسي اين مشكل رو ميشناسه يا باهاش روبرو بوده ممنون ميشم راهنمايي كنه.

سلام
با موتور سرد روشن کنید
به محض روشن شدنِ فن , فیش سنسور حرارتِ کولانتِ موتور رو بکشین
اگر فن خاموش شد و یا دورش کند شد پس سنسور مشکل داره و پیام (ولتاژ )خطا میفرسته به کامپیوتر و کامپیوتر هم فکر میکنه موتور بیش از حد داغ شده و پیام میده به رله ی دور تندِ فن . رله هم فن رو روشن میکنه
نکته:
بعضی ماشینها 2 تا سنسور کولانت داره
یکیش تک سیمه هست که وصله به آمپر آب
[External Link Removed for Guests]

دومی که فیش داره همونی هست که به کامپیوتر وصله
[External Link Removed for Guests]
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های خودرو
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های زندگی
برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهمِ تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزشتوبه به زبان ساده
توصیه‌های بسیار مهم امنیتی
توصیه‌های بسیار مهم سلامتی
سرویس و تعمیر آبگرمکن و پکیج
سیستم آبرسانی ساختمان (پمپ،مخزن،روشهای‌نصب،عیب‌یابی،تعمیر،هشدارها،توصیه‌ها)

دوستِ عزیز،چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد
همه ما آسمونی هستیم و شمارش معکوس برای بازگشتمون از همون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده
و حسابرسیِ بسیار دقیقی هم در انتظارمون هست. 
یه آسمونیِ فعال باش که امتحانِ دنیا تکرار شدنی نیست که نیست

اگه باور نمی‌کنی، برو همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
باز هم قبول نداری ؟!
این شما و این هم دنیا

ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”